TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Variabilní časování ventilů
Argument, že má někdo předsudky je argument jako hrom, nevím co se vám na něm nelíbí když tak píšete tak se nedivte, že vám to připomenu. Někdo tu psal o 206, ježíšmarjá tak strašlivej střep jsem předtím nikdy neviděl, místa pro dva a dva kufry, jenom si to snaží hrát na design, jen boční a zadní pohled ujde. Jinak umíte-li anglicky tak ten článek se týká škrticích klapech a ne vačkové hřídele. Sbohem odborníci. -
« A ještě lepší
A ještě lepší jsou kecy vo kvalitě zpracování. To by mě zajímalo co si pod tim představujete, že se tim tak voháníte. Asi jste to někde četli v časopise že jo. Kámoš mě vez v testovacích Volkswagenech, podle časopisů nejlepší kvalita zpracování (konkrétně Polo 1.4 16v, Golf VR5 a NewBeetle) v časáku se pak objevilo kvalita zpracování skvělá, ale ve všech to rezonovalo jako v Karose MHD a v Golfu se ještě ozývaly pazvuky od zadní nápravy. Jestli tohle je kvalita , tak vám na ni kašlu. A Toyota je na tom podobně, nechal jsem se svézt Yarisem po kočičích hlavách a hrůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůza. Fuj Yarise nikdy, nechci bejt hluchej. Ale je fakt, že přes to neby slyšet motor. -
petous 05.05.99 15:01
« Variabilní časování ventilů
Pro Hopa a spol. Variabilní časování ventilů bylo poprvé patentováno na přelomu 19/20. století, sériově ho např. aplikoval Luis Renault (zakladatel stejnojmenné firmy) na konci 20-tých let. V Praze v patentovém úřadu jsem si nechal vyhledat patenty týkající se VVT (přibližně před 4 lety) a vozili mi je na dvoukoláku. Existuje tolik různých principů, že by to zahltilo tento web. V praxi se ale uplatňuje většinou jen natáčení (VANOS), posun vačkové hřídele, přepínání vaček(VTEC) nebo posun vahadel. Do budoucna se počítá i s plně hydraulickým ovládáním ventilů, které by umožnilo plně regulovat charakteristiku časování a zdvihu ventilů. U nás byl takový systém úspěšně vyvinut a pokusně aplikován koncem 80-tých let ve výzkomném ústavu motorových vozidel Praha. Autor je pan Ing. Malina a spol. S pozdravem. -
« Re: Re:VTEC x VVT-i
T-VIS byl předchůdcem VVT-i, byl o něco jednoduąąí neľ VTEC. Jestli něco zjistíme, tak to teda nevím ;-) ale jako počátky těchto systémů bych hledal moľná nejspíą u Yamahy :-O A nebo u stíhaček z II. sv. války 8-0))) To si nedělám srandu, tam byly takový vychytávky ... Myslím ľe u sériového motoru drľí prim momentálně Honda s 240 koněma z dvoulitru (S2000). Celica 2.0GT má "jen" 170 koní, MR-S 1.8 180 koní. To je samozřejmě srovnání atmosférickejch motorů, Toyota dává do Celicy taky Turbo a do MR-S by měl (snad) bejt kompresor. -
« Re: Re:VTEC x VVT-i
Mimochodem, podle toho, co tam píšeš, mi to systém VVTi moc nepřipomíná, kromě toho slůvka variabilní. Ale mohu se mýlit, nejsem technik. Každopádně Honda se svým VTECem slaví podstatně větší úspěchy, než všichni ostatní se všemi ostatními systémy vč. toyoty, ať už to v prvopočátku vyvinul kdokoliv, stejně to asi uspokojivě nezjistíme. Výkonové možnosti má honda také nejlepší. Nebo ne? -
« Re:VTEC x VVT-i
Tady je kus textu z historie Celicy - konkrétně tohle se týká roku 1985.
Optimized combustion through
DOHC controlling two inlet and outlet valves per cylinder was
Toyotas main goal. Toyota was very proud on the T-VIS (Toyota
Variable Induction System) which computer-controlled the amount of
intake-air. Below 4.300 rpm all air intakes were half closed, above
automatically opened which caused a equally increasing torque. The
brain of the cooperation between engine and injection is the TCCS
(Toyota Computer Controlled System with L-Jetronic), which
calculated need for petrol depending on rpm, sub pressure and throttle
body position through sensors.
A nevím odkdy je 1991-1990 tři roky :-O A s tím prodejem licence zatím sbírám informace ... -
« Re: Ještě teď se směju.............
Tak to je opravdu hláška: Punto - nejlepší z malých vozů. Nonono, škoda že není možné někoho přes klávesnici proplesknout, aby se probral. Nejlepší je jenom cena. Ale tady, jak vidno, argumenty neobstojí. Ale než punto je lepší i felicie. Jediné, co u punta stojí za zmínku je krátké zpřevodování, které mu propůjčuje skvělou dynamiku. Ale podvozek, kvalita zpracování a materiály? Haha. Tohle chceš srovnávat s cliem, 206kou, polem, yarisem? Možná je jepší než corsa a matiz, ale to je tak všechno......Hope, 1.VTEC - CRX del sol 1990, vyvinut v 1988. To je stále o 3 roky dříve, než VVti, byl aplikovám nejdříve v monopostech F1. Pokud trváš na tom, že se jedná o licenci toyoty, dodej důkaz.....Riso, copak to máš za toyotu, která má níže uvedené výkony? -
« Re: Jeątě teď se směju.............
Tak, tímto si nám vąem ukázal, ľe ti doąly argumenty. Protoľe předkládat místo fakt řeči o zaslepenosti je ubohost, a inteligentní člověk si to hned otočí proti tobě. Protoľe kaľdá zbraň je dvousečná. A protoľe mě nebaví se tady handrkovat o tom jestli někdo "umí udělat auto" nebo ne, tak se s tebou budu bavit aľ budeą předkládat FAKTA a ne pomluvy. HOWG. -
« Ještě teď se směju.............
Koukám, že se zaslepenýma lidma plnýma předsudků nemá smysl debatovat. Až se z jakýhokoliv Japonce stane automobil a ne jen objekt slabomyslných , který tvrděj jen něco o spolehlivosti (oni japonci taky nic jinýho nemaj) můžete založit rubriku Japonci udělali auto, ale to se jim asi nikdy nepovede (myslím tím sami bez kopírování, šmírování a kupování licencí a následného vývoje). Jakýkoliv evropský auto a konkrétně Punto (já ho nehájím, ale bráním před útoky neznalců) je lepší než Toyota či Honda atd.. Přeju vám příjemný zážitky za volanty šikmoočků. Stejně se vám pořád směju........ :-))))))))))) -
« Re: Pallas
Nikdo ti tu netvrdil, že je toyota symbolem úspěšnosti v USA. Já moc dobře vim, že je to samozřejmě Lexus i to BMW nebo Mercedes. V tom je právě velikost toyoty, že má obsáhly všechny vrstvi je jasný, že se chtějí pracháči odlišovat a tak nebudou jezdit v corolle. Právě proto toyota koupila teď i Daiatshu aby snim mohla prorazit ještě víc v nejmenších autech /uvidíme jak jí to půjde/. Sama toyota se soustředí na ten největší trh I v Americe a to je střední vrstva. Tam se prodává nejvíc a tam jsou největší prachy. Takže když už je někdo tak ve vatě, že je mu toyota málo tak má Lexuse. A protože i amíci vědí, že je toyota super kvalitní, ať se Vám to líbý nebo ne, tak se taky super prodává. Jen pro tvojí zajímavost mám tam příbuzný /jako asi každý čech :-) / a tak mluvim ze zkušeností ty možná jezdíš do jinýho města /Deitroit- nebo jak se píše/ a tam to bude asi jiný ne? :o -
« Re: Stano, prosím ťa ...
Pallas, kde si cital ze porovnavam Civic s Yarisom ? Tam nieto co porovnavat ! Pri zmienke o Yarise som Hondu ani nespomenul.A uz duplom nie nejake Logo, o tom nic blizsie neviem a teda neporovnavam. Povedal som iba to, ze pocas Cofaxu som si vyskusal predvadzaci Yaris, ze v pripade posunu zadnych sedadiel je kufor asi ako v Ticu a ze plastovu palubovku mohli obtiahnut kozenkou. Skor Ti vadi na mojej poznamke to, ze Xsara ju ma tiez iba z lacneho plastu. -
« Re: Risa.........
To Nikola: proboha podívej se do učebnic dějepisu, Toyota dělala proměné časování ventilů jeątě kdyľ ty si tahala dřevěnýho kačera po náměstí. A k té spolehlivosti: Ríąa vychází ze zkuąenosti servismana, kteráľto praví, ľe ®ÁDNÁ Toyota není poruchové auto. Na rozdíl od výrobků pana Adama Opela (obzvláą»), Fiatu (poslední dobou se přesunuli z kategorie "katastrofa" do "horąí průměr"), jen to Polo by se jakľ-takľ dalo označit za celkem spolehlivé. -
« Re: Nicol
Nevím proč bych si dělal srandu s jakýmkoli z těch tří aut. Co se týče spolehlivosti je z těch tří dokonce Punto nejlepší. Nehodnoť prosímtě podle toho co čteš v časopisech. Jinak nejhezčí z těch tří je právě Punto. Jinak kvalita je naprosto srovnatelná, rozhodně to nejsou plastový krabičky jako Yaris. Kolega má Punto Sporting a kam se na něj Yaris hrabe. Yaris prostě není auto, ale jen heačka pro znuděný paničky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!