TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 07.05.99 12:21
« To: Risa
Ha Ha Ha Riso, to si mě pobavil, karburátor a řtyři hadice, nejsem v pravěku, a ľe mě kaľdej ąikmoočík předjede, to bych se na to podíval. Nemysli si ľe jenom ty tví japonský odbornící dokáľou postavit rychlý a silný auto. Nic nenamítán na to, ľe jsou např. Toyoty spolehlivý, z vlastní zkuąenosti jsem to pznal na vlastní kůľi. Ale nejsou jenom japonský auta ... -
« Dalin
Tak teď jsem četl tvůj další příspěvek a jen se potvrdilo co jsem psal. Tvůj motor je možná jednoduchý. Karbec a čtyři hadice, ale taky ti to chlastá a nic nejede a ještě navíc máš už druhou generálku zatim co japonec pořád jezdí, ale to ty vživotě nepoznáš protože pořád jezdíš v jednom pekáči a sere tě když ti to nějakej japonec nandá. A nandá ti to každej pokud to není klobouk. -
« Re: znalci
Dalin: tak to nevim kam na to chodíš, že japonci bez VTEC-ku nejezdí. Každá automobilka dneska "něco" cpe do mototů aby zvedly výkon a snížily spotřebu a je jedno od kuď je a i kdyby ty japonci jezdily jenom s VTEC-kem tak je mi to úplně jedno protože vždycky to bude lepší motor než evropský. Možná až na pár nejsilnějších motorů od každý automobilky z té nejsilnější řady. -
"-- skrytý --" 07.05.99 11:37
« Re:
Teď si na to kápnul Kingu - japonský auta jsou sloľitý aľ hrůza, něco ti odejde a jsi v hajz..., pokud nemáą dost peněz (já bohuľel ne). Kdeľto kdyľ odejde něco v jednoduąąím motoru (můj případ), třeba i v turbomotoru, tak na to jakątak přijdeą, ale jakmile je to proąpikovaný elektronikou tak musíą do servisu a platíą, a platíą, a platíą, a platíą aľ ti nezbyde nic. -
« Bez nadpisu
No, jezdím s dvoulitrem accordem a nemám pocit, že by se ploužil. pro srovnání s evropou: honili jsme se cca před rokem z Mnichova až do Pasova (Passau) s nějakým Čechem s 2,0 Calibrou - to není zrovna lenoch. kromě asi 2 - 3 "mamutů" (mercedes S) a jednoho porsche nás nic nepředjelo. Na zrychlení jsem byl o chlup lepší a calibra jela z kopečka asi o 10km/h rychleji, na rovině jsem ji dojel. Tak nevím, od kdy se japonská auta bez VTEC a podobných, sotva plouží. Ale budiž..... hope, vzhledem k tomu, že máš v hlavičce můj příspěvek, nechceš doufám říct, že jsem to tady nějak rozhádal, že ne? To bych vážně nerad. Já jsem byl jen zvědavý, co vy na spor Toyota x Honda. A místní debata je docela na úrovni, s vyjímkou houmorných vložek o kadettech a o tom, jestli poznáš auto z metru, nebo z 1,01 metru. Jinak jsem z prahy a okolí, tak vůbec nemáš špatný nápad, ale občanku bys moc neroztral, docela by se táhla a kroutila, auto mám jako prase z našich silnic i bez plivání a ožrat bych se taky nešel, pak bych s autem nemohl odjet. Ale jinak bych se s tebou klidně viděl, protože se s tebou dá debatit...... Lidi, konkrétně seat (asi ibiza) a xsara si opravdu moc podobné nejsou, ale člověk je na vážkách, jestli vidí xsaru nebo alfu 146 nebo 306ku. Seat je také nepřehlédnutelný i na svůj věk, geniální giugiarův design má co říct i dnes, i když by už chtěl omladit. Ale honda je, stejně jako M-B, BMW, Audi, Volvo, nebo A-R, designově velice svébytná, i když bych designéry nejraději nakopal za "originální" Audi-zadek u nového Accordu. Předek a boky jsou typické, i když také notně poevropštěné, ale obkreslit A4ku zezadu, nevím nevím. Asi je hodně inspirovala, v prezentačním videu se jasně zmiňují, že accord překonal i A4ku. Mimochodem, nezávislí odborníci mi řekli, že je o chlup lepší než passat a ten je považován za to nejlepší ve střední třídě - prodejnost tomu napovídá. A v něm. AMS accord příliš nezaostal ani za BMW3 !!!!!! A to je co říct. To jenom abyste si nemysleli, že jsem zaslepený a nekritický příznivce hondy..... Jinak jízda s turbomotorem je věc velmi příjemná, to nepoírám, ale nic pro milovníky vymakané techniky je to póvl (pardon, zase se na mě sesypte, ale je to tak). -
"-- skrytý --" 07.05.99 10:33
« Re: znalci
Ty crowbare, nic si z toho nedělej, taky mám radąi evropský (spíą německý) auta neľ tyhle japonský "vysavače". Bez VTEC a VTi či něco podbnýho to nejede, jenom se to plouľí, a pak ti King of the ... řekne ľe výkon musíą dohnat turbem. No sorry ale jízda s turbomotorem je super záľitek, jeątě pohon vąech čtyř kol a to je teprve super. -
« Re: ted rozumne
Stano, ty si predsa písal, že Astru od Xsary a Seata rozoznas iba z 1 metra. Absolutne rovnaka kapota, bez nejakeho prelisu a pod., co by ich odlisovalo ... . Tak som ti chcel len poradiť ( s tým kreslením mapky), aby si nemusel dlho blúdiť po parkovisku a hladať svoje auto.
BTW: to dávajú vodičáky aj takým krátkozrakým, čo nerozoznajú zo 101 cm Seata od Astry ? Alebo ťa vozí manželka?
P.S.: A neurážaj sa, ja tu žiadnu závisť neprejavujem. Auto mám vždy nové, a len max. 1 rok, a ešte počas toho roka jazdím aj s všelijakými inými. Kolko budeš mať ty svojho Civica? -
« To Risa
Hele, to si ze mne děláš srandu, s celicou 1,8, ne? Teď jsem se díval na něm. web, kde píšou, že má 85kW. TOHLE chceš porovnávat s Hondou? Ale ale. A nebo že by u modelů 99 tak drasticky snížili výkon? Já u Hondy mluvil o více než jeden a polovičním výkonu - 140kW. Ten nemá celica ani náhodou, leda bys měl verzi s turbem a jestli ano, tak si někam zalez a buď hodnej, protože neschopnost vyvinout výkonný motor a dohánět to turbem - to umí každý. Tak se jen hezky pochlub, co to máš za zázrak, já si to ověřím. Pokud máš onen 1,8/85, tak to bych ti ukázal koncové svítilny i s naším 5 let starým 2,0 accordem bez VTECu a s 260 tis. na tachometru..... Pallasi, to si děláš srandu, ne?, stejně jako ten oplák-kadeťák. Výše příjmu v nepřímé úměrnosti s údržbou auta? Smělá hypotéza. To tě jen tak napadlo, nebo jsi o tom dlouho přemýšlel? Tos mě pobavil, ani ti snad nebudu psát, co si teď myslím. Na západě se jezdí hodně se vším, co má kola a těžko si tam někdo koupí japonce na leštění a na neděli do kostela. Ale jak myslíš ..... Co si myslí ten chudák od opelu? silně mi připomíná jednoho "borce", který si dovezl BMW 5 z roku 85 a tady na MC prohlašoval, že je to nejlepší auto na světě. Tenkrát jsem mu psal něco o psychiatrovi. Tentokrát nebudu, ale myslím si to samé. Proboha, když nemám na nic lepšího, než je kadett se samolepkou GSI, tak to alespoň nebudu ventilovat. Optimální výkon, točivý moment, spotřeba, spolehlivost, k tomu 4 kola, volant, stěrače, pedály, a brzdy - zkrátka kára jak se patří, kam se hrabou hondy, toyoty, subaru a nissany. no fuj, že se nestydím, že jim vůbec fandím. Takový šunt! Asi si taky koupím kadetta. ten elegantní design! No nic, asi nemá cenu se tady s někým takovým dohadovat. Alespoň jsem se zasmál (už podruhé). Až se tady budou řešit nějaké opravdu zajímavé věci, tak se sem zase rád vrátím. Adiós, muchachos!