TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: MR2 x Integra
Moje informace jsou O.K. Accord 1,6 se k nám nedováží, má stejné parametry jako 1,6 u civicu. 1,8 má opravdu 100kW, k nám se dováží, dvoulitr má 108. Lze to ověřit u libovolného dealera, nebo na Honda.cz,de,nl,com,au,atd. atd. 2,2VTEC u TypuR jsem neuváděl - nemá protějšek u T. Jinak máš pravdu, rozdíly v obyčejných motorech nejsou tak velké. Rozdíl je u VTI. Jinak na tu celicu se podívám. A S2000 bude brzy možné porovnat s novou toyotou MRS, nebo tak nějak, to co vypadá jako boxster s nafouknutými světly. S2000 bude v Brně, takže ho uvidíme naživo. Asi to bude perla autoaslonu..... Na tu celicu jsem zvědavý, mrknu na ni. -
« MR2 x Integra
Ještě jsi psal o tom, že u Integry di příjde 77,7kW poměrně vysoký.Tak to je pravda. Jen pro zajímavost MR2 má litrový výkon 90kW a "obyčejná" Supra má tušim 110kW ta neslušná :-) má 160kW. A ještě se vrátim k té tabulce co jsi napsal, že jsem měl srovnat spíš Avensise a Accorda to je pravda. Ty udaje co jsi sehnal o Avensisu jsou pravdivý, ale buď máš špatný informace Ty nebo já a to u Accorda. Ten výkon co uvádíš u 1.6 mám já u 1.8 a u dvoulitra má 100kW. Když se na to podíváš v porovnání s ostatnímy motory tak by to i tak odpovídalo. -
« Re: TOYOTA x HONDA - porovnání
Zajímavé to srovnání určitě je, ale pokuď jsem si všiml tak kdyby jsi tam neuváděl ty VTi motory tak stojí za povšimnutí ten rozdíl v kW je opravdu min. 3-5 kW ve prospěch Hondy. Na druhou stranu lepší kroutící moment mluví pro toyotu /opět velmi malý rozdíl/ a to je taky to o čem jsem tady už mluvil, že všechno není jen v kW. Porovnávat takle malý rozdíly si netroufám i když ...Trochu nefér i když jinou volbu jsi neměl je psát výkon Hondy S2000 /což je úplně nový auto/a Celici ktera končí během pár měsíců spíš týdnů. Nová 1.8 má mít 147kW takže 2.0 těch 176kW myslim bude mít taky. Jen pro zajímavost podívej se na tu novou Hondu S2000 a stránky celica.com. Nevim jak dlouho věděla Honda o desingu její S2000, ale na těchto stránkách už je celica nějaký pátek. I když stejně nikdo přesně neví jak bude vypadat. -
« TOYOTA x HONDA - porovnání
Tak je to tu, tojoťáci, jdeme na to! CIVIC......1,4/.66/6400,120Nm/4800 x COROLLA....1,4/.62/5400,120Nm/4200 CIVIC......1,6/.85/6300,143Nm/4800 x COROLLA....1,6/.81/6000,145Nm/4800 CIVIC.VTi..1,6/118/7600,150Nm/7000 CIVIC.VTi..1,8/124/7600,166Nm/6300
ACCORD.....1,6/.85/6300,143Nm/4800 x AVENSIS....1,6/.81/6000,145Nm/4800
ACCORD.....2,0/108/6000,184Nm/5000 AVENSIS....2,0/.94/5400,178Nm/4400 INTEGRA....1,8/140/7900,178Nm/7800 x CELICA.....2,0/129/7000,186Nm/4800 x HondaS2000.2,0/176/8500,204Nm/7500 ...... Takže co vy na to? Ani v jediném případě nemá toyota vyšší výkon, pouze točivý moment(ne u všech), což ale odpovídá dynamickému stylu Hondy - řadit, řadit a řadit. Místy jsou rozdíly ve výkonu až propastné a to má toyota velmi výkonné motory - oproti např. Evropě. V seznamu jsem nezmiňoval ještě civic 1,8VTI/124/7600,166Nm/6300,protože corolla nemá 1,8, Accord 1,8/100/6000,175Nm/4800, (není avensis 1,8) a Prelude 2,2/136/7000, 206Nm/5300. Takže máte možnost se vyjádřit. Mimochodem: Víte někdo, jak bude vypadat nová celica a kdy se objeví? Ne že by ta současná byla okoukaná, ale vývoj jde dál.
-
« To Risa:
pěknej článeček. Použil bych hopova slova: Co takhle někde se sejít, poplivat si auta, roztrhat občanky a pak se jít ožrat. Asi nemá cenu se tady stále šťurat. Kdyby byly takhle dlouhé příspěvky, co píšem, opravdu o něčem, tak bychom byli velmi obohaceni o nové informace. Nezlob se, ale já tady proti toyotě opravdu nic neměl. Mě jen přišla divná ta podobnost modelů, s tím, že toyota přišla později. To bylo vše, co jsem na její adresu sdělil. Naopak jsem uváděl, že patří také k mým oblíbeným značkám. Srovnání accorda s celicou jsem uváděl pouze v tom případě, že by se jednalo o motor 1,8/85, který je uveden na toyota.de - podívej se sám. Jinak to samozřejmě je nesmysl - vzhledem k celice. Mohl sis také odpustit komentář, který po srovnání následoval, o tom, že to u hondy na dobré motory nevypadá.Měls porovnat accord s avensisem - a situace by byla jiná. V dalším příspěvku ti udělám detailní porovnání modelu a motorů - aktuální. K tomu pak budeš moci říct svůj názor. Takže pokud jsi ochoten ta tuhle epizodku zapomenout, tak O.K. Uznávám, že určité postoje nebyly z mé strany zrovna nejlepší, ale to bys mohl přiznat i ty. Tak co, změníme téma z agrese na více-méně-objektivitu? Co se týče Integry: Nejedná se o moje zaslepení. Je to jen popis skutečnosti. Nechtěl jsem a nemohu jí srovnávat s ferrari. už proto, že motory u F začínají o 2 litry výš. Ale integra je opravdu v této kategorii unikátní svou koncepcí civilně - sportovního vozu. A tento názor nesdílím sám. Jde o to, že je to víceméně závodní speciál, zhomologovaný pro silniční provoz. Navíc litrový výkon 77,7kW/l je poměrně vysoký- porovnej s ferrari a 8kg/kw taky není moc. Nemohu provnávat absolutní výkony, ale tímto způsobem to myslím porovnat jde. Auto podobného charakteru má ferrari jen jedno : F40. To je také jen brutální stroj pro jízdu start-cíl nebo z A do B s minimem pohodlí, nebo spíš maximem nepohodlí. Doufám, že jsem se vyjádřil srozumitelně, pokud ne budu se muset ještě připovynasnažit. A co se týče četnosti mých příspěvků, máš pravdu. Opravdu mám spoustu času na inet, protože zaměstnání správce sítě je záležitost časově poměrně nenáročná apokud je náročná, tak spíše nárazově. Ne že by mi to vyhovovalo, za ty peníze. Raději bych dělal opravdovou práci, ale za opravdové peníze. Nejraději u aut. Klidně i u toyoty. Nevíš o něčem? -
pallas 14.05.99 19:04
« Smutná správa ...
Doteraz prvý a jediný exemplár Lexus IS 200 v ČR a SR, striebornej farby, dnes pravdepodobne ukončil svoju existenciu, a to čelným nárazom do stĺpa elektrického vedenia neďaleko Bratislavy. Odhadujem, že je to minimálne na výmenu skeletu, ak nie je v pr... aj motor s prevodovkou. Našťastie posádke sa vďaka airbagom nestalo takmer nič. -
« Re: crowbar
No takže jsem se docela trefil co? Honda o 60% tak malej prodej a ještě o tolik dolu no nevim, ale to je už asi dost.Třeba je to jen náhoda. Překvapil mě Nissan to jsem fakt nevěděl, že má takovej prodej v Německu. Mercedes mě naopak překvapil "jenom" 10% to jsem myslel, že při současný nabídce která je nejlepší v evropě podle mě /pro ty prachatější/, že bude mít víc. Ty přírůstky v ostatních zemích to jsi myslel všechny japonce dohromady? -
« Re: crowbar
pro risu: dobra tady jsou cisla za prvni ctvrtleti 99 + tendence oproti 98 prihlasenych aut v nemecku: bmw 67067(+8,1),daimler-mercedes 108033(+11,0), fiat 42381(-10,8), ford 97404(-18,9), gm 129020(-11,6), renault 64545(+14,2), vw 292037(+10,7), honda 6533(-62,7), mitsubishi 9134(-15,6), toyota 20718(-17,3), nissan 21970(-3,8). uff vycerpavajici. nemecko je ale pro japonce asi opravdu orisek protoze v italii ma mezirocni prirustek 24,7%, ve spanelsku 22,6% a ve francii 11,1%. je treba ale pripomenout ze ve stejnych zemich ma vw prirustek okolo 30%. uvidime co se stane ted kdyz toyota dostala noveho presidenta Fujio Choa, ktery chce vyrazne zbrzdit reformni politiku automobilky. treba toyotu ceka neco podobneho jako nissan. -
« King - celica
Tak abys neřekl tak jsem ti vypsal celicu a Accorda se stejnýma motorama 2.0i bez VTI bez turba holý motory. celica 129 kW výkon, 186 Nm točivý mom., 225 km/h max. rychl., 8.1 s na 100km/h. accord 96kw, 178Nm kroucák, 200 maximálka, 10.2 s na 100km/h. Někdo nás tu napadl, že japonci neumějí dělat motory s tohodle porovnání to u hondy /bohužel/ tak vypadá. Doufám-že ti tohle stačí. Já moc dobře vim, že by se slušelo srovnat to i s Preludem, ale bohužel jsem nenašel jinej motor než 2.2 VTi a to by se nehodilo k tomuhle u celici. To bych musel vzít s turbem a to by zase nebylo objektivní. Jen pro zajímavost Prelude s motorem 2.2 s VTI a čtřkolkou má jen o 3km/h větší max. rychlost a jen o půl sekundy lepší zrychlení. Tak co řekneš na tohle. -
« Re: crowbar
A ještě jednou k tomu prodeji já nemám tyto čísla k dispozici, ale ono možná by možná stálo zato kdyby jsi měl chvíly a podíval se na to jak si stojí oproti jinejm neevropskejm automobilkam to by možná vypovídalo přenějc nemyslíš? Protože je jasný, že např. v Německu se budou rozhodně prodávat německý auta, ale tušim, že konkrétně toyota je na tom v německu velmi dobře. V čechách toyota taky asi škodovku nikdy nepředběhne to si ani já fanatik nepředstavuju. -
« king
První kdo napadl toyotu tak to jsi byl ty brachu a první kdo tady napadl mě jsi byl taky ty a to přesně 30.4 kde jsi sem vlítnul jako těžkej frajírek a ptal ses na kopírování stylu a stěžoval sis tam, že ti odepsal na ten příspěvěk jen nějakej zoufalec. Tak to jsem byl já. Hluboce mě uráží když mi tady předhazuješ, že já tady urážim hondu. To ty a ta tvoje sebejistota, že toyota kopíruje od hondy už ti tady po min.po čtvrtý píšu, že to prostě nemůžeš vědět kdo od koho kopíruje. To kdo je víc na webu nevim, ale podle toho kolik tady máš příspěvků a v jakym čase tak mi připadá, že máš času haba kuk. Nehledě k tomu se ukázalo, že zase ty nevíš o co jde protože jsi ty výkony celici našel na webu. Tak nevim co po mě ještě chceš. Mám 14" kola, čtyři sedačky nebo já fakt nevim co chceš ty tu pořad píšeš, že nereaguju a na co nereaguju. Co to je za otázky kopírovaní ten od toho. Ty děláš průmyslovou špionáž nebo co? Já nenapadám Hondu ja napadám TEBE protože tobě když dojdou argumenty tak raději řekneš něco jako v tom smyslu, že jsem blbec a že se nebudeš se mnou bavit tak se nebav. Seš na Netu a můžeš mě tu urážet jak chceš a překrucovat to kdo tady začal první napadat. Mě jenom vadí, že než jsi sem vlítnul ty tak i když tady byla kritika na toyotu tak to bylo vždycky korektní a slušný. Řekl bych jedna s posledních rubrik kde se dabatovalo bez urážek. Tebe specielně si pamatuju už od začátku a tvý projevy osočování jsou fakt moc pěkný. To co jsi psal o spolehlivosti Nissan X Subaru. Vždyť to je taky zkreslená informace. Subaru předběhlo toyotu pouze ve stáří do dvou let atd. rozepisovat to nebudu tady na motorkafe to máš někde uveřejněný. U tebe mi stačilo když jsem se podíval na tvoje příspěvky v honda club /taky jsem ho zkopírovaly od tebe viď/ a jak tam popisuješ, že honda integra je větší sporťák než ferari /nevim kdo je tady víc zaslepenej/ a že se u ní nepředpokládá taková spolehlivost. Divný názory fakt konstruktivní. A v neposlední řadě se ti nikdo neposmívá, že nemáš 250 000,-Kč na celicu, ale štvou mě tvoje příspěvky který nemluvěj ze zkušeností. Opět ty jsi tady dělal těžkýho frajera jak mi to natřeš s TVOJIM Accordem a když ti napíšu, že klidně přijedu aby jsi mi to mohl natřít i do toho Brna pojedu tak najednou to z tebe lezem jak z chlupatý deky a div se tady nerozbrečíš, že to neni tvoje. A to, že jsi přilnul k Hondě pro dynamiku a spolehlivost bodejť by ne, ale proč nám tady musíš pořád cpát, že je lepší než toyota. Ty jsi v toyotě jel tak max. s někym kolem baráku jinak by jsi o ní musel mluvit stejně jako o Hondě. Po pravdě řečeno od tebe jako "zástupce" hondy mě takovýhle jednání nejdřív překvapilo jak může někdo kdo má Hondu takle mluvit o toyotě, ale nakonec mě právě tohle utvrdilo v tom, že máš auto od taťky a jednou za tejden ti ho taťka pujčí a jinak jezdíš ve fa. Je to tak dlouhý, že to po sobě nebudu ani číst takže sorry za chyby.
-
« crowbar
To co jsi uváděl za fakta o prodeji mi přišlo jako velice slušné a to, že je tam i jak jsi napsal "hnuyday coupe" to mě nepřekvapuje protože se mi osobně velice libý i když značka to není moc oblíbená nebo rozšířená. Nic to nemění na tom, že to cupe vypadá špičkově.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!