TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 28.05.03 11:21
« Re: Design nového Avensisu
To našrot: Naprostý souhlas! Ty litry v absolutním vyjádření nemají vždy úplnou vypovídací schopnost. Navíc není nikde napsáno, zda to bylo spočítáno tzv. "na čistý objem", tj. jako kdybych ten kufr chtěl vyplnit kapalinou (to je mi obvykle dost k ničemu, pokud zrovna neskládám zavazadla do malých igelitových tašek), nebo odměřeno s použitím "ISO hranolů" (to už je o dost lepší, byť o schopnosti auta vozit např. klec na zvířata (samozřejmě se zavřenými 5. dveřmi) to opět mnoho neříká. PS: Onu klec vozím dost často, tak to snad "mám trochu v oku". A v M6 kombi si ji představit umím, kdežto v Avensisu ne. Současně přiznávám, že jsem ji ani do jednoho z uvedených vozů nezkoušel naložit. -
« Re: Design nového Avensisu
Sakra preco vsetci prechadzaju na tie lepiace sady? Podla mna je to cista haluz. Minule mi nejaky dobrak prerazil pneumatiku doma vyrobenym "ventilcekom" s priemerom asi 2cm. Keby som mal len sadu, tak si asi nevrznem... Takto som sahol do kufru, vybral rezervu, za 10 minut bolo secko vybavene a ja som mohol ist dalej rovnakym tempom smer pneuservis. Kufor mam pritom "stvormrtvolovy" ;)) -
"-- skrytý --" 27.05.03 11:06
« Re: Design nového Avensisu
To brázdič: Avensis kombi je sice OK, ale rozhodně to není kombík v pravém slova smyslu (moc toho tam nenaložíš). To M6 přes svůj přinejmenším stejně sportovně laděný vzhled ve verzi kombi už kombíkem opravdu je. Ovšem Accord Tourer je "stěhovákem" se vším všudy (dokonce nemá kvůli úspoře prostoru ani náhradní kolo (žádné!!!), jen soupravu na nouzovou opravu při defektu pneu. Ale zase nemá tolik prostoru na nohy vzadu, jako M6 nebo Avensis. Avensis liftback má naopak silné potíže s prostorem na výšku na zadních sedadlech: měřím 175 cm a hlavu mám zapřenou o zadní okraj střechy, zřejmě kvůli závěsům 5. dveří, které zabírají moc místa. Ve verzi kombi je to zcela bez problémů, sedan je tak "na hraně únosnosti"... -
« Design nového Avensisu
Docela se divím že je tu tolik lidí, kterým se Avensis moc nelíbí. Je to asi vážně subjektivní dojem, ale já bych řekl že je Avensis nejhezčí kombík ve své třídě a moc se mi líbí i sedan a liftback. Acord Combi se mi moc nelíbí kvůli přehnaně hranaté zádi a Mazda-6 je auto se sportovním vzhledem, ale nesportovním chováním. Když sporťák tak se vším všudy a ne auto které se v každé zatáčce naklání jak atrakce na Matějské pouti. Nejlepší bude asi nechat plynout čas a uvidí se co udělají prodeje. Ty většinou bývají nejlepším měřítkem. Čekám svého Avensise D4-D každým dnem, tak Vám pak dám vědět první zkušenosti (kladné a případně i záporné). Nazdárek -
« Re: Nová Toyota Avensis NG vs. Mazda 6 a Honda Accord
nasrot: OK, mas to u mna vyzehlene ;))) Ja som myslel tu oficialnu europsku anketu (www.caroftheyear.org). Avensis aj Accord (hlavne kombajn ;)) su krasne auta, som hlavne zvedavy, ci Avensis udrzi typicku avensisovsku spolahlivost... M6 sa to - zda sa - zatial celkom dari. Avensis to dufam tiez nepokazi ;)) -
"-- skrytý --" 26.05.03 15:52
« Re: Nová Toyota Avensis NG vs. Mazda 6 a Honda Accord
Mazda6 je nádherný auto co se týče designu (avensis se mi zvenku, zvlášť zezadu, dvakrát nelíbí) a je tu taky delší dobu. A ve srovnání s Meganem (ten ale myslím nebyl autem roku u nás, ale někde v EU) je to nebe a dudy (samozřejmě pro M6tku)... -
« Re: Nová Toyota Avensis NG vs. Mazda 6 a Honda Accord
jojo je tomu tak, M6 proste minulym rokem byla sama......jinak je to trosku diskutabilni jestli se auta kupuji jenom podle podvozku.....treba ten dieslovy motor v m6 se se mnou kamaradil trochu lip nez ten v avensisu ale zase byl trochu hladovejsi :-).....vzhledove mi mazda prijde mnohem lepsi ale zase evropsky styl vzbuzuje automaticky vyzsi stupem "luxusu" ale i presto si myslim ze ten avensis je trosku kvalitativne lip dotazeny.....a u vybavy je to hodne individualni, docela me prekvapily pohledy dealera toyota jak sem se zeptal na naky dovybaveni, ze mi tam precejen neco chybi........v bezpecnosti a podvozkem toyota asi jasne vitezi....ovsem jestli se ten podvozek v beznem provozu natolik projevi :-).......aby nedoslo k nedorozumeni tak taky rikam ze toyota je lip udelana ale zase bych nerekl ze pri rozhodovani mezi tema 2 autama je tak velky rozdil a proc vubec minulym rokem vyhrala m6 -
« Re: Nová Toyota Avensis NG vs. Mazda 6 a Honda Accord
to Brazdic: hlavne ten Avensis nebyl jeste na trhu, kdyz bylo Auto roku. Dnes bych taky asi koupil Avensis, jenze pred pul rokem nebyl k dostani. Proste je to tak, ze cim novejsi auto, tim je vetsinou lepsi. Mimochodem Avensis je z venku docela osklivej. Ale je to vec nazoru. Nekomu se libi sportovni vzhled a nekomu nemecky Avensis-Passat design. -
"-- skrytý --" 23.05.03 22:04
« Re: Nová Toyota Avensis NG vs. Mazda 6 a Honda Accord
Dneska jsem měl možnost se pořádně svézt s Accordem. Pokud srovnám výše uvedené auta za sebou dle celkového pořadí, pak je první Avensis, těsně za ním Accord (podvozek sedí o něco málo hůř - v běžné jízdě nerozeznatelné - a posez není tak pohodlný), pak delší odstup a pak Mazda6. -
"-- skrytý --" 22.05.03 22:48
« Re: Toyota Avensis
Mitsi: jistě, že je nutné rozlišovat "individuální dovoz" a "hromadný dovoz a prodej" - individuálního dovozu se "nějaký typ" homologace netýká, pouze pokud se jedná o vozidlo mladší 8 let, jinak lze dovézt i vozidlo starší, ale musí mít zmiňovanou globální homologaci.
Trochu jsem mnohé materiály o tomto studoval a teď mě napadlo něco, s čím si to pleteš: rozdíl mezi "global homologation" a "global harmonization" - ty popisuješ tu "globální harmonizaci", kde se, zjednodušeně, jedná o to, aby všechny na světě vyráběná auta plnily určitá kritéria stejně (emise, pasivní bezpečnost...) a v podstatě souvisí s tzv. "vzájemnou kompatibilitou" (př.: pokud do Smarta nabourá 6titunový americký truck, tak asi ze Samrta moc nezbyde - jde tedy o např. to, aby měly všechny auta stejně vysoko nárazník, každé mělo takové deformační zóny, aby se energie nárazu dělila rovnoměrně mezi obě auta atp.). "Globální harmonizace" tedy s "evropskou globální homologací" (tak zní celý název) vůbec nesouvisí (a když, tak jen ve změnách předpisů EHK, které se upraví tak, jak se dohodnou státy, podílející se na tvorbě "globální harmonizace").