TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: auta
To je síla co, jak Škodovka dokáže dělat divy z 20 let starym motorem. To je samý vychloubání a jinak skutek utek. Vezmi si co chceš a všechno je zkopírovaný ze starejch škodovek a nebo nám to "daly" němci protože je to pro ně levnější než to vyhodit. viz. motory 1.6 do feldy to ještě pochopim, ale do Octavky to je fakt ostuda. Tu 1.4 radči nebudeme komentovat. Zajímalo by mě za kolik měla ta tvoje 1000 zrychlení na 100km a za kolik má teď 1.6 Octavie nebo felda ať zohledníme trochu váhu auta. Já myslim-že tam takovej rozdíl nebude ;) -
"-- skrytý --" 14.06.99 16:17
« Re: auta
To jo, vezmi si ten skok z Oktávky na 1000 MB. Dá se říct, ľe vąechno jiný, vąechno jinak. Těąí mě to, ľe motor, kterej jsem měl já v 1000 MB má i nová Octavia 1.4, hahaha. To je rarita. Mimochodem ta 1000 MB byla dovezená z Německa (byl to vývozní typ), mělo to ątítky německý, příručky německý a např. i spínač na varovný čtyři blinkry. Kdyľ jsem se pak po dědovi hrabal ve věcech, tak ta tisícovka byla dovezená a vąude byly komponenty BOSCH, BERU atd (svíčky, cívka, atd.) -
"-- skrytý --" 14.06.99 16:00
« Re: Le Mans - To: Risa
Zhodnotil bych to asi takhle: 1) ©koda 1000 MB - no bylo mi 18, peníze ľádný, troąičku jsem ho po dědovi doladil a jezdil. 2) Lada 2107 - první lepąí automobil, zhodnotil bych ho jako nejspolehlivějąí (kupodivu). 3) Fiat Uno Turbo - auto na zabití, skoro 200 km/h, na poruchy naątěstí netrpěl, trápilo mě jenom cukání motoru, po výměně kabelů, víčka rozdělovače a palce vąe O.K. Označil bych ho jako nejvýkonějąí a nejďábelątějąí auto. 4) Ford Sierra - potřeba rodinného vozu, umístit dozadu manľelku + teď 11 měsíčního prcka, plně vyhovuje, schválně kde najdeą vzadu víc místa pro nohy. V Sierrce má rodinka vzadu místa aľ moc. Zhodnotil bych ho jako nejpohodlnějąí. -
« Re: Le Mans - To: Risa
Neumim=jsem blbej :(, ale umim si poradit :). Takže jsem to tady dal jedný "kámošce" co umí německy a ona mi to do zejtra přelouská. Takže to zejtra přepapouškuju. Snad to tam píšou. Já jenom vi, že tam furt píšou něco toyota. Jestli mu někdo od "nás" neublížil ;). -
« Re: Le Mans - To: Risa
No ta 1.6 musim bejt upřímnej se jim moc nepovedla. Řekl bych, že je na tohle auto moc slabá. Abych ti řekl pravdu nevim o 1.6GT to neznamená, že neni, ale nevim, že by dělaly něco jinýho než STi. Teď jsem přivezl kámošovi 2.0Twin Cam. Jede to fakt pěkně ten rozdíl je ukrutnej. Fotky nemám, ale už musim udělat. Nejhorší je foťák to je stará šunka. Teď jsem si vzpomněl, že jí mám na normální fotce takže to nějak přetvořim do digitální podoby a až budu tak ti řeknu. Co máš ty? Jestli jsem se ptal tak sorry :) -
"-- skrytý --" 14.06.99 15:24
« Re: Le Mans - To: Risa
To nevím, ale vzhledem k tomu, ľe ąel do vzduchu odpředu, tak něco vepředu přestalo dělat přítlak. Co máą za Celicu, soused koupil taky a i přes moje výmluvy koupil 1.6, prej GT, koukal jsem do katalogu 1993 (má stejnej rok), ale byla tam jenom Sti se 105 koňma. Ta 1.6 GT má prej koní 120 tak nevím. Máą nějakej obrázek svojí Celicy? -
"-- skrytý --" 14.06.99 08:25
« Re: Le Mans - To: Risa
To máą pravdu, ale ten létající Mercedes byl stejně nejlepąí (teď nezáleľí jestli je japonskej nebo evropskej). Letěl prostě nejdál, a to sem si myslel, ľe vąechny auta končí na trati nebo před svodidlama. Ale jak jsem viděl, tak to není pravda ... Stát se to na cílovej rovince a letět na tribunu, tak nevím (opakoval by se rok 1955 nebo kdy se to mercedesům uľ stalo). -
"-- skrytý --" 14.06.99 07:36
« Le Mans - To: Risa
Tak se mi nějak nezdá, ľe by konečné výsledky byly stejné jako kvalifikace. Jeątě ľe vyhrálo BMW (celou dobu jsem trnul, aby se něco nestalo) a ne Toyota. Jinak druhý místo, taky dobrý. A hele na třetím Audi, zase Evropa. Jak já měl radost, kdyľ jsem viděl tu toyotu stát v boxech po tom defektu. Takľe hoąi, nejsou jenom japonský auta dobrý a trvanlivý co? -
« Re: Honda Club to risa
Pamatuju si až moc dobře jak to píšeš a jak srovnáváš ferrari a jak srovnáváš letní gumy ze zimníma a nééé letní s letníma. To že je S2000 ze předu jasný Porsche 911 GT3 a z boku BMW Z3 to musí vidět každej kdo to vidět chce a to, že ti to nikdo jinej neřekl za to já nemůže, ale připadá mi, že ti to tady neřekne nikdo. Možná by jsi si koukal kolik lidí to čte, ale raději k tomu nic nezaujme. Já tě štvu protože jsem se ti jedinej rozhodl oponovat a ty to nemůžeš přenést. Styl tohodle rozhovoru jsi začal ty. To, že budeš vyjukanec a na Netu jseš King to je jasný už podle toho jakym stylem jsi sem vlítnul alá těžkej bourák. Všechno vim, všechno znám, všude jsem byl dvakrát a ještě pojedu. -
« Re: Honda Club to risa
hele, začínám tě pomalu mít plný zuby. Jediné, co mě netrápí, je to, že o konstruktivnosti, objektivnosti, pubertálnosti a přehledu mě poučuješ zrovna ty. Tak to mě ponechává naprosto chladným, nechtěl bych totiž tady veřejně ventilovat, co si myslím a zahnojovat MC chlíváckými názry od tebe z Balíkova, jako to děláš ty. Vzhledem k tomu, že si asi nepamatuješ nic z toho, o čem jsem psal, doporučoval bych ti, projít si pár článků. Nesrovnával jsem Integru a ferrari jako konkurenci, ale jako nositele vlastností závodních vozů na silnici, kdy jsem poznamenal, že Integra je "více sportovní" a to svým pojetím (Sportovní sedadla, motor, karoserie, podvozek, pérování, kdežto většina modelů ferrari již ze spartánských zvyklostí notně polevila a jsou to spíše luxusní sportovní vozy, než sportovní vozy). Jak bych to ještě měl vysvětlit speciálně pro tebe? Je zvláštní, žes to nepochopil zrovna ty. A opět jen ty jsi nepochopil, že jsem nesrovnával letní gumy se zimními ale letní s letními a zimní se zimními, z toho mála, co jsem z vlastní zkušenosti stačil dlouhodobě odzkoušet. Psal jsem jen o zkušenostech, nebudu porovnávat Michelin Pilot, Pirelli P6000, ......, když jsem je neměl šanci vyzkoušet a nebudu papouškovat, že jsou dobré, protože to nědko řekl. O tom, že nevím, jak ase liší zimní směs od letní, jsi četl kde? To tys mě napadl, že jsem nenapsal ten článek jako pro pitomce nebo rejpaly? - viz ty. Co se týče srovnání accordu a celicy, tak jsem o něm mluvil pouze v tom případě, že by celicu poháněl onen motor 1,8/85kW, který je popsám na www.toyota.de (přesvědč se sám). Když jsi napsal tvé parametry, řekl jsem, že není co řešit. Zkus si při čtení trochu dávat dohromady souvislost (to je to, jak končila jedna věta a čím pokračuje druhá a co mají společného), vyhnul by ses vlastnímu ztrapňování a mému napadání. Mimochodem dokonce jsem , já, pubertální hondoidní ubožák, se chtěl s tebou bavit trochu na úrovni, ale těma pneu jsi to zazdil, tak se na tebe vykašlu. A poslední věc, která ti leží v žaludku : Honda S 2000. Nevím, jestli má cenu o ní něco psát člověku, který v ní vidí mix Carrery 911 GT3 a BMW Z3 (zase jenom tvůj názor, rač si všimnout), . Pak kdo je tu zaslepený. Ale v jedné věci máš naprostou pravdu: Docela vážně a seriózně jí budu srovnávat s Z3, TTR, A-Spider, MB SLK, Boxsterem!!!!!!!! A PROČ NE ? V ČEM JE HORŠÍ?(Srovnává je víc lidí, třeba i hop, a to jsi zticha, buzeruješ jenom mě, pane Důležitý.) Neřekl jsem nikdy, že je o hlavu převyšuje, jen si odvážím tvrdit, že může být nejlepší. Pokud je u tebe Honda na 2. místě, tak bys to mohl i zauvažovat. Mmmm, ale to by tam taky musela být někde Toyota, viď? Ujišťuju tě, že Toyota MRS zdaleka nemá takové ambice a asi to nebude takové "dělo", jako S2000. Bohužel. Jestli nevěříš, sežeň si AMS / červen 99, je tam článek. A když jsme u kopírování: JE TO 99%BOXSTER S MODIFIKOVANÝMI SVĚTLOMETY!!! A to ti potvrdí asi každý, to není jen moje mlhavá vize. A nakonec, není pro mne Honda a pak hnůj. Naopak, výrobci jsou dnes na takové úrovni, že se počítá každý malý náskok před konkurencí, který honda prostě v motorech zatím MÁ! (VTi). Taky jsem do Toyoty neryl, když jsem srovnával modely, byly téměř vyrovnané (kromě VTi), a nechechtal jsem se, že má toyota o 3 kW míň a nebrečel, že má toyota o 3Nm víc. Víš co? Zkus se nejdřív nad sebou trochu zamyslet, dej si panáka nebo sprchu a pak si to dej dohromady, jestli se teda pročteš až sem. A nezapomeň mi vynadat do *, co jsem si to zas dovolil napsat. Nebo se ti rozsvítí? Ale to bys ztratil image tvrďáka, co, kdybys přiznal chyby, jako jsem to několikrát udělal já.