TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Pandora
Tak jako na MotorCafe zalozil jsem konferenci s nazvem TOYOTA Club na "Pandore" www.pandora.cz racte se tam podivat a prihlasit. Zatim je dostopna vsem, ale dosti zvazuji ze ji udelam moderovanou (mnou), nebo i privatni. Melo by to vyhodu, ze bychom nebyli obtezovani prizpevky ktere ........ -
« To: risa
S těma cenama je to fakt hodně hustý, ale teď už tě většinou vyjdou levnejc než evropský auta stejný třídy (někde a některý) a navíc k tomu máš ještě zaručenou spolehlivost. :-). U nás je s tim prodejem aut jeden velkej problém - většina lidí prostě nemá prachy na to, aby si mohli každej rok kupovat nový auto (nebo každý tři roky, což je třeba ve státech běžnej průměr obměny aut). Jedinou možností je leasing a ten je zatim pořád strašně svinskej, takže když prostě chceš drahý auto (třeba tu IS200, prže dobře vypadá), tak stejně musíš mít v kasičce aspoň půl melounu na akontaci, což třeba ve státech nemusíš a můžeš si ho koupit i s cca $500 v kapse (jeden druh leasingu tam právě funguje tak, že nejdřív platíš třeba 3 roky málo a po třech letech buď doplatíš zbytek, nebo si vybereš nový auto a zase platíš málo, ale to už jsem tu někde taky psal). Jinak, až budou toho Yardu vyrábět ve Francii a naučej ty francouze to neflákat, jako to dělali v Anglii, tak bude zase levnější. A ještě k tý Toyotě Tsusho - nejlepší servis nemá nikdy autorizovanej "dýler", prže logicky chce z každýho člověka vytáhnout nejvíc peněz, takže nikdy nic nedotáhnou do konce (máme takové mírně nepříjemné zkušenosti a to nás tam znaj už od tý doby, co se v Čechách zavedli). Nejlepší servis má vždycky někdo známej, kterej má opravnu hlavně na jiný značky a pak teprv na toyoty (aspoň moje zkušenost je taková). -
« článek
Nedalo mi to, ale myslím si, že by Vás to mohlo zajímat.
"Export do Evropy se zvýšil o 10,0 procenta na 106.161 kusů, když export do zemí Evropské unie se meziročně zvětšil o 14,6 procenta na 92.451 vozů.
Export do Asie při sedmi měsících nepřetržitého růstu vzrostl meziročně o 39,1 procenta na 25.534 vozů.
Pokud jde o jednotlivé automobilky, na prvním místě se v říjnu ocitla s velkým náskokem před ostatními firmami společnost Toyota Motor s 157.053 vozy.
Za období od ledna do října vyvezlo Japonsko celkem 3,663.267 vozů." -
« Re: coty 2000
To se ti asi nezdá to je kapku předražený. Možná dvě kapky :). To mě na Toyotě vadí, že je tak nechutně drahá. Na jednu stranu jim dobře rozumin, ale i tak jsem z toho našrot /promiň Našrot :)/. Je jasně vidět, že používaný materialy a technologie musej stát balík a tak se to promítne do ceny auta,ale Yaris za 300 tis. tak to mám dost. Mě to připadá jako by Toyota jap. odvážela svoje zisky z Německa a cestou nad náma jim z letedla upadnul jeden kufřík s prachama a ten spadl do toyoty Tsucho a to je jediný pořádný servis a prodejce /teda aspoň doufám/. Jinak kámoš má tátu v toyotě a subaru a když jim oznámily, že se budou všechny modely subaru zdražovat o 18% tak jim napsaly, že jsou ty auta neprodejný a co odepsaly? Prodej v japop. cca 15 000 aut/měsíc v USA 13 000 aut/měsíc evropa dohromady 3 000 aut/měsíc z toho CR 20 aut. Předem se omlouvám za ty čísla už si je fakt nepamatuju, ale bylo tak nějak. No a pak se nedivte, že nás maj na háku když i v Africe prodávaj víc než u nás. P.S: Už se ani nedivim, že o nás ve světě nikdo nic neví a že si myslej, že žerem banány ze stromů. -
« Re: odvzduąnění to: Bobp
MR2 má tři odvzduąňovací ventily. Kaľdý se otevírá ąroubováním a to vľdy o tři otáčky (doleva, samozřejmě). První je na chladiči, na jeho levém (při pohledu zepředu pravém) horním rohu. Druhý je v předním kufru pod tím velkým plastovým krytem (tam co je schovaný posilovač brzd a pojistky atd.). Poslední je v motorovém prostoru nad převodovkou mezi baterkou a blokem, na takovym spletenci trubek. Na ty první dva se dají nasadit takové průhledné hadičky, měli by být pod tím plastovým krytem u druhého ventilu. Ten třetí má hadičku napevno zavedenou přímo do přepadové nádrľky.
Postup: Zaparkujeą auto v mírnym kopci čumákem dolu. Motor nech puątěnej. Postupně otvírej ventily a nech je otevřené tak dlouho, dokud z nich jdou bubliny. Průběľně kontroluj, jestli je v přepadové nádrľce dost vody. Kdyľ uľ nejdou hadičkama bubliny, tak by mělo být odvzduąněno. A jak poznáą ľe je zase zavzduąněno? Větąinou je to slyąet při nastartování. Jestli slyąíą týct vodu (při topení naplno) při startu, máą tam vzduch. -
« Re: VIN
VIN je zkratka od Vehicle Identification Number. V americe se udává jen tohle číslo, v evropě se VIN rovná číslu karoserie. Ty čísla nejsou náhodný, mají přesný řád a z VIN se dozvíą spoustu věcí. Například první poloľka je země výrobce (1=USA, J=Japonsko), druhá poloľka je značka (T=Toyota, F=Ford) atd. U Toyot je ve VIN i typové označení, ąesté aľ deváté políčko. ATD.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!