TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Carina
Me se to zda dost rozumny, ale priznavam, ze jsem v poslednich mesicich dost ztratil prehled o autech. Jeste je otazka jestli je to bazar / soukromnik, privezeny / prvni majitel? Pokud je to prvni majitel z CR, nebo ze zahranici se servisni knizkou sel bych do toho okamzite. -
« Vejfuk
S těma dílama nekecám - tři díly, ceny jednotlivych se nepamatuju, parohy byly nejdrazsi. V Toyote to fakt bylo 16tis, u Stangla skoro stejne (aftermarket). Nastesti jsem mel moznost to sehnat za VO ceny, s tou informaci jsem jel na do jedny dilny na Prosek, kde mi to samozrejme chteli osolit s vlastnima dodavatelema. Nakonec mi to udelali bez DPH, takze za zadni dva dily, vyvareni predniho a praci jsem platil kolem 6-7 tisic. Horsi je, ze ted budu muset asi sehnat parohy ... nejak to tam zacina rezonovat. Nemate nekdo napad? Je to 1.6 GTI Twincam, 1986, 3D HB? :-) Uznavam, ze s tou spojkou jsem mohl jeste leccos delat, ovsem zkusenosti prichazi az casem :-))) -
« Re: Re náhradní díly
Je pravda, ľe u Toyoty koupíą jakejkoliv náhradní díl snad na kterýkoliv starý auto. Ale taky je pravda, ľe pokud je to na auto starąí cca 10-ti let, tak to bejvá pálka - pokud nejde o spotřebku. Já jsem zjią»oval cenu na jeden obyčejnej přepínač a řekli mi cenu asi 3000 Kč. Kdyľ ho půjdu koupit do krámu tak za něj dám tak 30 Kč - ale bude to v tom interiéru vidět, ľe to není originál. Na druhou stranu si myslím, ľe kdyľ ho před 12-ti lety vyrobili, pak leľel 12 let někde ve skladu, teď ho musí přes půl zeměkoule objednat, v Japonku ho někdo musí zabalit a poslat do nějaké bezvýznamné středoevropské zemičky, tak se té ceně vůbec nedivím. BTW zkouąeli jste někdy zjią»ovat ceny dílů třeba na Porsche 924 z roku 1982? To jsou teprv nepochopitelný sumy - i kdyľ to auto koupíte tak za cca 70 tisíc. -
« Cena nové Celicy
Koukal jsem za louľi a cena Celicy 2000 bude cca 17 500 USD za GT (140 HP) a 22 000 USD za GT-S (180 HP). Pro zajímavost starý model začínal na cca 21 500 USD. Takľe ta nová by mohla být o něco levnějąí neľ stará - snad i u nás. GT-4 se zatím na americkém trhu nenabízí a ani se o ní nemluví. Rozdíl v cenách mezi GT a GT-S je poměrně značný, ale bude tam dost velký rozdíl i v těch autech. Namátkou motor (140/180HP), převodovka(5/6 rychl.), brzdy (velikost, GT vzadu bubny :-( ), kola (plech/hliník), výbava ... Je dost dobře moľné, ľe do evropy se bude dováľet jinak vybavený auto, osobně tipuju ľe to bude GT s kotoučema i vzadu + ABS a na hliníkovejch kolech. -
« Re: Re náhradní díly
To: electro
Vejfuky se daj vcelku poridit i z druhovyroby, na 88 4Runner to nebyl vubec problem, dokonce ho meli na sklade v Cechach, takze byl do druheho dne. Me stal po nejakejch slevach asi 3500,-, katalogovka je asi o litr vic. A ze ho je kus - vazi asi 8 kg a dlouhej je asi 2,20m. Ptal jsem se i na 87 MR2 a cena je priblizne stejna, dostupnost na objednani do cca 10 dnu. Na obyc Corollu si myslim ze si muzes vybirat - krome obligatniho bosala a walkera ho bude delat i nekolik dalsich. Ted k ty spojce - pokud z nejakeho duvodu nevyzadujes fungl novou spojku, tak lamela se da renovovat. Uspesne jsem to pouzil taktez u 4Runnera a naprosto bez problemu. Cena materialu? Celych 380,-Kc. Je fakt, ze je to dost prace, musi totiz ven prevodovka. Je jasny, ze se neda repasovat do nekonecna, pritlacak taky nevydrzi vecne atd. ale chci tim jen ukazat ze spojka nemusi vzdycky stat 10 000,-.
-
« Re: hop SLALOM
Na VHS to nemám, ale jestli to seženeš tak mi to taky nakopíruj a nebo udělej z toho *.avi Docela rád se podívám.
To že tam média byla silně zastoupena svedčí i tento článek z dnešní MF DNES:
19.10.1999 Západní Čechy - strana 8
Pošumavský slalom vyžadoval odvahu
Klatovy - Odvahu vyžadoval od účastníků Pošumavského slalomu, letošního posledního podniku mistrovstí České republiky v automobilovém slalomu, závěrečný úsek tratě vytyčené v bývalých vojenských kasárnách v Klatovech. Pořadatelé totiž poslední metry slalomového úseku vybrali mezi budovami dřívějších skladů. "Trať sice byla celkem technická, výsledek záležel více na řidiči než na autě. V závěrečné zatáčce jsem mířil přímo na sloup a teprve v poslední chvíli jsem zatáčel na cílovu čáru. Kdo tady chtěl uspět, tak držel plynový pedál na podlaze do poslední chvíle. O výsledku totiž rozhodovaly jen desetiny vteřiny a ty se daly získat právě tady. Chtělo to dostatek odvahy," uvedl Luděk Dolejš z plzeňského týmu Romino Car. Dolejš se vydal do letošního ročníku automobilových slalomů s novým vozem Škoda Felicia 1.6, který nahradil v předchozích ročnících používaného stařičkého Trabanta 601. Devětadvacetiletý Plzeňan si změnou auta ale v pořadí nepolepšil. "Sliboval jsem si od felicie, že mně a kolegovi Karlu Šindelářovi dopomůže k předním umístěním. Ovšem armáda peugeotů, se kterými startují nejlepší jezdci, nám stejně ujela. Pořadatelé totiž oproti předchozím letům pozměnili slalomové tratě. Ty jsou nyní mnohem rychlejší a s trabantem bych se už do první desítky dostal jen stěží," prohlásil Dolejš. Souboj o první místo se odehrál stejně jako v předchozích ročnících mezi moravskými závodníky. Nakonec o vítězství rozhodly trestné body z druhého kola. Ty nejrychlejší jezdce Jaroslava Ušelu odsunuly na stříbrnou příčku.
Výsledky V. ročníku Pošumavského automobilového slalomu: 1. Antonín Červenka (Zlín), 2. Jaroslav Ušela (Želechovice), 3. Radovan Adam (Držková-všichni Peugeot 506 GTI), 4. Luboš Tomášek (Plzeň-Peugeot 106), 5. Jaroslav Ušela (Želechovice), 6. Petr Novotný (Němčice), 7. Karel Ušela (Želechovice-všichni Peugeot 206 GTI), 8. Luděk Dolejš (Plzeň), 9. Vladimír Příborský (Otín-oba Škoda Felicia), 10. Martin Ušela (Želechovice-Peugeot 205 GTI).
-
« Re náhradní díly
S těma náhradníma dílama potvrzuju všechno, co tu bylo řečeno ... mám Toytu z 86 a jediný, co jsem na ní dělal byl vejfuk, zadní tlumiče a spojka. Což u takhle starýho auta je normální. Jinak je naprosto perfektní např. komprese mi před měsícem v Toyotě změřili tuším na 9,8,7,8 - dobře zajetý :-).
Ta špatná zpráva je, že komplet vejfuk by mě stál 16tis (v Toyotě), mam ale 1.6 GTI. Spojkova sada stala za _Velkoobchodni_ cenu u Stangla asi 8.500, VW je kolem 6-7000, Skodovka snad 3-5 tis.
Taky je fakt, ze na vrakovisti se toho da dost sehnat ... pokud nekoupis atyp jako ja :-)) -
« Re: Jsou náhradní díly na TOYOTU fakt tak drahé?
Tak jest. Zajdi se zeptat co stoji novej blatnik, okynko ridice, starter a brzdovej kotouc u Toyoty, pak to treba vem k Renaultu a Folksvagnu. I kdyz zrovna ten starter na toyotu nikdy potrebovat nebudes, na Renaulta nebo Folksvagn urcite jo :-) -
« Re: Jsou náhradní díly na TOYOTU fakt tak drahé?
To už není dávno pravda. Některé evropské vozy jsou naopak o dost víc dražší. Nezapomeň, že má Toyota výrobní závod v Británii a teď staví ve Francii. Nehledě na to, že zrovna na tuhle Corollu co ty chceš je spousta dílů už i na vrakáči. Mimochodom stejně žádný díly potřebovat nebudeš jenomže tomu nikdo kdo jí nemá nevěří. čus
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!