TOYOTA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  13:16

    « Re: Re:VTEC x VVT-i

    Myslel jsem rok 1988. V tomto roce byl systém VTEC patentován a následně byl nasazen do F1. Kdy byl opravdu vyvinut jsem ještě nezjistil. taky na tom pracuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  13:10

    « Re: Re:VTEC x VVT-i

    Jo, abyste nemysleli ľe jsem si to vycucal z prstu, tak tady je adresa: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  13:08

    « Re:VTEC x VVT-i

    Tady je kus textu z historie Celicy - konkrétně tohle se týká roku 1985.
    Optimized combustion through
    DOHC controlling two inlet and outlet valves per cylinder was
    Toyotas main goal. Toyota was very proud on the T-VIS (Toyota
    Variable Induction System) which computer-controlled the amount of
    intake-air. Below 4.300 rpm all air intakes were half closed, above
    automatically opened which caused a equally increasing torque. The
    brain of the cooperation between engine and injection is the TCCS
    (Toyota Computer Controlled System with L-Jetronic), which
    calculated need for petrol depending on rpm, sub pressure and throttle
    body position through sensors.

    A nevím odkdy je 1991-1990 tři roky :-O A s tím prodejem licence zatím sbírám informace ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  11:52

    « Re: Ještě teď se směju.............

    Tak to je opravdu hláška: Punto - nejlepší z malých vozů. Nonono, škoda že není možné někoho přes klávesnici proplesknout, aby se probral. Nejlepší je jenom cena. Ale tady, jak vidno, argumenty neobstojí. Ale než punto je lepší i felicie. Jediné, co u punta stojí za zmínku je krátké zpřevodování, které mu propůjčuje skvělou dynamiku. Ale podvozek, kvalita zpracování a materiály? Haha. Tohle chceš srovnávat s cliem, 206kou, polem, yarisem? Možná je jepší než corsa a matiz, ale to je tak všechno......Hope, 1.VTEC - CRX del sol 1990, vyvinut v 1988. To je stále o 3 roky dříve, než VVti, byl aplikovám nejdříve v monopostech F1. Pokud trváš na tom, že se jedná o licenci toyoty, dodej důkaz.....Riso, copak to máš za toyotu, která má níže uvedené výkony?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  11:28

    « Re: Jeątě teď se směju.............

    Tak, tímto si nám vąem ukázal, ľe ti doąly argumenty. Protoľe předkládat místo fakt řeči o zaslepenosti je ubohost, a inteligentní člověk si to hned otočí proti tobě. Protoľe kaľdá zbraň je dvousečná. A protoľe mě nebaví se tady handrkovat o tom jestli někdo "umí udělat auto" nebo ne, tak se s tebou budu bavit aľ budeą předkládat FAKTA a ne pomluvy. HOWG.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  11:07

    « Ještě teď se směju.............

    Koukám, že se zaslepenýma lidma plnýma předsudků nemá smysl debatovat. Až se z jakýhokoliv Japonce stane automobil a ne jen objekt slabomyslných , který tvrděj jen něco o spolehlivosti (oni japonci taky nic jinýho nemaj) můžete založit rubriku Japonci udělali auto, ale to se jim asi nikdy nepovede (myslím tím sami bez kopírování, šmírování a kupování licencí a následného vývoje). Jakýkoliv evropský auto a konkrétně Punto (já ho nehájím, ale bráním před útoky neznalců) je lepší než Toyota či Honda atd.. Přeju vám příjemný zážitky za volanty šikmoočků. Stejně se vám pořád směju........ :-)))))))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  09:41

    « Re: Pallas

    A ještě k těm hybridum. Toyota je alespoň prodává oproti jiným značkám. Ty máš tušim Opla nebo Ciroena viď?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  09:34

    « Re: Nicol

    No tak jestli tady "hájíš" Punto tak to promiň, ale to jseš úplně někde jinde. Když někdo "útočí" na toyotu s Hondou tak tomu řikám konkurence, ale Punto a Fiat celkově to skutečně nemám co říct. Horší už je snad jen Ford.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  09:28

    « Re: Pallas

    Nikdo ti tu netvrdil, že je toyota symbolem úspěšnosti v USA. Já moc dobře vim, že je to samozřejmě Lexus i to BMW nebo Mercedes. V tom je právě velikost toyoty, že má obsáhly všechny vrstvi je jasný, že se chtějí pracháči odlišovat a tak nebudou jezdit v corolle. Právě proto toyota koupila teď i Daiatshu aby snim mohla prorazit ještě víc v nejmenších autech /uvidíme jak jí to půjde/. Sama toyota se soustředí na ten největší trh I v Americe a to je střední vrstva. Tam se prodává nejvíc a tam jsou největší prachy. Takže když už je někdo tak ve vatě, že je mu toyota málo tak má Lexuse. A protože i amíci vědí, že je toyota super kvalitní, ať se Vám to líbý nebo ne, tak se taky super prodává. Jen pro tvojí zajímavost mám tam příbuzný /jako asi každý čech :-) / a tak mluvim ze zkušeností ty možná jezdíš do jinýho města /Deitroit- nebo jak se píše/ a tam to bude asi jiný ne? :o
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  07:36

    « Re: Stano, prosím ťa ...

    Pallas, kde si cital ze porovnavam Civic s Yarisom ? Tam nieto co porovnavat ! Pri zmienke o Yarise som Hondu ani nespomenul.A uz duplom nie nejake Logo, o tom nic blizsie neviem a teda neporovnavam. Povedal som iba to, ze pocas Cofaxu som si vyskusal predvadzaci Yaris, ze v pripade posunu zadnych sedadiel je kufor asi ako v Ticu a ze plastovu palubovku mohli obtiahnut kozenkou. Skor Ti vadi na mojej poznamke to, ze Xsara ju ma tiez iba z lacneho plastu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  19:24

    « Re: Risa.........

    To Nikola: proboha podívej se do učebnic dějepisu, Toyota dělala proměné časování ventilů jeątě kdyľ ty si tahala dřevěnýho kačera po náměstí. A k té spolehlivosti: Ríąa vychází ze zkuąenosti servismana, kteráľto praví, ľe ®ÁDNÁ Toyota není poruchové auto. Na rozdíl od výrobků pana Adama Opela (obzvláą»), Fiatu (poslední dobou se přesunuli z kategorie "katastrofa" do "horąí průměr"), jen to Polo by se jakľ-takľ dalo označit za celkem spolehlivé.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  19:16

    « Re: Nicol

    Nevím proč bych si dělal srandu s jakýmkoli z těch tří aut. Co se týče spolehlivosti je z těch tří dokonce Punto nejlepší. Nehodnoť prosímtě podle toho co čteš v časopisech. Jinak nejhezčí z těch tří je právě Punto. Jinak kvalita je naprosto srovnatelná, rozhodně to nejsou plastový krabičky jako Yaris. Kolega má Punto Sporting a kam se na něj Yaris hrabe. Yaris prostě není auto, ale jen heačka pro znuděný paničky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  19:14

    « Re: VTEC x VVT-i

    Kingu, ty buřiči jeden, VVT-i se u toyoty standardně pouľívá od roku 1991, ne-li dřív. Před ním se poľíval TVIS, ten jenom zapínal a vypínal druhý sací ventil. Jinak to VVT-i PLYNULE mění zdvih ventilů současně s jejich dobou otevření. Principielně se to děje stejným způsobem jako u VTEC, jen to není řízeno dvoustupňově mechanicky od otáček ale plynule na pokyn ECU. A Honda to nepouľívá, protoľe jí to Toyota jeątě neprodala. Jinak kdyby ses zase chtěl ptát v kterým konkrétně autě to bylo, tak 1991 Corolla/Levin 4A-GE 1.6, čtyřválec, 20 ventilů, VVT-i, 160 HP.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  18:04

    « Re: Pallas

    Ríša, a nemyslím si, že to mám nejaké popletené. Kedy si bol naposledy v USA? V akej spoločnosti si sa pohyboval? Je iné počúvať prístavných robotníkov, ktorí snívajú o Toyote Camry, a iné majitela firmy s 500 zamestnancami, ktorého manželka jazdí Lincolnom do obchodu. Môžeme na túto tému ešte podebatovať, možno by si sa divil, čo všetko sa v USA pod značkou Toyota predáva (aké hybridy).
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  18:03

    « Ruąno

    To se nám to tu nějak rozproudilo ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  17:59

    « Re: Pallas

    Ríša, musíš čítať to, čo je napísané. Ja som neporovnával Toyotu s Jaguarom, ja som napísal, že aj Jaguar je symbol dobrého postavenia v USA. Toyota nie je v USA prestížnym autom, ani symbolom úspešnosti. To si zrejme uvedomujú aj sami Toyoťáci, a preto tak úzkostlivo oddelujú Lexus od Toyoty. Prečo teraz začínajú vyrábať Lexus off-road a Lexus šporťák? Pretože keby to vyrábali pod značkou Toyota, zákazníci by neboli ochotní zaplatiť vyššiu cenu, Toyota je tam proste zaužívaná ako bežná, konzumná značka pre hocijakého roboša. Z názvu Lexus si môžes domyslieť, na čo asi bol vymyslený, čo má vyjadrovať.

    BTW: To isté robia aj dalšie značky: napr. Honda / Acura, Nissan / Infinity a ja neviem kto ešte.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  13:49

    « Nicol

    1. Punto: tak to jsi napsal(-a) snad ze srandy. 2. Polo: sedni si do Pola a pak do Yarise a porovnej jizdu. Jinak Polo je co se týká kvality určitě jedinej konkurent a taky cena tomu odpovídá. 3 Corsa: je po stránce desingu asi nejhezčí i jízdní vlastnosti jsou skvělí. Tady je vidět dobrý vliv GM otázkou je kvalita. Porovnej 7-10let starýho Opla a Toyotu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  13:25

    « Pallas

    Amíci a Volvo chacha. Uznavají BMW a Mercedes to ano, ale tvrdit, že si kupují toyoty protože jsou levné. Hochu máš to taky nějaký popletený. Samozřejmě-že jsou levnější než BMW nebo Mercedes, ale proč se neprodávají více třeba ty Daewo nebo Huynday nebo Škodovky nebo já nevim co. Nakonec ani Hondy se tam tak neprosazují i přes ten jejich "styl" nějak ukrutně. To není cenou. A hlavně mi nesrovnávej Jaguára s Toyotou. Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  13:13

    « king

    Tak už nevim jak ti to mám napsat, ale kde bereš TY tu jistotu, že to nekopčí Honda od Toyoty. Tim, že s tim vyjede dřív? Nenech se vysmát tomu nemůžeš věřit ani ty. A k těm výkonům co jsi udával z 1.8 a z 2.0, tak ty už dosahuje ;). Já s ní jezdim.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 04.05.99  09:07

    « Re: Risa.........

    V tom případě je nejlepší autobus, převeze 45 lidí, jejich zavazadla a ještě zbyde několik míst pro stání. Doporučuji Karosu, ta je létama dostatečně prověřená.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…