Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« "FIAT - CLUB"
Vážení přátelé, dovolte mi, abych Vás upozornil, že jsem si dovolil založit nové téma : FIAT - CLUB v hlavní diskusi, kde mohou všichni motoristé - fandové, především pak "italského zaměření" přehledně diskutovat o všem, co je napadne, bereme i záporné názory. Existuje přece svoboda slova ! Za Vaše názory děkuje Mário. -
« Jana má pravdu...
Máte že ta cena jde dolů poměrně rychle, ale není to zase tak drsný jak by se mohlo zdát, stačí se kouknout na to jak rychle jde s cenou dolu třeba takovej Ford nebo i BMW, myslím, že když se podíváte na pořizovací cenu a na reálnou cenu za kterou se dají třeba tyto auta prodat po čtyřech letech budete se docela děsit. Problém je podle mě v subjektivním vnímání ceny, když dáte za novej kousek třeba 550 tisíc a po čtyřech letech ho prodáte za nějakech 190 táců, tak si lze poměrně snadno vypočítat kolik to ztratilo procent. Nevím sice přesně kolik stála před čtyřmi lety taková 320ka od BMW, ale asi moc neprohádám, když řeknu, že trochu slušneji vybavená (klima, komplet okna v el. atp) přišla na cca 1 400 000. A zkuste se podívat za kolik se takovej kousek teď prodává. Lze říci, že po těch 4 letech majitel BMW ztratil na hodnotě cca 1 000 000 a to není zrovna málo. Zkuste si spočítat kolik je to procent. Ale samozřejmě po 4 letech jedno auto stojí cca 400tisíc a jiný "jenom" 190tisíc, ale kdo si vzpomene kolik to stálo jako nový? Myslím, že to stojí za to uvažovat i o této problematice. Pěkný weekend. -
« Re: Proč ne HYUNDAI ACCENT ?
Máš pravdu. Jediné co korejská auta nemají, to jdou dostupná vrakoviště. Jinak taková Sonáta 2,0 se vším co má mít se dá v bazaru koupit už od 160,000 - 4 roky stará. Problém je v tom, že časová cena korejců hrozně rychle padá dolů. To je asi tím podvědomím našeho trhu. No a nová Lantra v kombiku, která stojí asi 460,000,- tak ta má asi 81 kW, ABS a snad i klimu a je celá v elektrice. Akorát kufr má ten kombik menší než felicie. Tak, to jsem ti chtěla říct ke korejcům. Hezký víkend. -
« Re: Proč ne HYUNDAI ACCENT ?
Trochu dost se mýlíte pokud se jedná o kvalitu a spolehlivost, tak jsou na tom hyundaie velice dobře, samozřejmě mercedes to není, ale taky to není tak drahý a co se provozu týká, tak to je velká cenová pohoda. Myslím, že hyundai si začíná budovat docela slušný renome coby značka a to co se mu ve "značkovosti" nedostává, tak to dohání cenou a výbavou, která je jen málo vídaná v této cenové relaci. Navíc si myslím, že je výhodnější vlastnit a jezdit autem "méně značkovým", zato slušně vybaveným, než s autem "značkovým", ale také velmi slušně vybrakovaným.(pochopitelně se bavíme o autech v základu). A ještě jedna věc: korejský auta se díky své "neznačkovosti" téměř vůbec nekradou a to je teda velká NEVÝHODA!! :-)) -
« Výhodná cena?
Pánové.
Zajímalo by mne co si predstavujete pod pojmem cenově výhodné auto. Já tomu říkám poměr výkon/cena. Tzn. provedení, motor, výbava ap./cena. Toto se týká ceny daného segmentu vozidel a výběru mezi nimi (střední, vyšší třída aj.). Můj názor je, že výhodná cena je ta, za kterou jsou schopni koupit si auto průměrní občané ČR a rozhodně to není MONDEO, XSARA nebo OMEGA. -
« Re: Opel OMEGA
Ahoj,
s Omegou r.v. 1995 3.0 MV6 CD mam nejake zkusenosti. Je to podle mne dobre auto za vybornou cenu. Ma ale taky svoje mouchy - konkretne uz dvakrat se pokazil ABSkovy pocitac - pry byl "utopeny" - staci v zime projet vetsi kaluzi. ABS pak nefunguje, coz muze, kdyz to necekas, nemile prekvapit. -
JTF 27.10.98 18:07
« Re: Korejci
Zdravím,
musím se zastat korejských aut,i když to není moje gusto. Pravidelně čtu různé motoristické časopisy nejen naše,ale i zahrčaniční, např.Auto motor und sport,Quattroruote apod. kde jsou uveřejňovány náročné testy, redakce zakoupí nový vůz a většinou během jednoho roku s ním ujedou 50t.km nebo 100t.km, potom se vůz rozebere a zkoumají se jednotlivé díly jak byly opotřebeny, jsou tam uvedeny veškeré závady a připomínky několika testovacích řidičů a právě Kia Sephia dopadla v 50tisícovém testu na výbornou. Mám k dispozici i další testy na 100t.km - Ford Mondeo, Fiat Punto, Brava apod.Mějte se -
« Re: New Car
Ja si dovolim nesouhlasit s tim tvrzenim o Oplu a krasch testech. Oplik se dost zlepsil uz od te doby co udelal Astru. Měl jsem moznost porovnat modne srovnavacich testu na bouracky a ve sve kategorii jeste stara Astra dopadla na druhem miste hned na druhem miste za Golfistou III. Oplik zlepsil hodne svoji uroven a stale se zlepsuje coz potvrzuje nova Vectra a samozrejme Astra o Omeze ani nemluvim, protoze to uz je mi moc financne vzdalena. Ja sam jezdim novou Corsou 1.7D a jedina nevyhoda na kterou jsem narazil je ta ze pri ostrejsich prujezdech zatacek hur sedi. Brzdy jsou naprosto super. Doc. -
« Re: Korejci
Nevím, nevím, jestli ten strach náhodou namaj ti (zatím) nezkrachovalí inženýři z Evropy, co se kvality týká korejské auto snese srovnání s běžným evropským autem, má ale navíc 3 letou záruku na díly. Abych byl konkrétní: jezdím s již tříletou KIA SEPHIA GTX, která mě nikdy nenechala na holičkách, auto má již najeto 90,000 km a opravoval se při 40,000 výměna brzdových kotoučů (kopaly-záruka), zkorodovaný výfuk (80,000-záruka) - auto stojí v létě zimě venku, a výměna kulisy řazení (záruka), po 80,000 pak byly vyměněny brzdové destičky - hrazeno, ale vzhledem k najetým kilometrům přijatelný interval. S autem, protože je firemní, jezdí velké množství různých řidičů (i manželka) a tak někdy dostává dost zabrat. Samozřejmě to není auto bez chyby - například hlučnost od kol by měla být nižší, ale oproti Evropě nabízí elektrické okna a zrcátka, posilovač a hlavně elektricky řízenou vnitřní cirkulaci atd... Oproti Feldě 1,6 kombi za přibližně stejnou cenu nabízí stavitelné sedadlo řidiče a stavitelný volant, pružnější motor a hlavně výhled z místa řidiče na přední kapotu a příjemnější ovládání (volant, páčky...) Takže pokud někdo chce polemizovat s korejci nechť si zkusí pojezdit