TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Corolla
Tak tohle je skutečně nejhezčí corolla. Ta novejší je hezká jenom tří dveř. Prodavájí se kolem 130-150 000,-Kč. Tří dveř ti doporučuju jestli rád sekáč zatačky protože v zatáčkách je tohle auto fakt super. Pokud by jsi šel i do 1.6 tak máš auto který v zatáčkách nedohoní ani Octavia v turbu a hlavně se nesere jako Octavia ;) -
Saab 16.10.00 07:13
« Corolla
:-)
Dal jsem jí poslední šanci. Jinak její švagr (nebo co to je) se převozem těchto vraků zabývá. Dle mých zdrojů po něm dokonce jde finančák. Jmenuje se Karel Bartovič (630722/0513) ze Znojma, takže ve Znojmě bacha na něj.
Teď ke Corolle, nevíte za kolik se dá sehnat Corolla Compact 5dv.(od roku 1992). Mě se totiž tato líbí, tedy pokud to je ona, fotka je na [odkaz] a nevíte jak vypadá ten liftback ? -
« Come and join our group!
I would like to invite you to join our ICQ Interest Group - Toyota Celica (any year).
By becoming a member of the Toyota Celica (any year) ICQ Interest Group you can join us for a chat, get to know people who share your interest, and become a part of the best and up to date community on the Web!
Join our group at: [odkaz]
Hope to see you soon in our group,
Martin Du?ek -
« Re: to: saab
Tak to je mi tě skutečně líto. Všeobecně lidi proboha vezměte si sebou někoho kdo tomu hoví takhle stočený tachometr je nepřehlédnutelné. To, že to nedáš k soudu to je právě bordel v tomhle státě, že na to každý spolehá, ale pokuď to máš přes právníka a je to opravdu neprůstřelné tak bych do toho šel, ale to, že někdo tě chtěl podvést vědomě se těžko prokazuje. Pokuď soud vyhraješ tak ti bude platit i toho pravníka. -
Saab 13.10.00 11:33
« Re: to: saab
O mimosoudní vyrovnání se snažím téměř 3/4 roku. Nejdříve mě posílala někam a když jsem předložil důkazy o přetočení tachometru, tak po vyjednávání s právníky na obou stranách mi nabídla 12.000,- po již zmíněných 500,- kč měsíčně a bez úroků. To jí raději přinejmenším zkomplikuji život. -
Saab 13.10.00 10:47
« Re: to: saab
Výfuk je v pořádku, prorezlý by neměl být, možná je někde díra ve spojení dočasné trubky katalyzátoru. Dneska mi volali ze servisu, že jim ho k vůli poruše auta nepřivezli, takže tam půjdu až v úterý - pak se uvidí.
Podle zákona bych jí to auto bez problémů mohl vrátit, protože mě podvedla a tudíž je kupní smlouva neplatná. Ale problém je v tom, že na smlouvě je 50.000,- kč (zaplatil jsem 85.000,- kč) a těch dalších cca 40.000,- za opravy bych musel vymáhat soudně. A otravovat se někde po soudech s pochybným výsledkem se mi nechce. Navíc bych musel platit právníka atd. A ještě by mohla říct, že nemá peníze a že mi tu Toyotu bude splácet po 500,- kč měsíčně. To raději ten bazar kde mi to dají na ruku. Teď na ni podám žalobu za trestný čin podvodu (možná už příští týden) za přetočení tachometru z 250.000 km na 80.000 km a za podvod z rokem výroby (dle výrobce a rakouské policie 1989, dle českého techničáku 1991) a možná dostanu i nějaké odškodné. -
Saab 13.10.00 10:37
« Re: to: saab
O prodeji jsem už téměř rozhodnut, záleží jak se bude chovat a jakou bude mít spotřebu s katalyzátorem. Pokud nebude změna k lepšímu, tak příští rok v létě půjde z domu. Pak koupím asi Corollu 1.3 se vstřikováním nebo 1.6 v ceně asi 100.000,- kč. V bazaru mi za ni nabídli 50.000,- na ruku, což bude příští rok zase o něco míň. Možná bych si vzal menší úvěr a koupil možná ještě něco tak do 150.000,- kč. -
"-- skrytý --" 12.10.00 19:38
« Re: to: saab
To cukání dělá na 70% výfuk - když jsem ho měl prorezlý, tak mi to taky za studena a pomalu cukalo. Na výfuk jsou totiž Toyoty všeobecně háklivé.
Ale osobně bych asi to auto výhodně prodal zpátky tý Hrůze, která ti tu hrůzu způsobila, protože o takhle zničeným japonci jsem ještě neslyšel. Jenže to asi nepůjde... -
« to: saab
Promiň, ale to co máš ty to už Toyotu jenom připomíná. Znám pár podobnejch aut, corolla složená ze třech apod. Já vim, že třeba nemáš peníze na novejší, ale prohnutej blok to musela bejt pořádná pecka protože sám od sebe se neprohne ani náhodou!!! A jestli jsou na něco obecně japonci háklivý tak to jsou ty opravy doma v garaži. Asi jsem ti moc nepomohl, ale zkus se nad tím autem zamyslet protože podle toho co tu delší dobu popisuješ to auto nemá cenu křísit. -
Saab 12.10.00 10:19
« Re: KDE JSTE KDO ?
No dobře, vzhledem k tomu, že jsem tady asi jediný kdo má s Toyotou problémy, tak napíšu svůj poslední, třeba mi poradíte:
Mám Toyotu Corollu 1.3 12V karbec, r.v. květen 1989, liftback
Když je přes noc zima a já ji ráno nastartuji, tak motor cuká a já s ní poskakuji. Dělá to jak na jedničku, tak i na zpátečku. Problém se dá eliminovat tím, že pořádně sešlápnu plyn, pak už neskáče, ale ten řev není příjemný. Pak když už se rozjedu, tak při normálních otáčkách když chci akcelerovat, tak auto nejdříve motorem přibrzdí (jako když odpojíte přívod paliva), pak cukne a začne se pomalu rozjíždět. Trvá to do mírného zahřátí cca 2-3 km - pak už ten problém není tak výrazný. Problém se dá eliminovat tím, že akceleruji velmi mírně. Problém se vyskytuje jen při velké zimě (cca pod 10 stupňů). V létě jezdila jako hodinky. Před nedávnem jsem nechával přebrušovat blok motoru, protože byl prohnut. Jo a ještě jeden problém. Jezdím každý den do práce 8 km a 8 km z práce, tedy krátké vzdálenosti. Spotřeba se pohybuje v rozmezí 7,9 - 8,3 litru, což se mi zdá na motor 1.3 docela dost. Momentálně jsem bez katalyzátoru (byl úplně roztečenej) - nemůže to být tím (mám tam jen trubku) ? Dneska jsem volal do servisu ať ten katalyzátor objednají a zítra ho jdu namontovat, takže brzo zjistím jestli to má vliv na spotřebu - doufám že mi ta spotřeba nestoupne. Ještě pro porovnání: se SAABem 9000 2.3turbo (200 koní) a při rychlosti 160 km/h jsem tutéž trasu jel za 10,4 litru. S Toyotou se snažím jezdit úsporně, tedy rychlost 90-100 km/h a žádné velké akcelerace. -
« Re: Carina 2.0
S tim volnobehem - nevim jak presne je to u Cariny, ale u jinejch starsich Toyot bejva na skrtici klapce takovy to klasicky pulkolecko na bowden a pod nim bejva jako doraz takovej pistek, od kteryho vede asi 5cm hadicka zakoncena valeckem. Ten pistek bejva zanesenej sajrajtem, takze ocistit a striknout tam WDcko nebo neco podobnyho. V tom valecku na konci hadicky je nacpanej kousek vaty, nekdy bejva nasaklej olejem, staci vymenit tu vatu. Cely todle funguje jako jakejsi tlumic, aby, kdyz pri prerazovani sundas nohu z plynu, tak aby nesly otacky zbytecne dolu.
kamil*