TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Toyota-design
Jo jo máš pravdu. Zrovna jsem se o tom bavil s kámošema přesně tohle dělá i Daewoo /Lanoz/. Jenomže nám to připadá, že toyota něco vyvíjí a zkouší a tyhle opičáci /kromě Hondy/ to obšlehnou a bez nějakýho vývoje to vyroběj a buch na trh a pak se to sere a sere. Málokdo třeba ví, že toyota prodala Hondě to jejich slavný proměnlivý časování ventilů a sama používá daleko lepší technologii akorát to bere jako samozřejmost a nestaví na tom reklamní kampaně. Mimochodem docela jsou si podobní stará corola ze starou Astrou. I když tady je to asi náhoda nebo taky ne? -
« Toyota-design
Zdravím toyotisty. Měl bych pár poznámek k "originalitě"designu nových modelů toyoty a spol. Podívejte se zpředu na nový yaris. A podívejte se na Hondu civic. Co vidíte? Podívejte se na Lexus 400. Potom na Hondu Legend. A nakonec bonbónek: Lexus IS200 a Honda S2000. COPAK VIDÍTE? Skoro to samé. Toyotu uznávám, ale mohla by čerpat inspiraci zase chvíji někde jinde. Ocením vaše rozumné názory. -
« Ty vole uz sem musel ten subjekt zmenit
Zda se ti to moc nebo malo? Nova G60 stoji 3200DM,
takze jestlize repasi za 15tis. Kc udelas skoro stejnej efekt jako kdyz koupis novy, tak se mi to nezda moc( pri normalni repasi bez zvysovani tlaku a vykonu by melo vydrzet cca 70tis. km). Vlasta.
-
« Re: Celica
Sierru jsem koupil uz naladenou od Wolfa - myslim, ze to umej. Ale mela najeto uz 120tis. a tocilo to 10.000 ot/min a to turbo bylo uz slusne nacaty. Corrado mi bude ladit frajer, co jezdi MR v rallyecrossu s Golfem G60, takze o tech turbech asi neco vi. Po ty uprave co tam bude delat, rikal ze vydrzi min. 50tis. (turbo), pak se musi repasovat (15tis. Kc). Vlasta. -
« Re: Celica
Hmm teď ti můžu jen slepě závidět já jsem si koupil v prosinci novýho Clariona na CD a teď je duben a já se na něj dívám pořád v krabici. Kdyby náhodou ho někdo chtěl tak stál asi 18 000,-Kč nechám ho tak za 14 000,-Kč. No to jsem odbočil, co dělaš s motorem? Elktriku nebo se v tom šťouráš :)) víc? Mám dobrou pojišťovnu kdyby ti nestačila někdy silnice :)))). -
« Re: Toyota Celica
No STi to je přesně ta "šitka" co dávaly i do corolly, tam to stačilo, ale na celicu to je fakt prd. Proto teď dávají do těch novej celic 1.8 a ta už je dobrá (mám jí). No spotřeba je asi tak o litr miň to je pravda, ale až se bude chtít předvíst a natrhne mu * Felda 1.6 tak to nasere nemyslíš?? No já vim Felda možná ne, ale ... -
« Re: Celica
No, nakej ten sub uz tam mam. Zkousel jsem ten zesik od tebe- super. Momentalne mam zapojeny ten tvuj , 2x sub od Emphaseru a 4 seriovy repro na radio, takze nic moc, ale nejakej kraval to dela. Zrovna pracuju na motoru, takze na hudbu uz nejak nezbyly mergle. Do konce dubna bych mel mit cca 190 PS. Vlasta. -
"-- skrytý --" 08.04.99 08:39
« Re: Toyota Celica
Dík za info - zrovna chce blázen jenom 1.6 (tuąím ľe říkal něco o Sti nebo něco takovýho). Prej 2.0 moc ľere. No kdyľ si chce koupit Celicu, tak alespoň s nějakým motorem, co tomu autu nebude dělat ostudu ne (viz. Octavia + motor 1.4i). Zkusím mu to rozmluvit... -
« Re: Toyota Celica
Poslední mrkačka se dělala od 90-94 roku. Motory tam byly 1.6 a 2.0. Navic se dělal speciál Toyota Celica 4WD Carloz Sainz Limited ta měla dvoulitr v turbu. Americká verze měla motor 2.2, ale byl určenej fakt pro amíky takže to byl jako náš dvoulitr :)). Jediný co mu rozmluv je ta 1.6 motor. To je bohužel jeden z nejhorších motorů od Toyoty , ano i to se může stát :((. Nestačil na tu "těžkou" celicu a sral se mu vršek. Jinak podle mě je to ještě dneska jedno z nejhezčích aut u nás. -
"-- skrytý --" 07.04.99 12:41
« Toyota Celica
Nemohl by mi tady někdo poradit, jaký se dělaly verze a jaký motory se dávaly do Celic okolo roku výroby 1993? Kdyby bylo něco obsáhlejąího, případně nějaký manuály, popisy a byly by jste mi to ochotní poslat na e-mail, tak díky. E-mail: Dalibor.Benych@seznam.cz. Soused si jí chce koupit, tak mu chci pomoct s nějakýma informacema. Díky.