TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Spolahlivosť - to Ríša
Ríša, tá Camry nebola r.v. 91, ale 95-96. A je to dvojliter, myslím že 16 v. Bavil som sa s ním o tej príhode na dialnici, a on mi povedal, že nakoniec prišli v servise na to, že chladič bol špinavý zo strany od motora (mušky? blato?), že ho potom vyčistili wapkou - neviem či ho vyberali z auta alebo ako - a že potom sa mu to už nestalo.
(Mimochodom, ten kamarát je od minulého roka PN s chrbticou, po havárii-totálke. Ak sa bude dať, vypýtam od neho fotky auta po nehode, potom ich naskenujem a pošlem vám ich. Môžeme ich rozanalyzovať tu. Podla toho čo som počul od kamaráta, nie je príliš spokojný s tým ako dopadol, nevie či ešte bude kupovať japonca. Nebudem predbiehať udalosti, budeme sa baviť o tom až vtedy, keď budete mať pred sebou fotky. Kamarát chodí v korzete). -
« Re: Spolahlivosť - to Ríša
Pallas: Camry, Camry - pokud si dobre vzpominam tak jsi rikal, ze je r.v. 91 coz je ten predposledni model. Tak ten ma obsah bud 2,2l 4valec, nebo 3,0l V6. Ani jeden z techto dvou modelu ma mximalku uplne nekde jinde, tim chci rict ze nekonci na 200 km/h! Dale co se tyce chlazeni plne souhlasim s Risou, protoze to co pises je naprosta blbost a pokud se to opravdu stalo, tak to bylo auto smejd!! Ale smejd ne z vynny vyrobce, ale prodejce. Myslim ze techto modelu bylo prodano tolik, ze kdy to byla konstrukcni chyba tak by tvuj kamarad nebyl jediny komu by se to stalo. Ja jsem jeste o nikom neslysel a ze se v prostredi toyot pohybuju uz dlouho. At si z toho tvuj kamarad nic nedela, tento jev neni bohuzel u nas v Ceske republice jediny, to same se deje treba i u VW. Muj spoluzak muze vypravet, 1,5 stary golf a nejradsi by ho shodil ze skali!!! Bohuzel se tomu tady v Ceske republice u ZADNE znacky nevihme. Musela to byt nejaka totalka, ktera byla karosarsky dobre opravena a nasledne prodana jako nove auto, to je muj osobni odhad soude z toho co vim jak se prodavaji take nove auta v CR (viz. Golf). -
« Re: Spolahlivosť - to Ríša
Ríša, v Kalifornii si nikto nemôže dovoliť ísť 200 km/h. A tá Camry bola kupovaná nová, nebola búraná, mala vtedy rok a pol (leasing). Keď budem s tým kamošom, spýtam sa, ako sa to doriešilo.
BTW: čo si myslíš, že ja sedím pri počítači a vymýšlam si neuveritelné historky? Na to nemám dôvod ! -
« Re: Spolahlivosť
No hochu to se na mě nezlob, ale tomuhle nevěřim ani kdybys mě tu přemlouval celej den. To auto bylo po bouračce a má /měl/ někde "skříplé" hadice nebo měl něco před chladičem nebo něco v chladiči nebo nevim co, ale tomuhle nevěřim ani prd. Kdyby si řekl, že bylo 40 stupňů nad nulou a stalo se mu to tak by mě to bylo strašně divný fakt strašně, ale možná bych ti to sežral, ale tohle nééééé. To i kdyby to byl naprostej jeliman tak se mu tohle nemůže stát. Tvrdim tady, že buď teď fakt kecáš nebo s tim autem něco měl. Tim myslim, že ho neměl nový /pochybuju, že si koupil novou Camry/ a něco tam měl zprasenýho. Já mám najždíno fakt hodně, ale ať jedu kam chci nikdy jsem neviděl vařit Toyotu. Ze svejch zkušeností s Toyotama vim, že je to nesmysl. Tak předimenzovanej chladící system má možná Liazka. Jezdim dost často do Alp i v létě a vim co jsou to pořádný kopce, ale ani v největším vedru jsem nikdy nevařil z žádnou Toyotou. Zrovna u Camry je chladič jako hovado. A nejem, že jsem nikdy s žádnou nevařil, ale ani nevim co to je "zvedající" se teplota. Jen si vezmi kolik toyot jezdi v Americe. Už vidim jak si všichni Amíci kupujou do Kalifornie toyoty protože skvěle vařej. -
« Re: Spolahlivosť
Jedna príhoda: bolo to v októbri, asi o polnoci, pršalo (teplota vonku určite pod 10 stup. C) Na dialnici som dobehol kamaráta s Toyotou Camry 2.0 kombi, kt. mala vtedy asi 40 tis. najazdených km. Spoznal ma, tak sme sa začali naháňať - bola totálne prázdna diaľnica). Išli sme chvílu (pár kilometrov) vedla seba (cca 200 km/h) , ja som sa pozeral na neho, ako sa snaží ma predbehnúť, keď zrazu sa spod jeho kapoty vyvalila para a musel zastaviť. UVARIL TO! Zastavil som aj ja, že čo s tým má, a on si myslel, že je zlý termostat. Na druhý deň išiel do servisu a prehliadka ukázala, že termostat, chladič aj vodné čerpadlo sú v poriadku, chlad. kvapaliny tam mal dosť, tesnenie pod hlavou aj tlaky vo valcoch sú v poriadku. Výsledok? Vymenili mu chladiacu zmes, a poučili ho, že to auto nie je na to stavané, a že aby nechodil tak rýchlo. Chladiaci systém na to vraj nie je dimenzovaný. (V aute pritom išiel sám, a z batožiny tam mal iba príručný kufrík - t. j. auto bolo zaťažené asi 90-timi kg). Toyoťáci, čo vy na to? Prečo potom nie je to auto tak sprevodované, aby to pri maximálke dokázalo uchladiť? Alebo prečo nemá väčší chladič, alebo výkonnejšiu vodnú pumpu? Ja som vtedy išiel na Citroene ZX 1.8i Miami so 103 koňmi (nie je to 16 ventil), ktorý mal najazdené viac, obidvaja sme mali originálne gumy - nepredbehol ma. Skúšali sme to potom ešte raz, zasa to isté - UVARIL TO! -
« Re: Toyota a krása - dve rozdielne slová? - Avenisis - Brzdy
to Martin: ja naozaj nie som voči Toyote zaujatý. Napísal som len svoje dojmy. Aj tak ste tu stále len vy traja, takže namám pred kým Toyotu očierňovať (BTW: to by som tu mohol písať ako anonym, a vymýšlať si blbosti a polopravdy). Ale podla mňa nie je práve Avensis tou Toyotou, ktorá by robila česť značke. Dobre, na prístrojovku má každý svoj názor (mne sa tie samolepiace fólie proste nepáčia), ale zladenie podvozku je objektívne nevydarené, keď už to nechcem napísať horšími slovami. (znova opakujem, skúste porovnať s Peugeotom 406!) -
« Re: Yaris
to Ríša: musím uznať, že Yaris je vo svojej kategórii na úrovni. Obzeral som ho v Ženeve (dokonca mi dali aj batoh s nápisom Yaris). Jediné čo sa mi nezdalo, bolo to "myšacie kino" - tachometer utopený v prístrojovke, trochu to ťahá oči. Neviem, aký to má vplyv na oči vodiča v noci. Na druhú stranu, je to zase niečo nové, luďom sa to bude páčiť.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!