TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: neoriginalni dily
Ja se taky ucil hlavne Rusky, ale nouze me donutila naucit se Anglicky alespon tak abych rozumel psanemu textu bez problemu (potrebuju to do prace). S mluvenim je to horsi chybi mi praxe. Cenu i vice o koupi ti klidne napisu, ale napis mi tvoji mailovou adresu, nebo mi posli mail na adresu uvedenou na me www strance a ja ti rad odpovim.
-
« neoriginalni dily
Hm to je tak když umí někdo výborně anglicky. Já sice taky najdu dost inormací na Netu, ale problém je v tom, že většina špičkových stránek je anglicky a já jsem učil hlavně rusky :-) takže si moc nepočtu. Samozřejmě, že si přeložím techn. parametry, ale to je tak všechno. Zajímalo by mě kolik jsi za tu MR2 dal na to, že takle vypadala to musela bejt fakt dobrá cena. Je mi teda divný, že to tam ještě prodávaj. Já jsem chtěl teďko prodat nějaký auta přes AAA a musim říct, že mi to festově zkontrolovaly a troufám si tvrdit, že s takovou pečliovostí při přebírání auta jsem se nesetkal. I když jsme se nakonec stejně nedohodly :). -
« Re-Re: neoriginalni dily
Vsechny informace jsou z Internetu a samozrejme ze jsem pri hledani narazil na informace o: Suprach, Celicach a Corolach atd., na mnoho testu nahradnich dilu vcetne olej. filtru, kde merili ucinnost filtrace (o tom mam trochu povedomi vyvyjim totiz software na zjistovani cistoty oleju - mikroskopem kouka na filtracni papir a pocita castecky + statisticke vyhodnoceni velikosti). O auta se zajimam jak moje manzelka rika (samorejme to neni pravda) vprvni rade teprve az potom je ostatni, ale vlůastni take motocykl NSU 250OSL r.v. 1936, ale je rozebrany v krabicich dohromady jsem dal zatim jen motor. Dodelam odkazy na me strance na ostatni Toyoty a dalsi zajimave stranky - budou tam tak do 14 dnu - ted nemam moc cas. -
« Re: neoriginalni dily
Tak klobouk dolů. To jsi mi docela vyrazil dech, je vidět, že jseš docela činorodej. Za prvé ty stranky jsou fakt pěkný. Skutečně jsem to nečekal, kde jsi sháněl všechny ty informace? Nechceš to udělat i u corolly a celici a .. :)). Za druhé jseš asi hodně zapálenej pro to auto a nebo tě příšerně se.. v servisech, ale je fakt, že se s tim vyblázníš co? Podle těch fotek musí být strašně těžký cokoliv dělat v motoru. Kdyby se tomu vytáhly blatníky tak by to bylo bez chyby. -
« Re: neoriginalni dily
K tomu sklu, zatim s tim budu jezdit (prasklinu jsem dost dobre zaretusoval lepidle Windshiel Fix, ale na TK to neprojde) treba budu mit stesti a chytim jeste nejaky poradny kamen a v tomto pripade i auto ktere to zpusobilo a povinne ruceni to uhradi - platim na dve auta jako mourovatej a jeste na Favorita i havarijni pojisteni (vse u jedne pojistovny), tak bych si to skoro zaslouzil.
Jizdni vlastnosti jsou velmi dobre, sedis uplne na zemi a diferencial s omezenou svornosti dela take sve. Je to auto delane na rezani zatacek. Trochu chybi posilovac rizeni, ale jinak je to parada. Potrebuji vsak jeste vymenit tlumice (napr. KONI stoji jeden 4095Kc jak dopredu tak dozadu), ale manzelka mi na to bohuzel urcite nebude chtit uvolnit finance. Pokud chces vedet vice podivej se na freeweb.coco.cz/alfa33 tam je cely postup oprav a technicke parametry meho auta a kratka historie jeho koupe v AAA. -
« Re: neoriginalni dily
Ty Lucasy zkusím taky. Jinak s tim předním sklem mám přesně stejnou zkušenost. Oni totiž ty rádoby firmy které se zabývají lepením skel ani nevědí jak se tyhle skla lepí. Já jsem bohužel takovou firmu trefil, ale pokuď jseš tak zdatnej, že si všechno děláš sám, tak jsem přesvědčenej, že to zvládneš. Já mám dokonce z Německa kompletní sadu na měnění skla a je tam kromě těch pneumatickej držáků kompletně všechno i struna na vyříznutí starýho okna. Stálo mě to asi 750 Kč takže kdyby jsi chtěl tak ti zkusim zjistit název nebo i případně pošlu nebo do Prahy klidně i dovezu. Ještě bych se rád zeptal na jízdní vlastnosti u MR2? Prej je to jedno z nejlepších aut, co se týká jízdních vlastnosí. Motor v prostřed, nízké těžiště atd. akorát pro Evropu zase jen ty slabé motory. -
« Re: neoriginalni dily
Kde jsem nakupoval: Champion a vodni pumpa u Auto Stangl a Fram filtry u Auto Prima. Kotouce primo u jednoho z distributoru na strance www.lucas.cz.
(vzdy se financne vyplati kupúovat u dovozcu nechce se mi zivit zbytecne dlouhy distribucni retezec) Jsem presvedcen, ze originalni dily od Toyoty by byly mozna az 2* drazsi a nevim zda dodaci lhuta by byl maximalne do druheho dne a pochybuji, ze v kvalite budou 2* lepsi. Priklad: vodni pumpa - original lopatky plechove (uplne urezle) - neoriginal - plastovy odlitek vcelku s lopatkami. Orig. dily samozrejme nebudou horsi - to jsem nechtel rict, ale myslim ze kdyz s autem najezdim mesicne 100 mil nekdy take 0 mil tak mi neoriginalni dily poslouzi uplne stejne jako original. Pro me pouziti mam MR2 jen na hrani a koupil ji nepojizdnou (dnes jiz jezdi dobre - jen potrebuje vymenit predni sklo - 4500kc + 1500Kc montaz - bohuzel na to si sam netroufnu sklo je lepene - pekne me to stve, protoze si rad opravuji vse sam i na mem Favoritu - v servisech nemaji dostatecnou trpelivost a peclivost a vse udelaji co nejrychleji (chapu proc) a tim take ne ve 100% kvalite)
-
« Re: neoriginalni dily
To Bobp: To je dost odvážný tvrzení, že jsou neoriginální díly lepší Bobpe. Věřím, že najdeš některé "díly" které budou srovnatelné i když lepší? Co je lepší? To co je napsáno v časopisech pokuď to nejsou Hospodářské noviny nebývá zrovna vždy moc věrohodné. Představ si na místě toho "pisálka" sebe, přeci jenom můžeš vhodně napsanou formou něco poupravit. Takže nežerme jim to tak. Já z vlastních zkušeností musim říct, že neoriginální díly téměř všechny mají nějaké ale. Blatníky jsou tak ostré, že se pořežeš u při doteku. Na světlech nebo blinkrech chybí občas nějaké "zbytečnosti", které zákonitě už nedoženeš pasovaním blatníků apod.O karosářských dílech bych mohl říct asi dost a je to tam asi jednoznačnější. Co si myslim, že je těžší posoudit, to jsou např. různé filtry, kotouče. Kdo má auto tak dlouho aby např. mohl odjezdit originální kotouče (nové) a potom neoriginální a nehledě na to, že já budu mít zkušenosti s fa. Jahoda a ty s fa. Malina. :-) a já budu s kotoučema fa. Jahoda spokojenej a budu ti tu doporučovat fa. Jahoda protože má super díly, ale co když to byla náhoda. Co když fa. Malina má ostatní věci lepší. Já myslim, že by bylo lepší psát např. olejovej filtr Champion jsem měl a byl dobrej (je dobrej). U originálu máš jednu jistotu no dvě. První to že je drahej :-) a druhá je ta, že ti to vždy pasuje jak zadek na mísu. Takže určitě bych se nebránil kupování neoriginál dílů i když jsem u toho hodně opatrnej. Jinak bych se nezlobil kdyby jsi hodil informaci kde jsi koupil ty filry může se to hodit :)) -
« Re: neoriginalni dily
Dily na Toyoty nejsou vubec tak drahe (nesmite kupovat original Toyota - stejne nejsou o nic lepsi nez jine znackove). Cetl jsem test v Americkem casopise na olejove filtry na Toyotu (nejaky US model) a vyhral Champion nejhorsi byly filtry Toyota a jeste nejaky noname.
Jinak priklad cen na mou MR r.v. 1985 vse vcetne DPH:
vodni pumpa RUVILLE- 1912Kc (konstrukce vrtulky je mnohem lepsi nez original)
termostat - 289 Kc
brzdove kotouce predni LUCAS - 2800 Kc (oba - lepsi nez original)
brzdove desticky predni 790Kc (Remsa)
olejovy filtr Champion C110 - 198 Kc
vzduchovy Fram 4228 - 245Kc
palivovy Fram kolem - 720Kc
a podobne - dily na Octavie jsou dokonce casto drazsi.
Kvalita vsech dilu je podle meho nazoru velmi dobra a nezada si s originaly.
-
Saab 15.04.00 12:33
« Re: neoriginalni dily
to RadekG: s tím olejovým filtrem jsem se spletl, těch 770,- kč stojí vzduchový filtr. Olejový mě stál 580,- kč, což je pořád víc než dvojnásobek toho co stojí na Saab. V obou případech jde o originál. Tady jsou ceny dalších ND:
palivový filtr 475,- kč
rozvodový řemen 1.234,- kč
zapalovací kabel ke svíčkám 1.900,- kč
vypouštěcí šroub 200,- kč
Pokud chceš tak ti klidně pošlu nascanovanou fakturu. Snad vím co jsem platil na svou Corollu. Já jsem nikde netvrdil, že svíčky NGK dělá Toyota, já napsal, že svíčky NGK na Toyotu mě stáli 732,- kč (opět ti to klidně doložím na faktuře) a na Saab stáli svíčky NGK 386,- kč (taktéž mám na to fakturu). Samozřejmě souhlasím, že originál "může" vydržet déle. Jako dobrý příklad ti můžu uvést dnešní akci STK zdarma. Nechali jsme na tom Saabu 9000 2.3 turbo zkontrolovat tlumiče, protože jsou tam pořád ještě původní a to auto má najeto 182.000 km a stav tlumičů byl 85-88% !!!!!! -
« Re: neoriginalni dily
To Saab:
Nech si ty keci o drahejch dilech, olejovej filtr na corrolu stoji u kazdyho prodejce toyoty do 300,-Kc a svicky NGK nevirabi toyota...Me treba na motorku stoji NGK 1000, svicky si muzes sehnat i levneji.Nezlob se, ze jsem sprostej, ale pekne me stvou reci "takovejch" lidi, co stale opakuji drahe ND, drahe ND.Dily jsou na stejne urovni co jinde, ale stale zapominas na kvalitu, ktera plati i pro ND.Brzdove desticky u corroly 2.0D vydrzeli 130 000 km (jezdeno svizne)
Videli jste jiz novou MR2 ???
Vzhled= !!!!!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!