TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re:VTEC x VVT-i
Tady je kus textu z historie Celicy - konkrétně tohle se týká roku 1985.
Optimized combustion through
DOHC controlling two inlet and outlet valves per cylinder was
Toyotas main goal. Toyota was very proud on the T-VIS (Toyota
Variable Induction System) which computer-controlled the amount of
intake-air. Below 4.300 rpm all air intakes were half closed, above
automatically opened which caused a equally increasing torque. The
brain of the cooperation between engine and injection is the TCCS
(Toyota Computer Controlled System with L-Jetronic), which
calculated need for petrol depending on rpm, sub pressure and throttle
body position through sensors.
A nevím odkdy je 1991-1990 tři roky :-O A s tím prodejem licence zatím sbírám informace ... -
« Re: Ještě teď se směju.............
Tak to je opravdu hláška: Punto - nejlepší z malých vozů. Nonono, škoda že není možné někoho přes klávesnici proplesknout, aby se probral. Nejlepší je jenom cena. Ale tady, jak vidno, argumenty neobstojí. Ale než punto je lepší i felicie. Jediné, co u punta stojí za zmínku je krátké zpřevodování, které mu propůjčuje skvělou dynamiku. Ale podvozek, kvalita zpracování a materiály? Haha. Tohle chceš srovnávat s cliem, 206kou, polem, yarisem? Možná je jepší než corsa a matiz, ale to je tak všechno......Hope, 1.VTEC - CRX del sol 1990, vyvinut v 1988. To je stále o 3 roky dříve, než VVti, byl aplikovám nejdříve v monopostech F1. Pokud trváš na tom, že se jedná o licenci toyoty, dodej důkaz.....Riso, copak to máš za toyotu, která má níže uvedené výkony? -
« Re: Jeątě teď se směju.............
Tak, tímto si nám vąem ukázal, ľe ti doąly argumenty. Protoľe předkládat místo fakt řeči o zaslepenosti je ubohost, a inteligentní člověk si to hned otočí proti tobě. Protoľe kaľdá zbraň je dvousečná. A protoľe mě nebaví se tady handrkovat o tom jestli někdo "umí udělat auto" nebo ne, tak se s tebou budu bavit aľ budeą předkládat FAKTA a ne pomluvy. HOWG. -
« Ještě teď se směju.............
Koukám, že se zaslepenýma lidma plnýma předsudků nemá smysl debatovat. Až se z jakýhokoliv Japonce stane automobil a ne jen objekt slabomyslných , který tvrděj jen něco o spolehlivosti (oni japonci taky nic jinýho nemaj) můžete založit rubriku Japonci udělali auto, ale to se jim asi nikdy nepovede (myslím tím sami bez kopírování, šmírování a kupování licencí a následného vývoje). Jakýkoliv evropský auto a konkrétně Punto (já ho nehájím, ale bráním před útoky neznalců) je lepší než Toyota či Honda atd.. Přeju vám příjemný zážitky za volanty šikmoočků. Stejně se vám pořád směju........ :-))))))))))) -
« Re: Pallas
Nikdo ti tu netvrdil, že je toyota symbolem úspěšnosti v USA. Já moc dobře vim, že je to samozřejmě Lexus i to BMW nebo Mercedes. V tom je právě velikost toyoty, že má obsáhly všechny vrstvi je jasný, že se chtějí pracháči odlišovat a tak nebudou jezdit v corolle. Právě proto toyota koupila teď i Daiatshu aby snim mohla prorazit ještě víc v nejmenších autech /uvidíme jak jí to půjde/. Sama toyota se soustředí na ten největší trh I v Americe a to je střední vrstva. Tam se prodává nejvíc a tam jsou největší prachy. Takže když už je někdo tak ve vatě, že je mu toyota málo tak má Lexuse. A protože i amíci vědí, že je toyota super kvalitní, ať se Vám to líbý nebo ne, tak se taky super prodává. Jen pro tvojí zajímavost mám tam příbuzný /jako asi každý čech :-) / a tak mluvim ze zkušeností ty možná jezdíš do jinýho města /Deitroit- nebo jak se píše/ a tam to bude asi jiný ne? :o -
« Re: Stano, prosím ťa ...
Pallas, kde si cital ze porovnavam Civic s Yarisom ? Tam nieto co porovnavat ! Pri zmienke o Yarise som Hondu ani nespomenul.A uz duplom nie nejake Logo, o tom nic blizsie neviem a teda neporovnavam. Povedal som iba to, ze pocas Cofaxu som si vyskusal predvadzaci Yaris, ze v pripade posunu zadnych sedadiel je kufor asi ako v Ticu a ze plastovu palubovku mohli obtiahnut kozenkou. Skor Ti vadi na mojej poznamke to, ze Xsara ju ma tiez iba z lacneho plastu. -
« Re: Risa.........
To Nikola: proboha podívej se do učebnic dějepisu, Toyota dělala proměné časování ventilů jeątě kdyľ ty si tahala dřevěnýho kačera po náměstí. A k té spolehlivosti: Ríąa vychází ze zkuąenosti servismana, kteráľto praví, ľe ®ÁDNÁ Toyota není poruchové auto. Na rozdíl od výrobků pana Adama Opela (obzvláą»), Fiatu (poslední dobou se přesunuli z kategorie "katastrofa" do "horąí průměr"), jen to Polo by se jakľ-takľ dalo označit za celkem spolehlivé. -
« Re: Nicol
Nevím proč bych si dělal srandu s jakýmkoli z těch tří aut. Co se týče spolehlivosti je z těch tří dokonce Punto nejlepší. Nehodnoť prosímtě podle toho co čteš v časopisech. Jinak nejhezčí z těch tří je právě Punto. Jinak kvalita je naprosto srovnatelná, rozhodně to nejsou plastový krabičky jako Yaris. Kolega má Punto Sporting a kam se na něj Yaris hrabe. Yaris prostě není auto, ale jen heačka pro znuděný paničky. -
« Re: VTEC x VVT-i
Kingu, ty buřiči jeden, VVT-i se u toyoty standardně pouľívá od roku 1991, ne-li dřív. Před ním se poľíval TVIS, ten jenom zapínal a vypínal druhý sací ventil. Jinak to VVT-i PLYNULE mění zdvih ventilů současně s jejich dobou otevření. Principielně se to děje stejným způsobem jako u VTEC, jen to není řízeno dvoustupňově mechanicky od otáček ale plynule na pokyn ECU. A Honda to nepouľívá, protoľe jí to Toyota jeątě neprodala. Jinak kdyby ses zase chtěl ptát v kterým konkrétně autě to bylo, tak 1991 Corolla/Levin 4A-GE 1.6, čtyřválec, 20 ventilů, VVT-i, 160 HP. -
« Re: Pallas
Ríša, a nemyslím si, že to mám nejaké popletené. Kedy si bol naposledy v USA? V akej spoločnosti si sa pohyboval? Je iné počúvať prístavných robotníkov, ktorí snívajú o Toyote Camry, a iné majitela firmy s 500 zamestnancami, ktorého manželka jazdí Lincolnom do obchodu. Môžeme na túto tému ešte podebatovať, možno by si sa divil, čo všetko sa v USA pod značkou Toyota predáva (aké hybridy). -
« Re: Pallas
Ríša, musíš čítať to, čo je napísané. Ja som neporovnával Toyotu s Jaguarom, ja som napísal, že aj Jaguar je symbol dobrého postavenia v USA. Toyota nie je v USA prestížnym autom, ani symbolom úspešnosti. To si zrejme uvedomujú aj sami Toyoťáci, a preto tak úzkostlivo oddelujú Lexus od Toyoty. Prečo teraz začínajú vyrábať Lexus off-road a Lexus šporťák? Pretože keby to vyrábali pod značkou Toyota, zákazníci by neboli ochotní zaplatiť vyššiu cenu, Toyota je tam proste zaužívaná ako bežná, konzumná značka pre hocijakého roboša. Z názvu Lexus si môžes domyslieť, na čo asi bol vymyslený, čo má vyjadrovať.
BTW: To isté robia aj dalšie značky: napr. Honda / Acura, Nissan / Infinity a ja neviem kto ešte. -
« Nicol
1. Punto: tak to jsi napsal(-a) snad ze srandy. 2. Polo: sedni si do Pola a pak do Yarise a porovnej jizdu. Jinak Polo je co se týká kvality určitě jedinej konkurent a taky cena tomu odpovídá. 3 Corsa: je po stránce desingu asi nejhezčí i jízdní vlastnosti jsou skvělí. Tady je vidět dobrý vliv GM otázkou je kvalita. Porovnej 7-10let starýho Opla a Toyotu. -
« Pallas
Amíci a Volvo chacha. Uznavají BMW a Mercedes to ano, ale tvrdit, že si kupují toyoty protože jsou levné. Hochu máš to taky nějaký popletený. Samozřejmě-že jsou levnější než BMW nebo Mercedes, ale proč se neprodávají více třeba ty Daewo nebo Huynday nebo Škodovky nebo já nevim co. Nakonec ani Hondy se tam tak neprosazují i přes ten jejich "styl" nějak ukrutně. To není cenou. A hlavně mi nesrovnávej Jaguára s Toyotou. Díky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!