Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Srovnání francouzské školy
Kdyby nechali predni masku, tak jen pozitiva, az na misto vzadu (brousim hlavou strop, ale to ve vetsine soucasnych aut, a to nejsem obr). Standardni vybava z hlediska bezpecnosti bezkonkurenci, zajimava cena, proti konkurenci vykonejsi motory. Doplnkova vybava by mohla byt bohatsi. A pro skalni oktaviany - srovnejte si ceny a budete se divit, hlavne u kombiku. -
« Re: Srovnání francouzské školy
Není to sice o Meganu, ale známý koupil Clio a můžu říct, že jo. Do města a na chatu v pohodě se naloží s celou rodinou, a pokud řidič naměří přes 1,8m pak se v zadu sedí velmi pohodlně - i když se hůře nastupuje a vystupuje (úzké dveře). Motor 1,2 je živý a hlavně tichý, interiér velmi elegantní (auto kupoval zejména pro ženu) a zatím bez různých pazvuků a drnčení. Na zimní dovolenou s lyžema to není, ale pro denní potřeby je kufr dostatečný a hlavně zaparkuje se s tím téměř v libovolně malé skulině.
Vítěz. -
« Re: Daewoo
jo, lanos je tak 10x lepsi nez felda - tichy "vytacatelny" motor, priestrannejsie aj v 3dverovej verzii, na ceste sa tak nehupe, ale pruzenie poznatelne komfortnejsie - jednoznacne za tu cenu, u nas o 40 tis drahsie nez najlacnejsia felda, by som bral lanosa... -
« Re: Každé auto ne
Asi jsi mně přesně nepochopil. Tvrdil jsem pouze, že každé auto má po 3 letech "důkladného" používání (asi tak 70-90 tis.km) nějakou tu mouchu. To ale vůbec neznamená, že japonci nejsou jedničkou v testech dlouhodobé spolehlivosti. Ovšem tvrdit, že např. Toyota po třech letech je stejná jako před třemi lety je stejná zaujatost (hloupost), jako tvrdit, že Oktávka je nejlepší auto na světě. -
« Re: Každé auto ne
Mrkni se do tabulky spolehlivosti třeba stáří do 3 let. Samozřejmě je ta šance, že se něco pokazí u každého auta, ale přeci jenom to něco vypovídá. Já jsem zastánce japonských aut i když ne jenom jich, ale třeba americký nemusim vůbec. Sám už jezdim pár let v toyotách a řekl bych že ta spolehlivost je fakt gut. Jako první jsem měl Celicu 2.0 když jsem jí prodával měla dvanáct let.Ten co jí měl předemnou se oni moc nestaral /naštěstí aspoň měnil olej/ a já jsem neměl jedinou poruchu. Prodal jsem jí tady u nás a ještě jí potkávám, ale jestli se "drží" to nevim ;) -
« Re: Premyslim o koupi auta
Potvrzuji vhodnost koupit Fiat Punto 55S. Koupili jsme ho take jako druhe auto hlavne pro jezdeni po meste. Prostorny, spolehlivy a na svuj maly motor zivy. Na dalnici se taky neztrati a prijemne se ridi. Manzelka urcite oceni spojku s okamzitym zaberem a snadnost razeni. -
« Re: Srovnání francouzské školy
+ Myslím si, že Megane nabízí ve své třídě za rozumnou cenu víc než dost. Nejvíc se mi líbí, že konečně i u "Renaultů" pochopili, že airbag řidiče by měl být ve standardu. Navíc šli daleko dál (4 airbagy ve standardu). - Hlavním záporem je, že je to "Renault". Bež urážky, ale tato automobilka těžce zaspala při budování servisní sítě v ČR. Design Meganu je celkově slabý, či spíše bez myšlenky. A k tomu katalyzátoru, výfukové potrubí je jedna z nejslabších částí vozů tohoto koncernu. Po třech letech (u negarážovaného auta, které denně jezdí) se výměně všech tří částí (vč. katalyzátoru) nevyhnete! Prostě to shnije (a platí to i pro Lagunu). Například takový Escort rv.96 (stejně "neudržovaný") měl po třech letech spodek netknutý. Nadruhé straně našly by se jiné závady, které zase nezná Renault. Každé auto po třech letech "usilovného" používání má nějaké závady. Je to jen otázka nákladů na jejich odstranění. No a ten katalyzátor a zbytek potrubí nejsou zrovna nejlevnější. -
« Re: Srovnání francouzské školy
V nové řadě Mégane je nová maska strašná, ale mámé jdnoho z 8/96. 20.000 km rozpadlý katalyzátor, 60.000 km problémy s lakem (reklamace: neuznáváme- jezdíme ve špatném prostředí, myjeme auto v myčkách), 70.000 km odešel počítač (oprava cca 60.000 Kč). Takový je Mégane -
« Re: Megane
Na výši, ale ne zas tak vysoko. Srovnatelný s Golfem, astrou .... Jinak po tech. stránkce určitě lepší, než první toho jménA, ale ten design přední části je opravdu jen pro velice otrlé a pod sedativy. Slušná standartní výbava, jinak postrádám palubák pro diesel a automat. klima. -
« MEGANE
Hroznej design karoserie, fakt nevim komu se to muze libit. Z meganu snad jenom coupe ve zluty barve s tema elekronama v barve graphitu.... Jenze ten je predrazenej, takze nic pro me. Zbytek od Renaultu nic moc, jen Clio je povedeny auticko, ale moc maly... :-( Jo a jak nemam rad Mini Vany, tak Espace je krasnej, to komplimenty. -
« Srovnání francouzské školy
Panové (dámy prominou), jaký je Váš názor na inovovanou řadu Renault Megane ? Slušný komfort za střední cenu, pravda pojistka a servis je dražší.Ale není to chladný Němec ani anonymní Korejec. A hlavně je to 3. nejprodávanější auto v ČR hned po felicii a oktávii.
Těším se na Vaše názory, jak mě rozcupujete. P.S. Není to placená inzerce. -
« Re: Octavia
hlavne teda zalezi na tom, kolik maji obe auta najeto a jak rad je mel jejich majitel. pokud jde o typ 1.9tdi, je cena neco kolem 550 tisic. V tomhle pripade bych za dva roky stary vuz dal neco
mezi 350-420 tisic. A pokud jde o benzin, zalezi na motoru, jestli jde o turbo od audi, nebo o klasiku. za prvni bych dal do 370 tisic, za druhy stejne jako za dizl.
ZOFRE
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Porovnání technických parametrů automobilů v cenové relaci 260000-350000Kč
Typ
Objem
P[kW]
J[N.m]
m[kg]
Cena[Kč]
Vmax
0-100[s]
m/P
m/J
Cena/P
Spotřeba[l/100km]
Fiat Uno 1.5i.e.
1498
55
108
785
45000
170
11
14,27
7,27
818,18
7
Fiat Punto Sporting
1242
63
113
910
343000
177
10,5
14,44
8,05
5444,44
6,7
Peugeot 106 1,4
1360
55
111
815
318000
178
13,2
14,82
7,34
5781,82
6,5
Hyundai Accent
1341
62
118
970
299000
170
12,8
15,65
8,22
4822,58
7,4
Daewoo Lanos
1498
63
130
1011
268000
172
12,5
16,05
7,78
4253,97
8,5
Nisan Almera
1392
64
116
1045
333333
172
12,6
16,33
9,01
5208,33
6,6
Toyota Corola HB 1,4
1332
63
120
1035
299000
175
12,5
16,43
8,63
4746,03
6,9
Fiat Bravo
1242
61
113
1010
319000
175
13
16,56
8,94
5229,51
Toyota Yaris
998
50
90
830
269900
156
12,0
16,60
9,22
5398,00
5,6
Suzuki Swift 1,3 4d GLX
1298
50
99
850
272900
165
13,0
17,00
8,59
5458,00
5,9
Renault Clio RT 1,4
1390
55
114
940
314900
170
12,1
17,09
8,25
5725,45
6,8
Škoda Felicia 1,6 LX
1598
55
135
965
284900
170
12,0
17,55
7,15
5180,00
6,9
Kia Sephia Leo
1500
59
120
1055
299000
172
11,4
17,88
8,79
5067,80
8,3
Opel Corsa 1,2 16V
1199
48
110
875
289900
163
14,0
18,23
7,95
6039,58
6,5
Mazda 121 1,25
1242
55
110
1010
291532
170
12,7
18,36
9,18
5300,58
6,6
Citroen Xsara
1360
55
111
1020
299999
175
14,1
18,55
9,19
5454,53
7,2
Škoda Felicia 1,3 GLXi
1289
50
106
935
275900
162
13,5
18,70
8,82
5518,00
6,7
Renault Twingo II Pack
1149
43
93
820
269900
151
13,4
19,07
8,82
6276,74
6,0
Fiat Punto 60
1242
44
96
875
273900
160
14,5
19,89
9,11
6225,00
6,8
Citroen Saxo
1124
40
88
805
264000
162
15,3
20,13
9,15
6600,00
6,3
Peugeot 106
1124
44
88
890
269900
165
15,4
20,23
10,11
6134,09
6,7
Renault Clio
1149
43
93
880
264900
160
15,0
20,47
9,46
6160,47
6,0
Peugeot 206
1124
44
91
920
269900
158
16,5
20,91
10,11
6134,09
6,2
Seat Ibiza
1390
44
116
920
286730
157
15,0
20,91
7,93
6516,59
6,7
Nisan Micra 1,0
998
40
79
845
279000
150
16,4
21,13
10,70
6975,00
6,0
Opel Corsa 1,0 12V
973
40
82
855
274900
150
18,0
21,38
10,43
6872,50
5,8
Hyundai Atos
999
41
82
885
279900
142
15,1
21,59
10,79
6826,83
6,3
Ford KA
1297
44
105
965
282000
155
15,4
21,93
9,19
6409,09
6,7
Astra Classic 4d
1388
44
103
1010
297415
160
16,5
22,95
9,81
6759,43
7,7
Ford Fiesta
1297
44
103
1030
283000
159
16,1
23,41
10,00
6431,82
6,8
Volkswagen Polo 1,0i
999
37
86
955
268044
151
18,5
25,81
11,10
7244,43
5,9
Můj Fiat Uno jsem tam vložil jen tak, pro pobavení, v některých parametrech je stále na úrovni doby. Auta jsou řazeny podle hmotnosti / výkon.