Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Volba auta
Pokud se dívám do ceníků, tak cena Octávie SLX TDi je cca 552.000,- a cena SLX 1.8 2OV turbo je cca 534.000,- takže rozdíl je u kráké verze cca 18.000,- Kč. Při spotřebě a cenách benzinu a nafty je to rozdíl cca 15-20.000 km, takže za jeden rok to máš zpátky.
Kombi vychází cca 602.000 oproti 590.000,- , tj. zase cca 12.000,- Kč,a ne 60.000,- Kč
Dotaz ? je skutečně tak markantní rozdíl mezi TD - 66 kW a TDi 81 kW. -
« Re: Volba auta
Tak to teda nemas pravdu, ze stema naklada benzinaku a naftaku je to stejne. Vem si napr. porizovaci cenu Oktavky 1.9TDi/81kW a 1.8T/110kW ve vybave SLX - je tam zhruba 60.000kc neprospech pro diesel a to mi rekni za jak dlouho projedes 60.000kc v benzinu a to nevluvim o castejsi vymene filtru atd. Navic rozdil 150k a 110k je take velmi znatelny. -
« Re: Volba auta
Nevim presne, ale asi souhlasim aľ na pár drobností. S těma nákladam u bezinu a naftaku je to asi stejné a zajet k benzince (kolik jich dnes je) není problém. Běľná nádrľ 60 l stačí na to abychom nemuseli i se ľravým benzinakem co hodinu stat u benzinpumpy. Na druhé straně ty moderní TDIcka a ten tocivy moment to je prostě parada. Ale ja mám rad benzin jak si pekně leti do otáček. -
« Re: Levné auto ? (jarda)
Subaru.. no, 4x4 maji i jine firmy, a 400 000 neni za ojetinu zrovna malo. Motory s turbem se
podle zkusenosti znamych nevyznacuji dlouhou zivotnosti, diesel se nedodava vubec
(Diesel RULEZ). A jeste neco....Nevim, kde bydlis, ale ja si ve svem okoli (Jicin) zadny servis nevybavuju.... -
« Re: Volba auta (peta)
No, ten samy motor jsi mohl mit v Octavii s lepsi
vybavou za stejny prachy (nemam tu cenik, ale doufam ze moc nekecam). Kvalita neni u VW o
nic lepsi (spise horsi), k tomu levnejsi servis i dily... ani designem polo nijak neexceluje...
mozna to za tu trochu individuality a par chyb
(zadni sterac apod.) stoji, ne ? -
"-- skrytý --" 14.10.98 12:05
« Re: Volba auta
Onu problematiku jsem řešil před nedávnem a vězte, že mi to dalo zabrat.Měl jsem k dispozici autokatalog a tak jsem srovnával parametry - prostor, motor, spotřebu, výbavu a hlavně samozřejmě cenu. Jezdím každy den, měl jsem již několik D a vím o čem mluvím, neboť když jsem jezdil s benzínem, tak jsem byl u pumpy stále.Možná namítnete, že v celkových nákladech je to věc jiná, ale u té pumpy to tak nebolím.Polední vůz byl VW Passat kombi 1,6 TD intercooler a ten myslím nemá co se vnitřního prostoru týká konkurenta,když jsem si sedl na zadní sedačku, byl to šok.Ale byl to už dědeček, takže jsem řešil problém co dál. Chtěl jsem si alespoň jednou pořídit nové auto a alespoň 5 let se svézt bez starostí. Investice do auta je snad ta nejhorší, víme všichni.Měl jsem v úmyslu znovu novějšího passata TDi slušně vybaveného, s klima rok tak rok 95.Ceny se pohybovaly 360-400 tis.Ale je to zase stejné - 4 roky stará ojetina s určitým rizikem.S ohledem na finance jsem začal u Felicie.Když však za F 1,9D GLS chtěli 320 tis, začal jsem pošilhávat trochu na lepší auto - Ať se na mne nikdo nezlobí, ale ta cena dle mého názoru prostě neodpovídá. Pokud jsem chtěl zůstat u D, padla moje volba limitovaná financemi nakonec na VW POLO Variant TDI a Ecort TD. I když mne mnozí od Forda diesla po svých zkušenostech zrazovali, byl slušně vybaven (ABS, bagy) a navíc klima zdarma. Bohužel byl k dodání až za dva měsíce, takže pokud jsem chtěl nechodit pěšky, POLO bylo k mání hned. Mám tedy za stejné peníze auto bez ABS, bagů, klima,což jistě v dnešní době jsou obvykklé atributy slušného vozu, ale s TDI motorem 66 kW. Pokud mohu srovnat ostatní motory, vyniká tento motor nesrovnatelným točivým momentem - tudíž slušné zrychlení bez nutnosti motor vytáčet do vyšších otáček a hlavně na autě nepoznáte, jestli jedete sám nebo s plným autem na dovolenou. Rád jezdím rychle - akcelerace i cestoví rychlost, přesto průměrná spotřeba se pohybuje těsně nad 5 litry. Předpokládám tudíž, že při běžné jízdě s dodržováním rychlostních limitů bude jěště o něco nižší. Když bych to shrnul: vybral jsem si auto podle motoru a měl jsem to štěstí, že jej začali montovat do nejlevnějšího modelu.Pokud bch mohl doplatit na výbavu ABS, apod myslím si, že je to auto (zvlásť kombi, které je za příplatek pouhých 19 tisíc i s originál lyžinami) se slušným prostorem, poměrně komfortním pérování, motorem, který se montuje do dražžších a i těžžších vozů, tudíž auto se slušnou spotřebou a dá se říci standartní kvalitou výrobků WV. Není to přesně to, co bych si představoval, ale kolik z nás běžných motoristů není limitováno při nákupu auta financemí, takže z toho musí vyjít rozumný kmpromis.Bude se mnou někdo souhlasi nemo mojí volbu zcela zavrhne? Těším se na Vaše názory. -
« Levné auto ?
Nejsem bohatý a tak jezdím ve Favoritu ( 140.000 km ).Z nouze cnost ? Asi určitě.Dnes však již vím,že Škoda,ani nic z koncernu VW už nebude.Jezdím denně a vím,že auta do 450.000,- jsou všechny nic moc.Co však vybrat? Trvalo mi dlouho než jsem si našel značku o které vím ,že je asi ta pravá . SUBARU-nenápadné,slušná spotřeba,co potřebuji je již ve výbavě,ale to hlavní je že 4WD u této značky je tanejvětší bezpečnost,co potřebuji celý rok,ale také je důležité to,že dojedu na horách všude tam kde potřebuji.Vím očem píši,neboť jsem si jej párkrát vyzkoušel a to nejen v létě,ale i v zimně.Ceny ojetin jsou velmi slušné a většinou ve velmi dobrém stavu.Příklad-3 roky staré, 70.000 km bývá v ceně do 400.000,-,s motorem 2-2,2l.Spotřeba je asi 8,5l.Kdo má zájem si otomto pokecat napište.
je to 66 nebo 81 KW ? (poznám vůbec jako táta od rodiny ten rozdíl ve výkonu a krouťák ? - teď mám feldu 1.3 50kw a už nestačí s dechem, když je plná lidí a věcí na chalupu.
Jak má VW Polo Variant velký kufr a rozvor ?
Co stojí pojistka a hodina práce v servisu.
Děkuji za odpověď