TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
OK! Tak nejdriv ty individualnosti! Tvoje posouzeni designu! Me se treba vic libi nynejsi Corolla nez ta pred! Laciny dojem interieru - ha, videl jsi nedky interier u Clia nebo u Golfa, BMW, Seatu, atd. atd. To jsou palubni desky ktere vyzeraju lacnym dojmom, jako kdyz je vymackaj z plastikovych flasek od Dobre vody!!! Tak a ted k tem blbostem. Tvoje ohodnoceni Lexusu a fraze o zapadani prachem je blbost! Lexus je auto pro americky trh a tam ma daleko lepsi image nez cele slavne BMW a Mercedes doshromady a rozhodne nezapadl. To ze v Evrope je tomu naopak je veci evropske zadubenosti! Lexus je super auto a mit na nej a chtit limuzinu tak nevaham a jsem king! K dalsi blbosti - sestistupnova prevodovka, ridil jsi Corollu s oznacenim G6? Asi ne, praveze kratsi rozlozeni prevodu dava i slabe 1,4 velmi slusny odpych. Je prave ze jsi jak na motorce protoze porad radis, ale to myslim cloveku ktery si to kupuje nemuze vadit protoze kdyz by mu to vadit melo tak jak motor 1,4 tak i 1,6 se dela i s petikvalty! Myslim ze je to super napad dat k slabsimu motoru 6 stupnu protoze kdyz chces tak se slusne vyradis a kdyz chces setrit benzin mas moznost! Sam prave ted uvazuji o nakupu takoveho vozu a ty co me tady znaji a uz me nekdy videli na silnici tak potrvrdi ze zrovna k tem couralum nepatrim a ze si velmi rad zasportuju. Dale tvoje hodneceni a porovnavani motoru VVTi. O tech parametrech nebudeme diskutovat jiste to mas nastudovany a je to vse pravda. Ale tento system je opravdu revolucni a jeho hlavni prednosti je tah od spodu az do nejvyssich otacek coz treba VTEC nema. TOYOTA nikdy netvrdila ze motor v Corolle je sportovni coz HONDA VTEC ano. Sportovni motory se montuji do jinych TOYOT!!! A i kdybych pripustil ze Corolla ma sportovni motor tak naladit kone neni zas az takovy problem, nejakych 170 koni dostat z 1,3 obstarozniho Favorita je brnkacka! A tvoje porovnani spotreby Ok mozna ze si bere o 1/2 litru vice ale rekni me odkud jsi ty udaje cetl, resp. jak byli stare ty materiali? Ono asi pred rokem mozna jeste vic doslo ke zmene a spotreba se zacala vypocitavat podle jine prisnejsi normy, nefouka vitr odtud? Podivej se na datum vytisku a pak uvidis nevim. To je zhruba vse a nebut smutny ona TOYOTA to urcite zese ve svete motorismu necim novym nacechra, kdyz ostatni na to moc nemaji! -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Takže:
Výkon:
Mégane 1,4 16V: 70kW/6000 ot.
Corolla 1,4 VVTi 16V: 71kW/6000 ot.
Mégane 1,6 16V: 79kW/5750 ot.
Corolla 1,6 VVTi 16V: 81kW/6000 ot.
Točák:
Mégane 1,4 16V: 127 Nm/3750
Corolla 1,4 VVTi 16V: 130 Nm/4800
Mégane 1,6 16V: 148 Nm/3750
Corolla 1,6 VVTi 16V: 150 Nm/3800
Maximálka:
Mégane 1,4 16V: 187 km/h
Corolla 1,4 VVTi 16V: 185 km/h
Mégane 1,6 16V: 195 km/h
Corolla 1,6 VVTi 16V: 195 km/h
Zrýchlenie:
Mégane 1,4 16V: 11,8 s
Corolla 1,4 VVTi 16V: 11,8 s
Mégane 1,6 16V: 9,8 s
Corolla 1,6 VVTi 16V: 10,0 s
Spotreba:
Mégane 1,4 16V: 6,7l
Corolla 1,4 VVTi 16V: 6,6l
Mégane 1,6 16V: 7,1l
Corolla 1,6 VVTi 16V: 7,2l
Moc veľké rozdiely na to, že Toyota tvrdí, že má najpokrokovejšie motory na svete? Posilňovač sebavedomia! :-)
-
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Je zajímavé, že právě předchozí model se téměř nikomu nelíbil, ale to je fakt otázka vkusu. Motory mi připadají o "dost" lepší i když věřím, že třeba na Hondu nestačí, ale na Megana určitě. Honda je jako automobilka spíš pro sportovnější řidiče a tomu je tam téměř všechno podřízeno. Takže až na srovnaní těch podvozků bych mohl i říct, že máš v něčem pravdu. -
« NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Konečne som sa v plejáde nových áut nižšej strednej triedy dopracoval aj k novej Corolle a som zvedavý, do akej miery aj vy zdielate moje dojmy
Interiér novej Corolly na mňa urobil dobrý dojem. Je príjemnejší, dostatočne priestranný a to hlavné u japonských áut: nepôsobý lacným dojmom! Naopak dizajn kasne ma úplne dojal. Je to obrovský krok späť. Tak ako sa mi predchádzajúca generácia s veľkými "očami" neuveriteľne páčila, tak dnes, keď vidím tie dve žiarovky pod jedným pleksisklom, musím si odpulť. Moje gesto patrí k tomuto autu tak neodmyslitelne ako nové "revolučné" motory VVTi. Podľa môjho názoru, sa jediná revolúcia skrýva v jeho dlhom názve :-)Pôvodne to bola viac - menej len marketingová záležitosť, aby sa tak extrémne individualistický a noblesný Lexus mohol niečim odlišovať a hneď na začiatku svojej kariéry celkom nezapadol prachom, alebo sa nezaradil medzi priemerné masové Toyoty. Iste, rovnako ako LS 400 aj Jaris je po motorickej stránke na slušnej úrovni. Na 1,4 je v dnešnej dobe 71 kW celkom primeraný výkon, ktorý sa dá celkom pohodlne dosiahnuť jednoduchým zmenením riadiacej jednotky a môžeme si hneď odpustiť to dlhosiahle VVTi. Napr. aj Mégane 1,4 16V má 71 kW a nemachruje! Alebo Honda bez systému VTEC (s relatívne starým motorom) má len o 5 kW nižší výkon. To nie je nič, čo by ma zarazilo v prípade Hondy a nadchlo v prípade Toyoty. To s tými 110 Nm je veľmi pekné a je naozaj cítiť, že auto má v širokom spektre otáčok k dispozícii dostatok sily. Maximálka je aj na Mégane rovnaká a rovnako tak aj zrýchlenie. Už spomínaná Honda má zrýchlenie lepšie o jednu celú sekundu! Šesť stupňová prevodovka je u auta typu Corolla (s jeho výkonovými parametrami) blbosť, nezmysel, neopodstatnený luxus. Nazvite si to ako chcete. A tá extrémne nízka spotreba?? No tak to je asi najväčšia hanba!! Tú ma Civic 1,5 (opäť bez VTEC) zo 114!! mi PS!! o celého pól litra nižšiu. Podvozok Toyoty je charakterom dosť podobný podvozku Mégana, ale je daleko za podvokom Hondy. Rovnako by sme mohli postupovať aj pri motoroch 1,6, kde sú ešte výraznejšie rozdiely, ktoré ani zďaleka nepotvrdzujú maximalistické teórie Toyoty. Týmto všetkým nechem povedať, že VVTi nie je prínos, pre automobilový svet, len jeho hlavný účel je reklama a to je smutné! -
« Re: reklama
Čaaau Matine, s tou reklamou máš pravdu. Já jsem na to koukal taky s rozpaky, ale nevím kdo to dřív vyrobil, ale já jsem rozhodně viděl dřív reklamu na to Clio i když si myslím, že v tak krátém časovém odstupu by to neokopíroval ani jeden od druhého. Mohla to být jenom náhoda.? -
« Re: nova MR2
Nova MR2 je fakt cool, ale jeste veci pecka je nova RAV. 2.0 ma mit 4x4 a 100km/h za 10.3 to je dost slusny u takovyho auta a hlavne tam pry bude vic mista. Coz by bylo jedine dobre protoze v te predesle moc mista nebylo to uz na tom byl hur jenom kratkej Patrol. Tam to bylo fakt jen pro japonce.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Taky si myslím, že se pleteš s tím kratším odstupňováním převodů, někde jsem četl, že zůstaly stejné a šestka je tam jen přifařená kvůli vyšších rychlostí, kdy se motor točí ve zbytečně vysokých otáčkách (můžu potvrdit, mám 1.4 rok 98 a vloni při cestě přes Německo na plný kotel cca ve 190 Km/h tam bylo furt kolem 5200, i když je fakt, že i tak si vezme jen něco málo přes 7 litrů).
Jinak vzhled je věc vkusu, mně se naopak starší model líbí víc, protože mi nepřipadá tak unifikovaný. A co se týká jízdních vlastností, zkusili jste někdy srovnat jízdu v Meganu nebo Bravě nebo podobných sračkách s Corollou ? Co se týká odladění podvozku, nemá ve svojí třídě konkurenci a to co si s ní můžete dovolit v zatáčkách, o tom se může výše jmenovaným jenom zdát. Shodou okolností kolegové tyhle káry mají, takže je mám všechny docela dobře vyzkoušené. Jediné, v čem mají výhodu je víc místa vzadu, ale to mi až tak nevadí, protože jsem ve svým autě na zadní sedačce za ty dva roky seděl jen jednou, a to když mi ji u Freyů předváděli.
Mimochodem, nevíte někdo, kde dělají zvýšení výkonu a točáku a za kolik ? A taky kolik ten motor potom vydrží ?