TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 28.01.04 11:09
« Re: TOYOTA - 2. nejprodávanější značka na světě
no ak GM bude dalej pokracovat nielen v uvahach ale aj v cinoch, mozno dovtedy kym dojazdim LC tak sa budu dat minimalne servisovat v cz/sk. Opel uz teraz je schopny objednat datasheety do TIS a EPC (servisna aplikacia a naplikacia na nahradne diely) pre vacsinu vozidiel GM. Sklad ND pre opel vo viedni uz vie objednat aj diely na chevrolet, ku cadillacu daleko nebude. Len aby escalade bol ako model pre europu = normalny dovoz dovozcom a nie indivindi. -
"-- skrytý --" 28.01.04 10:54
« Re: TOYOTA - 2. nejprodávanější značka na světě
navigator? ja neviem, fajn auto ale tie sedacky mi prisli take bezpohlavne, zle sa mi v tom sedelo smykal som sa. Na obranu navigatora treba povedat ze to bol modelovy rok 2000, myslim :-) Spotreba? Kombinacia mesto/teren, 11 litrov, je to automat. Vsetci hovoria, ze je to malo ja hovorim, ze staci vediet jazdit s automatom. K tomu odpruzeniu, toyota ma aj nastavitelne ale to mi zavanalo moc elektronikou a problemami (okrem toho nebolo skladom, teda bolo ale v otrasnej farbe)... A za escalade som vsetkymi 10timi, vo verzi EXT :)) -
« Re: TOYOTA - 2. nejprodávanější značka na světě
to Skdd: to se docela divim, ze je to auto rozvrzany, Toyota dela velmi kvalitni auta. Ale holt je to neco za neco, LC 120 ma ram, takze holt jsou ty vibrace trochu vetsi. A motor je takovej hlucnejsi i v ty RAV-ce. Jinak ta LC-120 je krasna. Zkus priste treba Cadillac Escalade nebo Lincoln NAvigator. Jinak taky hodne dela vzduchovy odpruzeni. Co spotreba jak vychazi? -
"-- skrytý --" 28.01.04 10:43
« Re: TOYOTA - 2. nejprodávanější značka na světě
yo! a miesta je tam tak akurat :-) ja by som povedal, ze je to vhodne auto do mesta :-) Zatial som nalozil vsetko a nemal som problemy aj ked v jednom pripade som bol aj so sklopenymi sedadlami kratky (extremne dlha krabica od plazmy)... -
"-- skrytý --" 28.01.04 10:41
« Re: TOYOTA - 2. nejprodávanější značka na světě
no chalani neviem neviem ci sa bavime o tom istom LC ale ja mam J120 a ziaden zazrak to nie je. Urcite je to poctivo vyhotovene auto ale... 5000km a vrzganie interieru to som nemal snad ani na corse, optitronova pristrojovka je fajn pokial nesvieti slnko spoza chrbta. Ano da sa vyhulit podsvietenie na maximum ale potom vecer ho musim stiahnut. Motor (3.0D) funguje bez problemov, ma silu ale je hlucny a to poriadne. Viem, ze to nie je osobak a nieco mu tolerujem ale nabuduce uz iba benzin. Pokial nejazdite prevazne v terene kde krutiaci moment je pre vas vsetko tak jasnym vitazom je benzin. Zopar detailov by som vyriesil inak (napr. zadne dvere by som bud otvaral hore alebo rozdelil na dve casti). Co ma najma hneva je nemoznost objednania ostrekovacov svetlometov. Bud ma predajca klame alebo sa to naozaj neda. Nehovoriac o tom, ze J120 svieti mizerne. Nemoznost xenonov si viem vysvetlit tym, ze H4 sa lahsie meni ako vybojka a najma je dostupna na kazdej pumpe ale podla mojho nazoru na svetlach mohli zapracovat. Na druhu stranu toto auto s dobrymi pneu je v terene radost, na ceste tiez nerobi hanbu (150kmh cestovna rychlost pri rozumnej spotrebe). Ako som vsak uz povedal nabuduce LC100, 4.7V8 :-) Pokusy z naftou su uz za mnou -
« Re: TOYOTA - 2. nejprodávanější značka na světě
To STAVROS: To víš, RAVka není Lancruiser. Tak jsem si před pár lety sednul do SangYong Musso a myslel jsem si kolik v něm bude místa. Býl jsem truchu zhýčkaný Lanďákem a když jsem viděl vnitřní protor Mussa, tak jsem dostal klaustrofobii. Když jsem si teď kupoval Avensise, tak jsem lehce váhal mezi RAVkou, ale ta je vhodnější spíš pro lidi, co jezděj trochu v terénu a já jezdím zejména po silnicích (i když nekvalitních). Každopádně je v RAVce velice příjemné svezení.
-
« Re: TOYOTA - 2. nejprodávanější značka na světě
i me se toyoty libi hlavne ty typu Land Cruiser, avsak jsou tak trosku mimo muj dosah. Tak jsem si zkousel novou Ravku a je docela uboha. Sednul jsem si dovnitr a bylo tam mista jak ve fabii. A to za ni chtej milion. Zvenku to vypada jak kus auto a uvnitr je to ubohost. Dost me to nastvalo. Je tam tak o pulku min mista nez v Avensisu. Tak asi jako v ty Corolle. -
« TOYOTA - 2. nejprodávanější značka na světě
Tak jsem koukal že už Toyota předhonila i Ford. Osobně se divím, že má v ČR Toyota stále tak slabé zastoupení. V Německu jí už přišli na chuť a to jsou Němci zatraceně ujetí na ty svý pixly :-)) U nás to zřejmě ještě nejaký čas potrvá. -
"-- skrytý --" 24.01.04 00:00
« Re: AUX na radiu v LC
Nevím, ale nepředpokládal bych - Toyota dělá všechno elektronické příslušenství typu rádio, navigace apod. na nějaké své "síti", které přezdívají Toyota-LAN (jak jinak ;o) ) a jdou do toho zapojit jen další přístroje Toyota a nic jiného. -
"-- skrytý --" 09.12.03 11:34
« Re: 3.0D v novom Landcruiseri
STAVROS: mě tedy u nás (vzhledem k platům) přijdou všechny ceny trochu mimo ;o) Ale pokud jde o cenovou strategii Toyoty, tak po uvedení "nového modelu" jsou ceny extrémě vyšponované a časem (cca během 3-5 měsíců) jdou hodně dolů - viz třeba Avensis (dneska je nejlevnější cca o 50tis. levnější), Corolla a starší RAVka taky. Ovšem to záleží na tom, jak se ti chce čekat. Třeba se do té RAVky zblázníš taky a budeš jí chtít prostě hned ;o) -
« Re: 3.0D v novom Landcruiseri
to nasrot: tak si me prekecal jeste ji vyzkousim, jde mi i o spotrebu, nechce se mi jezdit za 13l benzinu. Ta KIA Sorento jak pises neni spatna, ale je tam takovy gumovy razeni, moc mi to nesedlo. Jinak v takovy ty hezky verzi s rozsirenejma blatnikama stoji 950 000, to uz bych ukecal i Terrano vevnitr snad i s kuzi. Holt dle myho je ta cena trochu mimo. Avsak u nas se na ni ceka 9 mesicu, coz hovori za vse. -
"-- skrytý --" 09.12.03 02:17
« Re: 3.0D v novom Landcruiseri
STAVROS: to máš tak - buď chceš něco spíš na silnici (tedy rychleji jedoucího) nebo něco spíš do terénu. Naftová RAVka je spíš do terénu, benzínová spíš na silnici. I když jak jsem jel s tou novou dieslovou, tak mi nijak výrazně líná nepřišla, i když je fakt, že jsem do ní přesedal z oktávky 66tky, ale taky je fakt, že by měly mít tyhle dvě auta dle papírů podobnou akceleraci, tak ovšem RAVka je proti té oktávce učiněný ďábel. Korejci jsou na tom prý dneska už líp i co se týče spolehlivosti (asi jako průměrné evropské auto) a co se týče designu, tak se mi mnohé jejich věci dost líběj (třeba to SUV od Kia nebo Daewoo Lanos apod.). Asi poradím jen poslední věc - jdi si všechny ty auta projet a uvidíš. A pokud jde o místo v RAVce - velká není, ale na to jak je malá zvenku, tak uvniř je obrovská. Ovšem hodně taky dělá pocit z jízdy a v RAVce jsem si vždycky připadal jak ve stíhačce - okamžitě reaguje na jakýkoliv řidičův impuls.