TOYOTA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.99  08:27

    « Re: Lenost Japoncu

    Saab: Myslim-že v tomhle případě budeš mít pravdu na 100%. On Nissan už má dlouho problémy sám se sebou natož s autama :-) a Bora věřim, že bude lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 09.05.99  16:14

    « Re: Poisťovne

    Stano, Kooperatíva sa neoplatí! Ani Otčina! Keď sa niečo stane, nechcú platiť, a čakáš na prachy aj pol roka. A keď nemáš na opravu z vlastných, tak si bez auta, alebo si musíš požičať, oni to totiž zaplatia až po vyfakturovaní.
    Teraz je najlepšie R+V, majú uvádzacie ceny, aby odkrojili Allianzu z koláča. A opravy platia buď do 48 hodín po vyúčtovaní, alebo ti určia značkový servis, a platia to oni na na tzv. krycí list, čiže ty doplatíš len spoluúčasť a auto si odvezieš.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.05.99  07:38

    « Re: Tour de Corse

    Krasna fotka. V Kooperative.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.05.99  07:38

    « Re: Tour de Corse

    Krasna fotka. V Kooperative. Ale pytal som sa aj v SP.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 08.05.99  20:37

    « Poistenie - to Stano

    Stano, ty si to asi poisťoval v nejakej Černákovej poisťovni ??? Veď Allianz poisťuje za 5,2 percenta - teda pri cene auta pol milóna = 26.000 ročne, a teraz dokonca nová R+V poisťovňa za 3,4 percenta vrátane Európy = 17.000,- Sk ročne !!!
    Čo spríjemňuješ niekomu basu? Alebo kam idú tie tvoje peniaze?
  • 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 07.05.99  22:48

    « Lenost Japoncu

    Nevim jak ostatni japonci, ale Nissan Primera 2.0 je na svuj obsah dost line auto. Mel jsem moznost porovnat R Megane Scenic 1,6 80kW , R Grand Escpace 2,2 DT , Nissan Primera 2,0 a VW Bora 2,3 V5. Nejlepsi byla samozrejme Bora, uz jen ten zvuk motoru byl nadhernej. Ale zpet k Primere. Kdyz jsem do ni nasedl a ujel cca 50m, tak jsem se musel zeptat prodejce jestli to neni diesel (stejny pocit mel i muj kamos, ktery s nama jel) a bohuzel nebyl, to auto je totiz vevnitr strasne hlucny. Pak jsme se dostali na rovinku a ta akcelerace nic moc, blizilo se to Scenicu 1,6. Nejhorsi bylo kdyz jsme ve 120 km/h projizdeli zatacku, to auto se doslova houpalo, pritom tu samou zatacku pri stejne rychlosti jsme projizdeli s Borou a ta sedela jako pribita a cena Primery a Bora je priblizne stejna i kdyz Primera je o nejakych 30.000 levnejsi coz pri cene kolem 800.000 neni tak moc a navic ma Bora vyssi obsah. Po teto zkusenosti s Primerou 2.0 si jen z tezi dovedu predstavit jak asi jezdi s mototem 1.6. Ale japonci nejsou jen Nissan a verim ze Honda a Toyota jsou na tom mnohem lepe, bohuzel jsem je jeste nezkousel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  15:28

    « Re: znalci

    nejako to vypadlo, teda: cena do 500.000.- Sk) som velky vyber nemal. 90k dostane Civic z 1.4 l a Xsara z 1.6 l. A to je 30% na poistke. (23.000 vs. 33.000.-)!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  15:27

    « Re: znalci

    nejako to vypadlo, teda: cena<500.000.- Sk) som velky vyber nemal. 90k dostane Civic z 1.4 l a Xsara z 1.6 l. A to je 30% na poistke. (23.000 vs. 33.000.-)!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  15:23

    « Re: znalci

    Japonci samozrejme jazdia aj bez VTEC a pod. a zrejme lepsie ako europani. Ak som chcel auto s 90k do objemu 1.5 l, bola to akurat Honda Civic . Xsara na to potrebuje 1.6 l, a to je napr. o 30% vacsie poistne. A je mi fuk, ze to ide pri 4000 otackach, ak je vtedy tak ticho ako ine motory pri 2500 otackach.

    Mimochodom, uz som to pisal. Z uzsieho vyberu ( Toyota, Octavia, Megane. Xsara, Honda, Nissan, Astra) a podmienok (>90k, 5D, klasicky tvar, cena <500.000.-Sk) mi vypadli pre tvar Nissan Almera 5D a Toyota 5D, pre cenu Astra, pre o 1/3 vyssiu poistku Xsara, pre maly priestor vzadu Octavia. Okrem toho jeden kolega kupil na jesen Astru, druhy Xsaru. Ten s Astrou je spokojny, ten s Xsarou sice tiez, ale druhy raz by ju nekupil. Megane si kupil kamos a somre.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  14:10

    « Dalin a Crowbar

    Jsem rád, že Vám došly argumenty. Kabelkou točim furt jak myslíš, že se živim ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.99  12:21

    « To: Risa

    Ha Ha Ha Riso, to si mě pobavil, karburátor a řtyři hadice, nejsem v pravěku, a ľe mě kaľdej ąikmoočík předjede, to bych se na to podíval. Nemysli si ľe jenom ty tví japonský odbornící dokáľou postavit rychlý a silný auto. Nic nenamítán na to, ľe jsou např. Toyoty spolehlivý, z vlastní zkuąenosti jsem to pznal na vlastní kůľi. Ale nejsou jenom japonský auta ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  12:01

    « Re: Dalin

    chtel bych toho napsat vic ale nemuzu, takze ve zkratce: RISA je ten znalec co sem o nich psal, kdyz jim dojde benzin na dalnici tak vystoupi a toci kabelkou aby jim nekdo zastavil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  11:57

    « Dalin

    Tak teď jsem četl tvůj další příspěvek a jen se potvrdilo co jsem psal. Tvůj motor je možná jednoduchý. Karbec a čtyři hadice, ale taky ti to chlastá a nic nejede a ještě navíc máš už druhou generálku zatim co japonec pořád jezdí, ale to ty vživotě nepoznáš protože pořád jezdíš v jednom pekáči a sere tě když ti to nějakej japonec nandá. A nandá ti to každej pokud to není klobouk.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  11:50

    « Re: znalci

    Dalin: tak to nevim kam na to chodíš, že japonci bez VTEC-ku nejezdí. Každá automobilka dneska "něco" cpe do mototů aby zvedly výkon a snížily spotřebu a je jedno od kuď je a i kdyby ty japonci jezdily jenom s VTEC-kem tak je mi to úplně jedno protože vždycky to bude lepší motor než evropský. Možná až na pár nejsilnějších motorů od každý automobilky z té nejsilnější řady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  11:40

    « Re: To Risa

    Kingu nevim na kterym webu tohle píšou, ale to má výkon tak možná corolla. Těch "tvejch" 140kW má dvoulitrová celica taky.Samozřejmě bez turba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.99  11:37

    « Re:

    Teď si na to kápnul Kingu - japonský auta jsou sloľitý aľ hrůza, něco ti odejde a jsi v hajz..., pokud nemáą dost peněz (já bohuľel ne). Kdeľto kdyľ odejde něco v jednoduąąím motoru (můj případ), třeba i v turbomotoru, tak na to jakątak přijdeą, ale jakmile je to proąpikovaný elektronikou tak musíą do servisu a platíą, a platíą, a platíą, a platíą aľ ti nezbyde nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  11:33

    « Re: Spoľahlivosť áut

    Pallas kde jsi vzal, že jsou japonský auta pro socialně slabší vrstvu :)))). Možná korejský, ale určitě ne toyota nebo subaru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  11:26

    « Bez nadpisu

    Pardon, dofám, že tu poslední větu přeluštíte, dneska se mi nějak motají prsty.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  11:23

    « Bez nadpisu

    No, jezdím s dvoulitrem accordem a nemám pocit, že by se ploužil. pro srovnání s evropou: honili jsme se cca před rokem z Mnichova až do Pasova (Passau) s nějakým Čechem s 2,0 Calibrou - to není zrovna lenoch. kromě asi 2 - 3 "mamutů" (mercedes S) a jednoho porsche nás nic nepředjelo. Na zrychlení jsem byl o chlup lepší a calibra jela z kopečka asi o 10km/h rychleji, na rovině jsem ji dojel. Tak nevím, od kdy se japonská auta bez VTEC a podobných, sotva plouží. Ale budiž..... hope, vzhledem k tomu, že máš v hlavičce můj příspěvek, nechceš doufám říct, že jsem to tady nějak rozhádal, že ne? To bych vážně nerad. Já jsem byl jen zvědavý, co vy na spor Toyota x Honda. A místní debata je docela na úrovni, s vyjímkou houmorných vložek o kadettech a o tom, jestli poznáš auto z metru, nebo z 1,01 metru. Jinak jsem z prahy a okolí, tak vůbec nemáš špatný nápad, ale občanku bys moc neroztral, docela by se táhla a kroutila, auto mám jako prase z našich silnic i bez plivání a ožrat bych se taky nešel, pak bych s autem nemohl odjet. Ale jinak bych se s tebou klidně viděl, protože se s tebou dá debatit...... Lidi, konkrétně seat (asi ibiza) a xsara si opravdu moc podobné nejsou, ale člověk je na vážkách, jestli vidí xsaru nebo alfu 146 nebo 306ku. Seat je také nepřehlédnutelný i na svůj věk, geniální giugiarův design má co říct i dnes, i když by už chtěl omladit. Ale honda je, stejně jako M-B, BMW, Audi, Volvo, nebo A-R, designově velice svébytná, i když bych designéry nejraději nakopal za "originální" Audi-zadek u nového Accordu. Předek a boky jsou typické, i když také notně poevropštěné, ale obkreslit A4ku zezadu, nevím nevím. Asi je hodně inspirovala, v prezentačním videu se jasně zmiňují, že accord překonal i A4ku. Mimochodem, nezávislí odborníci mi řekli, že je o chlup lepší než passat a ten je považován za to nejlepší ve střední třídě - prodejnost tomu napovídá. A v něm. AMS accord příliš nezaostal ani za BMW3 !!!!!! A to je co říct. To jenom abyste si nemysleli, že jsem zaslepený a nekritický příznivce hondy..... Jinak jízda s turbomotorem je věc velmi příjemná, to nepoírám, ale nic pro milovníky vymakané techniky je to póvl (pardon, zase se na mě sesypte, ale je to tak).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.99  10:33

    « Re: znalci

    Ty crowbare, nic si z toho nedělej, taky mám radąi evropský (spíą německý) auta neľ tyhle japonský "vysavače". Bez VTEC a VTi či něco podbnýho to nejede, jenom se to plouľí, a pak ti King of the ... řekne ľe výkon musíą dohnat turbem. No sorry ale jízda s turbomotorem je super záľitek, jeątě pohon vąech čtyř kol a to je teprve super.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…