Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Cenove nejvyhodnejsi auto
U nás v práci máme sluľebního formana. Je uľ čtyry roky starej, najeto asi 160 tisíc, ale motor furt ąlape. Samozřejmě tlumiče, silenbloky atd. jsou ąpatný, ale motor s převodovkou ąlape jako novej. Tak asi ©kodovka nedělá tak ąpatný auta... -
« Re: Cenove nejvyhodnejsi auto
Nejsem žádnej agent. Škodovka je zkrátka
a dobře naše značka a myslím, že oproti době
socialismu se změnila k nepoznání. Když už i ta pude do kytek, tak tenhle stát asi definitivně
bude v pr.... Tím ale rozhodně netvrdím,
že jiní výrobci jsou špatní, dost často
třeba jezdím i s Hondou, Renaultem atd.. a mohu porovnat. -
« Re: Cenove nejvyhodnejsi auto
Nikdo není placeným agentem Škody, pane anonyme! Nejezdil jsem jen ve felicii a proto řikam, že je kvalitní. Všechno je samozřejmě relativni. Jeden známý se vychloubal německou kvalitní prací na svém VW VENTO, no a co se nestalo, po několika měsících mu odešel alternátor společně s baterkou. Pak už tak nechválil kvality svého vozu. Nechci tím ale říct, že ostatní značky jsou nekvalitn, včetně korejskýchí!!! -
« 1,6 nebo 1,3
Zdravím. Faktem je, že tady skutečně bylo řečeno prakticky vše, ale ne úplně. 1,6 je prostě 1,6 a ne 1,3, kromě toho je klika u 1,6 uložena 5-krát a ne 3-krát. Rozvod OHC ne OHV. Jednoduše řečeno, a už jsem to někde psal, 1,3 je svou koncepcí hodně stařičká (i přesto, že není litinová). To taky trochu souvisí s životností motoru. Nechápu jen tvrzení, že je u 1,6 větší spotřeba, když to řeknem, musí se dodat kdy! Já např. měřil spotřebu na trase Ostrava - Gabčíkovo a při dodržování rychlosti v obci a mimo obec místy 100km/h jsem se dostal na 6l/100km. Při jiném stylu jízdy bych se jistě dostal v pohodě třeba na 8l/100km. Nevím jaké mají zkušenosti ostatní. No a co se týče dynamiky . paráda. -
« Touha po aute
Je to bida. Je mi petadvacet a chtel bych si poridit auto a at delam jak delam (vcetne vikendu) stale mam malo penez na ucte. Je fakt ze na 105 bych uz mozna mel, ale nepatrim mezi lidi, kteri rozumeji autum. Jsem pouze konzumni ridic a tak mi asi nezbyva nic jineho, nez si pujcit od nejake banky za nekrestansky urok. Uz jsem auto jednou mel, ale jeho provoz me stal spousty penez a nakonec mi zacala voda tect do motoru, takze moje prvni Honda Accord z 1978 sla nakonec na vrakac -
« 1.6L 55kW
Tiez som mal moznost vyskusat Feliciu s uvedenym motorom, a mozem len potvrdit, ze je to velmi dobra kombinacia, na ktoru si clovek velmi rychlo zvykne. Jedinou chybou je pomerne velky priplatok za tento motor.
Co sa ale tyka pouzitia tohto motora v Octavii, tak spolu s nevhodnym sprevodovanim, je to dost nestastne riesenie. Keby sa tak najlacnejsia oktavka dodavala s motorom 1.6L 75kW za nezmenenu cenu, tak to by uz bolo o niecom inom...
viz recenzia Octavie 1.6L, 55kW
-
« Re: Felicia & Octavia - Martin
>Takze... za prve, nesmis zapominat, ze pro vas je uz i felicie zahranicni vuz z vyspelejsi zeme ;)))
O tom nepochybujem -:)))
>Nejvetsi vyhodou felicie je podle me ale servis a pojisteni, coz asi firmu dost zajima. Mozna to nakonec nebyla tak spatna koupe...
Ten servis ....
Mam doma Forman Silver Line asi 6 rocny, odkupeny od podniku po 4 rokoch; to auto bolo havarovane, sice nic az tak vazne, ale pri rychlosti okolo 120 km/h zacina trasenie volantu. Tieto problemy trvaju mam s autom stale, pretoze ani napriek navsteve asi 7 servisov (a pneuservisov) nik nezistil ich pricinu.
Tym chcem povedat, ze ked si kupim napr. Volkswagen, som na tom asi lepsie, lebo aj ked maju servisnu siet riedsiu, maju zvycajne lepsie vybavene prevadzky a neprijmu za mechanika len tak hocikoho.
A k poisteniu: mas pravdu, na skodovky je poistenie nizsie (asi aj preto, ze nie su az tak zaujimave pre zlodejov) ...
-
« Re: 50 kW versus 55 kW
Pravda, pravda. Výkon opravdu není všechno, důležitý je i točivý moment. Např motory Ford 1.8 TD i 1.6 16V mají oba 66kW. Točivý moment 1.8 TD je však 180 N.m, zatímco 1.6 16V pouze 130 N.m. A kdo měl možnost "na vlastní kůži" (např. já) porovnat jízdu v nich, pak ti potvrdí, že TD-éčko s vyšším kroutícím momentem je živější a snadnějí akceleruje i v kopci. Zdraví Dan -
« Re: Felicia & Octavia - driverman
Ahoj Martine, máš pravdu! Nyní, když se podívám pod kapotu, opravdu už je tam více dílů Made in Czech, ale bohužel (nebo bohudík) tato "samolepka" překrývá právě to Made in Germany. Tak jsem to myslel, ale v zásadě je to jedno, hlavně že to nejak jezdí. a navíc má to jednu výhodu v německu si s tím dokážou v servisu poradit. Mějte se -
« Re: vychodne auta - mirek
Nejsem sice baba, ale.... nevim, jak jsi se u 1.6
octavie dostal nad 600 000... za 620 000 je totiz
pokud vim spickova 1.9 TDI - 81 SLX kombi, a ta uz
ma co se vybavy tyce skoro vsechno (nejsem si jity klimatizaci, tu asi ne), i 1.8T je vyrazne levnejsi. Zkus si najit nejaky cenik...
a huindai bych urcite nekupoval ;)))) -
« Re: Felicia & Octavia - mvs
Takze... za prve, nesmis zapominat, ze pro vas je uz i felicie zahranicni vuz z vyspelejsi zeme ;)))
Co se vybavy tyce, ma Skoda fakt urcity nedostatky
- prikladem budiz servo u felicie a zadni sterac u
octavie - snad za rok... Nejvetsi vyhodou felicie je podle me ale servis a pojisteni, coz asi firmu dost zajima. Mozna to nakonec nebyla tak spatna koupe...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!