Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: A co říkáte na Set Cordoba ?
Zajímal jsem se o něj také, ale v základní verzi za cenu cca 340 tisic dostanu vůz o výkonu 40 KW. Má sice velký kufr ate to je vše. Zbytek je nutné dokoupit (centrál, dálkové ovládání...). Myslím že těch 40 KW je ale slabota. To Felicie je na tom lépe a je asi i lehčí. Za zhruba stejné peníze jako tu Cordobu můžu mít Almeru 1.4 s výkonem o 20 KW větším. To stojí za zváženou. Otázka je servisu atd. -
"-- skrytý --" 24.10.98 11:15
« Re: Nissan Almera
Nemám sice zkušenosti s Almerou, ale pouze s novou Primerou. Takže tyto řádky považuj spíš za pohled na Nissany jako celek. Nová Primera 2.0 je bezva auto, co se týče jízdních vlastností, provozně celkem nenáročná - město 9l naturalu, mimo město se dá jet i za 7,7 litru. To je ale dost otrava, protože přes dobré odhlučnění tě při 100km/h rušej předjíždějící 120ítky a celkově krajina ubíhá dost pomalu..... Co se týče Nissanu jako sítě dealerů - mám zkušenosti s Color Carem v Hradci Králové - nechci být vulgární, ale jsou to svině. Když ti auto prodávaj tak naslibujou modrý z nebe a když už seš lapenej tak dovedou splnit tak akorát modrý pod oko. Servis je tam strašněj -všichni děsný odborníci, zákazník je v jejich očích * drevený co přišel otravovat no prostě ochota sama. Když už ti auto opravěj, tak se tě na faktuře snažej natáhnout (fyzický pobyt vozu 4 hod,účtováno 6 - pracoval na něm 1 člověk) vyměnit by chtěli kde co...... . To co Almera sice nemá je přední Multi link, ale to je jedině dobře. Na primeře odcházej horní ramena lichoběžníku po 15 - 20000 km. Výměna je sice kryta zárukou, ale takováto perioda i po záruce se mi zdá u dílu za L + P 2 * 2800 kč dost častá. Nevím jestli tě moje odpověď uspokojila, asi moc ne , ale rozhodně bych si na tvym místě dal hodně bacha na to , kde to auto kupuju. -
« Re: Ford Mondeo
Otvíraly se mě dveře za spolujezdcem během jízdy, při minus patnácti se otevřely všechny okna a nešly zavřít /moc fajnový/, zavřel jsem auto a když jsem odešel pár kroků tak se samo otevřelo,
motor táhnul tak od 3 500 do 4 000 otáč/min. Jako nový je to svezení do tak do 30 000km pak tam můžeš vyměnit všechno. Hodně štěstí. -
« Re: Escort kombi- Jardik
Hele hele, nešahej mi na fordy. Měl jsem po sobě 3x Sierru a nedam na ni dopustit. Prvni dvě byly totalni držáky. Mely najeto cca 80 000 když jsem je kupoval. Jediný co po mě chtěly, byly po dost drsnym městským provozu 20 000 km brzdove obložení. A ta posledni sierra, to byl klenot. 4x4 Cosworth 2,8l, 200 koní, nevzala si sice pod 10l naturalu, ale jedine naklady byly pokuty na dalnici. Takže s Fordem až na věčné časy. čau -
"-- skrytý --" 22.10.98 10:33
« díky za info
To sem rád, ľe se někdo ozval. Měl bych tedy jeątě několik dotazů ohledně R19 D. Kolik uľ máte natočeno, jestli byly nějaké problémy (brzdy, tlumiče, výfuk, nápravy apod.) Dále bych rád věděl něco o provozní náročnosti 19ky. Spotřeba (město, mimo město - při sluąném zacházení, ale i jinak), jak často se mění olej, destičky atd. Napią prosím tě co jeątě víą. Díky. -
« Re: info
Doma mame R19 1,9D , R11 1,6D a R Safrane 2,2 dT.
Takze... R11 je spolehlive (300 000 km), pohodlne
(VELMI pohodlne-plna vybava z roku 87) a nenarocne
auto (cca. 5,0l/100) trochu slabe(40 kW),... R19 je zhruba to same, trochu rychlejsi (50 kW), v nasem pripade hure vybavene. Veskere meneni oleje i udrzbu v pohode zvladame sami, dilu je vsude dost (zejmena R19 je velmi rozsireny vuz).
Co se ostatnich znacek tyce... Rozhodne nedoporucuju Ford a starsi Fiat. Dobre ale drahe jsou Mercedesy, velmi dobre jsou i starsi VW a Audi (TDI), Citroeny a nektere Peugeoty (s vyjimkou 2,1 TD). Starsi japonci obecne nic moc, tam je lepsi benzin, snad krome nissanu.. no to uz
by snad stacilo...tak si to nejak preber :))