TOYOTA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  13:12

    « Spoľahlivosť áut

    Hypotéza: Navrhujem, aby sa porovnávala spoľahlivosť nie po rokoch, ale po najazdených kilometroch. Je predsa pravdepodobné, že ak si niekto kupuje v Európe japonca, tak zrejme patrí do sociálnej skupiny s relatívne nižším príjmom, preto má vela času na údržbu a leštenie auta (je naň totiž pyšný: má za svoje peniaze maximum, čo mohol dostať), a nenabehá ani zďaleka tolko kilometrov ako ten, ktorý berie auto ako každodennú potrebu, a nie je ochotný venovať tolko času údržbe. (Nebite ma, v SR a ČR to neplatí, hovorím o západnej Európe)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  13:03

    « Re: ted rozumne

    Stano, ty ťápeš piate cez deviate ... Seat (aký?), Xsara (s 3 prelismi na kapote) a Astra - tvoj pozorovací talent je zrejme dosť slabý. Všetci vieme, že máš super výnimočné auto, ktoré sa vyníma medzi ostatnými šedivými a nenápadnými už z 5 km vzdialenosti (hlavne na tú koženku sa zbiehajú zvedavci dívať zo širokého okolia), len dávaj pozor aby si omylom niekedy nepchal klúč do iného auta. Hlavne pozor na velkých parkoviskách: vždy si sprav mapku, kde auto nechávaš, aby sa ti nestalo, že budeš musieť prezerať auto za autom, aby si zistil ktoré je Civic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  11:21

    « Re: ted rozumne

    Pises sice vyslovene bludy, ale mas na to pravo. Reality je vsak taka, ze Astru od Xsary a Seata rozoznas iba z 1 metra. Absolutne rovnaka kapota, bez nejakeho prelisu a pod., co by ich odlisovalo. Vcera som v AUTO-aktualitach cital o spolahlivosti aut po 3,5 atd. rokoch. Niekolko prvych miest maju prave japonci, konkretne Toyoty.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 06.05.99  11:10

    « Re: ted rozumne

    Opel má z německých aut pověst jako nejporuchovější a nejméně kvalitní auto. Na světě snad jen Opel a VW dokážou vyrábět takové unikáty jako motory: 1.2l -33kW pro corsu, 1.6 51kW pro kadeta atd. Kdyby ty auta byla alespoň trochu lehčí, tak by se možná i daly používat k dopravě (třeba klobouků), ale podle pohotovostní váhy bych řekl, že to jsou vydlabaný ingoty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  10:47

    « Re: ted rozumne

    ten motor: myslim ze se jeste neobjevil motor kterej by byl lepsi v tocivym momentu, vykonu a spotrebe a k tomu odpovidajicim otackam. vzdyt ty japonsky motory kdyz netocis pres pet tisic tak se sotva plouzi. kamos ma hondu crx s tim slavnim VTEC takze si to nevymyslim. riso o vzhledu aut se opravdu nechci hadat, protoze je mi jasny ze kazdymu se musi libit neco jinyho. takova toyota corolla WRC se setupem na asfalt se mi treba libi moc, ale pekne upravenej opel kadett je lepsi nez vsechny ty novy japonsky a korejsky koule, kde clovek dokud si neprecte co to je tak nepozna jestli je to toyota carisma, honda carina, mitsubishi civic nebo jak se vlastne jmenujou. tem autum uplne chybi nejaka vyjimecnost. a jeste ke vsemu sou to smejdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 06.05.99  10:19

    « Re: ted rozumne

    Co je na tom opláckým motoru tak světobornýho ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  09:11

    « Re: ted rozumne

    Crowbare vždyť Ty srovnáváš nesrovnatelný. Píšeš o Yarisu a pak mluvíš o dvoulitru 8V v Oplu. Japonský šmejdy no tak to je argument. To-že jsme ti zhanily tvého miláčka Opla tak to promiň, ale on stojí opravdu za prd. Desing je slušnej až teď u těch novejch typů, ale jinak to byla hrůza a největší podle mě je Kadet. Promiň já vim, že se ti to nebude zamlouvat, ale můj kámoš vozí Oply a tak vim o čem mluvim. Všude ve světě všichni vědí, že japonci předběhli svět nejenom v kvalitě, ale hlavně v technice. Když už to nevidíte zaslepeně u svých miláčků tak se podívejte na elektroniku. Vždyť se to dá vypozorovat i podle národů. Španělé a Italové ty jsou liný jako my :)) a ty auta taky podle toho vypadaj a čím jdete víc na sever tim jsou lepší. Nakonec se dostanete úplně na sever. Saab a Volvo a proti nim se dá těžko něco namítat. Ty útoky proti toyotě nebo proti japoncům jsou od NĚKTERÝCH vysloveně jen aby se pobavily, že napíšou něco proti. Psát o toyotě o nedobrém dílenském zpracování apod. Mě to spíš příjde, že Vám vadí, že zrovna ta Vaše značka není v ničem na špici tak aspoň budu kopat do té lepší. Nepříjde Vám to někdy?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  08:46

    « Re: A ještě lepší

    Jeníku s tou kvalitou zpracovani musim souhlasit, že zkutečnost je jiná než kolikrát uvádějí v časopisech /jde jen o peníze ne :-) /, ale s tou jízdou po kočičích hlavách buď upřímný. Vždyť ten Yaris je malý auto a v jako takovém tam nebude v životě ticho. Vem si filcku jakej tam je bordel, Corsu nebo Daihatsu Curoe to samí. Možná-že lépe je na tom Polo to je o něco tiší. Jinej prcek mě teď nenapadá, ale prostě v těhle autech je takováhle hlučnost "normální". Jestli máš jinej názor na SROVNATELNÝ auto tak sem s nim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  08:38

    « Nicola

    Já jsem sice "toyoťák", ale na adresu 206 musim říct, že desing tohoto auta je skvělej. Líbý se mi dokonce víc než Yaris. Nebuď naštvanej, že ti tady nikdo nechválí to tvoje fuj Punto. Řekl bych, že tvuj věk odpovídá tvým příspěvkům.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  08:24

    « King

    Celicu 1.8 r.v.95.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  07:51

    « ted rozumne

    dohaduje te se tady jak babky na trhu. srovnavate nesrovnatelne. toyota yaris vypada na to ze je to japonec docela slusne a kdyby stala rozumny penize tak bych si ji na jizdy po meste a nakupy snad i poridil. ale chlapi rozum do hrsti: prece zadnej rozumnej clovek ani v legraci nemuze srovnavat ty japonsky smejdy s evropskyma autama? ale tahle rubrika se menuje toyota tak vam to nebudu vymlouvat. a co se tyka toho motoru? japonci tam muzou narvat co chteji (hlavne co nejvic ventilu :-))ale stejne se nedostanou na uroven dvoulitru 8V od opla z konce osmdesatych let. to je u mne motor s velkym M.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  06:34

    « Re: Ještě teď se směju.............

    Toto su nazory spred 50-tich rokov.Japonci po vojne napr. zmapovali trh s optikou a fotoaparatmi ( najlepsie Leicy a Kodaky ) a na zaklade toho zacali vyrabat vlastne fotoaparaty. Prve vzory boli teda v podstate tiez okopirovane, ale pochybuje dnes niekto o kvalite japonskej optiky ? Z vlstneho vyvoja na zaklade najlepsich vlastnosti vzorov ? To iste plati o elektronike. A aj o autach. To ze prve Skodovky alebo Aerovky sa vyrabali uz pred vojnou neznamena ze aj dnesne su na spici. Ziak obcas predbehne ucitela.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  20:27

    « Re: Variabilní časování ventilů

    Argument, že má někdo předsudky je argument jako hrom, nevím co se vám na něm nelíbí když tak píšete tak se nedivte, že vám to připomenu. Někdo tu psal o 206, ježíšmarjá tak strašlivej střep jsem předtím nikdy neviděl, místa pro dva a dva kufry, jenom si to snaží hrát na design, jen boční a zadní pohled ujde. Jinak umíte-li anglicky tak ten článek se týká škrticích klapech a ne vačkové hřídele. Sbohem odborníci.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  20:09

    « A ještě lepší

    A ještě lepší jsou kecy vo kvalitě zpracování. To by mě zajímalo co si pod tim představujete, že se tim tak voháníte. Asi jste to někde četli v časopise že jo. Kámoš mě vez v testovacích Volkswagenech, podle časopisů nejlepší kvalita zpracování (konkrétně Polo 1.4 16v, Golf VR5 a NewBeetle) v časáku se pak objevilo kvalita zpracování skvělá, ale ve všech to rezonovalo jako v Karose MHD a v Golfu se ještě ozývaly pazvuky od zadní nápravy. Jestli tohle je kvalita , tak vám na ni kašlu. A Toyota je na tom podobně, nechal jsem se svézt Yarisem po kočičích hlavách a hrůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůza. Fuj Yarise nikdy, nechci bejt hluchej. Ale je fakt, že přes to neby slyšet motor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  20:04

    « Nejlepší je Yaris

    Nejlepší je Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris Yaris
    To byl jen vtip.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  16:09

    « Re: Variabilní časování ventilů

    No vida, a máme to. Tak sem s těma stíhačkama nebyl zase tak vedle ...
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 05.05.99  15:28

    « Re: Ještě teď se směju.............

    Mně u auta nezáleží na tom kdo od koho co oprásknul, ale jestli to auto je technicky na úrovni nebo ne. A to japončíci stále jsou a za míň peněz. Je jedno od koho to zkopírovali.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 05.05.99  15:01

    « Variabilní časování ventilů

    Pro Hopa a spol. Variabilní časování ventilů bylo poprvé patentováno na přelomu 19/20. století, sériově ho např. aplikoval Luis Renault (zakladatel stejnojmenné firmy) na konci 20-tých let. V Praze v patentovém úřadu jsem si nechal vyhledat patenty týkající se VVT (přibližně před 4 lety) a vozili mi je na dvoukoláku. Existuje tolik různých principů, že by to zahltilo tento web. V praxi se ale uplatňuje většinou jen natáčení (VANOS), posun vačkové hřídele, přepínání vaček(VTEC) nebo posun vahadel. Do budoucna se počítá i s plně hydraulickým ovládáním ventilů, které by umožnilo plně regulovat charakteristiku časování a zdvihu ventilů. U nás byl takový systém úspěšně vyvinut a pokusně aplikován koncem 80-tých let ve výzkomném ústavu motorových vozidel Praha. Autor je pan Ing. Malina a spol. S pozdravem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  14:33

    « Re: Re:VTEC x VVT-i

    T-VIS byl předchůdcem VVT-i, byl o něco jednoduąąí neľ VTEC. Jestli něco zjistíme, tak to teda nevím ;-) ale jako počátky těchto systémů bych hledal moľná nejspíą u Yamahy :-O A nebo u stíhaček z II. sv. války 8-0))) To si nedělám srandu, tam byly takový vychytávky ... Myslím ľe u sériového motoru drľí prim momentálně Honda s 240 koněma z dvoulitru (S2000). Celica 2.0GT má "jen" 170 koní, MR-S 1.8 180 koní. To je samozřejmě srovnání atmosférickejch motorů, Toyota dává do Celicy taky Turbo a do MR-S by měl (snad) bejt kompresor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  13:33

    « Re: Re:VTEC x VVT-i

    Mimochodem, podle toho, co tam píšeš, mi to systém VVTi moc nepřipomíná, kromě toho slůvka variabilní. Ale mohu se mýlit, nejsem technik. Každopádně Honda se svým VTECem slaví podstatně větší úspěchy, než všichni ostatní se všemi ostatními systémy vč. toyoty, ať už to v prvopočátku vyvinul kdokoliv, stejně to asi uspokojivě nezjistíme. Výkonové možnosti má honda také nejlepší. Nebo ne?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…