TOYOTA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.99  13:35

    « Re: TOYOTA - CLUB

    Milý riso já AutoTip četl jen asi jednou (před 5 lety) a ihned jsem zjistil že to je proněmeckej *. Já si umím udělat vlastní názor z vlastní zkušenosti, Yarise jsem si půjčil od Tsusho Praha na zkoušku takže vím o čem mluvím. A btw. až projedeš tolik aut co já, můžeme se spolu bavit o zkušenostech a možnosti porovnání. Yaris je prostě průměrný auto, ani špatný, ale ani vynikající. A jestli si myslíš, že jsem z časopisu vyčetl, že se mnou a s kolegou když jsme v tom jeli to do táhlýho kopce ztrácelo dech, tak to tě trošku lituju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.05.99  13:01

    « crowbar

    Nevim co ti nepříjde nezajímavýho na tom, že litrový motor má větší pružnost než kde jaká 1.3. To, že se ti nelíbý třeba zpracování to je jasný, že každýmu se nelíbý všechno. Mě se tehle styl líbý to si spíš myslim, že to píšete protože máte vztek na japončíky, ale kdyby každej dělal tak jako oni tak by si lidi mohli kupovat třeba jenom škodovky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.99  12:36

    « Re: Xsara Kit Car

    Já jsem tam nebyl, psali to Rally-live. Nebylo to v neděli, ale druhý den, což byla sobota. Samozřejmě čtyřkolka má lepší trakci, ale obecná poznámka "kdyby pršelo" nic neřeší. Pršelo, a přesto vyhráli obě dešťové RZ. Vezmi si Štolfu, v Liberci zajížděl na mokru i druhé místa. A zdá se mi, že co jsi se vrátil, že jsi nějaký nervní, co ty na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.99  12:05

    « Re: TOYOTA - CLUB

    Aha takže to byl asi Jeník kdo tady psal ty slinty obšlehnutý z auto tipu. Klid Martine to jsou časopisový znalci. Nejvíc mě tam překvapilo to jejich hodnocení hlučnosti motoru. K tomu neni co říct. Vždyť víš jak jsem chtěl startovat už nastartovanej motor :))). Fakt hlučný co?
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.05.99  11:59

    « King

    No tak jsem si myslel, že jsi se dal dopořádku protože právě tvoje příspěvky ze začátku motorkafe byli velice zmatený a jak to pozoruju tak tě to neopouští dál. Jestli tady někdo neodpovídá na dotazi nebo nereaguje tak to jseš ty. Já si narozdíl od tebe auto už nepučuju od táty, netvrdim o autě, že má horší podvozek nebo buchví co když jsem v něm nejel a ty jsi v něm nejel protože jsi ty "tvoje" názory obšlehl s autotipu kde psaly o hlučnějším motoru a podvozku a taky nevěděly co píšou protože u takle malýho auta jsem větší ticho nazažil. Jestli náááhodou jsi to nepslal ty tak sorry, ale je to hodně vzádu a nechce se mi v tom hrabat a myslim, že je to přesně tvůj styl něco napálit a nevědět o tom nic. Já narozdíl od tebe nesedim nad časopisama a nesrovnám podle toho co napíšou NĚKDY podplacený rádoby novináři. Pár jich znám tak vim vo co GO. Ty kvůli tomu, že si taťka koupil Hondu a vživotě jsi najezdil velký kulový mi vyprávěj o kolik je lepší než Toyota. Já jsem několikrát prohlásil, že je mi Honda velice blízká, ale tvrdit tady, že největší japonská automobilka kopíruje od Hondy... to nemůžeme potvrdit ani jeden tak se natakovýhle diskuze raději vyprdni. Ty se tady oháníš pořád výkonem kolik má co koní, ale snad nejseš tak úplně mimo jak se zdáš a víš, že to neni všechno a jestli ti jde jenom o výkon tak se připrav na novou Celicu ta nejslabší bude mít 1.8 motor o výkonu 147kW né koni /raději ti to píšu/. Nevim co chceš o vědět o mém autě víc. Každej kdo dělá trochu do aut a to opět nejsi Ty tak mu stačí rok výroby a obsah motoru a to jsem ti napsal. Odsávání na větry v sedačce to nemá. Dál jsi se tam přihlouple opět zmiňoval o tom jak jsem psal o hurá akci Hondy. Když by jsi si to pořádně četl i ze souvislostma tak by jsi pochopil, že to byla reakce na to Tvoje slavný kopírovaní toyota x honda. Nechce se mi k tomu víc psát. Celicu kterou jsi viděl byla z největší pravděpodobností r.v.90-93 2.0GTi Twin Cam. Tady sám vidíš, že toyota mění modely častěji většinou za čtyři roky a ne za pět jako Honda. Vim, že mě máš za vola tak ti radi píšu, že vim že 90-93 nejsou čtyři roky, ale pro to aby jsi se něco naučil tak JEN pro tebe se to většinou láme různě v polovině roku takže to vychází na čtyři roky. Ohledně prodejnosti už psal Martin na tu tvoji reakci a napsal to jako bych to psal já. Jenom se zmínim o tom tvém slavném příkladu Nissanu. To je automobilka která je zadlužená na světové poměry až nechutně a ta bude ráda i kdyby jí koupila Lada. A to kolik nabízi modelů toyota v USA a kolik nissan nebo honda no tak to je snad jejich mínus, že nemaj prachy nebo to neuměj nebo se jim do toho nechce já nevim. O rallye se zmínil taky Martin tak jenom dodám, že opět nevíš o čem mluvíš protože týmová stáj toyoty jezdí s corollou a néé s celicou. A ještě k ceně Yarisu. To ty nikdy nepochopíš protože v tomhle kšeftu neděláš, ale ono se za kvalitu platí jak v oblečení tak v počítačích tak i v autech. Nebudu ti psát rozdíly v materiálech. Ty jsi přečti tabulky spolehlivosti a snad ti to dojde. Mě stačí když jsem četl v Honda klubu ty příspěvky a nic moc co?? Nějak se nechytáš v těhle rubrikách co si tě tu všímám od začátku. Zkus zapřemejšlet. Rozhodně jsem pro diskuzi,ale tohle je jedno s posledních témat kde se diskutuje věcně tak to nekaž. Pallas nám tu taky dával do těla, ale mělo to hlavu a patu a hlavně nikoho neurážel, takže klidně pokračuj, ale omez svoje chování anonyma za PC. Jinak do Brna jedu a klidně si budeš moc vyzkoušet jak mi to konečně nandáš. Už se na to těšim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.99  11:20

    « Re: TOYOTA - CLUB

    jedinej neni ja plne souhlasim s jenikem a urcite nas bude vic. yaris je dalsi v dlouhe rade nezajimavych a nicim vyjimecnych japonskych aut. nic vic nic min.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.99  11:03

    « Re: Xsara Kit Car

    Nepletes si to nahodou s Rally Catalunya Costa Brava - Rally de Espana? Na Rally De France - Tour de Corse bylo pekne!! Abych byl uplne presne posledni dve RZ zaverecne etapy (nedele) se jeli na suchu a bylo pekne!! A posledni RZ vyhral Auriol, sledoval jsem primy prenos na Eurosportu! Samozrejme ze neni nikde dano, ze se neda vyhrat s F2 na mokru, ja jsem mluvil obecne o tom ze ctyrkolky maji na kluzkem povrvhu lepsi trakci, tudiz i lepsi jedou!! To snad nemuze nikdo poprit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.99  10:53

    « Re: TOYOTA - CLUB

    Chlapce uklidni se, tohle je pohodova skupina a tvoje prizpevky ze zacatku mesice jsou lehce pruderni, kdyby slo o tematicke prizpevky tak by me to nevadilo!!! A tvoje poznatky ohledne Yarisu jsou tvoje poznatky. Jsi zatim jedinej, ktery neco takoveho z huby vypustil!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  20:07

    « Xsara Kit Car

    Nazdar lidi, sice divný nadpis v Toyotě, ale M/T psal, že kdyby zapršelo, tak by situace vypadala na Korzice jinak. Sice většinou nepršelo, ale poslední dvě RZ druhého dne se jely za deště a na mokré vozovce. Přesto šílenci se Xsarami vyhráli, každý jednou. Bugalski tu druhou vypustil, protože měl najeto a přiznal, že první jel za hranicí. Takže se dá vyhrát s F2 i na mokru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  19:10

    « Re: TOYOTA - CLUB

    To Martin - TOYOTA, když se ti nelíbí, že má někdo jinej názor , je to tvoje věc, ale nevím kdo a kolik ti platí za zveřejňování neuvěřitelně nudnejch a dlouhejch článků. Jinak v Yarisu jsem seděl a jel a je to naprosto normální průměrný auto, nic víc, nic míň. A dlouhý kopce to prostě nepapá (aspoň když jsme to testovali 2 lidi 79 a 72 kg).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  17:38

    « Re: Toyota x Honda - Yaris x Civic

    Cena opravdu vysoka i me to velmi mrzi!! Nicmene prodejnosti vozu to nevadi a Yaris je do cervence/srpna vyprodany. V zakladu 3dvere stoji 270tis. s maxim. vybavou a 5dveri stoji zminovanych 330tis. Co se tyce kvality podvozku tak to se klidne s tebou budu hadat a muze me i porovnavat, rozhodne Civic neni lepsi!! I kdyz muzes mit argument s rozvorem rozlozeni vahy a naklaneni je udelano tak ze to auto sedi jak pribite doslova a do pismene. Prostornost uz jsem taky popisoval, ma sice trosku kratsi kufr, ale na sezeni je tam mista dost. Co se tyce vykonu vyjadreny v cislech ma 50kW/68PS/6000ot. a 90Nm/4000ot. Jak pises na konci, toto auto je opravdu jina kategorije nez Civic k nemu by se spise hodila Corolla. Tento vuz je predevsim urcen pro prepravu po meste za levny peniz, tim myslim spotrebu. A verme ze ten litrovy motor dupe dobre, je to krasne tiche, nikde nic netluce, kdyz jedes pre kosky tak si neprekousnes jazyk.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  17:14

    « TOYOTA - CLUB

    Tak panove a damo (Nicola, vychazim z - ta Nicola) , precetl jsem si vase prispevky az na zacatek kvetna, dal uz me to nebavilo. Jsem totiz docela zklaman z urovne teto diskuze (crowbar, jenik, atd.) Dlouho tato skupina byla pohodovou a kecelo se to na urovni. Zkusme se k tomu opet vratit!!!!!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  16:57

    « Re: Toyota x Honda

    Jo, OK, zítra se ozvu a začneme porovnávat. Ještě k minulému příspěvku: nezlob se na mě, ale yaris za 330tis. O 25tis víc stojí civic, je to sice už 5 let starý model,ale má také časování ventilů, delší rozvor, lepší dynamiku, určitě lepší podvozek a je podstatně prostornější. není sice tak hezký, ale v celkovém srovnání bych asi sáhl po něm. Vím, že to jsou odlišné kategorie, ale to je o důvod více. Kolik stojí základ a kolik kW má motor? Z důvodu vysoké ceny se k nám nedodává Logo. Také by totiž stálo kolem 300 tisíc. Má sice na hondu divný motor, 1,3/49kW, ale jak hondy znám, tak lenoch to nebude. Tak to třeba ber jako první příspěvek do diskuse.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  16:50

    « Re: znalci

    crowbar z 07-05-1999 v 08:19:04: Ja jak dojde benzin, tak menim cele auto!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  16:34

    « Re: Toyota x Honda

    King Of The Road: Vubec me tvoje existence tady nevadi, klidne pis dal, to by bylo to posledni co jsem tim chtel rict. Co se tyce porovnavani napis o jaky model se jedna a zadladni udaje, ktere jsou bezne dostupne. Ja ti nato adekvatne odpovim. I me jako tobe TOYOTA je sympaticka Honda a mam o ni vysoke mineni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  16:29

    « Yaris

    Je to bomba auto, mam ho asi 14 dni a mam uz najeto cca. 1500km a jsem 100% spokojen. Zaprve jizdni vlastnosti, protoze ty jsou dominujici. Mala motokara, jak na suchu tak na mokru! Protoze auto je ten nejdrasi model co se zatim k nam dovazi (330tis. Kc) je posazen na 175/65R14, coz jedine umocnuje vlastnosti podvozku. Kola umistene temer v rozich davaji auto NEOBYCEJNOU stabilitu v zatackach, naopak pri prudkem brzdeni vam lehky zadek lehce tancuje. Panove, ale toto si nepredstavujte tak ze vam auto lita od krajnice ke krajnici, dokonce bych mel dodat, ze aby se tento jev projevil, meli by byt aspon trochu vyjete nepravidelne stopy od kamionu. Opravdu jde o naznaky na ktere si rychle zvyknete a ani je nevnimate. Tim jsem se dostal k brzdam. Pri prvnich 15 km jsem jel nepripoutany, coz se ukazalo jako chyba. Vpredu jsou dvoukotoucove brzdy (velikost z hlavy nevim) vzduchem chlazene, vzadu jsou bubnove. Muzu vam rict ze takle ucine brzdy jsem jeste nezazil, pri prejimce v autosalonu jsem byl svedem jedne neprijemne zalezitosti. Mlady chlap si prevzal 3 hodiny predemnou novedo Yarise, v teze dobe kdy jsem tam byl ja se vratil zpet s rozmaslovanym zadkem, protoze to vul v jedouci kolone aut zamacknut a to auto za nim tak dobre brzdy nemelo. Opravdu na tak male auto necekane agresivni brzdy a to jak na suchu tak na mokru i pres absenci ABS. Motor: 998 cm3 se systemem VVT-i (coz je promenlive casovani ventilu). Motor se do 3500/ot. chova relativne normalne, nic vymecneho. Ovsem pri 3500 v nem bouchnou saze a auto leti vpred uzasnym zrychlenim. Cely tento jev se uklidni pri 5800/ot pricem maximum je 6200/ot. Par lidi si to semnou uz chtelo rozdat musim se priznat ze ze zacat jsem moc nechtel protoze jsem si rikal ze zajizdim motor, ale ted se do toho poustim "stremhlav". Nejprve jsem si vycihal Felicie ty me zajimali nejvice takze ja se 4 lidmi na palube do kopce proti jednomu ve Felicii 1,3i ani jeden z nas nezrychlil tak aby jeden druhemu ujel. Pak jsem si pockal na to az pojedu sam a tam uz se ukazal ubytek kg ktere jsem predtim vezl a te same Felicii jsem uz dokazal do kopce ujet, asi na 400m o delku auta (Yaris). Dale jsem zkousel Felicie 1,6 ale na ty to auto nema! Dalsi co jsem si vyhledl byly "Oply Kurvicky" s 1,0 12V ty jsem vynechaval, ale sel jsem po tech 1,2 a 1,4. Musim rici ze jsem zatim jeste nenasel cloveka co ten zavod chtel dokocit, takze vysledky jsou neobjektivni tudiz je nebudu publikovat. No a pak tam mam jednu kuriozitku. Bila R19, to musel byt budto magor a nebo ty auta nejezdi. Potkali jsme se na ceste z Litomeric smer Ustek. Ani v zatackach, ani do kopce, ani z kopce me nebyl stonc ujet. Ja mam zato ze ty R19 nejezdi uplne blbe, ale neujel me dokonce jsem castokrat premyslel i o predjizdeni. Timto mym, lehce detinskym testovanim a honenim se po vlasti ceske se dostavame ke spotrebe. Protoze auto je vybaveno palubnim pocitacem zatim moje ukazovana spotreba prumerna spotreba nepresahla 7,5l, to je maxilni a mnimalni co se me podarilo vytvorit pri ceste z Litomeric do Prahy (okreska + dalnice) 5,5l Pricemz prumerna rychlost byla 95km/h a dokonce jsem i nekolikrat predjizdel. Podle mysch propoctu se porad pohybuji v rozmezi 6,5-7l. Ale to jak vidite tak moc benzinem nesetrim! Tak a ted k interieru. Auto pusoby dosti malym dojmem ale velikost vnitku je uzasna. Jestli nekdo z vas mate problemy treba ve Favoritu (Felicii) s tim ze si zapinate kolenem sterace, tady s tim rozhodne problemy mit nebudete. Jak pro ridice tak i pro spolujezdce je plno mista a to ze vsech stran. Na zadnich sedackach diky moznosti posuvne zadni sedacky je take dosti mista, jak rekl nadsazkou jeden muj skoro 2m kolega vzadu je mista jak v T613. Kufr staci na bezny nakup na sobutu a nedeli. Cca. o 10 cm kratsi nez kufr u Felicie. Pokud posunete zadni sedacku dostane cca o 20 cm vetsi kufr a pokud uplne sklopite sedacky, tak diky dobre skladnosti sklopenych sedacek, mate maly nakladak. Vybava a polubni deska: Na palubni dsku se me kazdy pta jako na prvni. Je to dobra show, ktera me prvni den zajimala vice jak vozovka. Pak jsem si zvykl a ted to ani nevnimam. Takze ten displej velmi dobre osvetlen jak v noci tak ve dne, dokonce si mute nastavit svetlost displeje. V noci je to velmi prijemne. Jak uz jsem vyse zminoval je to ten nejdrasi model co se k nam vozi tudiz je vybaven 2x airbagem, servo, jina kola (nizsi, viz vyse), centralni zamykani. V zakladu je integrovane radio s kazetakem, palubni pocitac, jeden airbag, imobilizer. Mato velmi slusne doplnky jako treba vyjimam: navigacni system, CD, klima, bocni listy, kovove pedaly, ruzne upravy barevnosti interieru, atd..... No a co dal zaklad jsem napsal jesli vas neco zajima, nebo jsem na neco zapomel ptejte se!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  15:31

    « Re: Toyota x Honda

    Sorry, martine, pokud ti můj příspěvek připadal zuřivý, ale z argumentů, které nedávají smysl, jsem trochu divoký. To že honda nejezdí rallye jsem myslel tak, že není žádný oficiální team honda, alespoň o něm nevím. Proti toyotě bych vůbec nic neměl, protože je mi také poměrně sympatická, ale přečti si o pár stránek níž risovu reakci na moje příspěvky a pochopíš mě. pokud hodlá toyota vstoupit do F1 jako stáj, ne jako dodavatel motorů, tak pak bude duel honda x toyota zajímavý. Do US závodů moc nevidím, ale mám pocit, že většinu titulů má honda, ale krk bych na to nedal. Rád si promluvím seriózně s kýmkoliv, ale mosí být o čem, jako třeba zajímavé hopovy příspěvky. Pokud budeš ty schopný porovnat obě značky bez risových blábolů, můžeme hodit řeč. Ale pokud by ti vadila moje existence v tomto klubu, tak to řekni a já se vrátím k hondě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  15:17

    « Re: Toyota x Honda

    Tak uz jsem zpet a zda se ze v pravy cas!!! King Of The Road: Chlape, je na tvem prispevku poznat ze te Risa pekne rozbesnil, protoze a to hlavne ke konci, taras pekne blboste!! Ale vezme me to pekne od zacatku. Honda rallye jezdi a to jak u nas napr. Jandik tak i ve svete (s Integrou, Civicem ve skupine N)!!! Ale ty jsi spise myslel, ze nezasahuje do prvnich mist, ze jo? Za dalsi, jeden stary klasik rekl ze kralovnou automobilovych sportu je rallye!!! Dale - chces-li porovnavat soucasne vykony, OK, neco napis a budeme srovnavat, Myslim si, ze budes prekvapen! Dal - Cituji: "Rozhodně ale nemůžeš soudit značky podle prodeje." Muzu!!!! a cely svet to dela a kdy to bylo k nicemu nebylo, tak by to asi nedelal!!! Dale jses zminoval o vstupu TOYOTy do F1. Asi te zklamu TOYOTA velmi vazne zvazuje vstup do areny zvane "kolotoc F1". Respektive odchod z INDY car kde uz svych uspechu dosahla a ted chce pokorit i F1. Takze pokud se rozhodnou tak TOYOTA bude pusobit v RALLY, GT a F1. Nehlede na to ze uz kolikaty rok drzi prvenstvy na americkych kopcich s tim svym specialem. Tak a ted k uplnymu konci, popravde receno VUBEC nechapu co tim basnik chtel rici, mam pocit, ze jsi u toho jsi musel byt uplne rudej! Takze zareaguji takle: Vykon Xsary na poslednich dvou soutezich WRC je uzasny!!! a vykon obou PANU Purase i Bugalskeho je taktez uzasny!!! Kdyz jsem sledoval prenos na Eurosportu smekal jsem svuj dusevni klobouk, protoze to bylo fantasticke. Ale panove!!! srovnavat vozy WRC s vozy F2 je jako kdyby jste tvrdili ze zadni a predni nahon je to same!! WRC diky tomu ze maj i nahon na zadek jsou s vahou uplne nekde jinde, to je prvni zasadni rozdil ktery v teto soutezi hraje prvni housle!! Kdyby jenom trochu zaprselo tak by jste videli do jake miry je nedocenitelny trakcni vykon ctyr kol. A co se tyce vykonu motoru je minimalni. Kdyz je takovato priprava motoru a takoveto zazemy, rozdil mezi atmosferickym a prepnovanym morotorem je ta tam. Kingu ty jsi rozmysli co jsi chtel rict tim srovnavanim celicaxneco tomu fakt nerozumim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  13:32

    « Bez nadpisu

  • 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  13:30

    « Obrázok Xsary

    Sorry, ale práve ten obrázok som sem neposielal ja, ale niekto pod mojim loginom. Ja som ho posielal iba do fóra Citroen.

    To ospravedlnenie išlo už odo mňa, nechcel som reagovať na toho vtipálka, čo sa za mňa vydáva. BTW: samozrejme viem, že Honda nejazdí rallye, na www.rallye-live.com je zoznam štartujúcich. Asi vás chcel len niekto podpichnúť.


    real Pallas
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…