Cenově výhodné auto

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.10.98  00:00

    « Re: japonci

    Nevim co ma dokazovat to ze v Japonsku jezdi jenom americky a nemecky kary ale kvalita to urcite nebude. Francouzky auto jsem nikdy nemel, o tom nebudu polemizovat, ale spagetaka mam uz tri roky a jsem s nim maximalne spokojenej. Po tech vsech japonskejch a nemckejch autech to je prvni auto se kterym si muzu dovolit temer cokoliv. To auto(Alfa Romeo) je snad k silnici prilepeny. A motor snad neznicitelnej. Da se v pohode vytacet, aniz by mu to delalo potize. Nebyt omezovace urcite by se dal vytocit i vic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.98  19:06

    « Re: japonci

    Citroeny jsou kvalitni auta, i kdyz uz nejsou tak extravagantni jak byvaly. A Japonci? Maji slusnou vybavu, to jo, jsou spolehlivy, ale jen do 100 tisic km (do 2 litru obsahu). Treba takova Honda, fajn, z osmnactistovky dostat 160 koni, jo, diky tomu jejich slavnymu VTECu, jenze motor se musi tocit a tim min vydrzi. A ta jejich image? Hmmm, nic moc. Nejlepsi japonsky auta jsou podle me Subaru (Impreza a Legacy). Kdyby Japonci vedeli, co je kvalitka, kupovali by Volva a ne ty svoje kary nebo ameriky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.98  16:34

    « Re: Diesel ?

    Proste probiha cenova valka, zahranicni dovozci
    se chtej mermomoci uplatnit. Treba, kdo si
    koupil takovyho Puntu za tzv. cistou cenu pred
    nejakym tim mesicem bude asi zklaman, dneska
    by mel to same o 20 tacu levnejsi. A pak
    kupujte auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.98  16:13

    « Re: Diesel ?

    Co říkáte cenové strategii Škodovky ?
    Nezdá se Vám, že za cenu současné Oktávie dostanete lépe vybavené auta ? Napadá mne třeba Escort, který je stejně velký a má větší rozvor (teda i místa vzadu) + klima. U mondea je ještě markantnější, tam za 575 tis. máte auto se vším, včetně kombiků a může to být 1,8, 1,6 nabo TD ? Jistě Escort je výběhový model, ale za ty peníze (380.000,-) a člověk může jezdit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.98  13:38

    « Re: Diesel ?

    Souhlasim s anonymem prede mnou. Uz jste nekdy s tim dieslem jel? Asi ne jinak byste vedel, ze pri predjizdeni zadny kvaltovani nehrozi.
    Ja jezdim s 66kW od zacatku dubna, ted jsem byl na 30.000 garancce a nemuzu si ten motor vynachvalit. Samozrejme nemuzu vedet, co se bude dit za rok za dva, ale celkove mam s VW dost dobry zkusenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.98  12:46

    « Re: japonci

    Proč si myslíte, že Citroen není kvalitní. Já mám jiné zkušenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.98  11:52

    « Re: japonci

    Ze zahranicnich aut v Japonsku jezdi pouze auta
    americka a nemecka. Prakticky nic italskeho
    ci francouzskeho tam neuvidite (videl jsem snad jedineho Citroena). Japonci vedi co je kvalita.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  18:55

    « Re: Diesel ?

    Už jsem se projel kde-čím, ale TDi od VW se mi jeví jako hodně příjemný motůrek - a to i 66-ka. Kdo chce vyloženě řádit, tak si nekupuje diesely. Ale kdo má osobní zkušenosti s těmito motůrky, myslím že si je nemůže neoblíbit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  18:47

    « Diesel ?

    Já nepovažuji diesely od VW tak vyjímečné. Počkám si raději na jejich životnost. Já si myslím, že je lepší získat nejvyšší výkon raději ve vyžších otáčkách (i když někomu zvýšený hluk vadí). Síla se tak rozdělí na více otáček a motor (klika a další díly) není tolik zatěžován. A navíc, když budete předjíždět s novým TDi, které točí nějaké 4000 ot./min. max. musíte řadit stále těžší kvalty, zatímco u vysokoobrátkových motorů stále máte zařazen lehčí převod a tím se velice zlepšuje akcelerace. Proto mám raději benzínové motory. Obzvláště od Hondy. Porovnejte dynamiku jízdy sami. Mějte se. JardaBar
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  17:59

    « japonci

    A Japonc jsou stejne nejlepsi. Nejdelsi zaruka,nizke ceny, stabilne podle testu nejspolehlivejsi vozy(vyjma Mitsubishi) a v zakladu "pohadkove" vybavene, o cemz se muze evropskym autum jen zdat....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  16:52

    « Re: Volba auta (Mirek)

    Díky. Přenechávam místo jiným. Také upozorńuji na skvělé diskuzní téma chiptuning.Super téma se super účastníky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.98  16:33

    « Re: Volba auta (Mirek)

    V tabulkách udávají zrychlení ai 12,6 a maximální rychlost.Nevím jestli hodnota zrachlení je tak vypovídající.Je trochu rozdíl když chci předjíždět s feldou a musím jí točit kolem 5000 za ukrutného řevu. Pro svižnou jízdu není tdi třeba točit nad 3000, když potřebuji jó přejet a žaření je ztráta času, vytočím taky trojku na 4000-4400 ot, ale to tam mám už 120.Řekl bych, že taky trochu záleží na jezdeckém umění, srovnání trochu pokulhává, ale dokázal jsem předjíždět i s Fiatem126p. S 81 KW tdi jsem nejel, myslím si že to bude ještě lepší lahůdka.Ale už těch 66 láká ke svižné a rychlé jízdě.Opravdu rád jezdím rychle, dost předjíždím a spotřeba je u 5 l. Nevím co víc dodat, každý si pochválí to svoje .Pokud si náhodou něco podobného pořídíš, dej vědět jak si spokojen pvazac@iss.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  16:23

    « Re: Volba auta (Mirek) pro Peta

    Stačí Td 66 kW na slušnou akcelaraci ?
    ve všech tech. prospektech u VW popř. u Oktávie se uvádí u TD (66kW) zrychlení 0-100 pouze 13,7 sec. To umím i s 1,3 felicií, a teda nic moc.
    Děkuji za možné porovnání a tvé případné posouzení TD (66 kw) a TDi (81 kW).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.98  16:14

    « Re: Volba auta (Mirek)

    WV POLO Clasic 1,9 tdi 66kw stojí (pokus se cena nezměnila) 419.000, kombík pak 430, já jsem si doplatil na centrál a okna v elektrice, takže vyšlo na 450. Obchodníci mají zřejmě dost dobré marže, protože jsem v konkurenčním prostředí usmlouval metalízu a závěs zdarma. Rozdíl mezi motorem 1,6 MPI a 1,9 TDI je asi 30 tis Kč, což nejsou tak závratné peníze.Navíc mohu potvrdit osobně a i ve VW přiznali, že 1,6 je docela dost žíznivá.Jel jsem s ní po SRN a po dálnici jsem jí trochu hnal a nestačil jsem se divit, jak mizel obsah v nádrži,Naopak u TDI dle mých zkušeností se ostřejší jízda a velká rychlost po dálnici na spotřebě tak moc neprojeví.Když si porovnáš točivé momenty různých dieslů,o benzínu nemluvě, má jednoznačně TDI daného objemu bezkonkurečně vysoký moment už při 1.900 ot a v porovnání s dieslem nebo i s turbodieselem je ta křivka dost plochá v širokém spektru otáček. Zatím u každého auta, které jsem měl, a říká to i kolega který má passata VR6, byl rozíl v tom, jestli jedeš sám nebo plně naložený třeba i s přívěsem. V tomhle bych řek že je velká přednost TDička v rezervě točivého momentu, takže auto prakticky akceleruje stejně i zatížené.Jak už jsem psal, měl jsem D i TD, v práci mám felicie 40-50kW 1,3-1,6 i D ale TDi je prostě TDi.Už bych se k ničenu jinému nechtěl vrátit, snad tak TDi 81 kW. Rozvor má POLO přibližně stejné jako oktávie, ostatní parametry z hlavy nevím. Pojistka záleží na spoluúčasti a pojišťovně, já při 10% platím asi 17 tis. ročně.Závěrem znovu opakuji: chtěl jsem TDi,kombíka,nechtěl jsem oktávii, a neměl jsem neomezené finance.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  15:41

    « Re: Volba auta (pro peta)

    Otázky byly pro Peta. Omlouvám se za špatné zaslání dotazů.
    Mirek
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  15:39

    « WOLTR

    To co se tady přetřásá je akademická diskuse, vždy záleží na použití auta pak se ceny jeví úplně jinak než když se auto kupuje jako kabát.
    Ahoj MOTORISTI
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  15:37

    « Re: Volba auta

    Kolik v současné době stojí VW Polo TD ?
    je to 66 nebo 81 KW ? (poznám vůbec jako táta od rodiny ten rozdíl ve výkonu a krouťák ? - teď mám feldu 1.3 50kw a už nestačí s dechem, když je plná lidí a věcí na chalupu.
    Jak má VW Polo Variant velký kufr a rozvor ?
    Co stojí pojistka a hodina práce v servisu.
    Děkuji za odpověď
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  15:31

    « Re: Volba auta

    Pokud se dívám do ceníků, tak cena Octávie SLX TDi je cca 552.000,- a cena SLX 1.8 2OV turbo je cca 534.000,- takže rozdíl je u kráké verze cca 18.000,- Kč. Při spotřebě a cenách benzinu a nafty je to rozdíl cca 15-20.000 km, takže za jeden rok to máš zpátky.
    Kombi vychází cca 602.000 oproti 590.000,- , tj. zase cca 12.000,- Kč,a ne 60.000,- Kč
    Dotaz ? je skutečně tak markantní rozdíl mezi TD - 66 kW a TDi 81 kW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  15:24

    « Re: Levné auto ?

    naprosto souhlasím, díky za odpověď. Člověk se musí bohužel pořád radit a rozmýšlet, anby nenaletěl nějakýmu braku.
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.98  15:19

    « Re: Volba auta

    Tak to teda nemas pravdu, ze stema naklada benzinaku a naftaku je to stejne. Vem si napr. porizovaci cenu Oktavky 1.9TDi/81kW a 1.8T/110kW ve vybave SLX - je tam zhruba 60.000kc neprospech pro diesel a to mi rekni za jak dlouho projedes 60.000kc v benzinu a to nevluvim o castejsi vymene filtru atd. Navic rozdil 150k a 110k je take velmi znatelny.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…