TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Pozor na TOYOTU - EMIL FREY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hezké že má TOYOTA dobré deformační zóny, ale jen nalakování přední části vozu u EMILA-FREYE vyšla na 59.000,- bez DPH. Musím říct že si vážím své pojišťovny ZÜRICH, která mě ještě nikdy nenechala ve štychu a vždy zaplatila celou částku tak, jako i v tomto případě. S tou kvalitou u EMILA-FREYE je to také diskutovatelné, poněvadž nemají ani vlastní klempírnu, ani vlastní lakovnu. To jsem bohužel zjistil až později. Po odjezdu ze servisu mám ještě zapadlé hodiny v palubní desce a utržený kryt nad nohama spolujezdce. Doufám že mi to dají dohromady, je to jejich práce. -
« Re: Pozor na TOYOTU - EMIL FREY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmm zkusím se na to podívat z druhé strany. Neberte to prosím Vás jako, že bych se zastával Freye, vůbec ho neznám :). Tak za prvé co je to lehká havárie předku. Toyoty mají ač to málo lidí ví velice účinné crash zony. Co to znamená? Především to, že se při nehodě chrání především Vaše zdraví nebo život, ale na druhé straně se značně deformuje auto. Když to byla rána tak jste šťastný, že jste to přežily a ostatní je Vám v tu chvily jedno, ale za čas zjistíte, že sice žijete, ale budete chudák protože oprava stojí strašný prachy. To že Vám to opraví někdo jinej za polovic je sice pravda, ale možná Vám auťák potáhne "malinko" do strany, občas bude něco vrzat, časem to někdo bude reznout apod. Věřte mi prošel jsem si snad opravdu všechno od "joudů" v garážích až po Tsuscho (nebo jak se to píše) :). Ty strašný prachy co uvádíš není až zase tak lehká havárie ruku na srdce. Uvědom si, že jenom chladič stojí cca 8 000,-Kč jestli máš klima tak ten je hned vedle za 12 000,-Kč nárazník 8 000,- okno to samí (ty ceny jsou fakt od oka sorry) a to jsou jenom hovadiny který jdou kadit vždycky a co teprv ty různé lišty, plasty apod. No a ted si vezmi, že se to hne celý do střechy. To je to co většinou nevidí nikdo, nebo spíš nechce vidět, ale to je ta drobnost kdy nejdou dovírat dveře, fouká ti do auta, vrže ti to jako žebřiňák atd. Nástřik půlky auta 20 000,-Kc. Co je hodně zlý když ten mamlas co to přijímá nedokáže odhadnout jak dlouho to bude trvat, ale od toho je telefon aby zákazníkovy zavolal jako PRVNÍ a upozornil ho na to, že našly bla bla bla a proto bude oprava bla bla. Bordel je v tom, že i Tsuschu (fakt debilní název) trvá týden cokoliv sehnat. Já si to řešim po svém. Zajedu k werfolfům a mám COKOLIV skutečně cokoliv druhý den, za stejný prachy. Nebudu to po sobě číst je to strašně dlouhý takže sorry za chyby :)). -
« Re: Pozor na TOYOTU - EMIL FREY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No pak se clovek muze divit, proc stoupa pojistne, ktere nakonec zaplatime vsichni. Pojistovny nemaji zadny zajem na kontrole nakladu, vzdyt si to stejne vyberou. Na 90 % to byla Ceska pojistovna. S nevyplnenim predbezne ceny je to ale tva chyba. Pri tak vysoke castce bych se nedivil, kdyby pojistovna nezaplatila celou castku. Muze projit seznam opravy a rict, ze neco nesouviselo s opravou, a pak se z toho poseres. Mne se stalo, ze u havarky s predlozenou fakturou od servisu za 10 000 Kc mi KB zaplatila 8 000 bez udani duvodu proc to snizila. Kdyz jsem na ne vlitnul, zjistil jsem, ze neproplatili ovladani sklonu svetel, protoze to udajne nesouviselo s havarii. To uz jsem se rozcilil fest a zdbyle 2000 Kc jsem mel na ucte za dalsi 2 mesice. Takze hodne stesti. -
« Re: Pozor na TOYOTU - EMIL FREY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frey má taky v Praze na starosti servis Subaru a podle mých zkušeností je to pěknej h...l. Katastrofa je, jak někdo takovej může opravovat tak dobrý značky aut. Částka 250 000 Kč je opravdu dost, nemáš náhodou Lexuse? Jak Ti to ta pojišťovna mohla zaplatit, když ty díly byly tak předražený? -
« Pozor na TOYOTU - EMIL FREY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V Praze 5 na Nových Butovicích je autosalon EMIL FREY TOYOTA. Varuji všechny co by si tam chtěli dát opravit auto po nehodě. Slíbili mi že to bude opraveno za 3 tydny a nakonec to trvalo 2 měsíce. Naštěstí to platila pojišťovna, protože ty ceny dílů byly o 100-600% vyšší, než-li v jiném autosalonu TOYOTA Protech ve Vestci. Nemluvím o tom, že mi každý týden tvrdily, že to již v Pátek bude opravené. Nakonec si 4 dny nevěděli rady s tím, proč nejde auto nastartovat. Jen pro informaci uvádím, že oprava lehce nabouraného předku auta u nich přišla na 250.000,- Kč. Jejich trumfem bylo to, že do zakázkového listu nevyplnily datum ukončení opravy, ani předběžnou cenu. Tak jsem na ně nemohl a musel jsem se jen modlit, že ještě někdy své auto uvidím. -
« Re: saab
Hej, klidně piš. Podívej se na jiné příspěvky. Každý si tu vykecává co chce. Někteří jen aby zvýšili počet příspěvků ve "svém" tématu. Na tom přeci nic není a od toho tu MC je. Já si rád přečtu o zkušenostech jiných lidí. Určitě raději než nadávky a vzájemné osočování. Tak jen do toho. Kdo nechce ať nečte. -
« Re: Toyota Corolla 1.3 Liftback (r.v. 1991, karbec)
Ty karbece dělali jen do 03.1990.Já mám 1,3 stříkačku 12V v kombi a tam zase světe div se není otáčkoměr ale "jen"ekonoměr.A maximál má psanej 165 a hnal jsem jí přes 170 jen to hvízdalo.Reduktor se přitom neozval ani na 4-ku.A to na kombík není špatný.Rok výroby 11.1991. -
"-- skrytý --" 17.10.00 13:14
« Re: Toyota Corolla 1.3 Liftback (r.v. 1991, karbec)
Toyoty mají bohužel omezovač otáček na pětku jinde, než na nižší rychlosti (na 1,2,3,4 cca 7300, na pětku cca 6200) a víc to pak fakt nepojede. Taky jsem si řikal, že bych moh z CarinyE 1,6 vytáhnout alespoň 225, ale při 219 to chytil omezovač a víc ani ťuk. Ale je fakt, že to jede i do kopce (když se s ní jede delší dobu rychle - tak po 50km). -
« saab
No, ja jsem se te chtel puvodne "zastat" vice, napr. jsem chtel nekterym pripomenout drivejsi prispevky, ktere by se daly pojmenovat "nezatezuj ostatni", ale ... Ja se rad vykecavam a ver mi, ze mit podobnou zkusenost, psal bych o podrobnostech mnohem detailnejsich, kdo nechce, at necte. Stejne ale mam pocit, ze kdyz budes chtit nyni napsat neco o pozadi prodeje, budes mit furt v hlave otazky, jestli o tom mas napsat, aby to zase nekomu nevadilo. Napis. -
Saab 17.10.00 11:59
« Re: Toyota Corolla 1.3 Liftback (r.v. 1991, karbec)
Nechci strašit, ale vypadá to, že jsi dopadl podobně jako já. Já taky kupoval 1.3 karbec liftback 1991 než mi v Toyotě řekli, že rok výroby je květen 1989. Když jsem si pak zjišťoval informace, tak jsem zjistil, že 1.3 s karbecem se dělala jen do 9.1989, od tohoto data se dělala jen se vstřikováním. Dá se to poznat i podle toho jestli tam máš otáčkoměr, protože karbec ho nemá a stříkačka zase ano (teda pokud to nedělali za příplatek). Jinak když jsem ji koupil, tak jsem z ní dostal max. 155 km/h (dle tachometru), ale to byla ještě ve velmi špatném stavu, od té doby jsem to nezkoušel, ale jede fakt super. -
« Re: Toyota Corolla 1.3 Liftback (r.v. 1991, karbec)
Ta 1.3 jezdí fakt super, ale 1.6 nemá chybu protože má dřív točky a hlavně déle. To je právě jediný co mi trošku vadí a to je, že toyoty málo točí alespoň ty menší obsahy i když uznává, že pro mě auto s menším motorem jak 2.0 nemá cenu ;) -
« Toyota Corolla 1.3 Liftback (r.v. 1991, karbec)
Kurna, nebudete mi to verit, ale z tyhle kocicky, ktera ma v provedeni
liftback vyjimecne dobrej podvozek (na svou dobu), jsem vyzdimal neco
malo pod 200, tusim asi 195, to jen pri vykonu 55kW! Pruser je v tom, ze
by jeste jela, ale uz byla oprena rucka tachometru, takze jsem to
nechtel trapit. Ale furt tam byla rezerva vic jak 2000 otacek za min.
Myslel jsem si, ze by to mohla bejt odchylka, zpusobena spatnym rozmerem
kol a pneumatik, ale ty jsou spravny. Takze Toyoty jsou fakt super. A to
nemluvim o tom uzasnym (na 1.3 l) zatahu po prekroceni 3000 ot/min-1.
Tocit lze az tak do 7500, ale uz pri 6200 ma max vykon. A je to
karbec...
Kamze to jezdis pro dily? To je v Nemecku? Napis prosim sem nebo na hop@mirage.cz. Dik.