Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: ojeté do 100 tis.
Ja bych volil(ja jsem zvolil) FIAT TIPO 1,6
pomer vybavy, kvality karoserie(pozinkovana), pohodli a prostoru. V neposledni rade levne nahradni dily a s elektronikou to taky neprehani.
Na ceste sedi jak pribite a nenaklani se. Vzhledem je podle mne jedno z nejvydarenejsich aut az do soucasnosti. -
« Re: Nové auto
Sice o kapánek překročim tvůj limit, ale myslím, že to stojí za to. Když už chceš dát víc než 220 tis. za základní plechovku(verzi) Felicie nebo Corsy. Nissan Almera - 330tis. - žere jako Felicie, ale výkon nemá nějakých 40, nebo 55kW ale 67kW. Obsah 1,4. Dělaj hatchbach i sedan - oba jsou pěkný. Základní verze u Almery je taky o něčem úplně jiným. A taky se o Nissanech píše, že jsou hodně spolehlivý. Mimochodem Almera není jejich nejlevnější model.. Doporučuji více informací v autokatalogu tady na www.auto.cz. (nebo na [odkaz] -
« Re: Octavia
Podle toho kolik bude mít najeto. Já jsem kupoval Oktávku 1.8 SLX v r.v. 1997 v zimě za 315 tis.Kč. Měla najeto 85 tis.km. Jsem s ní docela spokojen, ale né zas tak úplně. Před tím jsem měl Toyotu Carinu E a bohužel jsem s tou Toyotou byl daleko více spokojen. -
« Re: Návrh
Myslim si ,ze je to velmi rozumne reseni a jak to tak vidim tak napada nejen me,ale stale vice lidi.Ja mam Fiat Tempru 1,6 ie a davat statu za nic 1000Kc nebo 5000Kc je rozdil.Zadna sleva,kdyz mas katalyzator a podobne tak jak je to v jinych zemich kdyz mas ekologicky vuz.Tak proc?Otazka je,ze zakonna pojistka se da vladnim opatrenim opet upravit,kdyz se nebude dostavat penez do statni pokladny.Mozna,ze reseni je levnejsi pohon na plyn,usetrenymi prostredky si vydelam na tu pojistku. -
« Re: Tabulka, možná zajímavá
To litr: Tak to nám prosímtě vysvětli, co máš na té 130 L za tuning. Nemyslíš doufám vážně, že je to sériová verze? A poměr 50 kw/200 km/h, to sis snad vypůjčil z Pohádek ovčí babičky, né? To by musela být né 130 L, ale 130 LR, to bych tomu věřil. Ale LRka měla určitě minimálně 100 - 120 HP, ne-li víc, aby lítala přes 200 km/h. Můj kámoš má Škodu 1000 De Luxe, upravený motor ze 130 /snížená hlava, leštěné kanály, dvojitý Weber atd./ a lítá mu to nejvíc 160 km/h - je to taky otázka převodových poměrů - slušný výkon na tisícovku, není-liž pravda. Takže ty tvoje údaje mi zas tak moc nesedí - zkus nám to objasnit. -
« Mám, nebo nemám, chci koupit Probáče.
Líbí se mi Ameriky, zvláště pak Ford Probe, ze všech stran se na mě ale hrnou nadávky a rady, to žere, to nejede, je to *. Proboha, poraďte mi někdo kdo v tom jel. Co je to zač a jak je to s výkonem a s opravama, je to opravdu tak poruchové auto?
Dík -
-
petous 19.05.99 09:31
« Re: Tabulka, možná zajímavá
Klidně si ji tam přidej, ale mám ten dojem že v tabulce byla auta sériová, bez úprav. Pokud máš pocit že tvá 130cítka má 60kW, nech si změřit výkon na brzdě (třeba na Jarově) a pošli sem ten graf. 60kW na max. rychlost 200km/h by stačilo tak motorce, u Š130 při jejím Cx a čelní ploše by jsi potřeboval o malinko více, cca 74kW.
S pozdravem.