TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« dobra rada nad zlato
Zdravim vsechny. Nevite kde by se dala sehnat prirucka na Corollu (89-92)? Stacila by i fotokopie. Taky bych potreboval zadni tlumice, ale ne za 5000,-...... Videl jsem za tri a pul, ale prej se daji sehnat i levnějsi. Takze kdyby mi dal nekdo dobrej tip, byl rad. -
« Re: skusenosti s toyotou
Jak je vidět ze Saabova příkladu, tak nejvíc záleľí na tom kdo a co ti prodá. Větąina těchto aut je VELMI spolehlivá, ale kdyľ ti někdo prodá auto který má 500 000 km a z toho posledních 100 000 km prakticky bez servisu tak je jasný ľe to nemůľe bejt zázrak. Počítej s tím, ľe málokteré auto najede ročně méně neľ 20 000 km, větąina vąak víc. Takľe aľ ti někdo bude nabízet rok 89 se 140 000 km na tachometru, tak mu to nevěř, pravděpodobně to bude dvojnásobek. Určitou "zárukou" ujetých km bývá servisní kníľka, ale ani té se nedá věřit vľdycky. -
Saab 03.01.00 21:38
« Re: skusenosti s toyotou
Pokud budeš chtít Corollu 1.3, tak kup rok výroby 1990 nebo výš, protože ta už byla se vstřikováním. V 1989 ji dělali ještě s karbecem. Hlavně si prohlédni jestli není přetočený tachometr, ať nedopadneš jako já. Na tachometru 99.000 a přibližný odhad je 400-500.000 km. Bohužel já jsem pěkně naletěl. Verzi s karbecem od verze se vstřikováním poznáš jednoduše, protože stříkačka má na palubce otáčkoměr a vzduchový filtr není kulatý nad motorem, ale hranatý nad převodovkou (to vše jsem zjistil bohužel pozdě :-( ). Spolehlivost záleží na původním majiteli, mě stáli opravy 25.000,- a potřebuje ještě GO motoru (proto ten odhad km). Ale není to tím, že by Toyota nebyla spolehlivá, ale proto že původní majitelé byli pěkné hovada a auto zničili (vypadá to že v únoru zahájím trestní řízení :-( ). Doporučuji si vzít sebou dobrého známého mechanika nebo si ji vem a nech si ji prověřit ve značkovém servisu Toyota. Podle čísla karoserie a motoru ti na počítači zjistí přesně měsíc a rok výroby. Jinak můj kamarád měl pár let Carinu a ani nevěděl kde je nejbližší servis Toyota. Pokud budes kupovat 1.6, tak ta už byla i před 1989 se vstřikováním. Karbec má vyšší spotřebu a je náročnější na údržbu (to není jako u Škodovek). Auto kup ve 100% stavu jinak se v servisu pěkně prohneš (sklíčko do vnějšího zpětného zrcátka 1.300,- kč), ale to je u všech japonců. Jinak ti Toyotu i přes mé problémy doporučuji a nekupuj karbec. Po koupi si nech okamžitě vyměnit rozvoďák, nový motor je dražší (to platí pro všechny auta). Přibližnou cenu si zjisti na www.cars2000.cz, kde jsou v nabídce i Toyoty a 1.3 12V r.v. 1992 (nebo 1991) vychází kolem 60.000,- kč. Pokud tě ještě něco zajímá, tak napiš. -
« Re: to hop
Téměř kompletní elektrika. Jinak uľ skoro nic ;-)))
Není lepąí koupit nebo si nechat dovýzt bezpapíráka a dát tomu tyhle papíry? Jak to tak tady čtu tak sis s tím autem uľil uľ dost. Ono karburátorový auto s katem je uľ samo o sobě běs. Zkusím se ti po něčem podívat.
-
Saab 28.12.99 21:32
« to hop
Mám na tebe jeden dotaz. Problémy s Corollou se kupí a vypadá to na GO motoru, ale napadlo mě jestli by nebylo lepší motor vyměnit za jiný z nějaké např. bourané Corolli. Mám liftback 1.3 12V s karburátorem r.v. 1989 (motor 2E), což byl poslední ročník s karbecem. Od roku 1990, tam začali dávat stejný motor, ale se vstřikováním (motor 2E-E). Byl by nějaký větší problém tam dát místo toho motoru s karbecem motor se vstřikováním ? Díky. -
« Pandora
Tak jako na MotorCafe zalozil jsem konferenci s nazvem TOYOTA Club na "Pandore" www.pandora.cz racte se tam podivat a prihlasit. Zatim je dostopna vsem, ale dosti zvazuji ze ji udelam moderovanou (mnou), nebo i privatni. Melo by to vyhodu, ze bychom nebyli obtezovani prizpevky ktere ........