TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 03.03.00 07:01
« Porovnání cen ND
Takže ND už mám :-) A dokonce jsem i hodně ušetřil oproti originál Toyotě:
Pístní kroužky:
Toyota: 3826,-
Já (TRW-made in Germany): 1260,-
Guferka ventilů:
Toyota: 12 x 187,- = 2244,-
Já: 12 x 38,- = 456,-
Těsnění pod hlavu:
Toyota: 1421,-
Já: 474,-
Takže jsem celkově uštřil 5.301,- Kč !!!
A to je na všech napsané, že jsou jen pro Toyotu !!! -
Saab 02.03.00 12:01
« Re: Konec?
Nakonec jsem se rozhodnul, že to nechám opravit. Tak jsem zajel k tomu mechanikovi a ten mi řekl, že potřebuji nové kroužky, guferka ventilů a těsnění pod hlavu. Tak jsem to zkoušel sehnat a Elit i Auto Štangl zklamali. Tak jsme na doporučení mého známého zašel do takového malého obchůdku s náhradními díly v Břeclavi. V pondělí jsem se zeptal jestli to jsou schopni sehnat a oni mi řekli že ano. V úterý jsem tam zajel s Toyotou aby věděli přesný typ. Včera jsem tam volal jestli to bude a oni řekli že ano, tak jsem to všechno objednal a dneska si pro ty díly jedu :-) Takže během 4 dnů mám náhradní díly a to ještě navíc komplet o cca 3.000,- levněji než kdybych je objednal v Toyotě :-) Takže se dneska domluvím s tím mechanikem a Koyot půjde do opravy :-) Už se těším až mi to nebude při rozjezdu poskakovat jako začátečníkovi a nebu to chcípat na semaforech :-) -
« Konec?
Jestli to nechcete tady nechat chcípnout tak se někdo ozvěte. Sice sem můžu cvíli psát dotazy, a ve"výzvě pro corolláky"si na ně sám odpovídat, ale to bude jěště horší než to tady ukončit.Tak se nad sebou zamyslete a polepšete se.
To:SAAB-jak to máš s tím motorem? -
« New Corolla - motory VVTi