TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 26.05.99 22:48
« Honda
Ten točivý moment mají téměř všechny auta větší než Accord, ale i tak je rozdíl malý, největší byl 6 Nm a to u BMW. Já osobně považuji za sportovní úpravu vše co zvyšuje výkon klasického motoru a to VTEC dělá. Rozdíl mezi Hondou a evropou je pouze v tom, že Honda má vyladěné všechny motory a evropani pouze některé (bohužel). Ale evropani to většinou dělají i kvůli daním :-( . Proti Hondě nic nemám, naopak Civic se mi líbí a S2000 je super, ale já jsem těmito parametry reagoval na příspěvek, ve kterém bylo uvedeno, že v evropě není auto se srovnatelnými výsledky. Na VTi v evropě bez turba nemá asi nikdo. Ale ty turba by k VTi Honda montovat mohla, pak by to byli nejlevnější letadla na světě :-). -
« Re: Argentina
No o Sainzovi jsem se ne moc kladně zmiňoval hned po prvním závodě FIA. Jestli si vzpomínate tak sjel z toho srázu a zastavil se až o sloup. Pořád si myslim, že to byla jeho chyba. Nejsem závodní jezdec, ale tohle bylo školácký. Co nezvládá Sainz tak to teď plně zvládá Auriol. Přišel mi takovej nevýraznej, ale myslim si, že když pojede tak jak jede má velkou šanci na hodně dobré umístění v konečné klasifikaci. -
« Bez nadpisu
Zdravím všechny! Déle jsem se neozval, taky mívám občas práci. Naštěstí tu statečně hájil barvy Hondy Ivo. Díky. Takže pro Saaba: Proti Alfě vůbec nic nemám a plně její výkony respektuji. Jak jsi psal dále, že BMW má lepší motor, také fiat (snad, už si to nepamatuji)atd. atd. Souhlasím, i když rozdíl je minimální a pro accorda mluví ještě vyšší točivý moment - kupodivu, protože "točákem" SI TECHNICI HONDY MOC HLAVU NELÁMOU. Nevím, jestli je to dobře, nebo ne. Ale pozor - VTEC není sportovní úprava motoru, jak jsi psal. Je to prostě, stejně jako Twin Spark (dvě svíčky ve válci), VVTi, Vanos, nebo Wankel konstrukční systém motoru. To, že zvyšuje výkon, je asi to, proč se to dělá. Některé automobilky prostě na tyto systémy mají, jiné ne. Takže s klidným svědomím můžeš porovnávat "civilní verze" Evropy s motory VTEC. ALE TEN PRAVÝ VÍTR NASTANE V KATEGORII SPORTOVNĚ LADĚNÝCH VERZÍ. Tam se prostě nechytá ŽÁDNÁ jiná značka. A to je to, na čem si honda postavila image. Vyrábí "obyč" verze s vysoce nadprůměrným výkonem (srovnatelné s BMW, Alfou,....- v pořádku - do této kategorie ji můžeme řadit /něm. AMS již vzal image Hondy jako PRVNÍ v SRN v úvahu a porovnával 156ku,3ku a accorda/)- prostě pro normální lidi, ale také sportovně laděné verze těchto modelů, ve kterých válcuje konkurenci. Na druhou stranu je ale sportovní prelude spíš vozítkem pro důchodce - alespoň designem. Honda také úspěšně atakuje kategorii supersportovních aut jako Porsche, Ferrari a Lambo - modelem NSX. Dostat se do této kategorie se povedlo již jen toyotě se Suprou. Takže co chceš řešit ohledně motorů Honda? Jistě, jsou určité modely konkurence, kde najdeš vyšší výkon. Ani Porsche nedělá zdaleka nejsilnější motory. Ale v globálu opravdu není nikdo, kdo by hondy trumfnul. Porovnej si všechny laděné verze všech značek - bez turba!!!!!! s VTIčky. Nenajdeš lepší (asi). Ale nechtěj, aby začala honda montovat turba, třeba do VTi. Pak by musel jít téměř celý automobilový svět "od válu". V japonsku sice některé modely turbo mají, ale jde o takové obludy, jako je Suzi Wagon R+ nebo Daihatsu Move. Tam o výkon moc nejde. A pokud máš chuť, kup si Accorda Type R s 2,2/156 a nech si do něho u tunningové firmy namontovat turbo, chip, filtr, jinou vačku, výfuk atd atd. Třeba se ti povede z něho vyždímat 200-250kW, ale po 50 000 se ti rozpadne. Spolehlovost u Vti je téměř stejná jako u normál verzí. (otazníkem je Integra Type R, byly tu na ní v diskusi H- I- T- R veeeeelké stížnosti, ale jen z jednoho zdroje). Co ty na to? Fuj, to je dlouhý článek. -
« Re: TOYOTA x HONDA - porovnání
King: Size trochu pozdem, ale prece. Moje pracovni nasazeni me bohuzel neumoznilo drive reagovat. Ja si o cislech ktere jsi napsal u kazde znacky ze jsou pekne a ani jedna se nema za co stydet. Sami cisla vypovidaji ze ten rozdil neni zas takovy protoze vzdy jde o rozdil v jednotkach a to neni nic hrozneho! Nejvetsi rozdil je ve sportacich ale ty ma TOYOTA jiz dosti zastarale protoze letos se ocekava offic. predstaveni cele skali sportaku (Supra, Celica, MRS)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!