TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Supra 3.0 T
U sportovních Toyot není problém cena modelu, ale cena provozu a zejména cena náhradních dílů ve značkovém servise. Neplatí to u menších vozů typu Coroly, kde se dá leccos namontovat např. z Favorita a jemu podobných "aut" (I když to už samozřejmě není Toyota, ale podivný hybrid poskládaný z bůhvíčeho). U vozů 2.0 a výše to však platí na 100%. Prodejci ND vědí, že tyto díly nejdou vesměs ničím nahradit a proto drží cenu cca 2-3x vyšší, než např. ford. Pravda je ta, že originální díly jsou cca 1,5-2x kvalitnější než neznačkové ekvivalenty. -
« Supra 3.0 T
Mám možnost koupit Supru 3.0Turbo intercooler/r.v. 1990, kůže, targa, automat(bohužel), kdovíkolik najeto, klima, al.kola, vše za 85.000 Kčs. V Toyotách jsem úplnej analfabet-poradí někdo, jestli to má vejšku ? (vzhledem k výkonu se asi dá předpokpádat ,že se s tím jezdilo metodou MAXIMUM HORSE PÓÓÓWR). P.S. (chci prostě sportovní vůz nad 2.0 litry Turbo do 100.000). Dík, Libor. -
« Re: Corolla z roku 1996
Kolega presne takú má a skúšal som na nej aj jazdit je to určite lepšie alo Felícia 1,6.
Zaplatil za nu 440000Sk tak sa tu všetci čudovali.
Pozor výfuk mal hrdzavý po roku a disky a brzdové bubny po dvoch ale hrozne moc. Ale inak vobec žiadna závada. Ak by som chel ojetinu v benzíne by som to bral. Ale dufam že vieš aka je cena japonských ND -
« Re: Corolla z roku 1996
To auto je super a ten motor celkem staci 0-100 cca 12.Pokud to bylo koupeno v CR a nikdy nebourano tak mozna, myslim, ze by melo mit air bagy, to je ale jedno. Za tydle penize to kup pokud je to ve 100% stavu.Jinak auto je to dobry, je se mi zda trosku drahy 200 000 by bylo lepsi.Kolik u vas stoji novej model?A jesli se nepletu v te dobe byla do SR dovazena auta do 1.5l bez cla tak by melo byt opravdy levne... -
Lubos.1 08.06.00 16:04
« Corolla z roku 1996
Dobry,
obraciam sa na Vas ako na odbornikov na Toyoty. Kupujem Corollu vyrobenu v polovici roku 1996 a predanu 10/96.Najazdenych 79000 km.Motor 1,4 - 55kW.Sportovy vyfuk,nejaky ten posilovac riadenia,elektricke stahovanie okien,...proste slabsia vybava.Auto bolo povodne kupovane u autorizovaneho dovozcu,u neho pravidelne servisovane(existuje servisna knizka),potom na protihodnotu prenechane.Cena 240 000 Sk.Odhliadnuc od ceny by som rad pocul Vase nazory na kupu tohto vozu,na co si mam dat pozor,co si mam skontrolovat,na co su tieto vozy tohto rocniku haklive atd.Dalej - vykon 55 kW sa mi zda akosi malo,mate s tymto motorom nejake skusenosti?
Poprosim Vas o rady bud na lubo@cyberspace.sk alebo priamo sem.
Dik.
-Lubo- -
"-- skrytý --" 07.06.00 18:27
« a ještě to: jkl
Nekupuj CarinuE, vyrobenou v Anglii, protože ty jsou těma anglánama strašně zmrvený. Ukazujou to i nové tabulky TUV, kde se CarinyE z počátků výroby v Anglii (myslím, že to je od roku 1996) umístily na 38. místě, což je neskutečné (nikdy předtím nebyla Toyota na horším než 8. místě. Její nespolehlivost můžu potvrdit, protože tatík jí má (r.v.1996, 1.6). Jezdí sice v celku hezky, i když už má ten zeslabenej motor (akorát ty dva roky, co snížili výkon ze 115 na 105 hp), jenže ve 20000 výměna kotoučů, ve 40000 opět, tentokrát už za japonské a ty už 100000 km držej. V 60000 výměna alternátoru. V průběhu 20000 - 80000 výměna všech "kostí" u stabilizátorů. A tak podobně, naštěstí se to všechno po... v záruce. Teď už je to prej ale v té Anglii v pohodě, protože vyházeli anglány a maj tam japonce a kritické díly dovážejí z Japonska, protože ty evropské jsou fakt dost nespolehlivé. Možná bych být tebou počkal do takového listopadu, kdy budou nové Avensis (s VVTi motorama) a lidi se začnou zbavovat prvních avensisů. -
"-- skrytý --" 07.06.00 13:14
« to cliff
Už jsem tu strašně dlouho nebyl, tak se zase ozývám. Čet jsem, že si chceš nechat "tunit" corollu - jsem známý odpůrce tuningu, takže ti to nedoporučuju, vzhledem k tomu, že snížíš životnost motoru, popřípadě když si to necháš uděla u mnohých firem u nás, tak snížíš i výkon, protože to většinou dělaj lidi který tomu prd rozuměj. Jediný, co se dá udělat s motorem u corolly (budu počítat 1.6tku, motor 4A-FE) je, (abys to nezrasil) vyměnit hlavu, vačky, ventily atp. a sání za vršek motoru 4A-GE, který se montoval do 1,6 MR2jek a coroll sr5. Pak to má výkon cca 130 hp - blok je u těchto motorů shodný, nevím, jak je to s pístama. Ale nemá smysl měnit části jednotlivě, tim to akorát zmrvíš, protože když se ten motor navrhuje, tak se nepočítají namáhání součástí jednotlivě, ale kombinuje se to i s okolníma.