TOYOTA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.01  07:30

    « Ach ty Toyoty

    -pořád jen jezděj a jezděj,nebouraj,nerozbíjej se,majitelé nad jejich dokonalostí ztrácej řeč.:-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.01  19:53

    « Re:

    Tady uz to spadlo davno... Nebo ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.01  18:33

    « Bez nadpisu

    Co delate ze jste to nechali spadnout do archivu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.00  15:55

    « Aha

    To slovo bylo slušný!Citoslovce randálu.:-)))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.00  15:53

    « Aha

    Buch,buch,ratatabum,fíííííííúúúúúúú,buch… byl ten jeho tunningovej odpich se kterym zmizel?No.nic moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.00  00:00

    « Re: to našrot

    Důvody jsou dva: zvuk a výkon (oba poměrně stojí za to). Firmy jako Remus, Laser, Lorinser, AMG, Irmscher,... mají vývojová oddělení, která spolupracují s výrobci. Uvědom si že i pro automobilky je to kšeft - nová kára musí bejt co nejlevnější, aby byla konkurenceschopná, tak tam nedaj nerez vejfuk (3x dražší). Ale ví že jsou lidi co si ho rádi koupí. Tak s ladičema spolupracují .
    No a ten tvůj ideálně navrženej sériovej vejfuk je kompromis (na horší palivo, zvukový normy ve všech možnejch státech, hlučnost vůbec atd......). No a tom je tuning prakticky vždy. Zrušíš kompromis za cenu zlepšení jedné vlastnosti na úkor druhé (třeba i spotřeby, komfortu či životnosti). Jo a u nás se drtivá většina tuning firem zabývá montaží profi navrženejch dílů, a na to fakt nepotřebuješ technické vzdělání větší než automechanik. A ti co se vývojem zabývají (Krámský, Bervid a pod.) mají zkušeností ze závodního sportu na rozdávání. Tím končím polemiku na téma tuning, opouštím tohle fórum a vyzývám všechni příznivce sportovních modelů Toyoty: pokud se chcete občas někdy srazit, pokecat, vyměnit názory, pak sledujte disk. fóra na autotuning.cz a autohifi.cz. Menších akcí se za rok uspořádá poměrně dost. Protože jak to vypadá, tak rozumnej Toyota club tady není.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.00  14:58

    « Re: to našrot

    Mě je víceméně fuk, co si s těma autama děláte, to je vaše věc, ale řekni mi jediný rozumný důvod, proč měnit ideálně spočítaný sériový výfuk za nějaký odhadnutý "laděný"... Další věc je, že 90% lidí, co se "tuningem" zabývají vynechali potřebné kapitoly technického vzdělání a tím pádem si ten motor znovu nepřepočítají (taky bych chtěl vidět člověka, který bude bez potřebných detailních údajů od výrobce - co je jak původně namáháno apod. - přepočítávat nejdřív originální motor a pak ten upravený...).
    P.S. Ještě, než jsem se o těch autech něco dozvěděl, tak jsem si taky myslel, že je "tuning" dobrá věc, ale hlubším studiem se neustále přesvědčuji o tom, že je to fakt hovadina.
    Sorry, že jsem si splet model, zapomněl jsem, že do té řady patří ještě Celica Supra.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.12.00  10:39

    « to našrot

    Tak teď už to chápu - někde ve starších příspěvcích jsem se dočet,že jsi zarytý odpůrce tuningu. Když v každém druhém příspěvku od tebe čtu, jak při šetření tvojí (či otcovo) Cariny 1.6 dokážeš jet za 5 či méně litrů, tak jsem doma.
    Kdepak, moje oblíbené stránky jsou: autotuning.cz, auto-tuning.cz, tuning.cz, vwclub.cz, bervid.cz; autohifi.cz. A akce jako Drag Race, Autoshow, Brno tuning, ESSEN.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.12.00  10:01

    « Re: to prcek007

    Radost mi fakt nekazíš:
    -nevím proč myslíš, že výměna sériového výfuku za pořádnej tuningovej laděnej po celý dýlce je "pokopání chudáka". Super zvuk + trochu výkon. Totéž sportovní kit přímého sání (mimichodem to mám i na svém MB123/300D).
    Čip (přeprogramování řídící jednotky) dává dost výkonu a boost control je celosvětovej název pro elektronickou regulaci plnícího tlaku turba (prostě otočnej potenciometr vedle řadičky - výhoda, že vyšší výkon používáš jen když chceš).
    Ty výkony co píšeš má Supra MKIV (slovy čtyři) (r.v. 93-98). To je twin turbo. Já mám "bohužel" tu starší, ale zase za ty prachy..... Ta měla ve standardu 175kW = cca 240PS.
    Jinak aby jsi věděl o čem se vůbec bavíme, tak mrkni alespoň na :
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.00  15:47

    « to prcek007

    Nechci ti kazit radost, ale řekl bych, že tím "vylepšováním" to auto dost pokopal chudáka (hlavně tím výfukem - jinak bokem: co nazýváš boost control?)... Jinak jestli máš na mysli opravdu Supru MKIII, tak ta má v turbu 333 hp sériově a taky sériově za 4.5 s stovku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.00  20:08

    « Re: Žije Toyota Club ???

    Jo letadlo to je, známej - předchozí majitel do toho nacpal dost peněz, takže je půl práce hotovo: čip + boost control, K&N filtr, roura Remus. Údajně 300 PS. Chci to někde nechat změřit na brzdě, nemáte s tím někdo zkušenosti? (kolik peněz, kde jsou nejlepší, ...). Už se těším na jaro :-).
    Jinak Lexus 200 má 110kW, s tím opravdu závodit nemůžeš a ta elasticita je dána právě těmi 6 hrnci. To je jako 320i. Nedám na 6-válce dopustit - je to paráda. Ten novej má bejt ve stejný třídě jako 200? To by už bylo zajímavý.
    Chtělo by to klubový stránky - fotky, info o srazech, tipy&triky. Takhle ve fóru ledacos přehlédneš.
    Toyotám zdar (a sportovním zvlášť).
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.00  16:46

    « brutální Lexus

    Slyšel jsem hodně velkou chválu na IS 200. Já jsem sní tak trochu opovrhoval protože na šesti válec mi přišlo, že to auto má strašně malé zrychlení (9.5), ale elasticita je u něj prý bezkonkurenčí. Zeptat se chci na něco jiného, jestli nevíte někdo o novém modelu lexusu s motorem 3.0l? díky předem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.00  16:26

    « Re: Žije Toyota Club ???

    Gratulace ke koupi letadla ;). Jinak Martin to inicializuje, ale občas se tu nezdržuje :o
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.00  13:31

    « Žije Toyota Club ???

    Zdravím všechny T. příznivce.
    Po asi 2 letém obdivování Supry 3. generace 3.0 Turbo jsem se stal jejím majitelem.
    Hledel jsem na netu nějaký český T. club a objevil jsem tohle disk. fórum. Žije club i normálně (vlastní www, srazy...), nebo jenom tady?
    Četl jsem že snad byly i nějaké 2 srazy.
    Jak jsem pochopil, tak to inicioval (iniciuje ?) Martin Dušek (doufám, že si to jméno pamatuju dobře). Rád bych mu pomohl, aby se to trochu hýbalo. Je mi jasné že Supra není tak časté vozítko, ale dohromady s Celicami a MR2 by to už mohlo být zajímavé.
    Díky za všechny odezvy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.00  07:37

    « Re: Odfouknutá lišta

    Jestli jezdis pod 140, tak ti je ta lista k nicemu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.00  01:38

    « Odfouknutá lišta

    Kdo má starší CARINU E( do cca 92 ) tak ať si kontroluje upevnění plastovélišty předního skla.
    Protijedoucí truck mi ji nárazem větru odloup jako perníček a na šrotišti jsem dostal informaci že takových nešťastníků se tam po náhradní liště poptává více.
    Šla by nějak "nová" až ji seženu víc fixovat?
    Kdo mi dá tip jak ten kousek plastu sehnat pod 1000 Kč?
    Kuptemi ji někdo na šrotišti v Němcích ... dík!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.11.00  18:40

    « Re: To Našrot:

    Ještě k těm nápravám. Zjistil jsem, že to dělá firma ZF, ale dělají jen řízení + čerpadlo, takže ne celý přední podvozek :o).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.11.00  18:38

    « Re: Tech. data a rozměry

    carpoint.msn.com - ale tam jsou data na americké modely, které se dost liší i v motorech. Možná je tam nějaký link na evropu, to jsem nezkoumal
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.00  15:14

    « Re: AVENSIS 1,6

    Já jsem nepřítel nafty ;), ale za 15,-Kč/l se ze mně stane asi přítel. Uvidim jak ta 1.6 bude jezdit mám z toho právě trochu obavy, že to bude liný, ale pokusim se ho rozhejbat :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.00  15:11

    « Re: To Našrot:

    no ten link dost * :). zkusim něco od Foliatecu určitě to dopizdim, ale zkusim to :)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…