TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
pallas 09.05.99 16:14
« Re: Poisťovne
Stano, Kooperatíva sa neoplatí! Ani Otčina! Keď sa niečo stane, nechcú platiť, a čakáš na prachy aj pol roka. A keď nemáš na opravu z vlastných, tak si bez auta, alebo si musíš požičať, oni to totiž zaplatia až po vyfakturovaní.
Teraz je najlepšie R+V, majú uvádzacie ceny, aby odkrojili Allianzu z koláča. A opravy platia buď do 48 hodín po vyúčtovaní, alebo ti určia značkový servis, a platia to oni na na tzv. krycí list, čiže ty doplatíš len spoluúčasť a auto si odvezieš. -
pallas 08.05.99 20:37
« Poistenie - to Stano
Stano, ty si to asi poisťoval v nejakej Černákovej poisťovni ??? Veď Allianz poisťuje za 5,2 percenta - teda pri cene auta pol milóna = 26.000 ročne, a teraz dokonca nová R+V poisťovňa za 3,4 percenta vrátane Európy = 17.000,- Sk ročne !!!
Čo spríjemňuješ niekomu basu? Alebo kam idú tie tvoje peniaze? -
Saab 07.05.99 22:48
« Lenost Japoncu
Nevim jak ostatni japonci, ale Nissan Primera 2.0 je na svuj obsah dost line auto. Mel jsem moznost porovnat R Megane Scenic 1,6 80kW , R Grand Escpace 2,2 DT , Nissan Primera 2,0 a VW Bora 2,3 V5. Nejlepsi byla samozrejme Bora, uz jen ten zvuk motoru byl nadhernej. Ale zpet k Primere. Kdyz jsem do ni nasedl a ujel cca 50m, tak jsem se musel zeptat prodejce jestli to neni diesel (stejny pocit mel i muj kamos, ktery s nama jel) a bohuzel nebyl, to auto je totiz vevnitr strasne hlucny. Pak jsme se dostali na rovinku a ta akcelerace nic moc, blizilo se to Scenicu 1,6. Nejhorsi bylo kdyz jsme ve 120 km/h projizdeli zatacku, to auto se doslova houpalo, pritom tu samou zatacku pri stejne rychlosti jsme projizdeli s Borou a ta sedela jako pribita a cena Primery a Bora je priblizne stejna i kdyz Primera je o nejakych 30.000 levnejsi coz pri cene kolem 800.000 neni tak moc a navic ma Bora vyssi obsah. Po teto zkusenosti s Primerou 2.0 si jen z tezi dovedu predstavit jak asi jezdi s mototem 1.6. Ale japonci nejsou jen Nissan a verim ze Honda a Toyota jsou na tom mnohem lepe, bohuzel jsem je jeste nezkousel. -
« Re: znalci
Japonci samozrejme jazdia aj bez VTEC a pod. a zrejme lepsie ako europani. Ak som chcel auto s 90k do objemu 1.5 l, bola to akurat Honda Civic . Xsara na to potrebuje 1.6 l, a to je napr. o 30% vacsie poistne. A je mi fuk, ze to ide pri 4000 otackach, ak je vtedy tak ticho ako ine motory pri 2500 otackach.
Mimochodom, uz som to pisal. Z uzsieho vyberu ( Toyota, Octavia, Megane. Xsara, Honda, Nissan, Astra) a podmienok (>90k, 5D, klasicky tvar, cena <500.000.-Sk) mi vypadli pre tvar Nissan Almera 5D a Toyota 5D, pre cenu Astra, pre o 1/3 vyssiu poistku Xsara, pre maly priestor vzadu Octavia. Okrem toho jeden kolega kupil na jesen Astru, druhy Xsaru. Ten s Astrou je spokojny, ten s Xsarou sice tiez, ale druhy raz by ju nekupil. Megane si kupil kamos a somre. -
"-- skrytý --" 07.05.99 12:21
« To: Risa
Ha Ha Ha Riso, to si mě pobavil, karburátor a řtyři hadice, nejsem v pravěku, a ľe mě kaľdej ąikmoočík předjede, to bych se na to podíval. Nemysli si ľe jenom ty tví japonský odbornící dokáľou postavit rychlý a silný auto. Nic nenamítán na to, ľe jsou např. Toyoty spolehlivý, z vlastní zkuąenosti jsem to pznal na vlastní kůľi. Ale nejsou jenom japonský auta ... -
« Dalin
Tak teď jsem četl tvůj další příspěvek a jen se potvrdilo co jsem psal. Tvůj motor je možná jednoduchý. Karbec a čtyři hadice, ale taky ti to chlastá a nic nejede a ještě navíc máš už druhou generálku zatim co japonec pořád jezdí, ale to ty vživotě nepoznáš protože pořád jezdíš v jednom pekáči a sere tě když ti to nějakej japonec nandá. A nandá ti to každej pokud to není klobouk. -
« Re: znalci
Dalin: tak to nevim kam na to chodíš, že japonci bez VTEC-ku nejezdí. Každá automobilka dneska "něco" cpe do mototů aby zvedly výkon a snížily spotřebu a je jedno od kuď je a i kdyby ty japonci jezdily jenom s VTEC-kem tak je mi to úplně jedno protože vždycky to bude lepší motor než evropský. Možná až na pár nejsilnějších motorů od každý automobilky z té nejsilnější řady. -
"-- skrytý --" 07.05.99 11:37
« Re:
Teď si na to kápnul Kingu - japonský auta jsou sloľitý aľ hrůza, něco ti odejde a jsi v hajz..., pokud nemáą dost peněz (já bohuľel ne). Kdeľto kdyľ odejde něco v jednoduąąím motoru (můj případ), třeba i v turbomotoru, tak na to jakątak přijdeą, ale jakmile je to proąpikovaný elektronikou tak musíą do servisu a platíą, a platíą, a platíą, a platíą aľ ti nezbyde nic. -
« Bez nadpisu
No, jezdím s dvoulitrem accordem a nemám pocit, že by se ploužil. pro srovnání s evropou: honili jsme se cca před rokem z Mnichova až do Pasova (Passau) s nějakým Čechem s 2,0 Calibrou - to není zrovna lenoch. kromě asi 2 - 3 "mamutů" (mercedes S) a jednoho porsche nás nic nepředjelo. Na zrychlení jsem byl o chlup lepší a calibra jela z kopečka asi o 10km/h rychleji, na rovině jsem ji dojel. Tak nevím, od kdy se japonská auta bez VTEC a podobných, sotva plouží. Ale budiž..... hope, vzhledem k tomu, že máš v hlavičce můj příspěvek, nechceš doufám říct, že jsem to tady nějak rozhádal, že ne? To bych vážně nerad. Já jsem byl jen zvědavý, co vy na spor Toyota x Honda. A místní debata je docela na úrovni, s vyjímkou houmorných vložek o kadettech a o tom, jestli poznáš auto z metru, nebo z 1,01 metru. Jinak jsem z prahy a okolí, tak vůbec nemáš špatný nápad, ale občanku bys moc neroztral, docela by se táhla a kroutila, auto mám jako prase z našich silnic i bez plivání a ožrat bych se taky nešel, pak bych s autem nemohl odjet. Ale jinak bych se s tebou klidně viděl, protože se s tebou dá debatit...... Lidi, konkrétně seat (asi ibiza) a xsara si opravdu moc podobné nejsou, ale člověk je na vážkách, jestli vidí xsaru nebo alfu 146 nebo 306ku. Seat je také nepřehlédnutelný i na svůj věk, geniální giugiarův design má co říct i dnes, i když by už chtěl omladit. Ale honda je, stejně jako M-B, BMW, Audi, Volvo, nebo A-R, designově velice svébytná, i když bych designéry nejraději nakopal za "originální" Audi-zadek u nového Accordu. Předek a boky jsou typické, i když také notně poevropštěné, ale obkreslit A4ku zezadu, nevím nevím. Asi je hodně inspirovala, v prezentačním videu se jasně zmiňují, že accord překonal i A4ku. Mimochodem, nezávislí odborníci mi řekli, že je o chlup lepší než passat a ten je považován za to nejlepší ve střední třídě - prodejnost tomu napovídá. A v něm. AMS accord příliš nezaostal ani za BMW3 !!!!!! A to je co říct. To jenom abyste si nemysleli, že jsem zaslepený a nekritický příznivce hondy..... Jinak jízda s turbomotorem je věc velmi příjemná, to nepoírám, ale nic pro milovníky vymakané techniky je to póvl (pardon, zase se na mě sesypte, ale je to tak). -
"-- skrytý --" 07.05.99 10:33
« Re: znalci
Ty crowbare, nic si z toho nedělej, taky mám radąi evropský (spíą německý) auta neľ tyhle japonský "vysavače". Bez VTEC a VTi či něco podbnýho to nejede, jenom se to plouľí, a pak ti King of the ... řekne ľe výkon musíą dohnat turbem. No sorry ale jízda s turbomotorem je super záľitek, jeątě pohon vąech čtyř kol a to je teprve super.