TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: To risa:
Risa, Ty si zaslepeny fanatik. Dnes zacal v B.B. autosalon. Vedla seba stali Honda, Toyota a Subaru. Mal som viac casu ako minule obzriet ten slavny Yaris. Mimo lacnych plastov na palubovke a 205 l kufra (:-) som nic mimoriadne nevidel. Nehnevaj sa, ale ale nebol som sam, prtetoze na rozdiel od Hondy a Subaru do Yarisu obcas niekto nakukol a to bolo vsetko. Je to proste prditko pre zeny na nakupy
do mesta. -
« Re: Xsara Kit Car - M/T
Původně to mělo být delší, ale rozmyslel jsem si to. Asi nejsem chápavý. Nebýt defektu a cestování po polích, byl by Štolfa na 2-3 místě. Kdyby ale neplatí, tak byl 6. Přesto zajel na RZ takto: 1x62., 1x6., 3x5., 5x4., 4x3., 1x2. Myslíš si, že to jel špatně?
Pošíkovi kdysi jeho Clio Williams obhospodařovali taky Francouzi. Jestli má CzechPro jen tři české členy, to nevím, třeba poradí HOP. Když máš stroj půjčený na soutěž, je přece normální, že ho servisují ti co ho půjčili. Vždyť ho znají, dělají na něm denně. Protože nejsem chápavý, tak bych prosil rozvést, co jsi tím myslel. -
« Re: To risa:
King:O tech svetlech Yaris x Civic a co takle KA, nebo Focus, ty maj take podobne svetla jako Civic, ze jo? Taky to obslehli, je to mozne on hold nyni takovy trend. Ono design u aut je neco jako moda. Taky se navrhari vraci ke starsim vecem, kombinuji nove se starymi, atd. Asi takle to bude i s ostatnimi podobnostmy toyota verzus honda. Jeste, to jako kdyby jsi chtel napadat celicu a jeji posazeni svetel protoze Renault Alpine mel obdobne a nyni MB E zmenil take docela vyrazne image predni masky, coz u nemeckych aut neni obvikle. -
« Re: Xsara Kit Car
bdx: Ano, Liberec se jel na mokru dokonce i misty na snehovem poprasku a v sobotu z rana i na ledu. Jindra tam zkoncil 6 a prednim byly same ctyrkolky. Videl jsi nekdy jeho tym? Tam mluvi cesky pouze on, spolujezdec a jeste jeden manager. Dal psat nebudu, chapavej clovek pochopi co chci rict. -
« risa a martin a ostatni sikmooky
co se tyka tech vasich reci ze prodejnost ukazuje kdo dela nejlepsi auta, tak s vama stoprocentne souhlasim: v offroadech je toyota rav4 na 8.miste, toyota landcruiser na 5.miste, v kategorii lower medium je toyota corolla na 9.miste (tendence -15,2 procent oproti 1998), v upper medium je toyota avensis 8., ve full sized toyota camry na 8.miste. v kategorii coupes se do prvni desitky toyota ani nedostala a to je tam i hnuyday coupe. takze mili toyotaci suma sumarum zadna slava. anebo chcete tvrdit ze v evrope si lidi nemuzou dovolit kupovat japonskou "kvalitu"??? nebo snad patriotismus??? (zdroj: Automotive News Europe, udaje o prodeji za 1. ctrvrtleti) -
« Re: To risa:
A ještě něco: Nemusíš se mi zrovna posmívat, že jsem chudák, který nemá vlastní auto. Prostě nemám 250 000 na celicu, i tu bych bral, i když spíš CRX nebo preluda, a jsem rád že mohu jezdit s accordem alesoň občas. A to, že mám řidičák cca 3,5 roku, neznamená, že nemám nic najeto a že jsem vedle z mizernýho accorda. Za 3,5 roku jsem najezdil asi 180 000km, to je víc, než průměrný Čech za celý život. A accorda si otec nekoupil, auto původně dostal jako firemní, což je jediné štěstí, protože kdyby si mohl vybrat, tak by si se svými znalostmi koupil bůh ví co. Já jsem k hondě přirostl po zkušenostech s ní, jak co do dynamiky, tak i spolehlivosti, protože jsme v servisu jen na pravidelné prohlídky. Závidím ti, že máš vlastní auto, které sis sám vybral. Ale jsi ubožák, když se díváš takhle na lidi, kteří na pořádné auto zatím nenašetřili. Je mi tě líto. -
« To risa:
Tak teď ses teda projevil! Congratulations, natřel jsi mi to na celé čáře. přiznám se ti: Rallye nerozumím a je mi úplně volná. Pokud jsem uvedl nějaké mylné informace, lituji toho a příště se nebudu pouštět do oblastí, ve kterých nemám jasno. Sorry. A bod 2: Opravdu v autech nedělám, ale neřekl bych, že o nich nemám přehled. Nevím co děláš ty, že na to jsi tak pyšný, ale asi nic moc, když máš čas věčně surfovat. "Dělat" u aut ještě neznamená jim rozumnět a to je asi tvůj případ. Zaslepenec, vidící toyotu a pak dlooouho nic, pak Lexus a ještě déle nic, atd.atd. NIKDY jsem neřekl, že je toyota špatná, značka, to jen ty, znalec, neustále urážíš Hondu a TY neodpovídáš na dotazy a meleš to samé. O spolehlivosti toyoty také nepochybuji, honda je na tom o něco hůře, ale toyota už také není best, lepší jsou nissany (evropa)a subaru - (USA).
Sice mě to šíleně otravovalo, ale vypsal jsem si pořadí našich příspěvků a jejich obsah, abych ti osvěžil paměť.
Já 30.4. Já vůl jsem se opovážil zeptat, co si myslíte o kopírování desirgu HxT
TY 3.5. Toyota něco testuje a všichni okolo to hned prdnou do oběhu a pak čuměj jak telata, když se to sere....... toyota má OPROTI hondě velice slušnej tým, bleblebleble... - fundovaný příspěvek, jen co je pravda. A objektivní, nezaujatý. Ale plný neověřených urážek Hondy.
Já 3.5. Nenechal jsem se ještě otrávit - Co kde kdy a komu honda ukradla, navíc ve vztahu k toyotě? Odkud máš informace o špatném vývojovém týmu hondy? A kde dosahují toyoty výkonů hondy?
TY 4.5. Kde já beru jistotu, že to nekopíruje honda? Že model vyjede dřive? - Ano, přesně proto, odborníku. Když je civic na trhu 4 roky, tak s ním téměř identické světlomety na yarisu určitě budou nápad toyoty, stejně tak jako "inspirace" lexusu 300 3 roky starým legendem. Taky originál toyota. A IS200? Bomba, která se objevila 3,5 roku po zveřejnění studie Honda SSM - přímého předchůdce S 2000. A podobá se mu jako vejce vejci, dokonce i blbými koncovými světly. A pokud na IS 200 nevidíš styling hondy (zkus si odmyslet eLko na kapotě, pokud to zvládneš), tak si běž dát studenou sprchu. Ale pokud máš pravdu a honda tohle všechno ukradla, tak má asi toyota jeden z nejmizernějších teamů, jaký je k vidění, protože rychleji bych to uvedl na trh i já, laik, za pomoci bandy žížal.
Já 6.5. Ptal jsem se na parametry tvé celicy - dodnes žádná odpověď, jako vlastně na všechno. Asi to fakt nevíš. jen jsi mě odkázal na to, že někomu, kdo se v autech vyzná, stačí model a rok výroby. To říká ten pravý, ty nevíš o hondě ani ň, kromě toho, že je to japonská značka. A co teprve o jejích motorech! Já nemám, na rozdíl od tebe čas trávit dny na internetu a zjšťovat si, jaký motor měla nějaká celica v r.95. Ale ty to asi nevíš taky, tak jsem v pohodě. jinak by ses pochlubil.
TY 11.5. Zase bláboly o "hondě hurá na trh" - na to jsem ti odpověděl, že honda mění modely cca. po 5ti letech. Ty mi vzápětí odpovíš, že šmejd honda mění po pěti, ale celica už po 4 letech. Tak jak je to s tím hurá na trh?
Nechtěl bych, abychom tady otravovali diskusi našimi osobními spory, klidně bych se i usmířil, já jsem byl jen zvědavý, co vy na můj příspěvek o designu a dostal jsem do huby. Dokonce tak, že moje příspěvky na MC stojí za prd. Kdyby by tohle řekl třeba od Vás hop, nebo MartinT, tak to tady zabalím, oni mají přehled. Ale z předchozí historie, nebo histerie, je patrno, že TY nemáš příspěvky s fakty, jen s urážkami a pokud to nezměníš a nebudš vystupovat jako odborník, za kterého se považuješ, tak budu tvoje komentáře ignorovat.
A ještě k velikosti prodejů i pro Martina: Pokud jste někdo v USA byli, tak víte, jakou image tam honda má. Není to masový stroj, jako ani Evropě, ale spíše si drží určitý podíl na trhu a klientelu - sportovněji založenou (o takovém fandovi se zmiňuje AlesK v příspěvku v ttématu HONDA integra typeR - doporučuji přečíst). Toyota je spíše takové lidové vozidlo - neuražte se - i v evropě. Nezáleží tedy vůbec na prodejnosti. To je jako byste tvrdili, že nejlepší automobilkou je VW, resp. letos Renault, protože je No.1 v Evropě. Ne náhodou se hondě říká japonské BMW, ale to vy asi slyšet nechcete......
Martine, nechci se hádat, s yarisem jsem nejel, ale těžko bude jezdit lépe než civic. Rozvor je rozvor, jak správně říkáš, rozchod také a honda podvozky umí. Zaris bude asi spíš tvrdší, jinak by to nebylo moc pěkné svezení, o jakém píšeš, ale na že by měl na civic? -
« Re: TOYOTA - CLUB
Milý riso já AutoTip četl jen asi jednou (před 5 lety) a ihned jsem zjistil že to je proněmeckej *. Já si umím udělat vlastní názor z vlastní zkušenosti, Yarise jsem si půjčil od Tsusho Praha na zkoušku takže vím o čem mluvím. A btw. až projedeš tolik aut co já, můžeme se spolu bavit o zkušenostech a možnosti porovnání. Yaris je prostě průměrný auto, ani špatný, ale ani vynikající. A jestli si myslíš, že jsem z časopisu vyčetl, že se mnou a s kolegou když jsme v tom jeli to do táhlýho kopce ztrácelo dech, tak to tě trošku lituju. -
« crowbar
Nevim co ti nepříjde nezajímavýho na tom, že litrový motor má větší pružnost než kde jaká 1.3. To, že se ti nelíbý třeba zpracování to je jasný, že každýmu se nelíbý všechno. Mě se tehle styl líbý to si spíš myslim, že to píšete protože máte vztek na japončíky, ale kdyby každej dělal tak jako oni tak by si lidi mohli kupovat třeba jenom škodovky. -
« Re: Xsara Kit Car
Já jsem tam nebyl, psali to Rally-live. Nebylo to v neděli, ale druhý den, což byla sobota. Samozřejmě čtyřkolka má lepší trakci, ale obecná poznámka "kdyby pršelo" nic neřeší. Pršelo, a přesto vyhráli obě dešťové RZ. Vezmi si Štolfu, v Liberci zajížděl na mokru i druhé místa. A zdá se mi, že co jsi se vrátil, že jsi nějaký nervní, co ty na to? -
« Re: TOYOTA - CLUB
Aha takže to byl asi Jeník kdo tady psal ty slinty obšlehnutý z auto tipu. Klid Martine to jsou časopisový znalci. Nejvíc mě tam překvapilo to jejich hodnocení hlučnosti motoru. K tomu neni co říct. Vždyť víš jak jsem chtěl startovat už nastartovanej motor :))). Fakt hlučný co? -
« King
No tak jsem si myslel, že jsi se dal dopořádku protože právě tvoje příspěvky ze začátku motorkafe byli velice zmatený a jak to pozoruju tak tě to neopouští dál. Jestli tady někdo neodpovídá na dotazi nebo nereaguje tak to jseš ty. Já si narozdíl od tebe auto už nepučuju od táty, netvrdim o autě, že má horší podvozek nebo buchví co když jsem v něm nejel a ty jsi v něm nejel protože jsi ty "tvoje" názory obšlehl s autotipu kde psaly o hlučnějším motoru a podvozku a taky nevěděly co píšou protože u takle malýho auta jsem větší ticho nazažil. Jestli náááhodou jsi to nepslal ty tak sorry, ale je to hodně vzádu a nechce se mi v tom hrabat a myslim, že je to přesně tvůj styl něco napálit a nevědět o tom nic. Já narozdíl od tebe nesedim nad časopisama a nesrovnám podle toho co napíšou NĚKDY podplacený rádoby novináři. Pár jich znám tak vim vo co GO. Ty kvůli tomu, že si taťka koupil Hondu a vživotě jsi najezdil velký kulový mi vyprávěj o kolik je lepší než Toyota. Já jsem několikrát prohlásil, že je mi Honda velice blízká, ale tvrdit tady, že největší japonská automobilka kopíruje od Hondy... to nemůžeme potvrdit ani jeden tak se natakovýhle diskuze raději vyprdni. Ty se tady oháníš pořád výkonem kolik má co koní, ale snad nejseš tak úplně mimo jak se zdáš a víš, že to neni všechno a jestli ti jde jenom o výkon tak se připrav na novou Celicu ta nejslabší bude mít 1.8 motor o výkonu 147kW né koni /raději ti to píšu/. Nevim co chceš o vědět o mém autě víc. Každej kdo dělá trochu do aut a to opět nejsi Ty tak mu stačí rok výroby a obsah motoru a to jsem ti napsal. Odsávání na větry v sedačce to nemá. Dál jsi se tam přihlouple opět zmiňoval o tom jak jsem psal o hurá akci Hondy. Když by jsi si to pořádně četl i ze souvislostma tak by jsi pochopil, že to byla reakce na to Tvoje slavný kopírovaní toyota x honda. Nechce se mi k tomu víc psát. Celicu kterou jsi viděl byla z největší pravděpodobností r.v.90-93 2.0GTi Twin Cam. Tady sám vidíš, že toyota mění modely častěji většinou za čtyři roky a ne za pět jako Honda. Vim, že mě máš za vola tak ti radi píšu, že vim že 90-93 nejsou čtyři roky, ale pro to aby jsi se něco naučil tak JEN pro tebe se to většinou láme různě v polovině roku takže to vychází na čtyři roky. Ohledně prodejnosti už psal Martin na tu tvoji reakci a napsal to jako bych to psal já. Jenom se zmínim o tom tvém slavném příkladu Nissanu. To je automobilka která je zadlužená na světové poměry až nechutně a ta bude ráda i kdyby jí koupila Lada. A to kolik nabízi modelů toyota v USA a kolik nissan nebo honda no tak to je snad jejich mínus, že nemaj prachy nebo to neuměj nebo se jim do toho nechce já nevim. O rallye se zmínil taky Martin tak jenom dodám, že opět nevíš o čem mluvíš protože týmová stáj toyoty jezdí s corollou a néé s celicou. A ještě k ceně Yarisu. To ty nikdy nepochopíš protože v tomhle kšeftu neděláš, ale ono se za kvalitu platí jak v oblečení tak v počítačích tak i v autech. Nebudu ti psát rozdíly v materiálech. Ty jsi přečti tabulky spolehlivosti a snad ti to dojde. Mě stačí když jsem četl v Honda klubu ty příspěvky a nic moc co?? Nějak se nechytáš v těhle rubrikách co si tě tu všímám od začátku. Zkus zapřemejšlet. Rozhodně jsem pro diskuzi,ale tohle je jedno s posledních témat kde se diskutuje věcně tak to nekaž. Pallas nám tu taky dával do těla, ale mělo to hlavu a patu a hlavně nikoho neurážel, takže klidně pokračuj, ale omez svoje chování anonyma za PC. Jinak do Brna jedu a klidně si budeš moc vyzkoušet jak mi to konečně nandáš. Už se na to těšim. -
« Re: Xsara Kit Car
Nepletes si to nahodou s Rally Catalunya Costa Brava - Rally de Espana? Na Rally De France - Tour de Corse bylo pekne!! Abych byl uplne presne posledni dve RZ zaverecne etapy (nedele) se jeli na suchu a bylo pekne!! A posledni RZ vyhral Auriol, sledoval jsem primy prenos na Eurosportu! Samozrejme ze neni nikde dano, ze se neda vyhrat s F2 na mokru, ja jsem mluvil obecne o tom ze ctyrkolky maji na kluzkem povrvhu lepsi trakci, tudiz i lepsi jedou!! To snad nemuze nikdo poprit. -
« Re: TOYOTA - CLUB
Chlapce uklidni se, tohle je pohodova skupina a tvoje prizpevky ze zacatku mesice jsou lehce pruderni, kdyby slo o tematicke prizpevky tak by me to nevadilo!!! A tvoje poznatky ohledne Yarisu jsou tvoje poznatky. Jsi zatim jedinej, ktery neco takoveho z huby vypustil!!! -
« Xsara Kit Car
Nazdar lidi, sice divný nadpis v Toyotě, ale M/T psal, že kdyby zapršelo, tak by situace vypadala na Korzice jinak. Sice většinou nepršelo, ale poslední dvě RZ druhého dne se jely za deště a na mokré vozovce. Přesto šílenci se Xsarami vyhráli, každý jednou. Bugalski tu druhou vypustil, protože měl najeto a přiznal, že první jel za hranicí. Takže se dá vyhrát s F2 i na mokru. -
« Re: TOYOTA - CLUB
To Martin - TOYOTA, když se ti nelíbí, že má někdo jinej názor , je to tvoje věc, ale nevím kdo a kolik ti platí za zveřejňování neuvěřitelně nudnejch a dlouhejch článků. Jinak v Yarisu jsem seděl a jel a je to naprosto normální průměrný auto, nic víc, nic míň. A dlouhý kopce to prostě nepapá (aspoň když jsme to testovali 2 lidi 79 a 72 kg). -
« Re: Toyota x Honda - Yaris x Civic
Cena opravdu vysoka i me to velmi mrzi!! Nicmene prodejnosti vozu to nevadi a Yaris je do cervence/srpna vyprodany. V zakladu 3dvere stoji 270tis. s maxim. vybavou a 5dveri stoji zminovanych 330tis. Co se tyce kvality podvozku tak to se klidne s tebou budu hadat a muze me i porovnavat, rozhodne Civic neni lepsi!! I kdyz muzes mit argument s rozvorem rozlozeni vahy a naklaneni je udelano tak ze to auto sedi jak pribite doslova a do pismene. Prostornost uz jsem taky popisoval, ma sice trosku kratsi kufr, ale na sezeni je tam mista dost. Co se tyce vykonu vyjadreny v cislech ma 50kW/68PS/6000ot. a 90Nm/4000ot. Jak pises na konci, toto auto je opravdu jina kategorije nez Civic k nemu by se spise hodila Corolla. Tento vuz je predevsim urcen pro prepravu po meste za levny peniz, tim myslim spotrebu. A verme ze ten litrovy motor dupe dobre, je to krasne tiche, nikde nic netluce, kdyz jedes pre kosky tak si neprekousnes jazyk.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!