TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Corolla r.v. 1993
No 93 to už je ten předposlední model, (nepočítaje facelit) a to je moc hezkej auťák. Cena je asi přiměřená na to, že je to combi s výbavou, ale těžko ti tady někdo může radit když jsme to auto neviděly. Mě osobně prošlo poměrně dost coroll rukama a můžu ti jediný poradit hodně dobře prohlížej...všechno. Nejhorší je totiž to, co tady lidi zmršej protože nemaj prachy na údržbu nebo opravy, tak to "lepjej" jak se dá. -
« Re: to Martin
to cliff: nevim kdy jsi kupoval Corollu ale G6tky se vyrabi od zacatku! Nejprve 1,4 a za rok priskocila i 1,6! Nevim jak v Ceske republice ale u bohatsich sousedu to tak bylo!! Jinak G6 jsou podstatne drazsi nez normalni petikvalty (zhruba asi tak o 50 tis. coz u auta cca. jiz od 350tis je docela slusny skok!!)
-
« to Martin
Dík za tip.
Ale jinak jste mě chlapi pěkně naštvali. Tak já svoje těžce ušetřené prachy dám do auta, který vybírám pomalu půl roku (protože o Subaru se mi může jen zdát) a oni teď vylezou s něčím takovým, jako je G6 u Corolly. Ale to by si člověk nemohl koupit pomalu nic, i když ten rozdíl je teď myslím dost popdstatný mezi satrým a novým modelem. -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
K těm interierům coroll bylo asi opravdu dost nevhodné označit ho jako laciný. Mě to připadá jako taková otřepaná fráze když někdo má něco proti autu a neví přesně co tak řekne laciný interier. Jinak se mi velice líbil tvůj výrok Voso "nacistický fanoušek" nebo tak nějak to si budu pamatovat :)) a co se týká výdrže motorů coroll tak nevim jak po úpravách, ale osobně vím o corolle která když jsem jí na posledy viděl tak měla natočeno 480 000km a byla v servise na seřízení ventilů!!! a jela domů. -
« G6
Tak pánové musim Vás upozornit, že má Martin pravdu. G6 /označení pro šesti stupňovou corollu/ se opravdu do Čech dováží pouze ve verzi 1.4 /mohu osobně předvést, případně nafotit a zaslat foto/. 1.6 se prodává jenom u našich bohatších sousedů. Co se týče převodovky tak je skutečně jinak zpřevodovaná a to do kratších převodů. Maximálka u G6 je oproti normální corolle pouze o 10 max 20km/h u 1.4. -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Corolla rok vyroby 93. No to byly ty posledni vajicka, nebo uz myslis tu predposledni? (pokud nepocitam posledni fecelift) V 93 se lamala generace Coroll! Pokud budeme mluvit o te co se zacala vyrabet jiz v roce 1988!! tak jeji palubka je poplatne dobe kdy se zacala vyrabet, myslim ze se dava se vsi cti porovnat s tehdejsimi auty aniz by utrpela pojmenovani lacina! Pokud hovoris o Corolle ktera zacala v 1993 tak s tebou musim hrube nesouhlasit. Ta palubka rozhodne neni lacina, super material a super zpracovani super odolnost proti oderu i proti ceskym silnicim (70000 km v Corolle a zadne bouchani ci jine zvuky, moje vlatvni zkusenost!!!!) Pokud mohu doplnit jeste jeden udaj ke Corolle z 88 160 tisic km a taktez zadny zvuky pod palubkou ......... coz je treba vecny problem Skodovek, Oplu, Fordu, ..... Ale zpet a to az k posledni Corolle. Z tveho prvniho psani jasne vypliva ze pises o poslednim modelu takze pokud odskocis z roku 2000 do roku 93 je to sedm let rozdil ktery rozhodne stoji za zminku, nemyslis? Kdo to ma poznat o cem pises a to ze u posledni Corolly nepovazujes interier za laciny to je fajn protoze na to uz bych asi neco napsat nedokazal to bych si musel myslet ze jsi .... (ty tecky k tvemu uvazeni, hlavne to neber jako urazku ja te totiz neznam). A ted k Lexusu - to jsi spojoval se sytemem VVTi a s martketingovym trykem, aby nezapadl prachem, je to tak? Jetli ne tak nasledujici radky povazuj za bezpredmetny, pokud ano tak jak me vysvetlis ze ten zapadajici vuz prachem se se sytemem VVTi se zacal vyrabet a v IS 200 a dal se rozsiril na 300vky i 400vky. Ale cela znacka odstartovala s jinymy motory a prachem nezapadla hned na zacatku? A ted take nezapada! a rozhodne to kvuli nejakemu tryku neni! U nas se opravdu prodava poskrovnu, ale verim ze se to casem zmeni! -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
to cliff: Do Ceske republiky se dovazi pouze 1,4 G6 v Nemecku, Rakousku, Svycarsku, atd. sezenes i 1,6 G6. A ty stupne jsou kratsi. Zkousel jsem to a je to potvrzene praxi. S odladenim podvozku musim jenom souhlasit u Meganu je to pochopitelne. Je to Francouske auto a frantici jsou pohodlni tudiz chteji pohodne auta a zato se plati! U Italu me to docela prekvapuje, ale protoze nevim tak mas asi pravdu! -
« Re: NIČ NIE JE NEMOŽNÉ ...
Dizaj je jednoznačne vec vkusu, v tom určite so mnou budeš súhlasiť a môj názor na dizaj novej Corolly už vieš a pochybujem, že sa niekedy zmení. Keď som hovoril o lacno pôsobiacich interiéroch hovoril som o starších japoncoch (93 a nižšie), Golf 93 má určite honosnejšie pôsobiaci interiér ako Corolla 93ka (zase asi vec názoru, tu si ale dovolím podotknúť, že nepatrím medzi nacistických fanúšikov a aj novú Corollu by som chcel určite radšej ako posledného Golfa, to je už vec osobného presvedčenia...) O Lexuse som hovoril v súvislosti tej, že Toyota potrebovala akúkoľvek vec na odlíšenie príliš priemerných Lexusov, aby hneď nezapadli prachom. Vtedy to bol len nevinný marketingový ťah, dnes sa ale ukázalo, že aj dobrá investícia. Opäť nepopieram, že Lexus je super (a chcel by som ho radšej ako BMW, ale nie ako VOLVO, či MB). V oficiálnych materiáloch Toyoty píšu, že šiesty stupeň je vyložene ekonomický a len dopĺňa päťstupňovú prevodovku. Ale asi klamali...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!