TOYOTA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.03  19:39

    « Re: Avensis NG WG D-4D

    To je fakt. Předchozí Toyotu Carinu mi zbořila šikovná dívčina s telefonem u ucha, když jsem jí měl 3 týdny starou. Předtím jsem měl nového Favorita a toho mi zbořil opilej řidič co si ladil autorádio po měsíci. Pak si kup nové auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.07.03  21:20

    « Re: Avensis NG WG D-4D

    S tím nárazníkem je to fakt pech - to je skoro jako u nás v rodině, kde na to taky máme štěstí - během prvních 3 měsíců po koupi nového auta nám ho někdo naboří nebo odře a po zbytek životnosti auta je všechno většinou bez odřenin...
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.03  09:26

    « WWW stránky s testy nového Avensisu

    Vytvořil jsem stránku na které se budu věnovat objektivnímu testování spolehlivosti a spotřeby paliva u nového AVENSISU. Najdete je na adrese: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.03  22:03

    « Avensis NG WG D-4D

    Objevil jsem jednu drobnou závadu. Nesvítí mi jedna ze dvou žároviček vedle kosmetického zrcátka ve sluneční cloně spolujezdce :-) Všera jsem stál hodinu v Truhlářské ulici a nejakej dobrák co stál za mnou vyparkoval a odřel mi pěkně zadní nárazník až na černý podkladový plast :-( To fakt nasere. 2 dny staré auto a už odřené.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.03  21:06

    « Avensis NG WG D-4D

    Tak už mi stojí v garáži. Snažně hledám chybu, ale žádnou jsem nenašel. Skvělé svezení, neuvěřitelně odhlučněný motor i interiér.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.03  15:38

    « Toyotaclub

    Na www.toyotaclub.wz.cz jsou stranky klubu - co vic dodat? Snad jen ze je tam ted docela fajn forum...
    Moc sem nechodim, takze jestli to tu uz bylo tak me nekamenujte ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.07.03  15:34

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    2 Mitsi: Jasne ze Starlet, Carina a Camry jsou " Super kvalitní spotřebák bez šťávy a charakteru pro průměrného zákazníka bez zvláštních (ve smyslu specifických) nároků." Vzdyt tak taky byly konstruovany. Paklize chces nezo specifickeho mas na vyber treba Celicu, MR-2, Supru, Paseo, LandCruiser, 4Runner, RAV4, Hi-Lux, hromadu odvozenych modelu (Yaris TS, Corolla G6, Corolla 4wd Snow), vsemozna Versa a nebo si kup Lexus ;-) A to nemluvim o specificky americkych modelech jako Highlander, Tacoma.... Scion...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.03  15:25

    « Taxme zase vyhrali...

    Viz clanecek v news...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.06.03  17:45

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    To kvičení při rozjezdu u Cariny dělá ložisko na spojce - taky nám to dělalo cca od 85tis. km, jenže to jsme ještě jezdili do servisu do tsusha, kde na zákazníka z vysoka s...u a jejich starání končí u prodeje nového auta (přičemž automechanici jsou leví jak polena a ani neumějí koukat na hodinky - byl jsem tam např. nechat dát vymlácené přední okýnko a čekal jsem na to tam - trvalo to asi 45 min, přesto si automechanik naúčtoval hoďku a půl) - tudíž žádnou závadu nezjistili a museli jsme spojku měnit za peníze po dalších 70tis. km, kdy už byla hodně nepříjmná (naštěstí i z výměnou stála lehce pod 6 tis., což je o více než 2tis. míň než neoriginál...). Jinak každý slušný dealer o Carině říká to samé - zabíhala se výroba v Anglii, takže člověk musel mít na dobrý kousek štěstí. Teď prý je to už o něčem jiném, ale nevím nevím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.06.03  09:12

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    Ještě oprava: v pr.... byly přední tlumiče, nikoli zadní (to abych byl přesný) - dotyčný v tom autě jezdil prakticky výhradně sám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.03  15:55

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    Tuhle "jsem měl v prádle" jednu Carinu E 1.6 se 120 tis. km "na hrbu": pravidelně servisovaná ve značkovém servisu, všechny "drobnosti" byly ihned odstraňovány (majitel, který ji koupil "za nova", ji měl rád a měl příbuzného v servisu). Přesto: vymlácené čepy na přední nápravě, vyšmatlané řazení, tekoucí těsnění pod víkem ventilů, křivé kotouče, zadní tlumiče v pr...., rozpadlé příčky v poslední baňce tlumiče výfuku (rezonance při akceleraci/deceleraci), "kvičení" při rozjezdu a řazení (zřejmě špatné ložisko uprostřed setrvačníku/klikového hřídele, do něhož zapadá přední část výstupního hřídele převodovky), rozpadající se tapecírunk na dveřích atd. Spokojenost majitele maximální, dalších 100 tis. km určitě vydrží (s čímž souhlasím - přinejmenším motor šlapal jako hodinky). Ale mně tohle prostě nestačí a už v žádném případě to není hlavním kritériem hodnocení, resp. výběru vozu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.03  15:06

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    Brázdič: na ten alternátor se klidně zeptej - je to fakt. Stejně jako je cenový rozdíl mezi EU kotouči, co se pořád vlní, a japonskými, co nikdy nehází.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.03  15:04

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    Mitsi: člověče, s Carinou máme najeto už 206tis. km, 70% po Praze a dost po polních cestách, s výfukem pod nápravou a je tam pořád původní. Na Corolle s výfukem nad nápravou mám 250tis. km a výfuk je tam třetí (pravda, druhým byl jakýsi Bosal, protože byl tenkrát o půlku levnější než originál, ale místo 170tis. vydržel 35tis. km, teď je tam zase originál, protože byl o půlku levnější než neoriginál ;o) ). Jinak myslím, že Carina II měla výfuk nad nápravou (stejně jako všechny modely stejných let), stejně jako současníci CarinyE mají výfuk pod nápravou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.03  09:33

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    Jezdil jsem se Starletem 1.3, Carinou II 2.0 a Camry 2.2. S žádným z těchto vozů jsem sice nenajezdil 170 tis. km po Praze, ale také se nejednalo pouze o "krátkodobé svezení": s každým z nich jsem pár tisíc km absolvoval, převážně na dlouhých trasách. A moje hodnocení? Super kvalitní spotřebák bez šťávy a charakteru pro průměrného zákazníka bez zvláštních (ve smyslu specifických) nároků. PS: Toto mé hodnocení vychází z osobních praktických zkušeností z používání (ve stejném režimu) minimálně tuctu dalších vozů, nemluvě o krátkodobých svezeních (samozřejmě za volantem) s desítkami dalších vozů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.03  22:48

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    Mrzí mě že nemam více času, ale alespoň v rychlosti. Na Carině jsem najel 170tis km a to 90% po Praze. S výfukem jsem nikdy žádný problém neřešil. A sěma kvalitama Galantu to nepřeháněj. Myslím že vůbec netušíš co je to Toyota. Naštěstí to ale ví ta obrovská spousta lidí co si je kupuje a těch pár lidí co si koupí třeba Galanta, to jsou podle mého lidé co trpí utkvělou představou že tam kde končí auto začíná Mitsubishi :-) Nic ve zlém, ale takových lidí bys asi moc nenašel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.03  09:14

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    Originál japonský alternátor od Densa na Carinu E opravdu existuje, ale cestou jeho výměny za "taky originál" Bosch jdou pouze ochotné značkové servisy v rámci záruky. Cenu neznám, ale dostalo se mi komentáře, že by to normální smrtelník nezaplatil. Ostatně takto se údajně řeší většina technických problémů u evropských Toyot v rámci záruky: za původní evropské díly se tam prostě šoupnou japonské (naštěstí prakticky ke všemu prý existují japonské ekvivalenty). Já holt dávám přednost tomu, aby tam ty japonské díly byly už z výroby - a v tom je ten rozdíl! PS: Majitelé Toyot (Carina, Camry...), přiznejte, kolikrát se vám podařilo urvat celý výfukový trakt díky naprosto nesmyslně nízko položené trubce výfuku v oblasti zadní nápravy? Vím o jednom případu, kdy "obrubník byl pevnější" a oprava stála několik desítek tisíc Kč (celé to bylo hnuté/poškozené až po spojení sběrného výfukového potrubí s hlavou motoru)! Cožpak firemní konstruktéři Toyoty nedokázali vymyslet vedení výfuku "horem" (nad nápravou) nebo "bokem", resp, proč se na to zmohli až u nové generace Avensisu? Zde je pak samozřejmě podstatný cenový rozdíl mezi prakticky rovnou trubkou výfuku u Toyoty (kterou v případě potřeby dokáže ze "spotřebáku" upravit každý) a cenou téhož dílu pro Mitsibishi (kde se jedná o komplikovanou tvarovku, kterou si tzv. "na koleně" nevyrobíš). Inu, není všechno zlato, co se třpytí... A ještě k té jízdě: Ano, běžný spotřebit kvality Galanta pravděpodobně neocení. Ty se totiž začnou projevovat až při jízdě tzv. "na doraz" (tam, kde Galant "začíná", konkurence už "končí"). Kdo takto nikdy nejezdí, pak ho asi Galant neosloví více, než kterékoli jiné auto stejné třídy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.03  22:48

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    50 tisíc za Alternátor :-)....to přece nemyslíš vážně. Příště se zamysli než začneš tvrdit takovou hovadinu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.03  22:45

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    Já jsem měl Carinu E 1.6 XLi 5 a půl roku a za celou dobu jsem jen vyměnil brzdové destičky v 97 tis. km a jinak mi měnili jen oleje filtry a rozvoďák při předepsaných kontrolách, ale byl to služebák. Jednou mi ho zboural zaměstnanec a 2x šikovné ženy za volantem a vím co stály opravy. Přední blatník 1.100,- přední světlo 3.400,- a dál si nepamatuju, ale koukal se na to kamarád ze Škodovky a divil se že až na haubnu, byly všechny díly výrazně levnější než třeba na Oktávku. Jen haubna stála téměř stejně cca 12.000,- (uvádím ceny bez DPH). Jesli ti říká něco jméno Libor Valenta (bývalý automobilový závodník-můj známý), tak ten měl Mitsubishi Galant cca rok a pak ho prodal, protože s ním nebyl spokojen po stránce jízdních vlastností, ale dorazila ho cena 90.000,- za opravu ťuknutého zadního blatníku a ostatní ceny dílů, které bylo občas nutné měnit byly poslední kapkou. Vyměnil to za Peugeot 406 a ač toto auto považuji za dosti poruchové, má lepší jízdní vlastnosti něž Galant. Nakonec statistiky spolehlivosti TUV hovori o vozech Mitsubishi dost trbce a to i o Galantu. Mimochodem Galantem jsem párkrát jel a neuchvátil mě ničím mimořádným.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.03  17:00

    « Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)

    Mitsi: nám když na CariněE odešel alternátor (Bosch...), tak nám říkali, že nový (Denso...) stojí necelých 50tis... Ale byla v záruce, takže to nestálo nic. BTW: tatík Galanta měl (toho ještě před tím krásně kulatým, jak byl docela podobný Lanceru) ve státech (měl dokonce i 4WS, jestli ho dělali (a když ne 4WS, tak 4WD?)) a nemohl si ho vynachválit. Až na to, že mu asi dvakrát při podřazení z D na 2jku skočila zpátečka a že mu shnily v garáži přes zimu, kdy tam nebyl, vyhřívané sedačky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.03  16:55

    « Re: Výrobní závody

    Corolla se, pokud vím, až do současného modelu vyráběla v Japonsku (kombík nebo poslední face-lifted modely možná ne). Dneska se hatchbacky vyrábějí ve Francii, sedan a kombi v Turecku a Verso by mělo být ještě japonské (ale nevím to jistě). Jinak když se budeš koukat po VINech, tak japonské začíná J, anglické S, francouzské V. Jinak s tím clem je to tak, že na EU auta cla nejsou vůbec a na neEU auta jsou asi 17 nebo 19% (myslím, že to číslo tak nějak je).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…