TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 08.03.03 17:35
« Re:
Myslím, že všechny éčka jsou vyrobené v Anglii, stejně jako Avensisy. Teoreticky by měl VIN začínat SB1 - to je kód Anglie. S jejich poruchovostí to bylo většinou tak, že všechno, co bylo vadné, odešlo v záruce a pak je to v pohodě - aspoň takovou zkušenost mám já a co jsem tak slyšel. Nové Avensisy už jsou prý opět se spolehlivostí na stejné úrovni, jako japonské Toyoty. -
-
"-- skrytý --" 04.03.03 20:15
« Re: Carina e 2,0 GTi r.v. 95 170 ps
Tak od toho bych raději dal ruce pryč,koukni se raději na nějakkou koupenou u v čr.Podle mě je lepší si trošek připlatit a mít jistý původ.
Pokud by jsi chtěl dal bych ti dobrej tip kde jsem to koupil já a jsem myximálně spokojenej.
Moje bylo po prvním majiteli a servisováno v Toyotě,taky kupní smlouva byla pro mě výhodná,žádné zbavování odpovědnosti prodávajícího ale záruka a solidní jednání.Taky o ceně se tam dalo docela schopně jednat.
Prostě jsem byl spokojen a mohu jen doporučit. -
« Re: Carina e 2,0 GTi r.v. 95 170 ps
Diky za info. Tu co mam v oku je za 130 000,-. Nejde mi o zihadlo na silnici ale starsi vuz ktery je spolehlivy. Tak jsem se zameril na Japonce a Toyota to vyhrava. Byla to nahoda ze jsem ji objevil, zrovna ji dovezli takze nema jeste papiry. Omrknul jsem ji a vypada zdrave (plecharina, tesneni,atd) Ale ted procitam celou Vasi diskusi a mam strach o to kde byla vyrobena. Psal jsem i na Toyotu do Prahy tak snad se ozvou. JInak diky moc za Tvuj prispevek. -
"-- skrytý --" 04.03.03 06:49
« Re: Carina e 2,0 GTi r.v. 95 170 ps
GTI bych osobně nabral,je to sice trochu ostřejší ale jistě na výkon motoru,mám 2,0i a jsem max spokojenej.ZÁLEŽÍ ČEMU DÁVÁŠ PŘEDNOST.U toho dvoulitra se spotřeba pohybuje od6-10 lt,ale to záleží na stylu jízdy.Můj rekord je 5,45,ale to už snad nebyla jízda.K ceně se ti nedokážu vyjádřit, záleží na výbavě a td.Tento model jsem u nás moc neviděl tedy hodně málo.Znal jsem jednoho člověka,který ho vlastnil a ukradli mu ho.
Já osobně bych radil koupit pouze 2,0i ale rozhodnutí je jen na tobě .Ceny r.v.95 se pohybujou od 140-180 tkč podle stavu a td.
Nejlépe kup made in Japan!!!!!!!!!!
Taky se dělaly ve francii ale to byly takový dosti holý kusy a moc jich třaky nebylo. -
« Carina e 2,0 GTi r.v. 95 170 ps
Mam v planu koupit Toyotu Carinu e 2,0 GTi. Potreboval bych nejake (jakekoliv) informace k tomuto modelu. (spotreba, kde sehnat manual, atd). Je to dovoz z Nemecka Tak by zajimalo jak zjistim misto vyroby (Cetl jsem z snad z Anglie nebrat). Diky za jakoukoliv odezvu -
"-- skrytý --" 02.03.03 21:43
« Páčky pod volant
Nemáte někdo náhodou nějaký tip, kde sehnat (nejlíp Praha a okolí) páčky pod volant (blinkry a stěrače s cyklovačem) na Corollu sedan do roku výroby 1992? Pasují tam i z Camry a Cariny z té samé doby a i ty novější (tlusté). Ovšem dost z nich má podobný problém jako moje - nejde jim blinkr doprava. Ve Slušticích a na Kutnohorské v Dol. Měcholupech jsem už neúspěšně byl... -
"-- skrytý --" 27.02.03 22:47
« Re: Problém s motorem - SOS
Koukal jsem se na to, co to mohlo dělat u nás - v tu dobu jsme měli vadnou lambdu (to ale žere víc benzínu - 1,6tka brala průměrně cca 11 l/100km/h), dál vodní pumpu a termostat a myslím, že to chcípání bylo lambdou - byl u ní přetržený kabel. V servisu (Tsusho) jí zřejmě při prohlídce omylem vytrhli z konektoru a o hnací hřídel se předřel její kablík. -
« Re: Problém s motorem - SOS
Budu moc rád když mi někdo poradíte. Svíčky a veškeré běžné věci nechávám pravidelně měnit ve značkovém servisu v autocentru DUBA. Pravděpodobně mám prý špatnou Lamda sondu a tak mi jí objednali, ale myslím že to bude něco jiného. Původně zase říkali že to vypadá na čidlo volnověžných otáček a nebo čislo sání vzduchu. Ještě jednou prosím o každou radu. Díky -
"-- skrytý --" 18.02.03 19:48
« Re: YARIS nebo Fabia?
Samozřejmě, že Yarise ;o) No, vážně bych to viděl takhle: Fabka je asi o 300 kg těžší než Yarda a o 10kW slabší, tedy dle mého názoru auto na zabití (18,5 s na stovku u Fabky oproti 11,5 u Yarise myslím hovoří za vše, zvlášť když je to auto pro ženskou a prakticky jde jen o rychlé se rozjetí, když někde bude překážet ;o) ). Vnitřní prostor je větší v Yardovi, má sice menší kufr (o něco málo), ale když tím pojedou 2, tak posunou zadní sedačky dopředu a místa je tam víc. Navíc bych řekl, že do toho Yarise se toho naloží víc, protože nemá tak blbě nakloněné zadní sedačky, jako Fabka. Pokud jde o klimatizaci, tak se do Yarise montuje teď snad dokonce zadarmo a ten litr jí utáhne - cítit to samozřejmě bude, o 3 kW míň je o 3 kW míň a jsou cítit i na 1,6tce, ovšem tvoje žena asi nebude závodnice, které by to vadilo ;o) ? O klimě ve Fabkách 1,2jkách jsem slyšel, že je třeba jí i do mírného kopce vypínat, aby to auto vůbec jelo, i když pořád lepší než Fabie v litru... Výbava mi přišla podobná (akorát u VW Skoda vypisují každý šroubek), ABS u Yarise nebývalo nebo za příplatek, jak je to teď, nevím. Teď jsem akorát koukal, že v základu s klimatizací stojí asi 260tis., což je jen o něco málo víc, než osekaný 1,2 Junior. Asi bych poradil, ať se obojím sveze aspoň 20 km (u většiny Toyoťáckých dealerů si může auto projet sama, ať si s ním dělá co chce a nikdo jí do toho nekecá) a uvidí - mojí matince se taky sice Yaris strašně líbil, ale když s ním jela, tak zjistila, že by jí vadil tachometr a ukazatele uprostřed a menší zadní okno, než na jaké je zvyklá.