Cenově výhodné auto

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  08:30

    « Re: Tabulka, možná zajímavá pro 130L

    60 kW byl omyl, to se omlouvam, melo tam bejt 50.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 19.05.99  09:39

    « Re: Tabulka, možná zajímavá pro 130L

    No a k tomu zrychlení z 0-100 by ti při 60kW a 700kg (výkonová hmotnost 11,6 kg/kW)by ti mnělo stačit méně než 10sekund. Těch 12 s odpovídá spíš výkonové hmotnosti cca 16.5kg/kW ....cca 42kW výkon motoru, to je být u 130L realita.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 19.05.99  09:31

    « Re: Tabulka, možná zajímavá

    Klidně si ji tam přidej, ale mám ten dojem že v tabulce byla auta sériová, bez úprav. Pokud máš pocit že tvá 130cítka má 60kW, nech si změřit výkon na brzdě (třeba na Jarově) a pošli sem ten graf. 60kW na max. rychlost 200km/h by stačilo tak motorce, u Š130 při jejím Cx a čelní ploše by jsi potřeboval o malinko více, cca 74kW.
    S pozdravem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  08:28

    « Re: Tabulka, možná zajímavá

    Mohls tam klidne zaradit moji Skodovku 130L.

    Typ : Skoda 130L

    Objem : 1289

    Vykon : 60 kW

    Moment: 110 Nm

    m : 700 kg

    Cena : 50 000 Kc

    VMax : 200

    0-100 : 12.2

    Spotr.: 15

    Tomas
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 17.05.99  21:46

    « Tabulka, možná zajímavá


    Porovnání technických parametrů automobilů v cenové relaci 260000-350000Kč
    Typ
    Objem
    P[kW]
    J[N.m]
    m[kg]
    Cena[Kč]
    Vmax
    0-100[s]
    m/P
    m/J
    Cena/P
    Spotřeba[l/100km]
    Fiat Uno 1.5i.e.
    1498
    55
    108
    785
    45000
    170
    11
    14,27
    7,27
    818,18
    7
    Fiat Punto Sporting
    1242
    63
    113
    910
    343000
    177
    10,5
    14,44
    8,05
    5444,44
    6,7
    Peugeot 106 1,4
    1360
    55
    111
    815
    318000
    178
    13,2
    14,82
    7,34
    5781,82
    6,5
    Hyundai Accent
    1341
    62
    118
    970
    299000
    170
    12,8
    15,65
    8,22
    4822,58
    7,4
    Daewoo Lanos
    1498
    63
    130
    1011
    268000
    172
    12,5
    16,05
    7,78
    4253,97
    8,5
    Nisan Almera
    1392
    64
    116
    1045
    333333
    172
    12,6
    16,33
    9,01
    5208,33
    6,6
    Toyota Corola HB 1,4
    1332
    63
    120
    1035
    299000
    175
    12,5
    16,43
    8,63
    4746,03
    6,9
    Fiat Bravo
    1242
    61
    113
    1010
    319000
    175
    13
    16,56
    8,94
    5229,51
     
    Toyota Yaris
    998
    50
    90
    830
    269900
    156
    12,0
    16,60
    9,22
    5398,00
    5,6
    Suzuki Swift 1,3 4d GLX
    1298
    50
    99
    850
    272900
    165
    13,0
    17,00
    8,59
    5458,00
    5,9
    Renault Clio RT 1,4
    1390
    55
    114
    940
    314900
    170
    12,1
    17,09
    8,25
    5725,45
    6,8
    Škoda Felicia 1,6 LX
    1598
    55
    135
    965
    284900
    170
    12,0
    17,55
    7,15
    5180,00
    6,9
    Kia Sephia Leo
    1500
    59
    120
    1055
    299000
    172
    11,4
    17,88
    8,79
    5067,80
    8,3
    Opel Corsa 1,2 16V
    1199
    48
    110
    875
    289900
    163
    14,0
    18,23
    7,95
    6039,58
    6,5
    Mazda 121 1,25
    1242
    55
    110
    1010
    291532
    170
    12,7
    18,36
    9,18
    5300,58
    6,6
    Citroen Xsara
    1360
    55
    111
    1020
    299999
    175
    14,1
    18,55
    9,19
    5454,53
    7,2
    Škoda Felicia 1,3 GLXi
    1289
    50
    106
    935
    275900
    162
    13,5
    18,70
    8,82
    5518,00
    6,7
    Renault Twingo II Pack
    1149
    43
    93
    820
    269900
    151
    13,4
    19,07
    8,82
    6276,74
    6,0
    Fiat Punto 60
    1242
    44
    96
    875
    273900
    160
    14,5
    19,89
    9,11
    6225,00
    6,8
    Citroen Saxo
    1124
    40
    88
    805
    264000
    162
    15,3
    20,13
    9,15
    6600,00
    6,3
    Peugeot 106
    1124
    44
    88
    890
    269900
    165
    15,4
    20,23
    10,11
    6134,09
    6,7
    Renault Clio
    1149
    43
    93
    880
    264900
    160
    15,0
    20,47
    9,46
    6160,47
    6,0
    Peugeot 206
    1124
    44
    91
    920
    269900
    158
    16,5
    20,91
    10,11
    6134,09
    6,2
    Seat Ibiza
    1390
    44
    116
    920
    286730
    157
    15,0
    20,91
    7,93
    6516,59
    6,7
    Nisan Micra 1,0
    998
    40
    79
    845
    279000
    150
    16,4
    21,13
    10,70
    6975,00
    6,0
    Opel Corsa 1,0 12V
    973
    40
    82
    855
    274900
    150
    18,0
    21,38
    10,43
    6872,50
    5,8
    Hyundai Atos
    999
    41
    82
    885
    279900
    142
    15,1
    21,59
    10,79
    6826,83
    6,3
    Ford KA
    1297
    44
    105
    965
    282000
    155
    15,4
    21,93
    9,19
    6409,09
    6,7
    Astra Classic 4d
    1388
    44
    103
    1010
    297415
    160
    16,5
    22,95
    9,81
    6759,43
    7,7
    Ford Fiesta
    1297
    44
    103
    1030
    283000
    159
    16,1
    23,41
    10,00
    6431,82
    6,8
    Volkswagen Polo 1,0i
    999
    37
    86
    955
    268044
    151
    18,5
    25,81
    11,10
    7244,43
    5,9
    Můj Fiat Uno jsem tam vložil jen tak, pro pobavení, v některých parametrech je stále na úrovni doby. Auta jsou řazeny podle hmotnosti / výkon.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  17:12

    « Re: Srovnání francouzské školy

    Kdyby nechali predni masku, tak jen pozitiva, az na misto vzadu (brousim hlavou strop, ale to ve vetsine soucasnych aut, a to nejsem obr). Standardni vybava z hlediska bezpecnosti bezkonkurenci, zajimava cena, proti konkurenci vykonejsi motory. Doplnkova vybava by mohla byt bohatsi. A pro skalni oktaviany - srovnejte si ceny a budete se divit, hlavne u kombiku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  16:16

    « Re: Srovnání francouzské školy

    Není to sice o Meganu, ale známý koupil Clio a můžu říct, že jo. Do města a na chatu v pohodě se naloží s celou rodinou, a pokud řidič naměří přes 1,8m pak se v zadu sedí velmi pohodlně - i když se hůře nastupuje a vystupuje (úzké dveře). Motor 1,2 je živý a hlavně tichý, interiér velmi elegantní (auto kupoval zejména pro ženu) a zatím bez různých pazvuků a drnčení. Na zimní dovolenou s lyžema to není, ale pro denní potřeby je kufr dostatečný a hlavně zaparkuje se s tím téměř v libovolně malé skulině.
    Vítěz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.99  11:54

    « Re: Daewoo

    jo, lanos je tak 10x lepsi nez felda - tichy "vytacatelny" motor, priestrannejsie aj v 3dverovej verzii, na ceste sa tak nehupe, ale pruzenie poznatelne komfortnejsie - jednoznacne za tu cenu, u nas o 40 tis drahsie nez najlacnejsia felda, by som bral lanosa...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.99  23:37

    « Re: Každé auto ne

    Asi jsi mně přesně nepochopil. Tvrdil jsem pouze, že každé auto má po 3 letech "důkladného" používání (asi tak 70-90 tis.km) nějakou tu mouchu. To ale vůbec neznamená, že japonci nejsou jedničkou v testech dlouhodobé spolehlivosti. Ovšem tvrdit, že např. Toyota po třech letech je stejná jako před třemi lety je stejná zaujatost (hloupost), jako tvrdit, že Oktávka je nejlepší auto na světě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.99  08:16

    « Re: Každé auto ne

    Mrkni se do tabulky spolehlivosti třeba stáří do 3 let. Samozřejmě je ta šance, že se něco pokazí u každého auta, ale přeci jenom to něco vypovídá. Já jsem zastánce japonských aut i když ne jenom jich, ale třeba americký nemusim vůbec. Sám už jezdim pár let v toyotách a řekl bych že ta spolehlivost je fakt gut. Jako první jsem měl Celicu 2.0 když jsem jí prodával měla dvanáct let.Ten co jí měl předemnou se oni moc nestaral /naštěstí aspoň měnil olej/ a já jsem neměl jedinou poruchu. Prodal jsem jí tady u nás a ještě jí potkávám, ale jestli se "drží" to nevim ;)
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 14.05.99  21:35

    « Daewoo

    V současnosti je velmi zajímavé Daewoo Lanos s 1.5 E-TEC motorem, slušným výkonem a prostorným interiérem. Je to tvrdá konkurence hlavně pro feldy, jakej na to máte názor ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.99  10:55

    « Re: Premyslim o koupi auta

    Potvrzuji vhodnost koupit Fiat Punto 55S. Koupili jsme ho take jako druhe auto hlavne pro jezdeni po meste. Prostorny, spolehlivy a na svuj maly motor zivy. Na dalnici se taky neztrati a prijemne se ridi. Manzelka urcite oceni spojku s okamzitym zaberem a snadnost razeni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.99  23:57

    « Re: Každé auto ne

    to : risa. Např.???????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.99  15:11

    « Re: Srovnání francouzské školy

    Souhlasím, ale my jsme 20.000 nenajezdili za 3 roky, ale za rok a katalyzátor se rozpadl. On se začal uvnitř drolit, neodešel plech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.99  09:21

    « Re: Srovnání francouzské školy

    Každé auto ne Gapo, každé ne ;).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.05.99  23:01

    « Re: Srovnání francouzské školy

    + Myslím si, že Megane nabízí ve své třídě za rozumnou cenu víc než dost. Nejvíc se mi líbí, že konečně i u "Renaultů" pochopili, že airbag řidiče by měl být ve standardu. Navíc šli daleko dál (4 airbagy ve standardu). - Hlavním záporem je, že je to "Renault". Bež urážky, ale tato automobilka těžce zaspala při budování servisní sítě v ČR. Design Meganu je celkově slabý, či spíše bez myšlenky. A k tomu katalyzátoru, výfukové potrubí je jedna z nejslabších částí vozů tohoto koncernu. Po třech letech (u negarážovaného auta, které denně jezdí) se výměně všech tří částí (vč. katalyzátoru) nevyhnete! Prostě to shnije (a platí to i pro Lagunu). Například takový Escort rv.96 (stejně "neudržovaný") měl po třech letech spodek netknutý. Nadruhé straně našly by se jiné závady, které zase nezná Renault. Každé auto po třech letech "usilovného" používání má nějaké závady. Je to jen otázka nákladů na jejich odstranění. No a ten katalyzátor a zbytek potrubí nejsou zrovna nejlevnější.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  15:42

    « Re: Srovnání francouzské školy

    V nové řadě Mégane je nová maska strašná, ale mámé jdnoho z 8/96. 20.000 km rozpadlý katalyzátor, 60.000 km problémy s lakem (reklamace: neuznáváme- jezdíme ve špatném prostředí, myjeme auto v myčkách), 70.000 km odešel počítač (oprava cca 60.000 Kč). Takový je Mégane
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  14:16

    « Re: Megane

    Na výši, ale ne zas tak vysoko. Srovnatelný s Golfem, astrou .... Jinak po tech. stránkce určitě lepší, než první toho jménA, ale ten design přední části je opravdu jen pro velice otrlé a pod sedativy. Slušná standartní výbava, jinak postrádám palubák pro diesel a automat. klima.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 07.05.99  14:15

    « Re: Srovnání francouzské školy

    Vnější design nic moc, zevnitř nevím, ale ty motory faceliftovali poměrně dobře. Zvlášť výkony šli slušně nahoru, krom 2l, tomu šla dolů spotřeba. Čas ukáže, jestli je tak dobrej jako GDI od mišymišy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.99  14:10

    « Re: MEGANE

    Taky trošku dražší náhradní díly. Ale lidi to kupujou snad v celý Evropě, kupodivu i v Německu. tak nevím, jestli to nebude tím, že Němec má v markách tolik na pásce, co já v korunách. Ale to je asi delší diskuze, zejména pro Klause a Zemana.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…