TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: to Martin
to cliff: nevim kdy jsi kupoval Corollu ale G6tky se vyrabi od zacatku! Nejprve 1,4 a za rok priskocila i 1,6! Nevim jak v Ceske republice ale u bohatsich sousedu to tak bylo!! Jinak G6 jsou podstatne drazsi nez normalni petikvalty (zhruba asi tak o 50 tis. coz u auta cca. jiz od 350tis je docela slusny skok!!)
-
« to Martin
Dík za tip.
Ale jinak jste mě chlapi pěkně naštvali. Tak já svoje těžce ušetřené prachy dám do auta, který vybírám pomalu půl roku (protože o Subaru se mi může jen zdát) a oni teď vylezou s něčím takovým, jako je G6 u Corolly. Ale to by si člověk nemohl koupit pomalu nic, i když ten rozdíl je teď myslím dost popdstatný mezi satrým a novým modelem. -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
K těm interierům coroll bylo asi opravdu dost nevhodné označit ho jako laciný. Mě to připadá jako taková otřepaná fráze když někdo má něco proti autu a neví přesně co tak řekne laciný interier. Jinak se mi velice líbil tvůj výrok Voso "nacistický fanoušek" nebo tak nějak to si budu pamatovat :)) a co se týká výdrže motorů coroll tak nevim jak po úpravách, ale osobně vím o corolle která když jsem jí na posledy viděl tak měla natočeno 480 000km a byla v servise na seřízení ventilů!!! a jela domů. -
« G6
Tak pánové musim Vás upozornit, že má Martin pravdu. G6 /označení pro šesti stupňovou corollu/ se opravdu do Čech dováží pouze ve verzi 1.4 /mohu osobně předvést, případně nafotit a zaslat foto/. 1.6 se prodává jenom u našich bohatších sousedů. Co se týče převodovky tak je skutečně jinak zpřevodovaná a to do kratších převodů. Maximálka u G6 je oproti normální corolle pouze o 10 max 20km/h u 1.4. -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Corolla rok vyroby 93. No to byly ty posledni vajicka, nebo uz myslis tu predposledni? (pokud nepocitam posledni fecelift) V 93 se lamala generace Coroll! Pokud budeme mluvit o te co se zacala vyrabet jiz v roce 1988!! tak jeji palubka je poplatne dobe kdy se zacala vyrabet, myslim ze se dava se vsi cti porovnat s tehdejsimi auty aniz by utrpela pojmenovani lacina! Pokud hovoris o Corolle ktera zacala v 1993 tak s tebou musim hrube nesouhlasit. Ta palubka rozhodne neni lacina, super material a super zpracovani super odolnost proti oderu i proti ceskym silnicim (70000 km v Corolle a zadne bouchani ci jine zvuky, moje vlatvni zkusenost!!!!) Pokud mohu doplnit jeste jeden udaj ke Corolle z 88 160 tisic km a taktez zadny zvuky pod palubkou ......... coz je treba vecny problem Skodovek, Oplu, Fordu, ..... Ale zpet a to az k posledni Corolle. Z tveho prvniho psani jasne vypliva ze pises o poslednim modelu takze pokud odskocis z roku 2000 do roku 93 je to sedm let rozdil ktery rozhodne stoji za zminku, nemyslis? Kdo to ma poznat o cem pises a to ze u posledni Corolly nepovazujes interier za laciny to je fajn protoze na to uz bych asi neco napsat nedokazal to bych si musel myslet ze jsi .... (ty tecky k tvemu uvazeni, hlavne to neber jako urazku ja te totiz neznam). A ted k Lexusu - to jsi spojoval se sytemem VVTi a s martketingovym trykem, aby nezapadl prachem, je to tak? Jetli ne tak nasledujici radky povazuj za bezpredmetny, pokud ano tak jak me vysvetlis ze ten zapadajici vuz prachem se se sytemem VVTi se zacal vyrabet a v IS 200 a dal se rozsiril na 300vky i 400vky. Ale cela znacka odstartovala s jinymy motory a prachem nezapadla hned na zacatku? A ted take nezapada! a rozhodne to kvuli nejakemu tryku neni! U nas se opravdu prodava poskrovnu, ale verim ze se to casem zmeni! -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
to cliff: Do Ceske republiky se dovazi pouze 1,4 G6 v Nemecku, Rakousku, Svycarsku, atd. sezenes i 1,6 G6. A ty stupne jsou kratsi. Zkousel jsem to a je to potvrzene praxi. S odladenim podvozku musim jenom souhlasit u Meganu je to pochopitelne. Je to Francouske auto a frantici jsou pohodlni tudiz chteji pohodne auta a zato se plati! U Italu me to docela prekvapuje, ale protoze nevim tak mas asi pravdu! -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Dizaj je jednoznačne vec vkusu, v tom určite so mnou budeš súhlasiť a môj názor na dizaj novej Corolly už vieš a pochybujem, že sa niekedy zmení. Keď som hovoril o lacno pôsobiacich interiéroch hovoril som o starších japoncoch (93 a nižšie), Golf 93 má určite honosnejšie pôsobiaci interiér ako Corolla 93ka (zase asi vec názoru, tu si ale dovolím podotknúť, že nepatrím medzi nacistických fanúšikov a aj novú Corollu by som chcel určite radšej ako posledného Golfa, to je už vec osobného presvedčenia...) O Lexuse som hovoril v súvislosti tej, že Toyota potrebovala akúkoľvek vec na odlíšenie príliš priemerných Lexusov, aby hneď nezapadli prachom. Vtedy to bol len nevinný marketingový ťah, dnes sa ale ukázalo, že aj dobrá investícia. Opäť nepopieram, že Lexus je super (a chcel by som ho radšej ako BMW, ale nie ako VOLVO, či MB). V oficiálnych materiáloch Toyoty píšu, že šiesty stupeň je vyložene ekonomický a len dopĺňa päťstupňovú prevodovku. Ale asi klamali... -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Nevím to jistě, ale šestikvalt se podle mě montuje pouze do 1.6.
Taky si myslím, že se pleteš s tím kratším odstupňováním převodů, někde jsem četl, že zůstaly stejné a šestka je tam jen přifařená kvůli vyšších rychlostí, kdy se motor točí ve zbytečně vysokých otáčkách (můžu potvrdit, mám 1.4 rok 98 a vloni při cestě přes Německo na plný kotel cca ve 190 Km/h tam bylo furt kolem 5200, i když je fakt, že i tak si vezme jen něco málo přes 7 litrů).
Jinak vzhled je věc vkusu, mně se naopak starší model líbí víc, protože mi nepřipadá tak unifikovaný. A co se týká jízdních vlastností, zkusili jste někdy srovnat jízdu v Meganu nebo Bravě nebo podobných sračkách s Corollou ? Co se týká odladění podvozku, nemá ve svojí třídě konkurenci a to co si s ní můžete dovolit v zatáčkách, o tom se může výše jmenovaným jenom zdát. Shodou okolností kolegové tyhle káry mají, takže je mám všechny docela dobře vyzkoušené. Jediné, v čem mají výhodu je víc místa vzadu, ale to mi až tak nevadí, protože jsem ve svým autě na zadní sedačce za ty dva roky seděl jen jednou, a to když mi ji u Freyů předváděli.
Mimochodem, nevíte někdo, kde dělají zvýšení výkonu a točáku a za kolik ? A taky kolik ten motor potom vydrží ? -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
OK! Tak nejdriv ty individualnosti! Tvoje posouzeni designu! Me se treba vic libi nynejsi Corolla nez ta pred! Laciny dojem interieru - ha, videl jsi nedky interier u Clia nebo u Golfa, BMW, Seatu, atd. atd. To jsou palubni desky ktere vyzeraju lacnym dojmom, jako kdyz je vymackaj z plastikovych flasek od Dobre vody!!! Tak a ted k tem blbostem. Tvoje ohodnoceni Lexusu a fraze o zapadani prachem je blbost! Lexus je auto pro americky trh a tam ma daleko lepsi image nez cele slavne BMW a Mercedes doshromady a rozhodne nezapadl. To ze v Evrope je tomu naopak je veci evropske zadubenosti! Lexus je super auto a mit na nej a chtit limuzinu tak nevaham a jsem king! K dalsi blbosti - sestistupnova prevodovka, ridil jsi Corollu s oznacenim G6? Asi ne, praveze kratsi rozlozeni prevodu dava i slabe 1,4 velmi slusny odpych. Je prave ze jsi jak na motorce protoze porad radis, ale to myslim cloveku ktery si to kupuje nemuze vadit protoze kdyz by mu to vadit melo tak jak motor 1,4 tak i 1,6 se dela i s petikvalty! Myslim ze je to super napad dat k slabsimu motoru 6 stupnu protoze kdyz chces tak se slusne vyradis a kdyz chces setrit benzin mas moznost! Sam prave ted uvazuji o nakupu takoveho vozu a ty co me tady znaji a uz me nekdy videli na silnici tak potrvrdi ze zrovna k tem couralum nepatrim a ze si velmi rad zasportuju. Dale tvoje hodneceni a porovnavani motoru VVTi. O tech parametrech nebudeme diskutovat jiste to mas nastudovany a je to vse pravda. Ale tento system je opravdu revolucni a jeho hlavni prednosti je tah od spodu az do nejvyssich otacek coz treba VTEC nema. TOYOTA nikdy netvrdila ze motor v Corolle je sportovni coz HONDA VTEC ano. Sportovni motory se montuji do jinych TOYOT!!! A i kdybych pripustil ze Corolla ma sportovni motor tak naladit kone neni zas az takovy problem, nejakych 170 koni dostat z 1,3 obstarozniho Favorita je brnkacka! A tvoje porovnani spotreby Ok mozna ze si bere o 1/2 litru vice ale rekni me odkud jsi ty udaje cetl, resp. jak byli stare ty materiali? Ono asi pred rokem mozna jeste vic doslo ke zmene a spotreba se zacala vypocitavat podle jine prisnejsi normy, nefouka vitr odtud? Podivej se na datum vytisku a pak uvidis nevim. To je zhruba vse a nebut smutny ona TOYOTA to urcite zese ve svete motorismu necim novym nacechra, kdyz ostatni na to moc nemaji! -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Takže:
Výkon:
Mégane 1,4 16V: 70kW/6000 ot.
Corolla 1,4 VVTi 16V: 71kW/6000 ot.
Mégane 1,6 16V: 79kW/5750 ot.
Corolla 1,6 VVTi 16V: 81kW/6000 ot.
Točák:
Mégane 1,4 16V: 127 Nm/3750
Corolla 1,4 VVTi 16V: 130 Nm/4800
Mégane 1,6 16V: 148 Nm/3750
Corolla 1,6 VVTi 16V: 150 Nm/3800
Maximálka:
Mégane 1,4 16V: 187 km/h
Corolla 1,4 VVTi 16V: 185 km/h
Mégane 1,6 16V: 195 km/h
Corolla 1,6 VVTi 16V: 195 km/h
Zrýchlenie:
Mégane 1,4 16V: 11,8 s
Corolla 1,4 VVTi 16V: 11,8 s
Mégane 1,6 16V: 9,8 s
Corolla 1,6 VVTi 16V: 10,0 s
Spotreba:
Mégane 1,4 16V: 6,7l
Corolla 1,4 VVTi 16V: 6,6l
Mégane 1,6 16V: 7,1l
Corolla 1,6 VVTi 16V: 7,2l
Moc veľké rozdiely na to, že Toyota tvrdí, že má najpokrokovejšie motory na svete? Posilňovač sebavedomia! :-)
-
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Je zajímavé, že právě předchozí model se téměř nikomu nelíbil, ale to je fakt otázka vkusu. Motory mi připadají o "dost" lepší i když věřím, že třeba na Hondu nestačí, ale na Megana určitě. Honda je jako automobilka spíš pro sportovnější řidiče a tomu je tam téměř všechno podřízeno. Takže až na srovnaní těch podvozků bych mohl i říct, že máš v něčem pravdu. -
« NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Konečne som sa v plejáde nových áut nižšej strednej triedy dopracoval aj k novej Corolle a som zvedavý, do akej miery aj vy zdielate moje dojmy
Interiér novej Corolly na mňa urobil dobrý dojem. Je príjemnejší, dostatočne priestranný a to hlavné u japonských áut: nepôsobý lacným dojmom! Naopak dizajn kasne ma úplne dojal. Je to obrovský krok späť. Tak ako sa mi predchádzajúca generácia s veľkými "očami" neuveriteľne páčila, tak dnes, keď vidím tie dve žiarovky pod jedným pleksisklom, musím si odpulť. Moje gesto patrí k tomuto autu tak neodmyslitelne ako nové "revolučné" motory VVTi. Podľa môjho názoru, sa jediná revolúcia skrýva v jeho dlhom názve :-)Pôvodne to bola viac - menej len marketingová záležitosť, aby sa tak extrémne individualistický a noblesný Lexus mohol niečim odlišovať a hneď na začiatku svojej kariéry celkom nezapadol prachom, alebo sa nezaradil medzi priemerné masové Toyoty. Iste, rovnako ako LS 400 aj Jaris je po motorickej stránke na slušnej úrovni. Na 1,4 je v dnešnej dobe 71 kW celkom primeraný výkon, ktorý sa dá celkom pohodlne dosiahnuť jednoduchým zmenením riadiacej jednotky a môžeme si hneď odpustiť to dlhosiahle VVTi. Napr. aj Mégane 1,4 16V má 71 kW a nemachruje! Alebo Honda bez systému VTEC (s relatívne starým motorom) má len o 5 kW nižší výkon. To nie je nič, čo by ma zarazilo v prípade Hondy a nadchlo v prípade Toyoty. To s tými 110 Nm je veľmi pekné a je naozaj cítiť, že auto má v širokom spektre otáčok k dispozícii dostatok sily. Maximálka je aj na Mégane rovnaká a rovnako tak aj zrýchlenie. Už spomínaná Honda má zrýchlenie lepšie o jednu celú sekundu! Šesť stupňová prevodovka je u auta typu Corolla (s jeho výkonovými parametrami) blbosť, nezmysel, neopodstatnený luxus. Nazvite si to ako chcete. A tá extrémne nízka spotreba?? No tak to je asi najväčšia hanba!! Tú ma Civic 1,5 (opäť bez VTEC) zo 114!! mi PS!! o celého pól litra nižšiu. Podvozok Toyoty je charakterom dosť podobný podvozku Mégana, ale je daleko za podvokom Hondy. Rovnako by sme mohli postupovať aj pri motoroch 1,6, kde sú ešte výraznejšie rozdiely, ktoré ani zďaleka nepotvrdzujú maximalistické teórie Toyoty. Týmto všetkým nechem povedať, že VVTi nie je prínos, pre automobilový svet, len jeho hlavný účel je reklama a to je smutné!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Cena 138 tisíc. Není ročník 1993 přece jen už příliš starý? Díky za názory.