TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« To: risa
S těma cenama je to fakt hodně hustý, ale teď už tě většinou vyjdou levnejc než evropský auta stejný třídy (někde a některý) a navíc k tomu máš ještě zaručenou spolehlivost. :-). U nás je s tim prodejem aut jeden velkej problém - většina lidí prostě nemá prachy na to, aby si mohli každej rok kupovat nový auto (nebo každý tři roky, což je třeba ve státech běžnej průměr obměny aut). Jedinou možností je leasing a ten je zatim pořád strašně svinskej, takže když prostě chceš drahý auto (třeba tu IS200, prže dobře vypadá), tak stejně musíš mít v kasičce aspoň půl melounu na akontaci, což třeba ve státech nemusíš a můžeš si ho koupit i s cca $500 v kapse (jeden druh leasingu tam právě funguje tak, že nejdřív platíš třeba 3 roky málo a po třech letech buď doplatíš zbytek, nebo si vybereš nový auto a zase platíš málo, ale to už jsem tu někde taky psal). Jinak, až budou toho Yardu vyrábět ve Francii a naučej ty francouze to neflákat, jako to dělali v Anglii, tak bude zase levnější. A ještě k tý Toyotě Tsusho - nejlepší servis nemá nikdy autorizovanej "dýler", prže logicky chce z každýho člověka vytáhnout nejvíc peněz, takže nikdy nic nedotáhnou do konce (máme takové mírně nepříjemné zkušenosti a to nás tam znaj už od tý doby, co se v Čechách zavedli). Nejlepší servis má vždycky někdo známej, kterej má opravnu hlavně na jiný značky a pak teprv na toyoty (aspoň moje zkušenost je taková). -
« článek
Nedalo mi to, ale myslím si, že by Vás to mohlo zajímat.
"Export do Evropy se zvýšil o 10,0 procenta na 106.161 kusů, když export do zemí Evropské unie se meziročně zvětšil o 14,6 procenta na 92.451 vozů.
Export do Asie při sedmi měsících nepřetržitého růstu vzrostl meziročně o 39,1 procenta na 25.534 vozů.
Pokud jde o jednotlivé automobilky, na prvním místě se v říjnu ocitla s velkým náskokem před ostatními firmami společnost Toyota Motor s 157.053 vozy.
Za období od ledna do října vyvezlo Japonsko celkem 3,663.267 vozů." -
« Re: coty 2000
To se ti asi nezdá to je kapku předražený. Možná dvě kapky :). To mě na Toyotě vadí, že je tak nechutně drahá. Na jednu stranu jim dobře rozumin, ale i tak jsem z toho našrot /promiň Našrot :)/. Je jasně vidět, že používaný materialy a technologie musej stát balík a tak se to promítne do ceny auta,ale Yaris za 300 tis. tak to mám dost. Mě to připadá jako by Toyota jap. odvážela svoje zisky z Německa a cestou nad náma jim z letedla upadnul jeden kufřík s prachama a ten spadl do toyoty Tsucho a to je jediný pořádný servis a prodejce /teda aspoň doufám/. Jinak kámoš má tátu v toyotě a subaru a když jim oznámily, že se budou všechny modely subaru zdražovat o 18% tak jim napsaly, že jsou ty auta neprodejný a co odepsaly? Prodej v japop. cca 15 000 aut/měsíc v USA 13 000 aut/měsíc evropa dohromady 3 000 aut/měsíc z toho CR 20 aut. Předem se omlouvám za ty čísla už si je fakt nepamatuju, ale bylo tak nějak. No a pak se nedivte, že nás maj na háku když i v Africe prodávaj víc než u nás. P.S: Už se ani nedivim, že o nás ve světě nikdo nic neví a že si myslej, že žerem banány ze stromů. -
« Re: odvzduąnění to: Bobp
MR2 má tři odvzduąňovací ventily. Kaľdý se otevírá ąroubováním a to vľdy o tři otáčky (doleva, samozřejmě). První je na chladiči, na jeho levém (při pohledu zepředu pravém) horním rohu. Druhý je v předním kufru pod tím velkým plastovým krytem (tam co je schovaný posilovač brzd a pojistky atd.). Poslední je v motorovém prostoru nad převodovkou mezi baterkou a blokem, na takovym spletenci trubek. Na ty první dva se dají nasadit takové průhledné hadičky, měli by být pod tím plastovým krytem u druhého ventilu. Ten třetí má hadičku napevno zavedenou přímo do přepadové nádrľky.
Postup: Zaparkujeą auto v mírnym kopci čumákem dolu. Motor nech puątěnej. Postupně otvírej ventily a nech je otevřené tak dlouho, dokud z nich jdou bubliny. Průběľně kontroluj, jestli je v přepadové nádrľce dost vody. Kdyľ uľ nejdou hadičkama bubliny, tak by mělo být odvzduąněno. A jak poznáą ľe je zase zavzduąněno? Větąinou je to slyąet při nastartování. Jestli slyąíą týct vodu (při topení naplno) při startu, máą tam vzduch. -
« Re: VIN
VIN je zkratka od Vehicle Identification Number. V americe se udává jen tohle číslo, v evropě se VIN rovná číslu karoserie. Ty čísla nejsou náhodný, mají přesný řád a z VIN se dozvíą spoustu věcí. Například první poloľka je země výrobce (1=USA, J=Japonsko), druhá poloľka je značka (T=Toyota, F=Ford) atd. U Toyot je ve VIN i typové označení, ąesté aľ deváté políčko. ATD. -
« Re: díly
V Toyotě Tsuscho ti dodají jakýkoliv díl na jakoukoliv Toyotu v jakékoliv verzi. Aspoň mi to ten maník tvrdil. A k těm CDčkům - pokud vím, existuje jen jedna verze která obsahuje vąechny modely. Existují nejméně tři jazykové mutace - japonská, anglická a německá. Je to jedno CD programu a nějakých základních dat a pak několik CD dat, vľdy pro nějaké období (jako např. 1981-1988). Není pravda, ľe by ho měli jen v Tsuschu, uľ sem ho viděl i u jednoho maníka v garáľi, ale kdo ho má, tak ho nedá z ruky. A Toyota ti ho ani neprodá - jen autorizovanýmu servisu. -
« to: hop
Já mám taky Haynese na Corollu a je pravda, že máš sice do mrtě popsaný, kde jakej šroubek povolit, aby ses někam dostal, ale kupodivu jsem se v něm nesetkal s žádným odkazem na autorizovaný servis - je to originál, co jsem dostal ve státech k autu a používaj ho tam i při opravách normální makačenkové v servisu. I když pravda je, že když ve státech něco opravujou, tak to radši vyměněj než opravěj. Co je pravda, že v něm je strašně málo, resp. žádný technický údaje, kromě nastavení předstihu a takovejch volovin, ale kde jsou tam jaký tlaky či sání nebo jak je co velký, to ne. -
« to: Bobp
Já teda sice nemám MR2jku ale mám americkou Corollu, takže bych ti rád dal jednu radu - kotouče, brzdový destičky a vůbec většina ostatních věcí se dost liší od verze pro evropu. V některejch servisech (taky se mi to stalo) ti budou tvrdit, že je to stejný, ale nevěř jim. Pak taky je rozdíl v označení auta - americký maj jediný číslo - VIN za předním oknem a pak na každý plechový části auta (evropský maj ještě modelový číslo, který to VIN doplňuje). Ve slušných ti řeknou, že tu a tu věc nemůžou sehnat, protože nevědí číslo, nebo že se zeptaj u dovozce (v Praze tedy Toyota Tsusho v čestlicích - ty jsou taky snad jediný v Čechách, kdo má CD s náhradníma dílama na americký modely, takže když nějakej budeš potřebovat, tak bych nejdřív zajel k nim, zeptal se na číslo toho dílu a jestli se taky dělal na nějaký model pro evropu a pak ho teprve shánět - pokud se v evropě ty díly nepoužívaly, tak pak jsou dvě možnosti: buď objednat přes toyotu originál z USA, nebo mít nějakýho známýho mechanika, na kterýho se můžeš spolehnout, aby ti porovnávacím způsobem našel stejný díl, třeba do úplně jiné značky (takhle jsem sháněl tlumiče a zadní kus vejfuku a obojí sedí), ale nesháněl bych takhle díly do motoru (třeba těsnění a tak), protože tam už závisí i na materiálu a ne jen na tvaru. Jestli jsi s tímhle obeznámen, tak sorry, že jsem zdržoval, ale jinak myslim je to přínosné. -
« Re: MR2 to: Bobp
Prosim popis min ten postup na odvzdusneni. Dneska jsem ji naplnil kapalinou ale tak jak jsem uznal za nejlepsi a zatim jsem ji neuvaril. Nemam ani servisni knizku, takze vubec nevim jak by se to melo spravne delat. Najeto mam asi 88 000 mil. Je to autak z ameriky takze ma obojetny budiky.
ten mail je divny ze nedosel, ale nekdy to mail hlasi a pritom dojde nebyl jsem dnes v praci tak nevim zda dosel. Adresa je spravne. Dekuji Bobp -
« Re: To: fandove pretacivych aut
MR2 se dělala bez targy, a na mokru má "horąí" jízdní vlastnosti jen díky vyąąímu výkonu, obzvláą» ve verzi Turbo. Jak starý to má bejt? Jestli to chceą čistě pro zábavu, tak doporučuju MR2 první generace. Je sice míň výkonná, ale je výrazně lehčí a obratnějąí. Já ji mám. -
"-- skrytý --" 24.11.99 11:36
« To: fandove pretacivych aut
Vyhledove bych chtel poridit sportauto pro radost. Mam v planu MX5, ale chci to porovnat s MR2. Proste chci auto s pohonem zadnich kol. (1. vuz Skoda 100, Vaz 2104 :)), Ford Sierra 2.0, ale ted je to Astra). Co jsem sehnal info (Lemon Aid, etc..), MR2 ma horsi jizdni vlastnosti na mokru horsi. Dale delala se MR2 i v provedeni bez targy??? Diky za odpoved -
« To risa
Máš bohužel pravdu, já si jen tak pobrečel nad současnou situací .Ale není pravidlem, že by nemohlo sportovní auto vyhrát. Vloni třeba bylo Autem Roku v D, snad i v CH a I Audi TT a v anketě auto bild, tip, blablabla, prostě v mutacích autobildu to vyhrálo taky (je to čtenářská anketa). mimochodem, komu jsi ty dal svůj hlas? Taky yarisu, co? Fanda do aut, nefanda do aut. nebo se pletu?