TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« TOYOTA - CLUB
Tak panove a damo (Nicola, vychazim z - ta Nicola) , precetl jsem si vase prispevky az na zacatek kvetna, dal uz me to nebavilo. Jsem totiz docela zklaman z urovne teto diskuze (crowbar, jenik, atd.) Dlouho tato skupina byla pohodovou a kecelo se to na urovni. Zkusme se k tomu opet vratit!!!!!!!!!!! -
« Re: Toyota x Honda
Jo, OK, zítra se ozvu a začneme porovnávat. Ještě k minulému příspěvku: nezlob se na mě, ale yaris za 330tis. O 25tis víc stojí civic, je to sice už 5 let starý model,ale má také časování ventilů, delší rozvor, lepší dynamiku, určitě lepší podvozek a je podstatně prostornější. není sice tak hezký, ale v celkovém srovnání bych asi sáhl po něm. Vím, že to jsou odlišné kategorie, ale to je o důvod více. Kolik stojí základ a kolik kW má motor? Z důvodu vysoké ceny se k nám nedodává Logo. Také by totiž stálo kolem 300 tisíc. Má sice na hondu divný motor, 1,3/49kW, ale jak hondy znám, tak lenoch to nebude. Tak to třeba ber jako první příspěvek do diskuse. -
« Re: Toyota x Honda
King Of The Road: Vubec me tvoje existence tady nevadi, klidne pis dal, to by bylo to posledni co jsem tim chtel rict. Co se tyce porovnavani napis o jaky model se jedna a zadladni udaje, ktere jsou bezne dostupne. Ja ti nato adekvatne odpovim. I me jako tobe TOYOTA je sympaticka Honda a mam o ni vysoke mineni. -
« Yaris
Je to bomba auto, mam ho asi 14 dni a mam uz najeto cca. 1500km a jsem 100% spokojen. Zaprve jizdni vlastnosti, protoze ty jsou dominujici. Mala motokara, jak na suchu tak na mokru! Protoze auto je ten nejdrasi model co se zatim k nam dovazi (330tis. Kc) je posazen na 175/65R14, coz jedine umocnuje vlastnosti podvozku. Kola umistene temer v rozich davaji auto NEOBYCEJNOU stabilitu v zatackach, naopak pri prudkem brzdeni vam lehky zadek lehce tancuje. Panove, ale toto si nepredstavujte tak ze vam auto lita od krajnice ke krajnici, dokonce bych mel dodat, ze aby se tento jev projevil, meli by byt aspon trochu vyjete nepravidelne stopy od kamionu. Opravdu jde o naznaky na ktere si rychle zvyknete a ani je nevnimate. Tim jsem se dostal k brzdam. Pri prvnich 15 km jsem jel nepripoutany, coz se ukazalo jako chyba. Vpredu jsou dvoukotoucove brzdy (velikost z hlavy nevim) vzduchem chlazene, vzadu jsou bubnove. Muzu vam rict ze takle ucine brzdy jsem jeste nezazil, pri prejimce v autosalonu jsem byl svedem jedne neprijemne zalezitosti. Mlady chlap si prevzal 3 hodiny predemnou novedo Yarise, v teze dobe kdy jsem tam byl ja se vratil zpet s rozmaslovanym zadkem, protoze to vul v jedouci kolone aut zamacknut a to auto za nim tak dobre brzdy nemelo. Opravdu na tak male auto necekane agresivni brzdy a to jak na suchu tak na mokru i pres absenci ABS. Motor: 998 cm3 se systemem VVT-i (coz je promenlive casovani ventilu). Motor se do 3500/ot. chova relativne normalne, nic vymecneho. Ovsem pri 3500 v nem bouchnou saze a auto leti vpred uzasnym zrychlenim. Cely tento jev se uklidni pri 5800/ot pricem maximum je 6200/ot. Par lidi si to semnou uz chtelo rozdat musim se priznat ze ze zacat jsem moc nechtel protoze jsem si rikal ze zajizdim motor, ale ted se do toho poustim "stremhlav". Nejprve jsem si vycihal Felicie ty me zajimali nejvice takze ja se 4 lidmi na palube do kopce proti jednomu ve Felicii 1,3i ani jeden z nas nezrychlil tak aby jeden druhemu ujel. Pak jsem si pockal na to az pojedu sam a tam uz se ukazal ubytek kg ktere jsem predtim vezl a te same Felicii jsem uz dokazal do kopce ujet, asi na 400m o delku auta (Yaris). Dale jsem zkousel Felicie 1,6 ale na ty to auto nema! Dalsi co jsem si vyhledl byly "Oply Kurvicky" s 1,0 12V ty jsem vynechaval, ale sel jsem po tech 1,2 a 1,4. Musim rici ze jsem zatim jeste nenasel cloveka co ten zavod chtel dokocit, takze vysledky jsou neobjektivni tudiz je nebudu publikovat. No a pak tam mam jednu kuriozitku. Bila R19, to musel byt budto magor a nebo ty auta nejezdi. Potkali jsme se na ceste z Litomeric smer Ustek. Ani v zatackach, ani do kopce, ani z kopce me nebyl stonc ujet. Ja mam zato ze ty R19 nejezdi uplne blbe, ale neujel me dokonce jsem castokrat premyslel i o predjizdeni. Timto mym, lehce detinskym testovanim a honenim se po vlasti ceske se dostavame ke spotrebe. Protoze auto je vybaveno palubnim pocitacem zatim moje ukazovana spotreba prumerna spotreba nepresahla 7,5l, to je maxilni a mnimalni co se me podarilo vytvorit pri ceste z Litomeric do Prahy (okreska + dalnice) 5,5l Pricemz prumerna rychlost byla 95km/h a dokonce jsem i nekolikrat predjizdel. Podle mysch propoctu se porad pohybuji v rozmezi 6,5-7l. Ale to jak vidite tak moc benzinem nesetrim! Tak a ted k interieru. Auto pusoby dosti malym dojmem ale velikost vnitku je uzasna. Jestli nekdo z vas mate problemy treba ve Favoritu (Felicii) s tim ze si zapinate kolenem sterace, tady s tim rozhodne problemy mit nebudete. Jak pro ridice tak i pro spolujezdce je plno mista a to ze vsech stran. Na zadnich sedackach diky moznosti posuvne zadni sedacky je take dosti mista, jak rekl nadsazkou jeden muj skoro 2m kolega vzadu je mista jak v T613. Kufr staci na bezny nakup na sobutu a nedeli. Cca. o 10 cm kratsi nez kufr u Felicie. Pokud posunete zadni sedacku dostane cca o 20 cm vetsi kufr a pokud uplne sklopite sedacky, tak diky dobre skladnosti sklopenych sedacek, mate maly nakladak. Vybava a polubni deska: Na palubni dsku se me kazdy pta jako na prvni. Je to dobra show, ktera me prvni den zajimala vice jak vozovka. Pak jsem si zvykl a ted to ani nevnimam. Takze ten displej velmi dobre osvetlen jak v noci tak ve dne, dokonce si mute nastavit svetlost displeje. V noci je to velmi prijemne. Jak uz jsem vyse zminoval je to ten nejdrasi model co se k nam vozi tudiz je vybaven 2x airbagem, servo, jina kola (nizsi, viz vyse), centralni zamykani. V zakladu je integrovane radio s kazetakem, palubni pocitac, jeden airbag, imobilizer. Mato velmi slusne doplnky jako treba vyjimam: navigacni system, CD, klima, bocni listy, kovove pedaly, ruzne upravy barevnosti interieru, atd..... No a co dal zaklad jsem napsal jesli vas neco zajima, nebo jsem na neco zapomel ptejte se!!! -
« Re: Toyota x Honda
Sorry, martine, pokud ti můj příspěvek připadal zuřivý, ale z argumentů, které nedávají smysl, jsem trochu divoký. To že honda nejezdí rallye jsem myslel tak, že není žádný oficiální team honda, alespoň o něm nevím. Proti toyotě bych vůbec nic neměl, protože je mi také poměrně sympatická, ale přečti si o pár stránek níž risovu reakci na moje příspěvky a pochopíš mě. pokud hodlá toyota vstoupit do F1 jako stáj, ne jako dodavatel motorů, tak pak bude duel honda x toyota zajímavý. Do US závodů moc nevidím, ale mám pocit, že většinu titulů má honda, ale krk bych na to nedal. Rád si promluvím seriózně s kýmkoliv, ale mosí být o čem, jako třeba zajímavé hopovy příspěvky. Pokud budeš ty schopný porovnat obě značky bez risových blábolů, můžeme hodit řeč. Ale pokud by ti vadila moje existence v tomto klubu, tak to řekni a já se vrátím k hondě. -
« Re: Toyota x Honda
Tak uz jsem zpet a zda se ze v pravy cas!!! King Of The Road: Chlape, je na tvem prispevku poznat ze te Risa pekne rozbesnil, protoze a to hlavne ke konci, taras pekne blboste!! Ale vezme me to pekne od zacatku. Honda rallye jezdi a to jak u nas napr. Jandik tak i ve svete (s Integrou, Civicem ve skupine N)!!! Ale ty jsi spise myslel, ze nezasahuje do prvnich mist, ze jo? Za dalsi, jeden stary klasik rekl ze kralovnou automobilovych sportu je rallye!!! Dale - chces-li porovnavat soucasne vykony, OK, neco napis a budeme srovnavat, Myslim si, ze budes prekvapen! Dal - Cituji: "Rozhodně ale nemůžeš soudit značky podle prodeje." Muzu!!!! a cely svet to dela a kdy to bylo k nicemu nebylo, tak by to asi nedelal!!! Dale jses zminoval o vstupu TOYOTy do F1. Asi te zklamu TOYOTA velmi vazne zvazuje vstup do areny zvane "kolotoc F1". Respektive odchod z INDY car kde uz svych uspechu dosahla a ted chce pokorit i F1. Takze pokud se rozhodnou tak TOYOTA bude pusobit v RALLY, GT a F1. Nehlede na to ze uz kolikaty rok drzi prvenstvy na americkych kopcich s tim svym specialem. Tak a ted k uplnymu konci, popravde receno VUBEC nechapu co tim basnik chtel rici, mam pocit, ze jsi u toho jsi musel byt uplne rudej! Takze zareaguji takle: Vykon Xsary na poslednich dvou soutezich WRC je uzasny!!! a vykon obou PANU Purase i Bugalskeho je taktez uzasny!!! Kdyz jsem sledoval prenos na Eurosportu smekal jsem svuj dusevni klobouk, protoze to bylo fantasticke. Ale panove!!! srovnavat vozy WRC s vozy F2 je jako kdyby jste tvrdili ze zadni a predni nahon je to same!! WRC diky tomu ze maj i nahon na zadek jsou s vahou uplne nekde jinde, to je prvni zasadni rozdil ktery v teto soutezi hraje prvni housle!! Kdyby jenom trochu zaprselo tak by jste videli do jake miry je nedocenitelny trakcni vykon ctyr kol. A co se tyce vykonu motoru je minimalni. Kdyz je takovato priprava motoru a takoveto zazemy, rozdil mezi atmosferickym a prepnovanym morotorem je ta tam. Kingu ty jsi rozmysli co jsi chtel rict tim srovnavanim celicaxneco tomu fakt nerozumim. -
« Obrázok Xsary
Sorry, ale práve ten obrázok som sem neposielal ja, ale niekto pod mojim loginom. Ja som ho posielal iba do fóra Citroen.
To ospravedlnenie išlo už odo mňa, nechcel som reagovať na toho vtipálka, čo sa za mňa vydáva. BTW: samozrejme viem, že Honda nejazdí rallye, na www.rallye-live.com je zoznam štartujúcich. Asi vás chcel len niekto podpichnúť.
real Pallas -
« Toyota x Honda
Nejdříve pro pallase: asi tě zklamu, ale citrón to sice nandal toyotě, subaru, mitsubishi, seatu, fordu, nissanu, peugeotu, renaultu, ale NE HONDĚ. Ta rallye, nejezdí, tak bohužel. Ale až bude mít citrón a ostatní jmenovaní na F1čku, tak se ozvi a dáme řeč. Každá automobilka volí určité odvětví sportu, ve kterém chce vyniknout, třeba jako koncern VW (Audi okruhy, Seat a Škoda rallye). Všechny stojí miliony, ale F1 je prostě F1. Honda sice nemá tovární tým, ale chystá návrat, zatím dodává motory Jordanu. Zaslechl jsem něco o investici cca. 1 mld USD, převzala část týmu Tyrell. Mimochodem monopost při předsezónních testech dosahoval jednoho z nejlepších časů - a to je teprve ve vývoji. Ale to sem nepatří. Pardon. Jen jsem to chtěl upřesnit.... To risa: Zklamu tě, zatím startuje, ale bohužel jsem včera neměl na surfing čas a potom auto je otce a docela s ním jezdí. Takovou věc bychom museli dojednat více dopředu. třeba pokud pojedeš na autosalon, záleží ovšem, odkud jsi. Jinak z tebe už asi měsíc tahám informace o tvojí celice, pokud je tedy vůbec víš, protože mám pocit, že občas nevíš vo co gou. Když ti píšu, abys srovnal současné výkony, tak mlčíš. A co má znamenat to že "honda hned se vším hurá na trh?". Opravdu nemáš vůbec přehled. Honda mění modely standardně po pěti letech. Vyjímku udělal jen prelude, jeho minulá generace byla snad na trhu jen 4 roky, bohužel, protože byl designově asi nejzdařilejší. Nový udělal v designu krok zpět. Prý kvůli klientele, která se pohybuje v rozmezí 38 - 47 let (cca)a pro ně je prý takový design příliš extravagantní. Jen nevím, proč ostatní automobilky dělají bez obav modely daleko pohlednější. Jinak jsem viděl celicu, jaký model nevím, ale byla na svůj věk, asi 5-10, docela pěkná, červená,2,0GT.... A o čem svědčí ty prodeje, o kterých jsi mluvil? Ty bláho, nejdřív se podívej, kolik modelů nabízí toyota v USA. Bude ti z toho špatně. Honda má civic, accord, CRV,prelude, integru a odyssey. To není zase tolik k pokrytí zájmu americké veřejnosti, nikdo také neví, jaké jsou ceny, toyota se může třeba cenově podbízet, nebo bůhví co je příčinou. Rozhodně ale nemůžeš soudit značky podle prodeje. Podívej se na Nissan - druhý největší výrobce v japonsku a koupil ho nějaký renault. Až příště něco napíšeš, tak si nejdříve ověř fakta a přemýšlej, nebudeš tady vypadat blbě. Taky by mi mohl odpovědět na moje otázky místo dedukcí o tom, že toyota je lepší, protože na ni méně kadí ptáci, než na hondu vedle a že 5 let je "hned na trh" Když je toyota teda nesrovnatelně lepší než honda a ta furt něco obkresluje (ani ses nevyjádřil k těm podobnostem, o kterých jsem tu mluvil, místo toho tu meleš nesmysly), tak proč nejde toyota do F1? Dělá už desítky let rallye, ale přitom těžce bojuje s mitsbishi (celica x LANCER!), citroenem (celica x XSARA), fordem (celica x ESCORT)!!! Podle tebe nejlepší automoilka? Ale ale, copak to? kvality aut se prý prověří ve sportu. A všiml sis, s jakým modelem závodí toyota?- s celicou - to nejlepší, co má. Ostatní mají jen xsary, jancery a podobné. To ti nevadí, že xsara je jepší než celica? I když jsu obě upravená, TROCHU MYSLI!!!! Když zkvalitníš příspěvky, bude to jen lepší. Rád si pokecám ale musí být o čem. Jinak Vás, toyotisty potěším, viděl jsem podruhé naživo Supru, stříbrnou, s tím brutálním křídlem. Moooc pěkné, taky bych si dal. -
« King
Kde jsi včera byl??? Nestartuje ti to :-O ? Když tady pořád tak básníš o Hondě tak ti něco odcituju z Autotipu i když taky lžou, ale tohle snad převzaly tak by to mohlo sedět ;). "Prodej osobních a užitkových vozů v USA v březnu. Neotřesitelnou pozici si drží tři největší domácí automobilky, které se na celkovém počtu 1 538 012 prodaných vozů podílejí téměř 1.1 milionu aut. Srovnatelnou pozici s domácími producenty zaujímá pouze japonská Toyota, další asijské a evropské značky v porovnání s americkými už jen paběrkují, např. Volkswagen prodal v třetím měsíci roku 26 488 a korejské Daewoo jen 1400 vozů." No a jestli tohle někomu nestačí tak ať se ještě podívá na crash testy tady na auto.cz a o spolehlivosti snad nemusim řikat nic. ;o -
« Re: To risa
Kingu, ale ty jsi nevšímáš toho, že Honda jako vždy hurá rychle na trh a Celica vyjede nová až letos. S tou co jezdim já je konstrukčně pět let starej model, ale rád se podívám na to jak mě předjedeš. Zrovna dneska jedu do Prahy budu tam tak kolem 20.00hod. takže jestli se nebojíš tak mi tady napiš kde se sejdem a já se rád podívám jak mi to ta tvoje Honda natře. -
Saab 10.05.99 23:21
« Re: To risa
Mel by sis ten clanek precist znovu. Bora ma motor 2,3 a ne 2,5 , ale o to nejde. Jde tu o to, ze ta Primera 2.0 na tom byla temer stejne jako Renault Scenic 1.6 80kW co se pruznosti motoru tyce, co se tyce jeho hlucnosti tak zlata dobra "ticha" :-) Felicie. S Borou jsem porovnaval jizdni vlastnosti a ty uz tak moc na motoru nezalezi, ale zalezi na podvozku a tam je Bora jednoznacny vitez. Primera je uz dost stare auto a na podzim by mel byt uveden novy model. Snad to bude lepsi. Pokud jsi slysel na Nissana samou chvalu, tak zajdi do rubriky o Nissanu a nekolik prispevku zpet se dozvis, ze se nekolika majitelum Almery ozyva z palubni desky zahadny zvuk. Ten Accord bych si rad vyzkousel, pokud bude mit jeho motor tak nadherny zvuk jako Bora, tak by to mohlo byt velmi zajimave auto. -
« To risa
S tou celicou : toyota.de, tam je těch 85kW jak vyšitých. A pokud má celica 2,0 "taky" 140kW, tak tenhle výkon má Integra 1,8. Dvoulitr u Hondy má teď 176kW (S 2000). Také by sis mohl občas přečíst něco o automobilových novinkách. A zapomněl ses zmínit o parametrech tvé celicy. ...Jak tu někdo psal o primeře, docela mě to překvapilo, já slyšel na Nissan jen chválu. Ale srovnávat dvoulitr s 2,5 Borou, to je vtip, ne? A pokud je tady někdo odvázaný z jízdních vlastností bory, vřele doporučuji svezení v novém accordu - a povezete boru do bazaru. Včera jsem se svezl - naprostá bomba. Mimochodem, jak jezdí Avensis? Moc jsem toho o něm neslyšel.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!