TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Celica ?????
Nerad bych se v tom nějak babral, ale do Celici jsem se vešel bez problémů. V Hondě jsem se díval přes přední okno a kolena jsem měl v úrovni náboje volantu. Bohužel ani metr by mi nepomohl. Největší rozdíl proč to tak je, není v uchycení sedačky, ale v tom, že u celdy se dá sedačka hodně zklopit což u hondy /potažmo téměř u žádnýho roadstaru/ nejde. Nic to nemění na tom, že je S2000 úžasný auto, ale jen pro normální lidi ;) -
« Re: Celica ?????
No, pokud je ti prijemnejsi mit nad hlavou spis 5 cm, nez 10, tak je to OK. Vis, brouku, mozna sis mel nechat u S2000 natahnout strechu. Mozna bys zjistil, ze ma v oblasti hlavy vrchol zaobleni. A navic ma sedacku az na zemi, na rozdil od celicy. V tom to bude. -
« Re: Celica ?????
a v tom jsi se probudil. Já jsem si vždycky myslel, že krmíš protože jseš zaslepenej, ale u tebe je to horší protože ty víš, že lžeš, ale věříš tomu. Takovouhle blbost můžeš vypustit jedině proto, že se chceš opravdu hádat a já jako blbec /ano opravdu jsem/ ti rád vyhovim. Kdyby jsi napsal, že se ti nelíbý nebo výkon je chorej, tak už si tě nevšimnu protože ty vidíš jenom hondu, ale to, že je dvoutisícovka větší něž celica to už je nesmysl jenom uspořádáním roadstaru a cupe. Mimochodem radeji si koupim novou celicu než prelude protože ta né, že se nepovedla. Ta překonala i multipu. Tak co nepůjdeš raději od toho forda :)) -
« Celica ?????
Cau tojotaci, uz si asi zase rikam o hadku, ale ..... Byl jsem se podivat v Zeneve na Celicu. Sami vite, ze jsem tlumil vase rozpaky nad designem s tim, ze to neni tak zle. Problem ale byl v tom, ze jsem se posadil dovnitr - a byl jsem v dost velkym shocku - razeni sice OK, volant taky - ale VNITRNI PROSTOR?????? Tohle auto bylo postaveno jako konkurent Opelu Tigra a Fordu Puma. Tak prtavej interier jsem uz dlouho nevidel. Co to ma byt? Psali jste, ze kdyz jste sedeli v Honde S2000, ze vam prisla mala. A v celice jste sedeli? Proti no je S 2000 luxusni limo. A podruhe jsem byl sokovam, kdyz jsem si sedl do MR2. je totiz prostornejsi, nez cela celica, ale furt je jeste mensi, nez S2000. Jdete do jiny znacky:-)) -
Saab 03.03.00 07:01
« Porovnání cen ND
Takže ND už mám :-) A dokonce jsem i hodně ušetřil oproti originál Toyotě:
Pístní kroužky:
Toyota: 3826,-
Já (TRW-made in Germany): 1260,-
Guferka ventilů:
Toyota: 12 x 187,- = 2244,-
Já: 12 x 38,- = 456,-
Těsnění pod hlavu:
Toyota: 1421,-
Já: 474,-
Takže jsem celkově uštřil 5.301,- Kč !!!
A to je na všech napsané, že jsou jen pro Toyotu !!! -
Saab 02.03.00 12:01
« Re: Konec?
Nakonec jsem se rozhodnul, že to nechám opravit. Tak jsem zajel k tomu mechanikovi a ten mi řekl, že potřebuji nové kroužky, guferka ventilů a těsnění pod hlavu. Tak jsem to zkoušel sehnat a Elit i Auto Štangl zklamali. Tak jsme na doporučení mého známého zašel do takového malého obchůdku s náhradními díly v Břeclavi. V pondělí jsem se zeptal jestli to jsou schopni sehnat a oni mi řekli že ano. V úterý jsem tam zajel s Toyotou aby věděli přesný typ. Včera jsem tam volal jestli to bude a oni řekli že ano, tak jsem to všechno objednal a dneska si pro ty díly jedu :-) Takže během 4 dnů mám náhradní díly a to ještě navíc komplet o cca 3.000,- levněji než kdybych je objednal v Toyotě :-) Takže se dneska domluvím s tím mechanikem a Koyot půjde do opravy :-) Už se těším až mi to nebude při rozjezdu poskakovat jako začátečníkovi a nebu to chcípat na semaforech :-) -
« Konec?
Jestli to nechcete tady nechat chcípnout tak se někdo ozvěte. Sice sem můžu cvíli psát dotazy, a ve"výzvě pro corolláky"si na ně sám odpovídat, ale to bude jěště horší než to tady ukončit.Tak se nad sebou zamyslete a polepšete se.
To:SAAB-jak to máš s tím motorem?