TOYOTA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.99  18:44

    « Honda+Toyota = Velky Japonský *

    Nevim vo co vám de, vy sraci
    Vsechny Japonsky auta stoji stejnak za * a muzete mi s nima vylizat akorat tak *.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.99  10:24

    « Re: TOYOTA x HONDA - porovnání

    Myslim, ze tato diskuse ztraci smysl. Have a nice day...
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 21.05.99  22:08

    « Re: TOYOTA x HONDA - porovnání

    To že se ti nelíbilo porovnání špičkových verzí s Hondou jsem přešel celkem v pohodě, ale pokud už se ti nelíbí ani porovnání BMW a Fiata, tak na druhou stranu musím říct, že Honda používá u všech motorů systém VTEC, což znamená sportovní úprava pro zvýšení výkonu, v tom případě se musím vrátit zpět ke špičkovým verzím těch předešlých aut a teď už je to na stejné úrovni, tzn. všechny auta upravena. Takže Evropa vede. A vem v úvahu, že Toyota nemá žádnou úpravu, tzn. že je nejlepší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  19:33

    « Mate pravdu

    S tim what car mate pravdu, ale sami tam uvadeji, ze ve vyzkumu byl nejvetsi pocet starsich alf (33, 155, 75) a sami tam prognozujou,ze u 156 to asi bude lepsi, no a ja mam zkusenost postupne se vsema alfama a je fakt, ze 156 je zatim nejlepsi (tamty se mi taky nesypaly, ale ta kvalita je o necem jinem) jinak ty cisla jsou zavadejici, ono jestli z 1000 aut se jich rozbije 10 nebo 11 v tom nevidim rozdil, takze spolehlivost je pouze voda na mlyn diskuzim typu jedno je super druhy je sr...a. A ty vykony, ono srovnavat ctyrvalec a sestivalec stejneho objemu lze. Nejvic me ale stve, ze tem statistikam prestavam verit, jedna tvrdi to a druha to vzapeti popre, nejak se mi to nezda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  10:25

    « Re: TOYOTA x HONDA - porovnání

    BMW 320i je sestivalec a Fiat HLX je petivalec, takze srovnavani s 4 valcovymi motory Hondy je opet dost kulhajici stejne jako prirovnavat VTi k motoru s turbem. VTi znamena jen variabilni casovani ventilu a ne tlakovani valcu kompresorem. Prirovnavat VTi k turbu mi pripada dost amaterske. Co se tyce Alfy, souhlasim s tim, ze se asi dost zlepsila kvalita zpracovani, ale anketa o ktere jsem hovoril byla zpracovana AMS a hovorila dost v neprospech Alfy. Jak jsem koupil tak prodavam. Sam mam doma krome Hondy Civic 4d 1.5iLS VTEC i Fiat Punto. Byt jsme s fiatem spokojeni, museli jsme uz nekolikrat do servisu. S prkotinama, ale museli. Honda je stejne stara a ma 2x tolik najeto a jezdim pouze na periodicke kontroly.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 20.05.99  22:37

    « Re: TOYOTA x HONDA - porovnání

    Ten článek se týkal výkonu motorů, ne spolehlivosti. Takže když odmyslím některé sportovněji naladěná auta, tak tu pořád ve výkonu vítězí Alfa Romeo 146 a 156 a BMW 320i a Fiat Marea 2,0 HLX. Co se spolehlivosti týče je na tom podle WhatCar Alfa 146 dost špatně, ale technika jde kupředu a 156 na tom bude mnohem líp. A co se týče spolehlivosti ostatních je na tom BMW líp než Honda a Fiat zaostává jen o trochu, v číslech BMW (8,2), Honda (9,7) a Fiat (11,0). Takže ty evropské auta s běžnými motory jsou nejen výkonější, ale jsou na tom i ve spolehlivosti na stejné úrovni jako Honda. Pro doplnění spolehlivost Toyoty je 16,4 (VW 16,8). Pokud bych chtěl srovnávat Hondu s VTi musel bych použít auta s turbem a situace by byla zase lepší pro evropská auta, protože auta s turbem táhnou skvěle už od nízkých otáček na rozdíl od VTi, které se musí vytáčet téměř k 7000 aby to jelo. Proti Hondě nic nemám, osobně si myslím, že 5D Civic nemá ve své třídě konkurenci, u Accorda už je to horší, u toho se mi moc nelíbí design, ale každý má jiný vkus. To nejlepší co Honda nabízí je nová S2000, ta je prostě skvělá, ale rád bych u Hondy uvítal turbo motory, to by byla teprve nádhera. Já totiž turba zbožňuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.05.99  22:06

    « Blbost

    Ohledně spolehlivosti Alfy to platí pro auta tak do r.92 od tý doby to jde neustále jen k lepšímu a tenhle argument vytahujou lidi neznalí věci co to někde slyšeli popř. četli v našem "objektivním" auto tisku. Já osobně mám 4. alfu (33 1.7 16V, 155 2.0 TS, 155 2.5 V6) nejvíce jistých much měla 33, ale o nespolehlivosti nemůže být ani řeč (vždy šlo o nějaký špatný kontakt). Teď mám AR 156 1.8 T.S. 16V (106 kW / 144 k / 169 Nm při 3500 ot. se všema vymoženostma var. časování, 16V, dvě svíčky, proměnná délka sání atd) a ta jezdí jen na pravidelnej servis (zatím jsem tam byl jednou mám najeto 26 tis. km) a ve 100 000 km testu kdy srovnávali BMW 320i a AR 156 2.0 TS vyšly obě auta naprosto srovnatelně tzn. bezproblémově. Takže když něčím argumentujete, snažte se o tom alespoň něco vědět. Jinak Honda dle mě Toyotu deklasuje snad ve všem. (až na HRV to se trošku vrkocí při losích testech, ale četl jsem, že s tím něco provedli - že by se zeptali u MB :-)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.99  22:04

    « Re: Xsara Kit Car - M/T

    :-)) co k tomu dodat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.99  08:43

    « Re: TOYOTA x HONDA - porovnání

    Musim se Kinga zastat. Vsechna Tebou uvadena auta, snad krome Alfy, patri do tzv. sportovnich/spickovych verzi danych typu. Cili jsou srovnatelne (a maji byt srovnavane) s VTi verzemi hondy. Zcela nezanedbatelny je i fakt, kolik tahle auta vydrzi. Jejich spolehlivost patri jednoznacne k tem horsim, na rozdil od hondy. Zejmena Alfa trpi nizkou spolehlivosti a v Zapadni Evrope skoncila v ankete vlastniku na jednom z poslednich mist.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 19.05.99  23:28

    « Re: TOYOTA x HONDA - porovnání

    Musím tě zklamat, ale bez VTI na tom není Honda v porovnání s Evropou zase tak dobře. Pro ukázku ti zde napíšu pár aut (všechna bez turba):
    CIVIC 1,6 85kW/6300 143Nm/4800
    Evropa 1,6:
    Alfa Romeo 145(156) 1,6 TwinSpark
    88kW/6300 145Nm/4500
    Citroen Saxo 1,6i 16V VTS
    87kW/6600 145Nm/5200
    Accord 2,0 108kW/6000 184Nm/5000
    Evropa 2,0:
    Alfa Romeo 156 2,0Q TwinSpark
    110kW/6200 186Nm/4000
    BMW 320i 110kW/5900 190Nm/4200
    Citroen Xsara Coupe 2,0i VTS 16V (Peugeot 306 S16)
    120kW/6500 193Nm/5500
    Fiat Marea 2,0 HLX
    108kW/5800 187Nm/4400
    Renault Mégane Coupe 2,0 16V
    110kW/6000 185Nm/4500
    Seat Ibiza 2,0 16V
    110kW/6000 180Nm/4800
    Takze v 1,6 není konkurence velká, ale v 2,0 to Honda projíždí. Obecně vzato japonské auta převažují ve výkonech do 2,0 a Evropské od 2,0, ale v obou skupinách se samozřejmě najdou vyjímky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  15:10

    « accord

    Tak jsem zkoušel honda.cz tam je to "jenom" v HP. Honda.com tam jsem našel nejmenší motor 2.3l. Jak typické pro amíky. Jestli tam někde je tak mi klidně řekni, ale já ho nenašel. No a konečně honda.de a tam opravdu uváděj 108kW takže bude asi chyba na mojí straně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  11:04

    « Re: MR2 x Integra

    Moje informace jsou O.K. Accord 1,6 se k nám nedováží, má stejné parametry jako 1,6 u civicu. 1,8 má opravdu 100kW, k nám se dováží, dvoulitr má 108. Lze to ověřit u libovolného dealera, nebo na Honda.cz,de,nl,com,au,atd. atd. 2,2VTEC u TypuR jsem neuváděl - nemá protějšek u T. Jinak máš pravdu, rozdíly v obyčejných motorech nejsou tak velké. Rozdíl je u VTI. Jinak na tu celicu se podívám. A S2000 bude brzy možné porovnat s novou toyotou MRS, nebo tak nějak, to co vypadá jako boxster s nafouknutými světly. S2000 bude v Brně, takže ho uvidíme naživo. Asi to bude perla autoaslonu..... Na tu celicu jsem zvědavý, mrknu na ni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  10:44

    « Re: To risa:

    Porovnáme v Brně Martine hlavně se těšim na Punto :)) a konečně uvidímeněco jinýho než laciný plasty, ale pořádný peršany ;)
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  10:40

    « MR2 x Integra

    Ještě jsi psal o tom, že u Integry di příjde 77,7kW poměrně vysoký.Tak to je pravda. Jen pro zajímavost MR2 má litrový výkon 90kW a "obyčejná" Supra má tušim 110kW ta neslušná :-) má 160kW. A ještě se vrátim k té tabulce co jsi napsal, že jsem měl srovnat spíš Avensise a Accorda to je pravda. Ty udaje co jsi sehnal o Avensisu jsou pravdivý, ale buď máš špatný informace Ty nebo já a to u Accorda. Ten výkon co uvádíš u 1.6 mám já u 1.8 a u dvoulitra má 100kW. Když se na to podíváš v porovnání s ostatnímy motory tak by to i tak odpovídalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  10:23

    « Re: TOYOTA x HONDA - porovnání

    Zajímavé to srovnání určitě je, ale pokuď jsem si všiml tak kdyby jsi tam neuváděl ty VTi motory tak stojí za povšimnutí ten rozdíl v kW je opravdu min. 3-5 kW ve prospěch Hondy. Na druhou stranu lepší kroutící moment mluví pro toyotu /opět velmi malý rozdíl/ a to je taky to o čem jsem tady už mluvil, že všechno není jen v kW. Porovnávat takle malý rozdíly si netroufám i když ...Trochu nefér i když jinou volbu jsi neměl je psát výkon Hondy S2000 /což je úplně nový auto/a Celici ktera končí během pár měsíců spíš týdnů. Nová 1.8 má mít 147kW takže 2.0 těch 176kW myslim bude mít taky. Jen pro zajímavost podívej se na tu novou Hondu S2000 a stránky celica.com. Nevim jak dlouho věděla Honda o desingu její S2000, ale na těchto stránkách už je celica nějaký pátek. I když stejně nikdo přesně neví jak bude vypadat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  22:37

    « Re: Xsara Kit Car - M/T

    Jak říkal dědeček hříbeček: Ivane Ivane, ty palice dubová, nic jsi nepochopil...:))) Jenže porád nevím, co jsem měl pochopit.

    P.S. Tomu Štolfovi už rozumím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  16:09

    « Re: To risa:

    Stano: Doufam ze na tom autosalonu staly vedle sebe HONDA Legend nebo Accord, Subaru Legasy nebo Impresa GTi a Yaris :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  15:54

    « Re: Xsara Kit Car - M/T

    bdx: Stolfa ma nejprofesionalneji pripravovany vuz ktery se pohybuje na Ceske scene. Nic vic to nemelo rici! A debatu o F2 versus ctyrkolky koncim zdase ze jsi totalne nic nepochopil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  14:03

    « TOYOTA x HONDA - porovnání

    Tak je to tu, tojoťáci, jdeme na to! CIVIC......1,4/.66/6400,120Nm/4800 x COROLLA....1,4/.62/5400,120Nm/4200 CIVIC......1,6/.85/6300,143Nm/4800 x COROLLA....1,6/.81/6000,145Nm/4800 CIVIC.VTi..1,6/118/7600,150Nm/7000 CIVIC.VTi..1,8/124/7600,166Nm/6300
    ACCORD.....1,6/.85/6300,143Nm/4800 x AVENSIS....1,6/.81/6000,145Nm/4800
    ACCORD.....2,0/108/6000,184Nm/5000 AVENSIS....2,0/.94/5400,178Nm/4400 INTEGRA....1,8/140/7900,178Nm/7800 x CELICA.....2,0/129/7000,186Nm/4800 x HondaS2000.2,0/176/8500,204Nm/7500 ...... Takže co vy na to? Ani v jediném případě nemá toyota vyšší výkon, pouze točivý moment(ne u všech), což ale odpovídá dynamickému stylu Hondy - řadit, řadit a řadit. Místy jsou rozdíly ve výkonu až propastné a to má toyota velmi výkonné motory - oproti např. Evropě. V seznamu jsem nezmiňoval ještě civic 1,8VTI/124/7600,166Nm/6300,protože corolla nemá 1,8, Accord 1,8/100/6000,175Nm/4800, (není avensis 1,8) a Prelude 2,2/136/7000, 206Nm/5300. Takže máte možnost se vyjádřit. Mimochodem: Víte někdo, jak bude vypadat nová celica a kdy se objeví? Ne že by ta současná byla okoukaná, ale vývoj jde dál.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  10:36

    « To Risa:

    pěknej článeček. Použil bych hopova slova: Co takhle někde se sejít, poplivat si auta, roztrhat občanky a pak se jít ožrat. Asi nemá cenu se tady stále šťurat. Kdyby byly takhle dlouhé příspěvky, co píšem, opravdu o něčem, tak bychom byli velmi obohaceni o nové informace. Nezlob se, ale já tady proti toyotě opravdu nic neměl. Mě jen přišla divná ta podobnost modelů, s tím, že toyota přišla později. To bylo vše, co jsem na její adresu sdělil. Naopak jsem uváděl, že patří také k mým oblíbeným značkám. Srovnání accorda s celicou jsem uváděl pouze v tom případě, že by se jednalo o motor 1,8/85, který je uveden na toyota.de - podívej se sám. Jinak to samozřejmě je nesmysl - vzhledem k celice. Mohl sis také odpustit komentář, který po srovnání následoval, o tom, že to u hondy na dobré motory nevypadá.Měls porovnat accord s avensisem - a situace by byla jiná. V dalším příspěvku ti udělám detailní porovnání modelu a motorů - aktuální. K tomu pak budeš moci říct svůj názor. Takže pokud jsi ochoten ta tuhle epizodku zapomenout, tak O.K. Uznávám, že určité postoje nebyly z mé strany zrovna nejlepší, ale to bys mohl přiznat i ty. Tak co, změníme téma z agrese na více-méně-objektivitu? Co se týče Integry: Nejedná se o moje zaslepení. Je to jen popis skutečnosti. Nechtěl jsem a nemohu jí srovnávat s ferrari. už proto, že motory u F začínají o 2 litry výš. Ale integra je opravdu v této kategorii unikátní svou koncepcí civilně - sportovního vozu. A tento názor nesdílím sám. Jde o to, že je to víceméně závodní speciál, zhomologovaný pro silniční provoz. Navíc litrový výkon 77,7kW/l je poměrně vysoký- porovnej s ferrari a 8kg/kw taky není moc. Nemohu provnávat absolutní výkony, ale tímto způsobem to myslím porovnat jde. Auto podobného charakteru má ferrari jen jedno : F40. To je také jen brutální stroj pro jízdu start-cíl nebo z A do B s minimem pohodlí, nebo spíš maximem nepohodlí. Doufám, že jsem se vyjádřil srozumitelně, pokud ne budu se muset ještě připovynasnažit. A co se týče četnosti mých příspěvků, máš pravdu. Opravdu mám spoustu času na inet, protože zaměstnání správce sítě je záležitost časově poměrně nenáročná apokud je náročná, tak spíše nárazově. Ne že by mi to vyhovovalo, za ty peníze. Raději bych dělal opravdovou práci, ale za opravdové peníze. Nejraději u aut. Klidně i u toyoty. Nevíš o něčem?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…