TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 13.10.00 11:33
« Re: to: saab
O mimosoudní vyrovnání se snažím téměř 3/4 roku. Nejdříve mě posílala někam a když jsem předložil důkazy o přetočení tachometru, tak po vyjednávání s právníky na obou stranách mi nabídla 12.000,- po již zmíněných 500,- kč měsíčně a bez úroků. To jí raději přinejmenším zkomplikuji život. -
Saab 13.10.00 10:47
« Re: to: saab
Výfuk je v pořádku, prorezlý by neměl být, možná je někde díra ve spojení dočasné trubky katalyzátoru. Dneska mi volali ze servisu, že jim ho k vůli poruše auta nepřivezli, takže tam půjdu až v úterý - pak se uvidí.
Podle zákona bych jí to auto bez problémů mohl vrátit, protože mě podvedla a tudíž je kupní smlouva neplatná. Ale problém je v tom, že na smlouvě je 50.000,- kč (zaplatil jsem 85.000,- kč) a těch dalších cca 40.000,- za opravy bych musel vymáhat soudně. A otravovat se někde po soudech s pochybným výsledkem se mi nechce. Navíc bych musel platit právníka atd. A ještě by mohla říct, že nemá peníze a že mi tu Toyotu bude splácet po 500,- kč měsíčně. To raději ten bazar kde mi to dají na ruku. Teď na ni podám žalobu za trestný čin podvodu (možná už příští týden) za přetočení tachometru z 250.000 km na 80.000 km a za podvod z rokem výroby (dle výrobce a rakouské policie 1989, dle českého techničáku 1991) a možná dostanu i nějaké odškodné. -
Saab 13.10.00 10:37
« Re: to: saab
O prodeji jsem už téměř rozhodnut, záleží jak se bude chovat a jakou bude mít spotřebu s katalyzátorem. Pokud nebude změna k lepšímu, tak příští rok v létě půjde z domu. Pak koupím asi Corollu 1.3 se vstřikováním nebo 1.6 v ceně asi 100.000,- kč. V bazaru mi za ni nabídli 50.000,- na ruku, což bude příští rok zase o něco míň. Možná bych si vzal menší úvěr a koupil možná ještě něco tak do 150.000,- kč. -
"-- skrytý --" 12.10.00 19:38
« Re: to: saab
To cukání dělá na 70% výfuk - když jsem ho měl prorezlý, tak mi to taky za studena a pomalu cukalo. Na výfuk jsou totiž Toyoty všeobecně háklivé.
Ale osobně bych asi to auto výhodně prodal zpátky tý Hrůze, která ti tu hrůzu způsobila, protože o takhle zničeným japonci jsem ještě neslyšel. Jenže to asi nepůjde... -
« to: saab
Promiň, ale to co máš ty to už Toyotu jenom připomíná. Znám pár podobnejch aut, corolla složená ze třech apod. Já vim, že třeba nemáš peníze na novejší, ale prohnutej blok to musela bejt pořádná pecka protože sám od sebe se neprohne ani náhodou!!! A jestli jsou na něco obecně japonci háklivý tak to jsou ty opravy doma v garaži. Asi jsem ti moc nepomohl, ale zkus se nad tím autem zamyslet protože podle toho co tu delší dobu popisuješ to auto nemá cenu křísit. -
Saab 12.10.00 10:19
« Re: KDE JSTE KDO ?
No dobře, vzhledem k tomu, že jsem tady asi jediný kdo má s Toyotou problémy, tak napíšu svůj poslední, třeba mi poradíte:
Mám Toyotu Corollu 1.3 12V karbec, r.v. květen 1989, liftback
Když je přes noc zima a já ji ráno nastartuji, tak motor cuká a já s ní poskakuji. Dělá to jak na jedničku, tak i na zpátečku. Problém se dá eliminovat tím, že pořádně sešlápnu plyn, pak už neskáče, ale ten řev není příjemný. Pak když už se rozjedu, tak při normálních otáčkách když chci akcelerovat, tak auto nejdříve motorem přibrzdí (jako když odpojíte přívod paliva), pak cukne a začne se pomalu rozjíždět. Trvá to do mírného zahřátí cca 2-3 km - pak už ten problém není tak výrazný. Problém se dá eliminovat tím, že akceleruji velmi mírně. Problém se vyskytuje jen při velké zimě (cca pod 10 stupňů). V létě jezdila jako hodinky. Před nedávnem jsem nechával přebrušovat blok motoru, protože byl prohnut. Jo a ještě jeden problém. Jezdím každý den do práce 8 km a 8 km z práce, tedy krátké vzdálenosti. Spotřeba se pohybuje v rozmezí 7,9 - 8,3 litru, což se mi zdá na motor 1.3 docela dost. Momentálně jsem bez katalyzátoru (byl úplně roztečenej) - nemůže to být tím (mám tam jen trubku) ? Dneska jsem volal do servisu ať ten katalyzátor objednají a zítra ho jdu namontovat, takže brzo zjistím jestli to má vliv na spotřebu - doufám že mi ta spotřeba nestoupne. Ještě pro porovnání: se SAABem 9000 2.3turbo (200 koní) a při rychlosti 160 km/h jsem tutéž trasu jel za 10,4 litru. S Toyotou se snažím jezdit úsporně, tedy rychlost 90-100 km/h a žádné velké akcelerace. -
« Re: Carina 2.0
S tim volnobehem - nevim jak presne je to u Cariny, ale u jinejch starsich Toyot bejva na skrtici klapce takovy to klasicky pulkolecko na bowden a pod nim bejva jako doraz takovej pistek, od kteryho vede asi 5cm hadicka zakoncena valeckem. Ten pistek bejva zanesenej sajrajtem, takze ocistit a striknout tam WDcko nebo neco podobnyho. V tom valecku na konci hadicky je nacpanej kousek vaty, nekdy bejva nasaklej olejem, staci vymenit tu vatu. Cely todle funguje jako jakejsi tlumic, aby, kdyz pri prerazovani sundas nohu z plynu, tak aby nesly otacky zbytecne dolu. -
« Re: Carina 2.0
Zůstávál mi viset volnoběh ve vyšších otáčkách 1500-2500. Po krátkém přidání se vše vrátilo do normálu. Teď se to neprojevuje.
Slepnou mi přední světla (stará bolest Toyot). Jako nové bych chtěl dát elektricky ovládaná i když původně jsou pouze pevná, seřiditelná pouze šroubem. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou? -
"-- skrytý --" 08.09.00 01:23
« Re: Avensis na naftu
Do toho Avensisu se právě už tenhle TD dával (81kW, 250Nm, ale těžká je jak sviň...), proto jsem chtěl vědět, jakej je mezitím rozdíl. Dneska jsem si vzal popis a ceník, tak jsem si spočítal, že se mi při provozu auta cca 3 roky TD nevyplatí (vyjde to všechno o cca 50000 dráž než stejnou dobu používaná 1,6tka), ale uvidíme, i když teda vcelku drasticky zvedli ceny - na jaře Avensis 1,6 za 470tis, dneska to "samý" za 599tis :o(( Ale co mi zdvihlo náladu je nová RAVka; to je poježděníčko jedna báseň, akorát se na něj teď v průměru čeká tři měsíce (a 5D stojí 834tis...) -
« Re: Avensis na naftu
Mezi TD Carinou a TD Avensisem není rozdíl, který by stál za výměnu, jedná se o kesmetické úpravy, jinou kastli a malinko větší krouťák. Ovšem zajímavý bude TDi (lze-li to tak napsat) Avensis, který vyleze do konce září s úplně novým nafťákem. Ten bude mít 250 Nm a to je víc než dost (A4 nebo Passat TDi má 280 Nm a je to na pokutu za rýhy v asfaltu) a to vše za méně než 5 lt nafty, která zatím (už vyhrožujou zvýšením spotřební daně při vstupu do EU) stojí o čtvrtinu méně než benál. -
"-- skrytý --" 04.09.00 18:38
« Avensis na naftu
Máte někdo Avensise TD? (myslím ten nový 2.0, 110hp) Docela by mě zajímalo, jestli je mezi tou TD Carinou a Avensisem nějaký výrazný rozdíl, protože právě spotřeba se mi zdá dneska velmi příjemná (mám jet 100 km za stovku nebo za tři...) -
« Re: to našrot
Nežehrej na naftu!!!! Já mám Carinu 2.0 TD s výkonem 63 KW, ovšem šestnáctka i přes 85 KW je bez šance. Jezdím dálnici 1.6, jen okolo čepiček tak 1.4. a dost po Praze. Celoexistenční spotřebu mám spočítanou na 7,2 lt, včetně klima a to při současné ceně nafty je velice slušný průměr. Až budu jednou nucen šetřit, začnu jezdit dálnici 1.3 a mimo 0,9 a mám vyzkoušené že to žere v průměru i s městem okolo 5,5 lt a dneska za 23,50 Kč. Kdo to umí s benzínem?