TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 08.09.00 01:23
« Re: Avensis na naftu
Do toho Avensisu se právě už tenhle TD dával (81kW, 250Nm, ale těžká je jak sviň...), proto jsem chtěl vědět, jakej je mezitím rozdíl. Dneska jsem si vzal popis a ceník, tak jsem si spočítal, že se mi při provozu auta cca 3 roky TD nevyplatí (vyjde to všechno o cca 50000 dráž než stejnou dobu používaná 1,6tka), ale uvidíme, i když teda vcelku drasticky zvedli ceny - na jaře Avensis 1,6 za 470tis, dneska to "samý" za 599tis :o(( Ale co mi zdvihlo náladu je nová RAVka; to je poježděníčko jedna báseň, akorát se na něj teď v průměru čeká tři měsíce (a 5D stojí 834tis...) -
« Re: Avensis na naftu
Mezi TD Carinou a TD Avensisem není rozdíl, který by stál za výměnu, jedná se o kesmetické úpravy, jinou kastli a malinko větší krouťák. Ovšem zajímavý bude TDi (lze-li to tak napsat) Avensis, který vyleze do konce září s úplně novým nafťákem. Ten bude mít 250 Nm a to je víc než dost (A4 nebo Passat TDi má 280 Nm a je to na pokutu za rýhy v asfaltu) a to vše za méně než 5 lt nafty, která zatím (už vyhrožujou zvýšením spotřební daně při vstupu do EU) stojí o čtvrtinu méně než benál. -
"-- skrytý --" 04.09.00 18:38
« Avensis na naftu
Máte někdo Avensise TD? (myslím ten nový 2.0, 110hp) Docela by mě zajímalo, jestli je mezi tou TD Carinou a Avensisem nějaký výrazný rozdíl, protože právě spotřeba se mi zdá dneska velmi příjemná (mám jet 100 km za stovku nebo za tři...) -
« Re: to našrot
Nežehrej na naftu!!!! Já mám Carinu 2.0 TD s výkonem 63 KW, ovšem šestnáctka i přes 85 KW je bez šance. Jezdím dálnici 1.6, jen okolo čepiček tak 1.4. a dost po Praze. Celoexistenční spotřebu mám spočítanou na 7,2 lt, včetně klima a to při současné ceně nafty je velice slušný průměr. Až budu jednou nucen šetřit, začnu jezdit dálnici 1.3 a mimo 0,9 a mám vyzkoušené že to žere v průměru i s městem okolo 5,5 lt a dneska za 23,50 Kč. Kdo to umí s benzínem? -
"-- skrytý --" 31.08.00 21:43
« Re: Avensis
Sériově asi ne, možná do toho ale budou dávat to, co dávali do CarinyE GTI (dvoulitr, 156hp, 0-100 cca 8s), ale to nevím jistě. Jinak nějak na podzim má být "faceliftovaná" Avensis s novýma VVTi motorama, tak uvidíme... Asi budem kupovat a tedy prodávat Carinu 1,6, takže jestli máte někdo zájem, navrhněte cenu (malý popis: rok uvedení do provozu 1997, výbava GLi, vínová mica, 1,6i 105hp, klimatizace, k prodeji cca v listopadu či na vánoce - cca 150tis. km) -
"-- skrytý --" 31.08.00 20:35
« Re: Carina 2.0
a nemáš třeba jenom zarezlé táhlo od plynu? Nebo někde zanesený, to by tomu tak nasvědčovalo. Strejdovi se to děje na Fafíkovi a řek bych, že to má nějaký zanesený, protože tím moc nejezdí a má na tom všechno nový... Ne že bych chtěl srovnávat Cariny s Fafíkama (taky jednu máme - 1.6), jenže ty co začali dělat v Anglii jdou děsně brzo do háje - máme jí od 97, najeto cca 130tis a už je nový alternátor, kotouče, stabilizátory, teď se hlásí o výměnu spojka, drobnosti nepočítám (jako že se sama zapíná mlhovka, něco se různě klepe, skřípe apod.). Nejvíc mě štve, že ty mrchy v Tsushu našli najednou nejvíc poruch až po záruce (např. ta spojka už blbne od 90tis.). Jediný co mě na tý Carině docela těší, je spotřeba, když se šetří: 78 km, z toho 10 po městě a zbytek po dálnici, za 4 litry (tedy cca 5,1 na 100km). Jenže když zase tu spolehlivost srovnám s naší osm let starou Corollou, na které se za 210tis km měnila akorát ve 200tis spojka a výfuk...
Slepnou mi přední světla (stará bolest Toyot). Jako nové bych chtěl dát elektricky ovládaná i když původně jsou pouze pevná, seřiditelná pouze šroubem. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou?