TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 20.06.00 15:46
« ještě to: risa
jestli si chceš pořídit něco, co třeba nevypadá zrovna jako sporťák, ale jezdí hodně dobře, tak si kup Toyotu Tacomu 3.0 V6 - bohužel jí asi ale dovážej jen do USA. Je to pravda van (čili malej náklaďák), jenže užs viděl náklaďák, kterej udělá z nuly stovku za 7,1 sekundy?! A nedělám si srandu. -
"-- skrytý --" 20.06.00 14:36
« Re: našrot
to turbo (nebo přesněji vlastně angl. supercharger - což myslím je asi obdoba kompressor u meďourů - prostě se to nepohání výfukem, ale řemenem z motoru) se dělalo myslím od 91 do snad 96, ale pak ten motor byl předělávanej a novější informace bohužel nemám. Carinu nekupuj (máme jednu doma) a bohužel její umístění v tabulkách TÜV opravdu odpovídá (myslím 32. místo) - někde už jsem tu myslím své zkušenosti nedávno psal. To už jedině pak Avensis, protože tu už v té Anglii dělaj žaponci z jejich součástek. Jinak máme doma 1,6tku tu Carinu a žere do 8-9 litrů max. Když to šetříš, tak těch 6,5 v pohodě. Ještě: s tou Carinou jsem se splet - teď koukám do toho švýcarskýho časopisu - to není ta 1,6tka, jak jsem si myslel, ale 2 litr (oni mají totiž velmi podobný výkon,tenhle má 158 HP a není to ten dvacetiventil, ten byl opravdu jen do té Austrálie a Japonska). Ale kde jí vyráběli, to nevím (ale ten časopis je z roku 1992 a to myslím ještě nebyla v Anglii v provozu ta továrna). -
« Re: našrot
Hmm tak to mě překvapuješ. Ta turbína do corolly byla nebo je pro kterej rok výroby? Já můžu mít motor z Celicy GT4 jenomže jak jsi správně napsal tady nejde jenom o motor, takže jsem od toho upustil. O té 156HP Carině jsem taky nevěděl. Docela jsi mě rozhodil protože se budu v brzké době kupovat auto a právě se rozhoduju jestli ještě Celicu 2.0GTi a nebo právě už Carinu, ale 1.6 jsem nechtěl protože mi to připadalo chorý a mám osobní zkušenost, že mi auťák s menším obsahem chlastá víc než auto s větším obsahem, ale jestli je jak říkáš nějaká nadělenější tak by to mohlo stát za to. Nevíš jestli nedělaly nějaký víc nadřený 2.0 do Cariny? A ty 20ventilový Cariny se dělají kde? Doufám-že né v Angl. :) -
"-- skrytý --" 16.06.00 15:13
« to: risa
Ta Corolla se dovážela do Austrálie a USA. Taky už jsem se ptal, kolik by stála (teďko teda nová dovézt), nejdřív na mě koukali jak vrány, ale pak zjistili, že to fakt existuje a přišla by na něco kolem 850tis. nová, tři dveře. Jinak když se koukneš na různý weby o toyotách, tak narazíš i na prodejce mírně jetých motorů (nebo po GO), většinou americký, co ti ten motor pošlou i do Evropy a to turbo stojí kolem $1200, k tomu samozřejmě jinou převodovku cca $500, dál pak jiný hřídele, zřejmě pak i předělat závěsy, stabilizátory a tlumiče. Celkem jsem všechny ty úpravy počítal (mě by to totiž do auta šlo samo, prže mám americkou corollu a tam dělali kupodivu pro každý motor stejné uložení v kastli) a vyšlo to asi na $3500, což není zas až tak strašný. Ale asi počkám, až se mi rozsype tenhle motor (to se asi načekám, má zatím jen cca 205000 bez jediné opravy :o)), a pak to předělám. Jo ještě - do Švýcar se dovážela akorát ta 20ti ventilová CarinaE GTi, 156HP, 1,6tka. -
« Informace o nakladech na zprovozneni sportaku.
Koupil jsem MR2 r.v. 1985 (nepojizdnou - najeto asi 90t mil).
Koho zajima kolik stalo uvedeni do provozu najde to na : freeweb.starweb.czalfa33
Nebo at si v seznamu necha najit heslo MR2.
Tam najdete co vsechno bylo spatny a kolik staly opravy }vse az na vymenu skla jsem delal sam).
Puvodni "nepojizdne" auto jsem koupil za 54t Kc. -
« weiser
To nebylo špatný :)), ale teď vážně. Cena sportovních modelů Toyoty, myslíme opravdu sportovních , JE problém protože jsou VŽDYCKY vyšší než u konkurence. Cena náhradních dílů u sportovních modelů už tak jednoznačná není. To, že jde do Corolly něco z Favorita tak u toho jsem tady řval smíchy, ale potvrzuje to můj názor a to je ten, že jsme misři v *.. aut. Nechce se mi ani věřit, že tam něco pasuje protože vim, že nepasujou ani u stejnýho modelu některé díly. -
« Re: Supra 3.0 T
V prvý řadě si uvědom kolik to auto stálo nový!!! a tomu budou odpovídat díly. Za tyhle peníze nevěřim a ty taky ne, že by to auto bylo OK. Tohle je vysloveně nějaká zůstatková cena, sice běžná, ale zůstatková. Ten kdo ho prodává tak ti určitě před prodejem nebude ladit auto. Jestli chceš mít alespoň trochu radost z jízdy tak musíš vyměnit podvozek protože jseš v Čechách a tady to každej akorát tak do kur.. Takže i když Supra je ukrutná kára tak jestli máš 100 tisíc tak ti radim dej od toho ruce pryč. Protože jinak budeš sice jezdit jako paša, ale jenom vzhledově protože když na tebe nastoupí třeba Octavka tak jseš v ... -
« Re: Supra 3.0 T
U sportovních Toyot není problém cena modelu, ale cena provozu a zejména cena náhradních dílů ve značkovém servise. Neplatí to u menších vozů typu Coroly, kde se dá leccos namontovat např. z Favorita a jemu podobných "aut" (I když to už samozřejmě není Toyota, ale podivný hybrid poskládaný z bůhvíčeho). U vozů 2.0 a výše to však platí na 100%. Prodejci ND vědí, že tyto díly nejdou vesměs ničím nahradit a proto drží cenu cca 2-3x vyšší, než např. ford. Pravda je ta, že originální díly jsou cca 1,5-2x kvalitnější než neznačkové ekvivalenty. -
« Supra 3.0 T
Mám možnost koupit Supru 3.0Turbo intercooler/r.v. 1990, kůže, targa, automat(bohužel), kdovíkolik najeto, klima, al.kola, vše za 85.000 Kčs. V Toyotách jsem úplnej analfabet-poradí někdo, jestli to má vejšku ? (vzhledem k výkonu se asi dá předpokpádat ,že se s tím jezdilo metodou MAXIMUM HORSE PÓÓÓWR). P.S. (chci prostě sportovní vůz nad 2.0 litry Turbo do 100.000). Dík, Libor. -
« Re: Corolla z roku 1996
Kolega presne takú má a skúšal som na nej aj jazdit je to určite lepšie alo Felícia 1,6.
Zaplatil za nu 440000Sk tak sa tu všetci čudovali.
Pozor výfuk mal hrdzavý po roku a disky a brzdové bubny po dvoch ale hrozne moc. Ale inak vobec žiadna závada. Ak by som chel ojetinu v benzíne by som to bral. Ale dufam že vieš aka je cena japonských ND -
« Re: Corolla z roku 1996
To auto je super a ten motor celkem staci 0-100 cca 12.Pokud to bylo koupeno v CR a nikdy nebourano tak mozna, myslim, ze by melo mit air bagy, to je ale jedno. Za tydle penize to kup pokud je to ve 100% stavu.Jinak auto je to dobry, je se mi zda trosku drahy 200 000 by bylo lepsi.Kolik u vas stoji novej model?A jesli se nepletu v te dobe byla do SR dovazena auta do 1.5l bez cla tak by melo byt opravdy levne... -
Lubos.1 08.06.00 16:04
« Corolla z roku 1996
Dobry,
obraciam sa na Vas ako na odbornikov na Toyoty. Kupujem Corollu vyrobenu v polovici roku 1996 a predanu 10/96.Najazdenych 79000 km.Motor 1,4 - 55kW.Sportovy vyfuk,nejaky ten posilovac riadenia,elektricke stahovanie okien,...proste slabsia vybava.Auto bolo povodne kupovane u autorizovaneho dovozcu,u neho pravidelne servisovane(existuje servisna knizka),potom na protihodnotu prenechane.Cena 240 000 Sk.Odhliadnuc od ceny by som rad pocul Vase nazory na kupu tohto vozu,na co si mam dat pozor,co si mam skontrolovat,na co su tieto vozy tohto rocniku haklive atd.Dalej - vykon 55 kW sa mi zda akosi malo,mate s tymto motorom nejake skusenosti?
Poprosim Vas o rady bud na lubo@cyberspace.sk alebo priamo sem.
Dik.
-Lubo-