TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Avensis 2,4
Právě jdu z toyota.cz a už je v nabídce Avensis s motorem o objemu 2,4 litru(benzín). 230 Nm, 163 koní, navíc proti Sol Technical (nejlepší výbava) má sedačky v elektrice, sluneční clonu zadního okna, tempomat a sedí na 215-kách a 17 palců. Cena 1 030 900,-. Docela pálka, za tuhle cenu můžete mít Subaru Impreza WRX, která je výkonostně úplně jinde, ale zase v Toyotě máte větší pohodlí, výbavu a Vensi je jinýho zaměření než Impreza. -
« Re: Avensis NG WG D-4D - spotřeba
Ja mam MAzda 6 100 kW Wagon. Jezdim docela ostre, rad to prozenu. Snad na dalku se na tech 6 dostanu, ale jazdim dost po meste, takze prumer mam tak 6,8-7 l/ 100km. S tim Passatem je to docela mozny, jestli ma toho staryho TDI 66 kW a jel jak posranej, tak by to slo. Ale je to strasna jizda, jeste v tom TDI- cku. TDI - Traktor Drnčí Inside. -
« Re: Avensis NG WG D-4D - spotřeba
S jakým autem se nedostaneš pod 7 litrů ??? Mě to taky na začátku jesdilo kolem 7 listrů, ale zřejmě měl pravdu prodejce, když říkal že si to s najetýma kilometrama sedne a to mám teprve 1.400km. Kdyby to šlo takhle dál, tak mám za chvíli perpetum-mobile :-) Včera mi jeden člověk říkal jak byli s Passatem kombíkem v 5 lidech se serfama na střeše v Chorvatsku a jeli to prý za 5,1 litru. Přijde mi to jako blbost. -
"-- skrytý --" 13.07.03 21:20
« Re: Avensis NG WG D-4D
S tím nárazníkem je to fakt pech - to je skoro jako u nás v rodině, kde na to taky máme štěstí - během prvních 3 měsíců po koupi nového auta nám ho někdo naboří nebo odře a po zbytek životnosti auta je všechno většinou bez odřenin... -
« Avensis NG WG D-4D
Objevil jsem jednu drobnou závadu. Nesvítí mi jedna ze dvou žároviček vedle kosmetického zrcátka ve sluneční cloně spolujezdce :-) Všera jsem stál hodinu v Truhlářské ulici a nejakej dobrák co stál za mnou vyparkoval a odřel mi pěkně zadní nárazník až na černý podkladový plast :-( To fakt nasere. 2 dny staré auto a už odřené. -
« Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)
2 Mitsi: Jasne ze Starlet, Carina a Camry jsou " Super kvalitní spotřebák bez šťávy a charakteru pro průměrného zákazníka bez zvláštních (ve smyslu specifických) nároků." Vzdyt tak taky byly konstruovany. Paklize chces nezo specifickeho mas na vyber treba Celicu, MR-2, Supru, Paseo, LandCruiser, 4Runner, RAV4, Hi-Lux, hromadu odvozenych modelu (Yaris TS, Corolla G6, Corolla 4wd Snow), vsemozna Versa a nebo si kup Lexus ;-) A to nemluvim o specificky americkych modelech jako Highlander, Tacoma.... Scion... -
"-- skrytý --" 30.06.03 17:45
« Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)
To kvičení při rozjezdu u Cariny dělá ložisko na spojce - taky nám to dělalo cca od 85tis. km, jenže to jsme ještě jezdili do servisu do tsusha, kde na zákazníka z vysoka s...u a jejich starání končí u prodeje nového auta (přičemž automechanici jsou leví jak polena a ani neumějí koukat na hodinky - byl jsem tam např. nechat dát vymlácené přední okýnko a čekal jsem na to tam - trvalo to asi 45 min, přesto si automechanik naúčtoval hoďku a půl) - tudíž žádnou závadu nezjistili a museli jsme spojku měnit za peníze po dalších 70tis. km, kdy už byla hodně nepříjmná (naštěstí i z výměnou stála lehce pod 6 tis., což je o více než 2tis. míň než neoriginál...). Jinak každý slušný dealer o Carině říká to samé - zabíhala se výroba v Anglii, takže člověk musel mít na dobrý kousek štěstí. Teď prý je to už o něčem jiném, ale nevím nevím. -
"-- skrytý --" 27.06.03 15:55
« Re: Srovnání nového Avensisu s Galantem :-)
Tuhle "jsem měl v prádle" jednu Carinu E 1.6 se 120 tis. km "na hrbu": pravidelně servisovaná ve značkovém servisu, všechny "drobnosti" byly ihned odstraňovány (majitel, který ji koupil "za nova", ji měl rád a měl příbuzného v servisu). Přesto: vymlácené čepy na přední nápravě, vyšmatlané řazení, tekoucí těsnění pod víkem ventilů, křivé kotouče, zadní tlumiče v pr...., rozpadlé příčky v poslední baňce tlumiče výfuku (rezonance při akceleraci/deceleraci), "kvičení" při rozjezdu a řazení (zřejmě špatné ložisko uprostřed setrvačníku/klikového hřídele, do něhož zapadá přední část výstupního hřídele převodovky), rozpadající se tapecírunk na dveřích atd. Spokojenost majitele maximální, dalších 100 tis. km určitě vydrží (s čímž souhlasím - přinejmenším motor šlapal jako hodinky). Ale mně tohle prostě nestačí a už v žádném případě to není hlavním kritériem hodnocení, resp. výběru vozu.