TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Spolahlivosť - to Ríša
Ríša, v Kalifornii si nikto nemôže dovoliť ísť 200 km/h. A tá Camry bola kupovaná nová, nebola búraná, mala vtedy rok a pol (leasing). Keď budem s tým kamošom, spýtam sa, ako sa to doriešilo.
BTW: čo si myslíš, že ja sedím pri počítači a vymýšlam si neuveritelné historky? Na to nemám dôvod ! -
« Re: Spolahlivosť
No hochu to se na mě nezlob, ale tomuhle nevěřim ani kdybys mě tu přemlouval celej den. To auto bylo po bouračce a má /měl/ někde "skříplé" hadice nebo měl něco před chladičem nebo něco v chladiči nebo nevim co, ale tomuhle nevěřim ani prd. Kdyby si řekl, že bylo 40 stupňů nad nulou a stalo se mu to tak by mě to bylo strašně divný fakt strašně, ale možná bych ti to sežral, ale tohle nééééé. To i kdyby to byl naprostej jeliman tak se mu tohle nemůže stát. Tvrdim tady, že buď teď fakt kecáš nebo s tim autem něco měl. Tim myslim, že ho neměl nový /pochybuju, že si koupil novou Camry/ a něco tam měl zprasenýho. Já mám najždíno fakt hodně, ale ať jedu kam chci nikdy jsem neviděl vařit Toyotu. Ze svejch zkušeností s Toyotama vim, že je to nesmysl. Tak předimenzovanej chladící system má možná Liazka. Jezdim dost často do Alp i v létě a vim co jsou to pořádný kopce, ale ani v největším vedru jsem nikdy nevařil z žádnou Toyotou. Zrovna u Camry je chladič jako hovado. A nejem, že jsem nikdy s žádnou nevařil, ale ani nevim co to je "zvedající" se teplota. Jen si vezmi kolik toyot jezdi v Americe. Už vidim jak si všichni Amíci kupujou do Kalifornie toyoty protože skvěle vařej. -
« Re: Spolahlivosť
Jedna príhoda: bolo to v októbri, asi o polnoci, pršalo (teplota vonku určite pod 10 stup. C) Na dialnici som dobehol kamaráta s Toyotou Camry 2.0 kombi, kt. mala vtedy asi 40 tis. najazdených km. Spoznal ma, tak sme sa začali naháňať - bola totálne prázdna diaľnica). Išli sme chvílu (pár kilometrov) vedla seba (cca 200 km/h) , ja som sa pozeral na neho, ako sa snaží ma predbehnúť, keď zrazu sa spod jeho kapoty vyvalila para a musel zastaviť. UVARIL TO! Zastavil som aj ja, že čo s tým má, a on si myslel, že je zlý termostat. Na druhý deň išiel do servisu a prehliadka ukázala, že termostat, chladič aj vodné čerpadlo sú v poriadku, chlad. kvapaliny tam mal dosť, tesnenie pod hlavou aj tlaky vo valcoch sú v poriadku. Výsledok? Vymenili mu chladiacu zmes, a poučili ho, že to auto nie je na to stavané, a že aby nechodil tak rýchlo. Chladiaci systém na to vraj nie je dimenzovaný. (V aute pritom išiel sám, a z batožiny tam mal iba príručný kufrík - t. j. auto bolo zaťažené asi 90-timi kg). Toyoťáci, čo vy na to? Prečo potom nie je to auto tak sprevodované, aby to pri maximálke dokázalo uchladiť? Alebo prečo nemá väčší chladič, alebo výkonnejšiu vodnú pumpu? Ja som vtedy išiel na Citroene ZX 1.8i Miami so 103 koňmi (nie je to 16 ventil), ktorý mal najazdené viac, obidvaja sme mali originálne gumy - nepredbehol ma. Skúšali sme to potom ešte raz, zasa to isté - UVARIL TO! -
« Re: Toyota a krása - dve rozdielne slová? - Avenisis - Brzdy
to Martin: ja naozaj nie som voči Toyote zaujatý. Napísal som len svoje dojmy. Aj tak ste tu stále len vy traja, takže namám pred kým Toyotu očierňovať (BTW: to by som tu mohol písať ako anonym, a vymýšlať si blbosti a polopravdy). Ale podla mňa nie je práve Avensis tou Toyotou, ktorá by robila česť značke. Dobre, na prístrojovku má každý svoj názor (mne sa tie samolepiace fólie proste nepáčia), ale zladenie podvozku je objektívne nevydarené, keď už to nechcem napísať horšími slovami. (znova opakujem, skúste porovnať s Peugeotom 406!) -
« Re: Yaris
to Ríša: musím uznať, že Yaris je vo svojej kategórii na úrovni. Obzeral som ho v Ženeve (dokonca mi dali aj batoh s nápisom Yaris). Jediné čo sa mi nezdalo, bolo to "myšacie kino" - tachometer utopený v prístrojovke, trochu to ťahá oči. Neviem, aký to má vplyv na oči vodiča v noci. Na druhú stranu, je to zase niečo nové, luďom sa to bude páčiť. -
« Re: Brzdové kotúče
to Ríša: to s tými kotúčmi som si nevymyslel, to je postreh automechanikov a poisťovákov z praxe. Napr. po havárii sa kotúče dosť často musia meniť. Sám som mal jednu podobnú skúsenosť, keď som ťahal auto naložené na plošinovom prívese. Hoci som o tom nevedel, po asi 250 km jazdy boli kotúče na asi 1/4 plochy úplne zakalené (čo bolo vidieť už aj opticky, podla farebného prechodu na povrchu kotúča) a bolo nutné ich vymeniť (auto: Jeep Cherokee). Dokonca sa niekedy stane aj to, že sa odlomí výsek z kotúča - videl som to v servise. Ináč jazda v daždi alebo vbehnutie do kaluže na to môže mať dosť výrazný vplyv. -
« Re: Toyota a krása - dve rozdielne slová? - Avenisis - Brzdy
Poprve jsem se potkal s Avensisem v prosinci 1997 kdy jsem byl pozvan od TOYOTA Motor Czech na testovani do hotelu Sen. Byl jsem unesen, pak jsem se zahy absolovoval v zahranici dvoje testovani od TOYOTA Motor Cor. a byl jsem zklaman a mimo to jsem mel Avensis nekolikrat jako nahradni vuz. Takze s nim najel neco malo pod 10tis. km. Avensis jsem zazil uz za ruznych podminek dalnice - okreska - mesto, slunce - dest - snih. Bohuzel musim uznat ze Avensis se naklani vic nez je zdravo a me zvyklemu na sportaka to bylo dost neprijemne, ale to co pise Pallas se me zda, ze je moc barvite napsano a ze to zas tak hrozne nemohlo byt. Co se tyce interieru s tim naprosto nesouhlasim!!! U nizsi tridy vybaveni to sice neni nic moc a podle toho co pises (Pallas) mel jsi v pradle tu vyssi tridu a ta je vynikajici. Kdyz TOYOTA porovnam s VW co si myslim ze je dost nejblizsi evropsky ekvivalent a jak kvalitou - spolehlivosti a i oblibenosti, tak VW je na tom mnohem hur. Uz jsem to tady psal nekde na motor Cafe, ale palubni desky od VW me pripadaji jako kdyz jsou mackany z flasek od Dobre vody a to ji nechci urazit. TOYOTA ma vynikajici palubky a potahy sedadel a zatim jsem lepsi nepotkal. Co se tyce brzdovych desticek. Prvni auto s kterym jsem jezdil byla TOYOTA Corolla 1,6GL kupovana ve Svycarsku (r.v. 1989 - vajicko). Ted s ni jesdi tata ma najeto 160 tis. a to auto jezdi jako z praku BEZ ZAVAD, ve 100tis. byl preventivne vymenen rozvodovy remen, a v 90tis. po sesti letech provozu, litani po nemeckych dalnicich, velmi Svycarskych kopcich (a zed tam jich je dost) byly desticky naprosto jeste OK, ale vymenili me je s tim: "Ze sest let je snad uz trochu dost na jedny desticky" a kotouce jsou porad PUVODNI. Jeste pro lepsi predstavu, je to auto bez ABS a bez airbagu!! Myslim ze to hovori za vse, TOYOTA co se spolehlivosti tyce, to je nezmar. -
« Re: Yaris
Ja uz jsem byl testovat Yaris, dokonce uz jich bylo nekolik prodano. Cena je 279tis. za zaklad, coz je tridverak s motorem 1,0l VVTi 68PS. Palubni deska uprostred a velikosti si ho predstavte jako Mercedes A. Jizda vykon zatim nebudu hodnotit, jsem pozvanej jeste na jedno testovani (delsi) ted jsem akorat objel parkoviste. -
« Re: Yaris
No sem na něj zvědavej, na cvrčka. Jestli skutečně bude stát (hodně) pod 250 000,- tak to bude bomba. Líbí se mi ľe je ąirokej a nemá dvojitou podlahu, takľe těľiątě je dole. No a zrychlení 0-100km/h za 12 vteřin - to má stejný jako Felicia 1.6. Samozřejmě, asi v tom bude míň místa, ale myslím si, ľe Felda získá velmi nepříjemného konkurenta. Podle toho co zatím vím o budoucí verzi Felicie - nebude to mít lehké. Teď jen jde o to, aby na Yaris nasadili sluąnou cenu a lehce zainvestovali do reklamy. Výsledek by mohl (i přes český konzervatismus) předčít leckterá očekávání. Já osobně bych ąel tvrdě do reklamy a tvrdě srovnával Yaris s "běľným automobilem" - ne náhodou podobným Felicii. Je to sice ohraná písnička ale v čechách zabere daleko víc neľ věci typu Clio II nebo Citroen či Bora. Přece jen jde o "lidový" vůz a cílová skupina spíą počítá neľ aby snila. Takľe pokázat na celkově niľąí provozní náklady!!! Při stejné pořizovací ceně a podobné uľitné hodnotě. -
« Re: Brzdové kotúče
S těma kotoučema to nebude taky tak vařicí. Za prvé už jsou kalený takže jak chápeš znova už je nevykalíš, ale můžeš je vyžíhat, ale ne po jednom prudkym zastavení. To spíš je zničíš z nějakého kopce dolů. Nelepší je takle rozpálené ochladit je v kaluži :-)).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!