TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Nicola
Co se týče současný kvality Alfy nemohu soudit protože neznám nikoho kdo by Alfu měl a ani jsem v ní nejel, ale znovu opakuju, že 156 dostala právem auto roku 98 je to fakt super sportovně udělaný auto. Přesně takle bych si představoval svoje rodiný auto. Když bych jel z rodinou tak pohodička. No a kdybych jel sám tak ukrutnou kudlu ;). Co máš ty za auto? -
Saab 24.05.99 22:30
« Re: TOYOTA x HONDA - porovnání
Ty statistiky jsou převzaty z www.whatcar.co.uk . A je to pro všechny Toyoty dohromady a za rok 1998. Rok předtím byla Toyota spolehlivější (10,8), v roce 1998 (16,4). Z Toyot je nejspolehlivější Corolla (5,8), která je myslím nejspolehlivější ze všech, ale nevím to jistě. Největší ostudu dělá Toyotě Carina E (23,2), která se vyrábí v anglii a v tom je pravděpodobně zakopán pes. Další model tohoto výzkumu je Celica (17,0). Ostatní modely tam zahrnuty nejsou. A navíc se to týká pouze aut v anglii, takže v jiné zemi to může být jiné. Nejlíp kdyby všechny státy vedli stejnou statistiku a pak by se udělala jedna světová. -
« Re: Nicola
No jo právě riso, já mluvím z vlastní zkušenosti. A co se týče těch statistik, tak se mi to taky nezdá, protože co statistika to leckdy i radikálně jiný výsledky, proto říkám jen svoji zkušenost, která je kladná a dává za pravdu rostoucí kvalitě (resp. v současnosti dosažené). -
« Nicola
Je pravda, že se mi z evropských automobilů líbý Alfa rozhodně nejvíc a teď 156 je prostě bomba. Po stránce sportovního desingu jsou téměř bezkonkurenční i proti "moji" toyotě, ale na druhou stranu ta spolehlivost opravdu o něčem vypovídá to mi věř. Nemám to vyčtený, ale odzkoušený. A když už jednou dáš prachy za auto tak chceš sednout a jed a pokuď máš Alfu tak "kudlu" a né se babrat s poruchama. Tim nechci říct, že co Alfa to porucha, ale přeci jenom kvalita jim moc neřiká a to, že někdo řekl, že teď ta kvalita bude lepší....Zbytek si domyslíš viď. -
« Re: TOYOTA x HONDA - porovnání
Saabe myslim, že tvoje příspěvky jsou jedny z mála na úrovni, ale překvapil jsi mě s těmi údaji o spolehlivosti toyot. Je všeobecně známo, že toyoty co se týče spolehlivosti jsou ve všech testech na prvních místech /sem tam vykoukne jiná značka/ takže ????? -
Saab 21.05.99 22:08
« Re: TOYOTA x HONDA - porovnání
To že se ti nelíbilo porovnání špičkových verzí s Hondou jsem přešel celkem v pohodě, ale pokud už se ti nelíbí ani porovnání BMW a Fiata, tak na druhou stranu musím říct, že Honda používá u všech motorů systém VTEC, což znamená sportovní úprava pro zvýšení výkonu, v tom případě se musím vrátit zpět ke špičkovým verzím těch předešlých aut a teď už je to na stejné úrovni, tzn. všechny auta upravena. Takže Evropa vede. A vem v úvahu, že Toyota nemá žádnou úpravu, tzn. že je nejlepší. -
« Mate pravdu
S tim what car mate pravdu, ale sami tam uvadeji, ze ve vyzkumu byl nejvetsi pocet starsich alf (33, 155, 75) a sami tam prognozujou,ze u 156 to asi bude lepsi, no a ja mam zkusenost postupne se vsema alfama a je fakt, ze 156 je zatim nejlepsi (tamty se mi taky nesypaly, ale ta kvalita je o necem jinem) jinak ty cisla jsou zavadejici, ono jestli z 1000 aut se jich rozbije 10 nebo 11 v tom nevidim rozdil, takze spolehlivost je pouze voda na mlyn diskuzim typu jedno je super druhy je sr...a. A ty vykony, ono srovnavat ctyrvalec a sestivalec stejneho objemu lze. Nejvic me ale stve, ze tem statistikam prestavam verit, jedna tvrdi to a druha to vzapeti popre, nejak se mi to nezda. -
« Re: TOYOTA x HONDA - porovnání
BMW 320i je sestivalec a Fiat HLX je petivalec, takze srovnavani s 4 valcovymi motory Hondy je opet dost kulhajici stejne jako prirovnavat VTi k motoru s turbem. VTi znamena jen variabilni casovani ventilu a ne tlakovani valcu kompresorem. Prirovnavat VTi k turbu mi pripada dost amaterske. Co se tyce Alfy, souhlasim s tim, ze se asi dost zlepsila kvalita zpracovani, ale anketa o ktere jsem hovoril byla zpracovana AMS a hovorila dost v neprospech Alfy. Jak jsem koupil tak prodavam. Sam mam doma krome Hondy Civic 4d 1.5iLS VTEC i Fiat Punto. Byt jsme s fiatem spokojeni, museli jsme uz nekolikrat do servisu. S prkotinama, ale museli. Honda je stejne stara a ma 2x tolik najeto a jezdim pouze na periodicke kontroly. -
Saab 20.05.99 22:37
« Re: TOYOTA x HONDA - porovnání
Ten článek se týkal výkonu motorů, ne spolehlivosti. Takže když odmyslím některé sportovněji naladěná auta, tak tu pořád ve výkonu vítězí Alfa Romeo 146 a 156 a BMW 320i a Fiat Marea 2,0 HLX. Co se spolehlivosti týče je na tom podle WhatCar Alfa 146 dost špatně, ale technika jde kupředu a 156 na tom bude mnohem líp. A co se týče spolehlivosti ostatních je na tom BMW líp než Honda a Fiat zaostává jen o trochu, v číslech BMW (8,2), Honda (9,7) a Fiat (11,0). Takže ty evropské auta s běžnými motory jsou nejen výkonější, ale jsou na tom i ve spolehlivosti na stejné úrovni jako Honda. Pro doplnění spolehlivost Toyoty je 16,4 (VW 16,8). Pokud bych chtěl srovnávat Hondu s VTi musel bych použít auta s turbem a situace by byla zase lepší pro evropská auta, protože auta s turbem táhnou skvěle už od nízkých otáček na rozdíl od VTi, které se musí vytáčet téměř k 7000 aby to jelo. Proti Hondě nic nemám, osobně si myslím, že 5D Civic nemá ve své třídě konkurenci, u Accorda už je to horší, u toho se mi moc nelíbí design, ale každý má jiný vkus. To nejlepší co Honda nabízí je nová S2000, ta je prostě skvělá, ale rád bych u Hondy uvítal turbo motory, to by byla teprve nádhera. Já totiž turba zbožňuji. -
« Blbost
Ohledně spolehlivosti Alfy to platí pro auta tak do r.92 od tý doby to jde neustále jen k lepšímu a tenhle argument vytahujou lidi neznalí věci co to někde slyšeli popř. četli v našem "objektivním" auto tisku. Já osobně mám 4. alfu (33 1.7 16V, 155 2.0 TS, 155 2.5 V6) nejvíce jistých much měla 33, ale o nespolehlivosti nemůže být ani řeč (vždy šlo o nějaký špatný kontakt). Teď mám AR 156 1.8 T.S. 16V (106 kW / 144 k / 169 Nm při 3500 ot. se všema vymoženostma var. časování, 16V, dvě svíčky, proměnná délka sání atd) a ta jezdí jen na pravidelnej servis (zatím jsem tam byl jednou mám najeto 26 tis. km) a ve 100 000 km testu kdy srovnávali BMW 320i a AR 156 2.0 TS vyšly obě auta naprosto srovnatelně tzn. bezproblémově. Takže když něčím argumentujete, snažte se o tom alespoň něco vědět. Jinak Honda dle mě Toyotu deklasuje snad ve všem. (až na HRV to se trošku vrkocí při losích testech, ale četl jsem, že s tím něco provedli - že by se zeptali u MB :-))))) -
« Re: TOYOTA x HONDA - porovnání
Musim se Kinga zastat. Vsechna Tebou uvadena auta, snad krome Alfy, patri do tzv. sportovnich/spickovych verzi danych typu. Cili jsou srovnatelne (a maji byt srovnavane) s VTi verzemi hondy. Zcela nezanedbatelny je i fakt, kolik tahle auta vydrzi. Jejich spolehlivost patri jednoznacne k tem horsim, na rozdil od hondy. Zejmena Alfa trpi nizkou spolehlivosti a v Zapadni Evrope skoncila v ankete vlastniku na jednom z poslednich mist. -
Saab 19.05.99 23:28
« Re: TOYOTA x HONDA - porovnání
Musím tě zklamat, ale bez VTI na tom není Honda v porovnání s Evropou zase tak dobře. Pro ukázku ti zde napíšu pár aut (všechna bez turba):
CIVIC 1,6 85kW/6300 143Nm/4800
Evropa 1,6:
Alfa Romeo 145(156) 1,6 TwinSpark
88kW/6300 145Nm/4500
Citroen Saxo 1,6i 16V VTS
87kW/6600 145Nm/5200
Accord 2,0 108kW/6000 184Nm/5000
Evropa 2,0:
Alfa Romeo 156 2,0Q TwinSpark
110kW/6200 186Nm/4000
BMW 320i 110kW/5900 190Nm/4200
Citroen Xsara Coupe 2,0i VTS 16V (Peugeot 306 S16)
120kW/6500 193Nm/5500
Fiat Marea 2,0 HLX
108kW/5800 187Nm/4400
Renault Mégane Coupe 2,0 16V
110kW/6000 185Nm/4500
Seat Ibiza 2,0 16V
110kW/6000 180Nm/4800
Takze v 1,6 není konkurence velká, ale v 2,0 to Honda projíždí. Obecně vzato japonské auta převažují ve výkonech do 2,0 a Evropské od 2,0, ale v obou skupinách se samozřejmě najdou vyjímky.
-
« accord
Tak jsem zkoušel honda.cz tam je to "jenom" v HP. Honda.com tam jsem našel nejmenší motor 2.3l. Jak typické pro amíky. Jestli tam někde je tak mi klidně řekni, ale já ho nenašel. No a konečně honda.de a tam opravdu uváděj 108kW takže bude asi chyba na mojí straně. -
« Re: MR2 x Integra
Moje informace jsou O.K. Accord 1,6 se k nám nedováží, má stejné parametry jako 1,6 u civicu. 1,8 má opravdu 100kW, k nám se dováží, dvoulitr má 108. Lze to ověřit u libovolného dealera, nebo na Honda.cz,de,nl,com,au,atd. atd. 2,2VTEC u TypuR jsem neuváděl - nemá protějšek u T. Jinak máš pravdu, rozdíly v obyčejných motorech nejsou tak velké. Rozdíl je u VTI. Jinak na tu celicu se podívám. A S2000 bude brzy možné porovnat s novou toyotou MRS, nebo tak nějak, to co vypadá jako boxster s nafouknutými světly. S2000 bude v Brně, takže ho uvidíme naživo. Asi to bude perla autoaslonu..... Na tu celicu jsem zvědavý, mrknu na ni.







