TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: ted rozumne
Stano, ty si predsa písal, že Astru od Xsary a Seata rozoznas iba z 1 metra. Absolutne rovnaka kapota, bez nejakeho prelisu a pod., co by ich odlisovalo ... . Tak som ti chcel len poradiť ( s tým kreslením mapky), aby si nemusel dlho blúdiť po parkovisku a hladať svoje auto.
BTW: to dávajú vodičáky aj takým krátkozrakým, čo nerozoznajú zo 101 cm Seata od Astry ? Alebo ťa vozí manželka?
P.S.: A neurážaj sa, ja tu žiadnu závisť neprejavujem. Auto mám vždy nové, a len max. 1 rok, a ešte počas toho roka jazdím aj s všelijakými inými. Kolko budeš mať ty svojho Civica? -
« To Risa
Hele, to si ze mne děláš srandu, s celicou 1,8, ne? Teď jsem se díval na něm. web, kde píšou, že má 85kW. TOHLE chceš porovnávat s Hondou? Ale ale. A nebo že by u modelů 99 tak drasticky snížili výkon? Já u Hondy mluvil o více než jeden a polovičním výkonu - 140kW. Ten nemá celica ani náhodou, leda bys měl verzi s turbem a jestli ano, tak si někam zalez a buď hodnej, protože neschopnost vyvinout výkonný motor a dohánět to turbem - to umí každý. Tak se jen hezky pochlub, co to máš za zázrak, já si to ověřím. Pokud máš onen 1,8/85, tak to bych ti ukázal koncové svítilny i s naším 5 let starým 2,0 accordem bez VTECu a s 260 tis. na tachometru..... Pallasi, to si děláš srandu, ne?, stejně jako ten oplák-kadeťák. Výše příjmu v nepřímé úměrnosti s údržbou auta? Smělá hypotéza. To tě jen tak napadlo, nebo jsi o tom dlouho přemýšlel? Tos mě pobavil, ani ti snad nebudu psát, co si teď myslím. Na západě se jezdí hodně se vším, co má kola a těžko si tam někdo koupí japonce na leštění a na neděli do kostela. Ale jak myslíš ..... Co si myslí ten chudák od opelu? silně mi připomíná jednoho "borce", který si dovezl BMW 5 z roku 85 a tady na MC prohlašoval, že je to nejlepší auto na světě. Tenkrát jsem mu psal něco o psychiatrovi. Tentokrát nebudu, ale myslím si to samé. Proboha, když nemám na nic lepšího, než je kadett se samolepkou GSI, tak to alespoň nebudu ventilovat. Optimální výkon, točivý moment, spotřeba, spolehlivost, k tomu 4 kola, volant, stěrače, pedály, a brzdy - zkrátka kára jak se patří, kam se hrabou hondy, toyoty, subaru a nissany. no fuj, že se nestydím, že jim vůbec fandím. Takový šunt! Asi si taky koupím kadetta. ten elegantní design! No nic, asi nemá cenu se tady s někým takovým dohadovat. Alespoň jsem se zasmál (už podruhé). Až se tady budou řešit nějaké opravdu zajímavé věci, tak se sem zase rád vrátím. Adiós, muchachos! -
« Spoľahlivosť áut
Hypotéza: Navrhujem, aby sa porovnávala spoľahlivosť nie po rokoch, ale po najazdených kilometroch. Je predsa pravdepodobné, že ak si niekto kupuje v Európe japonca, tak zrejme patrí do sociálnej skupiny s relatívne nižším príjmom, preto má vela času na údržbu a leštenie auta (je naň totiž pyšný: má za svoje peniaze maximum, čo mohol dostať), a nenabehá ani zďaleka tolko kilometrov ako ten, ktorý berie auto ako každodennú potrebu, a nie je ochotný venovať tolko času údržbe. (Nebite ma, v SR a ČR to neplatí, hovorím o západnej Európe) -
« Re: ted rozumne
Stano, ty ťápeš piate cez deviate ... Seat (aký?), Xsara (s 3 prelismi na kapote) a Astra - tvoj pozorovací talent je zrejme dosť slabý. Všetci vieme, že máš super výnimočné auto, ktoré sa vyníma medzi ostatnými šedivými a nenápadnými už z 5 km vzdialenosti (hlavne na tú koženku sa zbiehajú zvedavci dívať zo širokého okolia), len dávaj pozor aby si omylom niekedy nepchal klúč do iného auta. Hlavne pozor na velkých parkoviskách: vždy si sprav mapku, kde auto nechávaš, aby sa ti nestalo, že budeš musieť prezerať auto za autom, aby si zistil ktoré je Civic. -
« Re: ted rozumne
Pises sice vyslovene bludy, ale mas na to pravo. Reality je vsak taka, ze Astru od Xsary a Seata rozoznas iba z 1 metra. Absolutne rovnaka kapota, bez nejakeho prelisu a pod., co by ich odlisovalo. Vcera som v AUTO-aktualitach cital o spolahlivosti aut po 3,5 atd. rokoch. Niekolko prvych miest maju prave japonci, konkretne Toyoty. -
petous 06.05.99 11:10
« Re: ted rozumne
Opel má z německých aut pověst jako nejporuchovější a nejméně kvalitní auto. Na světě snad jen Opel a VW dokážou vyrábět takové unikáty jako motory: 1.2l -33kW pro corsu, 1.6 51kW pro kadeta atd. Kdyby ty auta byla alespoň trochu lehčí, tak by se možná i daly používat k dopravě (třeba klobouků), ale podle pohotovostní váhy bych řekl, že to jsou vydlabaný ingoty. -
« Re: ted rozumne
ten motor: myslim ze se jeste neobjevil motor kterej by byl lepsi v tocivym momentu, vykonu a spotrebe a k tomu odpovidajicim otackam. vzdyt ty japonsky motory kdyz netocis pres pet tisic tak se sotva plouzi. kamos ma hondu crx s tim slavnim VTEC takze si to nevymyslim. riso o vzhledu aut se opravdu nechci hadat, protoze je mi jasny ze kazdymu se musi libit neco jinyho. takova toyota corolla WRC se setupem na asfalt se mi treba libi moc, ale pekne upravenej opel kadett je lepsi nez vsechny ty novy japonsky a korejsky koule, kde clovek dokud si neprecte co to je tak nepozna jestli je to toyota carisma, honda carina, mitsubishi civic nebo jak se vlastne jmenujou. tem autum uplne chybi nejaka vyjimecnost. a jeste ke vsemu sou to smejdy. -
« Re: ted rozumne
Crowbare vždyť Ty srovnáváš nesrovnatelný. Píšeš o Yarisu a pak mluvíš o dvoulitru 8V v Oplu. Japonský šmejdy no tak to je argument. To-že jsme ti zhanily tvého miláčka Opla tak to promiň, ale on stojí opravdu za prd. Desing je slušnej až teď u těch novejch typů, ale jinak to byla hrůza a největší podle mě je Kadet. Promiň já vim, že se ti to nebude zamlouvat, ale můj kámoš vozí Oply a tak vim o čem mluvim. Všude ve světě všichni vědí, že japonci předběhli svět nejenom v kvalitě, ale hlavně v technice. Když už to nevidíte zaslepeně u svých miláčků tak se podívejte na elektroniku. Vždyť se to dá vypozorovat i podle národů. Španělé a Italové ty jsou liný jako my :)) a ty auta taky podle toho vypadaj a čím jdete víc na sever tim jsou lepší. Nakonec se dostanete úplně na sever. Saab a Volvo a proti nim se dá těžko něco namítat. Ty útoky proti toyotě nebo proti japoncům jsou od NĚKTERÝCH vysloveně jen aby se pobavily, že napíšou něco proti. Psát o toyotě o nedobrém dílenském zpracování apod. Mě to spíš příjde, že Vám vadí, že zrovna ta Vaše značka není v ničem na špici tak aspoň budu kopat do té lepší. Nepříjde Vám to někdy? -
« Re: A ještě lepší
Jeníku s tou kvalitou zpracovani musim souhlasit, že zkutečnost je jiná než kolikrát uvádějí v časopisech /jde jen o peníze ne :-) /, ale s tou jízdou po kočičích hlavách buď upřímný. Vždyť ten Yaris je malý auto a v jako takovém tam nebude v životě ticho. Vem si filcku jakej tam je bordel, Corsu nebo Daihatsu Curoe to samí. Možná-že lépe je na tom Polo to je o něco tiší. Jinej prcek mě teď nenapadá, ale prostě v těhle autech je takováhle hlučnost "normální". Jestli máš jinej názor na SROVNATELNÝ auto tak sem s nim. -
« ted rozumne
dohaduje te se tady jak babky na trhu. srovnavate nesrovnatelne. toyota yaris vypada na to ze je to japonec docela slusne a kdyby stala rozumny penize tak bych si ji na jizdy po meste a nakupy snad i poridil. ale chlapi rozum do hrsti: prece zadnej rozumnej clovek ani v legraci nemuze srovnavat ty japonsky smejdy s evropskyma autama? ale tahle rubrika se menuje toyota tak vam to nebudu vymlouvat. a co se tyka toho motoru? japonci tam muzou narvat co chteji (hlavne co nejvic ventilu :-))ale stejne se nedostanou na uroven dvoulitru 8V od opla z konce osmdesatych let. to je u mne motor s velkym M. -
« Re: Ještě teď se směju.............
Toto su nazory spred 50-tich rokov.Japonci po vojne napr. zmapovali trh s optikou a fotoaparatmi ( najlepsie Leicy a Kodaky ) a na zaklade toho zacali vyrabat vlastne fotoaparaty. Prve vzory boli teda v podstate tiez okopirovane, ale pochybuje dnes niekto o kvalite japonskej optiky ? Z vlstneho vyvoja na zaklade najlepsich vlastnosti vzorov ? To iste plati o elektronike. A aj o autach. To ze prve Skodovky alebo Aerovky sa vyrabali uz pred vojnou neznamena ze aj dnesne su na spici. Ziak obcas predbehne ucitela.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!