TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: VTEC x VVT-i
Kingu, ty buřiči jeden, VVT-i se u toyoty standardně pouľívá od roku 1991, ne-li dřív. Před ním se poľíval TVIS, ten jenom zapínal a vypínal druhý sací ventil. Jinak to VVT-i PLYNULE mění zdvih ventilů současně s jejich dobou otevření. Principielně se to děje stejným způsobem jako u VTEC, jen to není řízeno dvoustupňově mechanicky od otáček ale plynule na pokyn ECU. A Honda to nepouľívá, protoľe jí to Toyota jeątě neprodala. Jinak kdyby ses zase chtěl ptát v kterým konkrétně autě to bylo, tak 1991 Corolla/Levin 4A-GE 1.6, čtyřválec, 20 ventilů, VVT-i, 160 HP. -
« Re: Pallas
Ríša, a nemyslím si, že to mám nejaké popletené. Kedy si bol naposledy v USA? V akej spoločnosti si sa pohyboval? Je iné počúvať prístavných robotníkov, ktorí snívajú o Toyote Camry, a iné majitela firmy s 500 zamestnancami, ktorého manželka jazdí Lincolnom do obchodu. Môžeme na túto tému ešte podebatovať, možno by si sa divil, čo všetko sa v USA pod značkou Toyota predáva (aké hybridy). -
« Re: Pallas
Ríša, musíš čítať to, čo je napísané. Ja som neporovnával Toyotu s Jaguarom, ja som napísal, že aj Jaguar je symbol dobrého postavenia v USA. Toyota nie je v USA prestížnym autom, ani symbolom úspešnosti. To si zrejme uvedomujú aj sami Toyoťáci, a preto tak úzkostlivo oddelujú Lexus od Toyoty. Prečo teraz začínajú vyrábať Lexus off-road a Lexus šporťák? Pretože keby to vyrábali pod značkou Toyota, zákazníci by neboli ochotní zaplatiť vyššiu cenu, Toyota je tam proste zaužívaná ako bežná, konzumná značka pre hocijakého roboša. Z názvu Lexus si môžes domyslieť, na čo asi bol vymyslený, čo má vyjadrovať.
BTW: To isté robia aj dalšie značky: napr. Honda / Acura, Nissan / Infinity a ja neviem kto ešte. -
« Nicol
1. Punto: tak to jsi napsal(-a) snad ze srandy. 2. Polo: sedni si do Pola a pak do Yarise a porovnej jizdu. Jinak Polo je co se týká kvality určitě jedinej konkurent a taky cena tomu odpovídá. 3 Corsa: je po stránce desingu asi nejhezčí i jízdní vlastnosti jsou skvělí. Tady je vidět dobrý vliv GM otázkou je kvalita. Porovnej 7-10let starýho Opla a Toyotu. -
« Pallas
Amíci a Volvo chacha. Uznavají BMW a Mercedes to ano, ale tvrdit, že si kupují toyoty protože jsou levné. Hochu máš to taky nějaký popletený. Samozřejmě-že jsou levnější než BMW nebo Mercedes, ale proč se neprodávají více třeba ty Daewo nebo Huynday nebo Škodovky nebo já nevim co. Nakonec ani Hondy se tam tak neprosazují i přes ten jejich "styl" nějak ukrutně. To není cenou. A hlavně mi nesrovnávej Jaguára s Toyotou. Díky. -
« Risa.........
Riso jses dobrak, Yaris pomalu ještě ani nejezdí a ty už víš, že se nebude opravovat, blahopřeji....... Jinak ty konkurenti (Punto, Polo, Corsa........) Čím jsou lepší? Převezou čtyři lidi a dostatek zavazadel a ne buď dva a hromadu nebo čtyři a nic jako Yaris. Prokázali spolehlivost, jsou designově hezčí a výplně dveří obsahují i látku (v japonsku zřejmě nevědí co to je) a v neposlední řadě cena.......... A úplně naposled jsou z evropy stejně jako já...... (ja vím budete tvdrit, že Yaris vznikl taky v Evropě, ale vychází od japonců) Jinak ty okoukané věci : centrálně umístěné přístroje, posuvná zadní lavice, silně skloněné čelní sklo, vyšší výška karoserie atd. atd. atd. (btw. VVT-i taky Toyota okoukala, jiní už variabilní časování dělají mnohem déle......) -
« Vtec
Díky za upřesnění ohledně systému Vanos. Jistěže nemůžeš znát nic takového jako VTEC. Ten je totiž patentovaný. Ale všechny tyto systémy mají jedno společné - efekt. Asi bude variabilní časování tak dobrá věc, když se o to snaží dnes kdekdo (sice 7 let od uvedení VTEC v CRX del sol, ale snaží), na rozdíl od GDI, které zas tak poulární není. A váš spor Yaris x Logo: Rozhodně je yaris hezčí, ale to je tak to jediné, co bych o nich řekl, protože jsem ani jeden model naživo neviděl. Až budu mít možnost se v obou posadit a prohlédnout, tak budu soudit. Ale toyotě opět chybí to, o čem jsem psal níže:STYLING. Logo je sice trochu hranatější, než konkurence, ale má honda-look. Žádná honda nikdy nebyla kulatá. A pokud se podíváte na fotky na jap. serveru hondy, po ustrojení spoilery je logo dost slušný dravec - na kategorii miniaut. To yaris je spíš na nákupy (nic ve zlém) -
« Re: Bill Gates
Bill Gates ma nezaujíma, a celý Microsoft je vadný. Vždy si na to spomeniem, keď musím pracovať s tými ich vírusmi (Windows, Outlook, Explorer...). Neprekvapilo by ma, ani keby Bill Gates jazdil na Velorexe, lebo z tých ich "vydarených" prográmkov sa musí scvoknúť po čase každý... -
« Stano, prosím ťa ...
...čo je ešte na Civicu 5D také, čo by stálo za zmienku, okrem prístrojovky potiahnutej koženkou, o ktorej stále básniš? Na mňa Civic pôsobí rovnakým "plastic-look"-om, ako ostatné autá v tej triede, alebo ešte trochu viac. Neporovnávaj Civic s Yarisom, je to úplne iné auto, velkosťou aj cenou.
Súhlasím, že palubovka sa da minimalne obtiahnut slusnou kozenkou, zavolaj teda radšej do Hondy, že keď konštruovali tú ich bombastickú novinku ženevského autosalónu Honda Logo, tak na to zabudli. Rozmermi a velkostou , možno aj cenou (nie som si istý, na Slovensko sa nedovážajú, lebo podla importéra by boli príliš drahé) je Logo podobné Yarisu, ibaže oproti Yarisu je to totálny bakeliťák, a celkový dojem je asi ako z VW Polo ročník 1985, aj je to podobne hranaté - alebo okopírovali v Honde starú Mazdu 121, z ktorej potom bol Ford Festiva a neskôr Kia Pride, ktorá je teraz už tiež za výpredajové ceny?
Pallas
P.S.: BTW, kufor v Logu tiež nie je väčší, než má Yaris. -
petous 03.05.99 12:43
« Re: Toyota x Honda
Tak to není. Double Vanos není ani trochu konstrukčně podobný VTECu od Hondy. Double Vanos mění jen časování obou (double) vačkových hřídelů jejich natočením vůči řetězovému kolu. Honda přepíná dvě vačky. Vanosu je podobné variabilní časování třeba u 5-ti vent. motoru Audi 1.8 92kW co používá škodovka. VTECu není podobné nic co bych znal. U motorek Honda velmi krátký čas používala VTEC tak kolem roku 1985, pak zjistila, že ho motorky nepotřebujou. -
« Re: Nicola
Amíci síce sú patrioti, ale kupujú aj Toyoty pretože sú lacnejšie než ameriky (nepliesť Toyotu s Lexusom), najmä nižšie príjmové skupiny - takisto ako Hyundai-e, Kie, Protony a svoho času Yugo. Skutoční pracháči však kupujú Saaby, Volvá, Mercedesy, bavoráky, Jaguary... proste symbolom úspešnosti a dobrého postavenia v biznise je v Amerike európske auto, prípadne Lincoln a Cadillac. Doporučujem prechádzku po Wall Street, Lexusy spočítaš na jednej ruke, Toyoty nenájdeš. -
« Re: Toyota x Honda
Pardon, omylem jsem to odklepnul....Hope, VTEC má opravdu 2 režimy, stejně tak jako "obšlehnutý" Double-Vanos od BMW (double-dvojitý, vanos-vačka). Vysvětli, jak pracuje ten V-VTi. A psal jsi, že je lepší.....Hmmm, lepší bude, až bude podávat z 2,0litrů výkon vyšší než 176kW, z 1,8i/140 atd.atd., to už znáte. Tak co vy na to? -
« Re: Toyota x Honda
Teď se to tu dobře mele. Tak to mám nejraději. takže znovu:riso:to co jsi psal se trochu míjí skutečností, nezlob se. Jak víš, že má toyota dobrý tým ve vývoji na rozdíl od hondy, a tak nemusí krást u ostatních? Prosímtě CO, KDE, KDY, A KOMU ukradla Honda? A když toyota něco vyvíjí, tak to ostatní obkreslí, vyrobí dřív a pak se diví, že se jim to sere? A CO KONKRÉTNĚ?- vzhledem k hondě?A vzhledem k tomu,že mnou zmiňované modely se objevily na trhu PODSTATNĚ DŘÍVE, než napodobeniny od toyoty, tak to bude asi jinak, než si myslíš. A ještě jedna věc. honda si drží už cca.10-15 let určitý styling,charakteristické linie, profil ap., ve kterém stále pokračuje - jaký styling má toyota? Každý model stejné řady u toyoty je zcela jiný - do jaké míry pohledný, to nechám na jednotlivci. Musím souhlasit s hopem, že "originalita designu" toyoty opravdu stojí za houby. Nesouhlasil bych ovšem s tím, že mají motocykly system VTEC. Sice do motocyklů nedělám, ale nikdy jsem to neslyšel. A není mi také jasné, jak PLYNULE mění systém V-VTi (mimochodem bez prvního V-čka je to název pro sportovní verze Hondy- v současnosti ještě doplňovaný ostřejším TYPE-R)? Co tady lze PLYNULE měnit? A JAK? ...Dále: proměnné časování ventilů má Honda od roku 1987, alespoň přibližně a do aut se montuje od počátku 90.let po prověření v F1. Systémy tzv."vyvinuté" BMW, Roverem, Toyotou a dalšími jsou jen deriváty původního VTEC, VZNIKLÉ V POSLEDNÍCH 2-3 LETECH. -
« Nicola
Tak mi ty tvoje tři konkurenty ukaž. A to že jsou levnější? Za pět let to máš na opravách zpátky a protože každej z nás jezdí už v ojetym autě tak se ti to vrátí naopravách ještě dřív. A teď mluvim ze zkušeností a ne z toho co vyčtu v časopisech. Proč myslíte-že je Amíci tak strašně kupujou i když jsou tak velký patrioti?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!