TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Daląí ovečka do stádečka to: hop
Hmm, to vim taky ľe ty originály nejsou nijak zvláą» krásný. Ale na jiný zatím nejsou prachy. Teď tam je originál 185/65R14, přijde tam 205/50R15. Tak jestli se někomu doma válej ráfky 7J15 4x100, průměr díry 53 nebo větąí s ET 0-38 tak se ozvěte, kola si vezmu hned a prachy vám dám později :-)))))))))) -
« Daląí ovečka do stádečka
Tak jsem přemluvil mého kamaráda aby si ke svému Porsche koupil jeątě MR2ku. Je to 1988 Targa, v dobrý kondici. Abysme tu nebyli tak "nasucho", tak tady jsou nějaký obrázky jeho a mýho auta.
hop1 hop2 hop3 viki1 viki2 Ty fotky jsou focený narychlo, auta nejsou ani umytý ;-) To modrostříbrný vzadu je můj 4Runner. -
"-- skrytý --" 04.08.99 10:11
« Corolla
jir: Včera jsem byl v Jičíně a stojí tam v autobazaru Corolla 1.6 se zadním stěračem, najeto prý 85.000 takže 160.000 km no ale nevypadá tak zle a chcou za ní 49.000 Kč. Což už je rozumná cena za auto z 88 roku. Ještě bych je o dva litry srazil a je to. Tu káru ale pak již asi nikdy neprodáš nebo dáš protiúčtem za 10 max. 20 (Fiat).
Bazar je první napravo od H. Králové. -
« Pozdrav
Zdravi vsechny,kteri se ucastni zdejsi diskuse a dekuji "HOPovi" za pozvani sem. Zda se ze tady maji lidi trochu technicky nadhled a zatim se nenechali vtahnout do sterotypnich 'rachotin' s NOVOU TVARI...a jinych zfusovanych postbolsevickych paskvilu.
P.S.>M.j. jak je to s tim srazem?
Cau MAREK-Praha
-
« Corolla 2 . den
Hmmm, jak tak koukám - mám pocit, že jsem tady rozpoutal pořádnou diskusi...! Fajn! Od toho
nakonec diskusní fóra jsou, že?! Takže vesele pokračujme v našich úvahách - mám pocit, že než skončíme nebude se už žádná Corolla vyrábět :o)
Koupím si Felicii a v diskusích se přemístím do témata - Felicie - Total *...:-)))
Ale zpět k Toy-Toy-Toyote - když tak čtu jednotlivé názory a příspěvky, tak z toho už mám pěknej zmatek!!! Naivně jsem doufal, že mi tady někdo odpoví způsobem - kup to auto, je to to nejlepší co můžeš udělat a hotovo - a já bych šel, koupil si ho a jezdil..a jezdil...(možná...)
Ale když to teď vidím tak nevím co mám dělat...bééé :-( -
"-- skrytý --" 02.08.99 17:58
« Re: Corolla
hop: souhlas. Auta např z Belgie nebo Holandska
z pobřeží jsou až neuvěřitelně shnilá. Mořská sůl.
Přeci je jasně poznat, zda majitel se o auto staral nebo ne. Praktická rada: u corolly nejdřív je vidět (např. od mořské soli) koroze na šroubech bezpeč. pásů mezi sedadly v autě. -
« Re: Corolla
To je jasný, ľe ti kaľdej doporučí to co má doma. Snad kromě Opelů, ty uľ nedoporučuje snad nikdo :-)))) Kromě Crowbara :-0))))) Ale s těma kilometrama si dovolím oponovat. Protoľe třeba ve ąvajcu jsem viděl dost hezký Corolly z týhle doby, ale měli najeto cca 200 000. Ftip je v tom, ľe větąina ąvýcarskejch aut je PEČLIVĚ udroľovanejch, garáľovanejch a ve ąvýcarsku se v zimě nesolí. Ale POZOR, ne kaľdý auto koupený ve ąvýcarsku jezdilo celej ľivot ve ąvýcarsku!!! Hodně jich je z Itálie, Belgie atd. To, ľe je ąvýcarský, poznáą podle servisní kníľky, tam taky větąinou zjistíą kolik to mělo majitelů (větąinou jednoho). A větąinou to poznáą na první pohled, protoľe to auto je jak nový, hlavně zevnitř, v kufru, v motoru atd. Za tu cenu co ti to ten kluk nabízí, to vypadá na spravenou bouračku, jestli to auto chceą mít aspoň tři roky tak do toho bych neąel - v ľádnym servisu tomu neudělaj tu správnou antikorozní ochranu atd. Jeątě jedna perlička - kdysi tu kdosi napsal, ľe měl v servisu Corollu, která měla na tacháči 460 000 a byla v pohodě. Auto vydrľí dost, ale musíą se o něj starat a ne dlabat na to a těsně před rozsypáním to střelit - tak jako to tady vąichni dělaj. uff, to sem se zas rozkecal... -
"-- skrytý --" 02.08.99 15:39
« Re: Corolla
To se chvástá celkem neomaleně. Je jedno, kolik km má auto vyšší střední třídy, r.v. asi 95, 97 ale v tomto případě určitě ne. Pokud ti mohu radit, vem auto koupené z tuzexu. Má všechno kromě
zadního stěrače a 1.6 motoru. Absenci obojího asi přežiješ. Ta třináctka jezdí líp než felicia.
A málo km. Sračky za 50 t.Kč ať si nechá. Bude to
asi rezavé. Za 50 lze dovézt narezlé auto, ale GTi
s elektrony apod. např. Daihatsu Chamade. Na značky a STK. Nevadí, že na tobě vydělá, to je snad jasný, ale prodá ti nic moc rez. Běž raději s cenou vejš. -
« Re: Corolla
To Austin:
Díky za vyčerpávající informace! Co se týče auta, který mam nabízené, tak je to r.v 92 3-dveřová(možná bude i 5-ti dv.), za 60 - 70 tis.!
Tak si myslím, že to není špatná nabídka.
Problém je v těch "nalítanejch" kilometrech!
Ten co mi to nabízí tvrdil, že Toyotě nevadí jestli má najeto 80.000 km, nebo 200.000 km!!!
Tak se mi to tak trochu zdá jako "chvástání"...?!
A když mu řeknu, že chci auto s 50.000 km, tak mě
ho klidně sežene, jenomže je otázka jak dlouho bude vracet tachometr na požadovanou hranici...! -
"-- skrytý --" 02.08.99 11:31
« Re: Corolla
Čísla motoru si nepamatuji, myslí že to bylo 3E.
Dělal se od podzimu 88, v 90 byla inovace, a v 94 přišli s 1.4. Jednou jsem jí jel a nepřišel jsem na to, proč zvýšili kubaturu, když se nic nezměnilo. Taky jde o to, jak si motor zajedeš. Nesmíš být moc měkej, ale ze začátku to nesmíš přehnat. -
"-- skrytý --" 02.08.99 11:26
« Re: Corolla
jir: Měl jsem dvě Corolly, z Tuzexu, v době kdy lidi v 91 prodávali bony tak já je kupoval a pak si koupil Corollu novou za cca 220 tis. Kč což byla již tehdy super cena, po půl roce jsme to pro velky uspech zopakovali a koupili tátovi dieslovou. Jezdil jsem hlavně benzínovou, stříbrný liftback 1.3 dvanáctiventil a dost dobrý
Největší klad tohoto auta spočívá ve dvou věcech:
má to podvozek z Celicy (oni se v 90 roce nenamáhali s vývojem) a ten je S K V Ě L Ý !!!
Za druhé je to vysokoobrátkový motor, který se dá točit hodně přes 7000. Finta spočívá v tom, že je potřeba jezdit s vyššími otáčkami, tak asi 4000 - 4200 a pak má velmi pěknou spotřebu (6,8 a nešetřil jsem ji nějak extra) při výkonu kolem osmi. Pokud budeš jezdit jako důchodce na 2500 tak ti to bude žrát. Nedělám si srandu. Dále se dá takovým imbusem na motoru štelovat, na jakej benzín chceš jezdit - od 86 oktanů do 101 oktanů. Takže to jezdí i v rusku.Ha ha. Co je blbý je to, že jak to má přes 100. tis najeto, má to svý za sebou. Stojí to pak peníze. Já ji prodal v 95 za 200 a nový majitel do ní ihned skočil asi 70 tis. Kč (gumy, výfuk, gufera kliky, náplně, tlumiče ..) Abys nedopadl stejně. Pokud koupit, tak od důchodce, 50 tis. najeto nejlépe. U diesela je to taky OK, jezdí líp než třeba renaultovy diesely. nenech se mýlit, že není přeplňovaný (Turbo). Má větší plnicí tlak i bez turba než mnohé turbo diesely. Opravdu. Má ovšem životnost tak 150 tis. pak začíná kouřit. A má omezovač na 180 km/h. Jinak jezdí super. Měli jsme sedana a fakt lepší je liftback (vypadá jako Octavia). Nafty papá asi 5,7. To je snad vše. Takže kup buď málo ojetou za cca 110- 120 nebo se na to vykašli. Je to fakt dobré auto ale nové nebo zánovní. Čau -
« Re: F1
To, že Toyota oficiální stanoviska téměř zásadně nedává je známá věc, ale zase když si počkáme, tak se dočkáme a bude to stát za to!!!
Alespoň podle mého názoru...
Co se týče výsledku závodů po nasazení Toyoty - tipuju, ze sejmou i Ferrari, ale nejsem si úplně jistej vítězstvím nad McLarenem....!
Jir