TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« INFORMACE
Dobrý den všem, hledám majitele(é) vozu Toyota CAMRY 2.0 GLi popř. fandu zn. TOYOTA, který by mi umožnil získat zkušenosti a informace technického charakteru o těchto vozech. Doufám, že se někdo najde, kdo by poradil. Prosím, aby se ozval na riman@soptik.dynip.com. Momentálně nevím o žádném majiteli tohoto vozu v blízkém okolí. Děkuji. RIKY (nejlépe okr. MO, LN, TP, CV). -
« Re: Corolla
Napiš sem mail nebo mi zavolej na 0602/88 62 77 nerad bych tady zatěžoval ostatní popisama svejch aut. O tehle corolle jsem tady už psal takže to zkus vyhledat a nebo ti napíšu. Jak chceš, ale rozhodně je to na corollu nářez. Samozřejmně počítej s tím, že je téměř nová. -
« Re: Corolla
Ahoj vespolek, jsem tu tak trochu nováček, protože jsem si teprv teď pořídil Internet connection. Jinak fandim sportovním soutěžím, ale musím dodat, že kromě Toyoty mám rád ještě Subaru - takže asi bohužel nejsem v TOYOTA Clubu úplně skalní.
Chtěl bych si na jaře nebo v létě koupit auto a moc se mi líbí Corolla.
Riso, tys psal, že bys věděl o nějakém fajnovém třídvéřáku, což by mi bohatě stačilo. Mohl bys prosím uvést nějaké podrobnosti? Pokud je to pasé, tak se nedá holt svítit. Flame -
« corolla
Tak jsem se díval na ty www stránky a doporučuju raději německý protože corolla je mimo evropu trochu jiná /trochu úplně :)) / www.toyota.de . Motor 1.6 je fakt dost dobrej pokuď na něj máš prachy tak si myslim, že tě velice příjemně překvapí. Jinak až jí koupíš tak doufám, že nám to sem napíšeš. -
« Corolla
Mam dotaz. Chci si koupit nove auto a muj znamy mi nabidl, ze si mam koupit Toyotu Corolla. Narazil jsem na Corollu 1,6 s vybavou Linea Luna 02 za 508.000. Pokusil jsem se navstivit ww stranky Toyoty, ale tam nic neni. Tak bych se chtel zeptat co v teto vybave ta Toyota ma a jestli je ta cena aktualni. Dik -
« příspěvky